Goedemorgen! Nou hier gaat alles prima, de kleine is volgens mij (iig tot nu toe) rustiger dan mn andere kinderen, maar dat kan natuurlijk schijn zijn. Merk dat ik er nu veel minder mee bezig ben en dan voel je natuurlijk niet alles. Nietje leuk joh 3 jongens!! Die kans zit er natuurlijk voor mij ook in, vind het deze keer spannender dan de vorige keren moet ik zeggen. Aangezien dit mijn laatste zwangerschap zal zijn, 3 is écht genoeg! En als dit weer een jongen is dan lijkt het me geweldig, ben helemaal gek van mn jongens. Maar zal dan ook nooit weten hoe het is om een dochter te hebben, en dat lijkt me wel een beetje slikken. Gek genoeg had ik de vorige keren een echte voorkeur voor een jongen, deze keer maakt het me niet veel uit, maar een meid lijkt me nu toch wel erg leuk als afsluitertje... zie ook overal van die leuke jurkjes ed, wordt echt zo'n dolgedraaide moeder als dit een meid blijkt te zijn. Mn man zei al dat hij hoopt op nog een jongen anders gaat het zo veel kosten Hij ziet me al steeds thuiskomen met tassen vol roze spul haha. Ik ga even verder kijken op het forum, ben even lekker alleen thuis de mannen zijn weg. Dus heb alle rust om te surfen! Otje nog gefeli!!
Mijn collega is gister voor de derde keer vader geworden. Hij heeft al twee dochters, en nu een zoon! Het is echter een.....bijna 11-ponder geworden.....oeps....
hey hey, ik post hier niet zoveel meer.. Maarre kom net terug van de 20 weken echo en ik wil het toch even kwijt, voel me zo happy nu.. Alles is in orde met de kleine.. Hij is 27.5 cm lang en het word een jongetje wel jammer dat we zelf het geslacht niet hebben gezien. de baby lag namelijk niet goed en wilde ook niet draaien. Daardoor hebben we ook geen mooi duidelijk fotootje kunnen krijgen helaas. N u moeten we dus naar een particulier echobureau gaan want ik wel zelf met eigen ogen zijn "pipi" zien..
Vanmorgen de 20 wk echo gehad. Kindje is met wat ze kunnen zien gezond en alles goed aangelegd, toch een opluchting als je dat zo ziet. Het geslacht.....joepie weer een meiske, had ik stiekum gehoopt... We zijn helemaal blij dat we ons kleine meisje gezien hebben, ziet er op de echo al heel anders uit ( vorm van gezichtje enzo) dan mijn vorige dochter. Ook mijn dochter van vijf natuurlijk super blij dat ze een zusje gaat krijgen. We kwamen al niet uit de jongens naam, hoeven we ons nu ook niet meer in te verdiepen. Allemaal veel plezier gewenst met de echo, het is echt heerlijk om kindje weer even te zien, ik ben er een beetje hieperdepiep van, wil het wel van de daken schreeuwen, vast herkenbaar voor jullie. groetjes Lianne
Pffffffff, moet er niet aan denken zeg, 11 pond....! Leuk dat veel van jullie nu het geslacht weten. Ik krijg in principe geen echo meer, zal dus een pretecho worden. Vanaf hoeveel weken is het geslacht eigenlijk goed te zien? Houden jullie het allemaal nog een beetje vol in de warmte? Ik slaap 's nachts zo slecht, ik wordt er niet goed van. Vannacht weer een uurtje beneden gezeten, gezellig...
dank je wel allemaal ja ayla zeker leuk drie knullen ben er ook trots op ik was ook benieuwd of het een meid of boy werd mar zei altijd als het maar gezond is toch!!
Waarom krijg je geen echo meer dan? Dit is nu al mijn 5e echo maar ik ga zowieso nog een echo laten maken want ik wil echt met mijn eigen ogen zien dat het een jongetje word. Pff het warme weer maakt me echt gek, ik kan echt niks in huis doen. Schoonmaken ed lukt echt niet, gister wilde ik het hele huis opruimen en kleding gaan strijken nou kwam er niet eens aan toe. Vandaag zelfde verhaal, ben na de echo even gaan liggen maar kon gelijk niet meer opstaan. Enige plaats waar ik nog goed functioneer is op kantoor, maar daar is het ook lekker koel..
Nog een paar daagjes en dan weten wij het ook, wat het wordt... Ik heb mijn tempo gewoon drastisch verlaagd. Het ergste vind ik de rit terug naar huis van mijn werk, als ik in een bloedhete auto stap en een uur moet rijden.... 's avonds vind ik het echter wel te doen, gisteravond was het heerlijk, ik heb zelfs nog in de tuin geschoffeld.
@ Batchie: bij ons heeft de verloskundige geen echoapparatuur. Voor de eerste echo moest ik dan ook naar het ziekenhuis. Als er geen medische aanleiding is, willen ze je in het ziekenhuis niet hebben best jammer maar ja. Vanochtend mag ik weer naar naar de verloskundige, toch weer spannend hoor. Nog even volhouden in de warmte. Eind van deze week schijnt het ergste (voorlopig!) voorbij te zijn.
Goedemorgen allemaal, Pfffff een 11 ponder dat zal een zware zwangerschap zijn geweest sjonge.. Ik ben vanmorgen naar de verloskundige geweest en alles was goed!!! Bij het bloeddruk meten had ze eerst een hele hoge bloedruk (rechterarm) ik schrok ervan..toen probeerde ze de andere arm en toen was het goed..pfff *zucht* gelukkig maar, ze liet me daar wel ff flink schrikken... De baby ligt mooi bij de navel en eerst kon ze het hartje niet horen hihi hij het was flink aan het bewegen, toen zei ze kom op we willen even je hartje horen en ja hoor toen was ie er ook..grappigggg..maar na even draaide ie ook weer weg..vond het zo heerlijk om het te horen..zozo zegt ze die is lekker actief en bewegen en doen ..Super.dat zijn van die opkikkers he Daarna zijn we naar het gemeentehuis gegaan om de baby te erkennen Dus mijn vriend is nu voor de wet officeel PAPA!! We gaan in de laatste week van augustus met vakantie en dan zoou er weer een afspraak gemaakt moeten worden bij de verloskundige maar wij gaan even heen voor dat we op vakantie gaan, wel fijn om te weten dat alles goed is voor de vakantie 11 augustus gaan we voor de 20 weken echo, vrij laat word de 22 weken echo denk ik maar ja het kon helaas niet eerder..beter laat als nooit he Vanavond gaan we kijken naar een babykamer, ik hoop echt dat dit m word en dat ie niet tegen valt zoals de vorige keer..afwachten.. Liefs XXX
Ja dames, wat een hitte he, echt niet normaal meer. Ik kijk met smart uit naar het einde van de week, want onder deze warmte functioneer ik nou ook niet echt goed! Gelukkig gaat het met mij wat beter en lijk ik een beetje over de misselijkheid heen aan het komen te zijn. Ik overweeg volgende week maar eens halve dagen te gaan werken om te kijken hoe het gaat en of me dat lukt. Het overgeven heb ik wat beter in de hand nu, dus op zich zou dat moeten gaan. Wat een leuke verhalen allemaal over die 20 weken echo's! Wij hebben de echo volgende week woensdag. Hier kan de verloskundige de echo ook niet verrichten, maar wordt je doorverwezen naar het ziekenhuis, OOK als daar geen medische aanleiding toe is. Jammer hoor Wannebemom dat dat bij jou niet zo is. Ik ben gisteren weer naar de verloskundige geweest. Mijn baarmoeder ligt nu ongeveer op navelhoogte. Komt dat ongeveer overeen met jullie? De hartslag van het kindje weer gehoord, wat blijft dat bijzonder! En de bloeddruk weer gemeten, maar die was prima. Toch altijd weer spannend vind ik het , die bezoekjes.
Hoi Duckie, mijn baarmoeder zit ook op navelhoogte. Ze zei dat over 4 weken het er wel overheen zou zitten, gaat hard he Liefs XXX
Ooo, dan zit ik vast goed op schema Ik vind het nu ineens heel hard gaan inderdaad. De laatste twee a drie weken ineens
hallo allemaal, Ik "meld" me bij deze voor de decemberlijst.. Ben namelijk 1 december uitgerekend. Leuk om jullie verhalen te lezen (blz 1 en 2 en de laatste twee bladzijden... de rest komt wel of niet...). Ik ben gisteren voor de "20" weken echo geweest. Daar was, zover te zien, alles ok met de kleine. We wilden ook het geslacht weten, maar het is een enorm net kind... het lag met de benen bij elkaar en liet niets zien... Dus 't wordt een grote, een nog grotere, verassing...!! Verder is er eindelijk een buik te zien... ben namelijk nogal slank en 't duurde een "eeuwigheid" voordat men (de omgeving) iets kon zien.
Ohh jeetje das vervelend, mijn eerste en 2e echo waren om medische redenen de derde was bij de vk, maar die man bakte er niks van zwaar onduidelijke foto gekregen. De 4e was weer in het ziekenhuis vanwege een auto ongeluk en de 5e was ook weer in het ziekenhuis, bij de vk maken ze geen 20 weken echo... Maar alle echo's die om medische redenen waren zagen er beter uit dan de normale
Ik heb morgen om kwart over 3 mijn 20 weken echo en ik ben echt zenuwachtig,hopelijk is alles goed. Ik ben zo benieuwd of ze kunnen zien wat het word ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig. Nou jullie horen het morgen wel. Slaap lekker allemaal.
Vales, ik begrijp dat je zenuwachtig bent. Ik heb ook al lichte zenuwen voor volgende week. Het blijft toch spannend allemaal. Je wil toch graag horen dat ze geen afwijkingen kunnen vinden. Ik zou heel graag willen weten wat het wordt, maar mijn man wil het niet weten . Jammer, maar ik wil niet dat hij het wel weet en ik niet, dus dan houdt het op. Puck78: welkom hier!
Hey Ik heb de echo gehad, ze vermoeden een meisje maaaaar toen ik vroeg weet u het voor 100% , nou hij zei dat hij dat niet voor 100% mag zeggen. Dus nu weet ik niet of ik al kleertje kan gaan kopen Misschien dat ik toch de pret echo laat maken Maar voor lopig is het dan een meid Liefs manon.