december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Molly, wat leuk zeg! :D Je krijgt dus een zoon! Even een praktisch vraagje: Hoe lang duurde de echo en kreeg je die in het ziekenhuis of bij de verloskundige? Ik heb morgenochtend om 10 uur de 20-weken echo in het ziekenhuis omdat ze dat bij de verloskundigenpraktijk waar ik zit niet doen.

2. Hee Molly, wat leuk dat je nu weet wat het is! Gefeliciteerd met jullie zoon!

Ik wilde het nooit weten, maar de laatste tijd denk ik ook, toch wel leuk hoor. Ik ga vast nog wel overstag want mijn vriend wil het ook wel graag weten.

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

O wat leuk Molly een zoontje,Gefeliciteerd :D
    En wat leuk dat jullie opeens de naam wisten.
    Ik heb volgende week woensdag mijn echo,ik heb er echt veel zin in.

4. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Leuk he, het voelt nu gelijk heel anders. We hebben steeds gedacht dat het een meisje zou zijn en vanochtend hadden we allebei zoiets van; volgens mij wordt het toch een jongen. Het is ook echt mooi om te zien. Ik wilde het eerst ook nooit weten, maar ik vind het toch wel iets hebben, ons eigen geheimpje! We hadden de echo in het ziekenhuis en duurde zo'n 20 minuten, we hebben ook 4 foto's gekregen, waar hij ook duidelijk van verschillende kanten te zien is. Helaas hebben we geen scanner, anders had ik ze in mijn album kunnen zetten. Nu maar hopen dat mijn placenta nog omhoog komt, want ik wil natuurlijk het liefst op de natuurlijke manier bevallen. Willen jullie ook al weten wat het wordt?

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zeker! Over 2 weken ben ik aan de beurt voor de 20 weken echo. En dan wil ik het absoluut weten. Soms vergeet ik bijna dat het eigenlijk een screeningsecho is om te zien of alles in orde in met het kindje en ben ik alleen maar bezig met de vraag wat het wordt :D

6. keizerin

De verloskundige zei tegen mij dat ze het niet verplicht zijn om naar het geslacht te kijken dus ik hoop dat ze het bij mij wel doen anders vind ik dat toch wel erg jammer.
    Maar volgens mij doen ze meestal niet zo moeilijk en anders doe ik gewoon een korte pretecho om te kijken wat het word want ik ben ook wel erg nieuwsgierig.

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik wil ook zeker weten wat het wordt! Bij mijn eerste wilde ik het niet weten en nu juist wel. Mijn man denkt een jongen en ik dacht het ook een tijdje maar nu sinds een paar dagen denk ik toch een meisje... Nog 12 uurtjes!! Morgenochtend om 10.00 uur hebben we de afspraak in het ziekenhuis :rolleyes:

Gr Otje

8. keizerin

Heel veel plezier morgen Otje :D

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    zoals al eerder vermeld... wij willen het niet weten, laat het in december maar een verassing zijn...

Karin

10. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Molly wat leuk!! Een jongen is zoo lief :D

Ik wil het eigenlijk deze keer niet weten, maar omdat ik het de vorige keren wist weet ik niet of het gaat lukken. En mijn man wil het weten die houd niet van verassingen ;)

Ga zo boodschappen doen nu het nog rustig is en relatief "koel" Om af te koelen moeten we naar Spanje, Turkije, Griekenland of Italie... hoezo omgekeerde wereld, nog even en de spajaarden komen hier op vakantie ;)

11. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Ik ben ook zo iemand die alles graag van tevoren weet, dus met anderhalve week weten wij het ook! Ik had altijd het gevoel dat het een meisje zou worden, maar de laatste tijd denk ik toch weer een jongetje...kortom, ik heb geen idee!

Als ik straks weet wat het is, ga ik helemaal los met kleertjes en spulletjes kopen. Nu koop ik nooit wat omdat het allemaal vrij uitgesproken meisjesachtig en jongensachtig is....

Lekker: vrijdag thuis werken, dus geen twee uur rijden naar het werk, en dan nog vier daagjes werken....en dan VAKANTIE! Whoeiei!

12. keizerin

Hallo allemaal.

Ik heb de laatste tijd erg veel pijn aan mijn banden als ik aan het werk ben dan begint het al en als ik dan thuis kom en ga zitten en weer wil opstaan verga ik van de pijn dus vandaag heb ik urine gebracht bij de huisarts voor blaasontsteking en hij vond wel wat rode bloedcellen maar niet veel dus hij wil het nog een keertje nakijken dus morgen weer wat urine brengen.
    Ik heb ook de verloskundige gebeld en die zegt dat ik echt rustiger aan moet doen omdat dit echt niet normaal is,ik moest even afwachten of ik blaasonsteking heb want dat kan het ook daarvan komen maarja de huisarts heeft vandaag geen blaasontsteking gevonden kijken of het morgen nog steeds goed is.

En Otje hoe is het geweest met je 20 weken echo?

13. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Het valt mij ook vies tegen hoor, na het makkelijk begin van de zwangerschap....om nu door te zetten tot de vakantie, 40 uur te werken, twee uur per dag te rijden....ik doe tegenwoordig thuis niks meer dan in de tuin zitten, wat met de hond lopen....en 's middags wat eerder te vertrekken van mijn werk....het eist toch zijn tol, en helemaal met dit weer!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Vanochtend de echo gehad. Het was echt supermooi en lief om ons kindje zo te zien. Alles was ook in orde. Ons ukkie groeit prima volgens deze lengte van de zwangerschap en alles zit er op en eraan. En we wilden graag ook weten wat het wordt... maar dat kon de arts helaas niet duidelijk zien! Zooooo jammer.... We hebben nu besloten om binnenkort een pret-echo te laten maken want we willen het toch wel heel graag weten en wil liever niet wachten tot het einde. Ben wel heel blij dat alles goed is!

Gr Otje

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    jammer Otje, dat je het nog niet weet als je het graag wil weten. Wel fijn dat alles in orde was, dat is toch echt het allerbelangrijkste. En alvast veel plezier met de pretecho...

Karin

16. Hee Vales, ik had ook vaak last bij het opstaan van mijn banden. Bij mij helpt het om voordat je opstaat, eerst je buik en beenspieren aan te spannen. Nu heb ik bijna geen last meer, alleen als ik soms te snel wil.

17. keizerin

Ik heb het niet alleen met opstaan wannabemom was het maar waar.
    Ik heb de hele dag er last van en vooral als ik gewerkt heb ook als ik zit dan brand me hele buik zeg maar.
    Ik wacht morgen wel de urine uitslag af en dan bel ik de verloskundige wel weer als mijn urine goed is en dan maar vragen hoe ik het rustiger aan moet doen op mijn werk want ik doe al zoveel minder op mijn werk,ik had gisteren ook echt een lekkere huilbui ik voelde me echt k*t,ik loop hier al een paar weken mee.

Jammer Otje dat je nog niet weet wat het word.

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Mooi dat bij jou ook alles goed was Otje, wel jammer dat het geslacht nog niet duidelijk te zien was. Wilde je kindje de beentjes niet uit elkaar doen? Nu toch de pretecho dus maar even afwachten.

Wat vervelend Vales, dat je zo'n last ervan hebt. Ik heb het van de week s'avonds een keer gehad en dat was inderdaad niet prettig, gelukkig was het bij mij eenmalig.

Op mijn werk vraagt iedereen hoe de echo was en of ik nu weet wat het wordt en ik zeg lekker tegen iedereen dat we het niet willen weten en stiekem doen we het toch, erg leuk! Zo vragen ze tenminste ook niet verder, scheelt weer!

19. keizerin

Nou ze hebben weer niks gevonden in mijn urine dus nu gaan ze het op kweek zetten dus morgen weer een potje urine brengen.

Ik ben wel blij dat het niet meer zo warm is,ik heb alle ramen openstaan en het waait hier lekker naar binnen :)

20. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Zo wij zijn weer terug van de vakantie, we zijn met de camper in de ardennen geweest.

Ben trouwens helemaal stuk van deze temperaturen.

Ik heb maandag de 24 ste de 20 wk echo, en wij willen ook graag weten wat het wordt.
    Bijna iedereen denkt dat het een jongetje wordt.... we wachten nog even af.

Kindje is erg druk in mijn buik, ik zie mijn buik van de buitenkant al bewegen, en de schoppen worden steeds krachtiger. leuk hoor.
    allemaal sterkte met de hitte!

Deel Deze Pagina