december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ze mogen het nooit voor 100% zeggen, alleen met een vruchtwaterpunctie kan dat voor de bevalling. Dus ga er maar gewoon van uit dat je een meiske krijgt! :D

Hier gaat alles zijn gangetje, heb nu ineens last van hoofdpijn dus ga afsluiten, is gewoon dit weer volgens mij bah! Ik reageer een andere keer wel weer doeii!!

2. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Leuk manon!

Ik moet nog eventjes geduld hebben, vrijdagmiddag heb ik de 20 (21) weken echo. Ook wij willen graag weten wat het wordt....
    Maar morgen eerst nog even naar de VK, ben benieuwd hoeveel ik weeg, volgens mijn eigen weegschaal ben ik afgevallen (?) wat niet zo gek is met dit warme weer natuurlijk....

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Nou het was teleurstelling ze kon het hoofdje niet meten kon niet goed naar het hartje kijken ik weet niet of hij/zij een hazenlip heeft en ik weet het geslacht ook niet en ze kon ook niet naar de navelstreng kijken.
    De echoapratuur had steeds ruis zei ze :( ik heb nog niet 1 keer gehad dat er ruis op de echo was en nu wel,en veel geduld had ze ook niet het was van nou ik kan het niet zien en daar was het klaar mee.
    Ik vroeg moet ik nou nog een andere keer terug komen en het was van Nee want er zit toch niks in je familie,ik wou gewoon wat zekerheid dat alles goed was en nu heb ik dat nog niet kan wel huilen :(

4. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Wat een hork van een mens zeg! Kun je niet op de een of andere manier toch nog een nieuwe echo krijgen? Je wilt zoveel dingen weten, en bent niks wijzer geworden....

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje, wat onwijs vervelend! Kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ben zelf volgende week aan de beurt voor m'n 20 weken echo en daar heb je dan toch een bepaalde voorstelling van. Je wilt iig weten of de dingen die ze kunnen zien er ook goed uitzien (zoals inderdaad een hazenlip, hoofdje, hartje, niertjes etc). En als dat dan niet gebeurt zou ik ook kunnen janken hoor. Vind het wel raar dat ze geen nieuwe echo aanbieden! Zou denk ik zelf toch wel een pretecho overwegen ter geruststelling.

6. keizerin

Ja ik ga ook een pretecho laten maken.
    Waarschijnlijk moet ik eerst zelf die 20 weken echo betalen en dan kijken of ik het terug krijg nou voor dat geld had ik gewoon een 3/4D echo met dvd gekregen want het is ook nog maar de vraag of ik het terug krijg.

Ben eigenlijk wel boos op haar want ik vroeg of het dan wel goed was allemaal(omdat ik geen echo meer krijg)zegt ze nou je moet nou niet gelijk negatief denken en doen als of het niet goed is ik heb alleen niet alles kunnen zien zegt ze.
    Ik leef hier al een hele tijd naar toe en ik ben gewoon zwaar telleurgesteld ik had het me heel anders voorgesteld maarja ik heb dan ook altijd wel wat hoor pffff.

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hoi allemaal,

Ik kom me ook eens melden bij de december-mama's. Ik ben op 18 december uitgerekend en heb vrijdag de 20 weken-echo. Ben erg benieuwd en hoop natuurlijk dat alles goed is. Gaat het bij jullie goed tot nu toe?

groetjes

Lin

8. keizerin

Ik heb net voor 2 augustus een afspraak gemaakt om kwart voor 7.
    Hopelijk krijg ik weer dezelfde vrouw want die was echt super aardig.

En welkom Lin.

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ha Lin,

Ben zelf ook nog niet zo lang bij de december-mama's. Maar vind het nu toch wel leuk om ervaringen te lezen van mama's die ongeveer even ver zijn als ik. Ben benieuwd naar je 20 weken echo. En kan niet wachten tot het woensdag is en ik ook eindelijk mag. Tot nu toe gaat bij gelukkig alles goed. Ik voel me prima en dat is best wel een zegen als je soms leest hoe ziek anderen zich kunnen voelen.

Veel plezier hier en tot horens!

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Daar kan ik over meepraten. Ben met kleine tussenpoosjes al mijn hele zwangerschap misselijk en beroerd. Zit nu al voor de tweede week thuis op voorschrift van de dokter, hoop volgende week weer aant werk te kunnen. Ik hoop dat het bij mij ook een keer stopt, zodat ik ook een beetje kan genieten.

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Manon; proficiat een meisje, leuk zijn wij de eerste 2 van de decembermama's met een dochter geloof ik .

Vales; wat een raar mens zeg, in de papieren staat ook dat als de echo niet duidelijk is dat die herhaald mag worden.

Die kleine van mij is maar druk aan het doen, ik voel door mijn hele buik heen schopjes en draaiingen, wordt een druk meisje....

Of zegt dat niets voor later? iemand hier ervaring mee?

Mijn vorige dochter was rustig in mijn buik en is nu ook een rustig meisje

Pfft heet he, zou blij zijn als het iets af neemt..

12. keizerin

Ik heb die 20 weken echo er op gezet,en weer een nieuwe buikfoto.
    Mijn buik lijkt wel weer kleiner te zijn vind het maar raar hoor.

13. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Jeeh wat een domper Vales, lijkt me inderdaad niet leuk, kijk je al weken naar uit en dan krijg je zo'n heks die er geen zin in heeft, heel frustrerend.

Ik heb van onze kleine de echo in het foto album gezet, ze zijn best duidelijk vind ik.

Hopelijk wordt het weer snel wat koeler, niet echt lekker meer zo he!

14. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Ik heb volgende week vrijdag de 20 (21) weken echo.
    Ben benieuwd.
    Wij willen namelijk niet weten wat het wordt.
    Hoop dat alles goed is.
    Baal ervan dat ik de kleine nog niet voel.
    Maakt het toch nog weer echter.

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Vales,

balen hoor. T is misschien wel ook iets om met de VK te bespreken, wellicht kan zij nog iets doen voor je.

Dit is niet waar je op hoopt...

Karin

16. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Welkom Lin!

Jeetje Vales, dat heb je niet getroffen zeg. Wat een mens :( Nou hopen dat je meer geluk hebt met je pretecho.
    Ik heb gelukkig een heel leuk echobureau waar ik mn echo's mag maken heel gezellig, de vorige keren moest ik naar het ziekenhuis dat is toch wat onpersoonlijker en lopende band werk. Al heb ik daar vaak een leuke echografe getroffen. Iig nog nooit 'zo'n hork meegemaakt.

Lillian volgens mij is het een beetje een indicatie voor de toekomst, hoe druk een kleintje in de buik is. Heb zelf het gevoel dat deze iets rustiger is maar zo goed voel ik hem/haar nog niet (de anderen dus wel met deze termijn vollop zelfs!) Mn man zei toen ik hem dat zei "het is em geraaien ook" :) Stel je voor zeg nog zo'n wervelwind in huis, dan kun je ons denk ik wegdragen! Ben benieuwd of hij/zij zo rustig blijft en naar de echo, ik zal straks bij de vk wel de verwijzing krijgen. Kan ik gelijk bellen voor een afspraak, vind 18/19 weken zat voor een 20 weken echo ;)

Ik ga nog even verder surfen en dan me klaarmaken om weg te gaan laat zo wel even weten hoe het was bij de vk, heb ik weer wat te vertellen ;)

17. keizerin

Hallo allemaal,
    Ik heb net de verloskundige gebeld en het vertelt ze gaat het gezondheidscentrum voor me bellen en dan wordt ik straks terug gebeld.
    Volgens mij had ze de uitslag al gekregen want ze zei dat ze alleen het aanzicht niet goed heeft kunnen zien.

18. keizerin

Ik ben net terug gebeld en op het gezondheidscentrum hebben ze geen plek meer dus moet ik naar Amsterdam of een pretecho laten maken voor mijn eigen geruststelling nou heb ik gisteren een afspraak gemaakt voor een pretecho dus doe ik dat dan maar ik zie het niet zitten om helemaal naar Amsterdam te moeten,maar ik vind het wel lief dat ze toch de moeite heeft gedaan om te kijken wat ze voor me kon doen.
    En dank jullie wel voor jullie lieve woordjes je gaat namelijk bijna echt denken dat je aanstelt ofzo.
    Ik moet zo werken tot 4 uur helemaal geen zin in maarja het moet maar.

19. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wat een ellendig mens.. Ik hoop dat wij het morgen beter treffen. Zou echt een enorme tegenvaller zijn, aangezien we er toch wel naar uitkijken.

20. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Nou bij de vk alles prima in orde, bloeddruk 110/60, hartje ging tekeer als een tierelier en bm was prima. De echo kan pas op 16 augustus maar ja dan wacht ik nog even.

Deel Deze Pagina