december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Zooheee het stormt hier..... :confused: Lijkt wel herfst!

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Nou ik ben vandaag weer naar huis gegaan van werk.
    Ik had anderhalf uur gewerkt en ik kreeg weer heel veel last in mijn buik en nu gingen mijn botten(bij mijn bekken) ook zeer doen kon amper lopen dus ben ik om 10 uur naar huis gegaan.
    Ik heb net de verloskundige gebeld en die zei dat het waarschijnelijk gewoon bandenpijn is met harde buiken dus ze wil dat ik de rest van de week niet meer ga werken en ik moet op werk gaan regelen dat ik minder kan gaan werken want dit gaat niet langer zo :(

@Neeltje heel veel plezier met je echo vanavond.

Ik heb morgen mijn pretecho,ik heb er heel veel zin in :D

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He vervelend Vales, rustig aan dan maar.
    Ik moet het afkloppen maar tot nu toe heb ik toch een redelijk ideale zwangerschap met weinig klachten al heb ik ook vanacht weer wakker gelegen van onze kleine....

Neeltje, Duckie en Vales veel plezier met de echo's vandaag en morgen. Ik hoop Vales dat het nu wel mooi loopt en je zorgen opzij gezet kunnen worden...

Ayla.. de herfst is hier alweer voorbij. Na een stortbui schijnt het zonnetje weer....

Karin

4. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik heb net lekker geslapen... hmmm voor het eerst in tijden dat de kleine zo lang heeft doorgehaald.. maar liefst 3,5 uur!! Het eten staat nu op dus kom ff hier kijken, de kip moet nog even.

@Vales, zou toch een doorverwijzing vragen naar een vorm van therapie, fysio, mensendieck of zo want het klinkt mij niet in de oren als harde buiken hoor... snap je vk eigenlijk niet dat ze je niet doorverwijst. Kunt beter even naar laten kijken dan het afserveren als harde buiken volgens mij :rolleyes:

Ik ga surfen....

5. hallo allemaal,

vandaag een rustig dagje achter de rug. We hebben nog een weekje vakantie, dus we doen het allemaal kalmpjes aan. Vandaag heb ik een superleuke top gekocht in een zwangerschapsboetiek. Ik vond hem wel te duur, maar hij was zo mooi... En ik heb er ook de bijpassende band bijgekocht. Die had die slimme verkoopster me snel laten passen en ik was helemaal verkocht.

Daarnet ook het slechte nieuws gekregen dat het andere zoontje van onze vrienden ook gestorven is. Ik probeer er niet te veel aan te denken, want ik word er helemaal raar van.

Groetjes,
    Saartje

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Oh nee wat een ramp zeg, 2 kleintjes achter elkaar verliezen :cry: Sterkte!

7. Ik denk dat ze dat wel kunnen gebruiken. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ze zich wel niet moeten voelen.

8. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik denk dat niemand dat kan, een kind verliezen lijkt me het zwaarste wat er is, denk dat je mij dan direct in een wit busje kunt zetten :( Zou het niet trekken denk ik. Brr moet er eigenlijk niet aan denken :cry:

9. zo voel ik me ook. Ik probeer er niet al te veel aan te denken. Klinkt misschien grof, maar ik word er echt niet goed van als ik te ver nadenk.

10. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ohhh Saar wat een naar bericht :confused:

Sterkte met jullie vrienden :cry:

Ik heb trouwens gistere gekeken naar positie kleding pfff duuuuuur zeg :confused:

Ik doe het voorlopig wel met mijn tranings pakken en joging pakken haha :)

Liefs Manon.

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

Oww wat vreselijk voor ze Saar daar wil je inderdaad niet aan denken,vreselijk :( sterkte Saar.

Ayla ik ga morgen de dokter bellen en dan zal ik donderdag er wel heen kunnen en even kijken wat hij hier van gaat zeggen,want eigenlijk is het niet normaal ze zeggen elke keer dat het bandenpijn is maar nu gaan mijn botten pijn doen en dat heb ik niet eerder gehad.
    Ik fietste vanochtend naar huis en dat deed zelfs zeer,maak me best wel zorgen hoor vind het maar eng.
    Ik ga morgen ook even mijn werkgever bellen en even vertellen wat er allemaal is en hoe we het kunnen oplossen met mijn uren.

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    jee wat erg Saar!! sterkte voor jou en je vrienden, dit is niet te bevatten zeg!

13. Vales, veel succes bij de dokter. Hopelijk is het toch maar wat bandenpijn, maar dan weet je het tenminste zeker. Veel succes ook met je baas. Hopelijk heeft hij/zij er veel begrip voor.

Manon, ik ben blij dat ik veel kleding van mijn nicht en schoonzus had gekregen, maar ik wou toch ook wat dingen die ik helemaal zelf had gekozen, maar inderdaad... die prijzen! En denken dat het binnen 4 maanden weer ongebruikt in de kast ligt. (hopelijk verdwijnen mijn kilo's als sneeuw voor de zon na mijn bevalling :) )

Trouwens, hoeveel zijn jullie al bijgekomen? Als je het wil vertellen eh. Ik lees overal dat je nu +- 3kg zou moeten bijgekomen zijn, maar ik zit al aan de 9. Waar gaat dat eindigen???

Saartje

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Saar, het zit hen niet mee. Veel sterkte voor hen om hun verdriet een plekje te geven.

ik ben ook heel blij dat ik veel zwangerschapskleding kan lenen en gisteren heb ik een hele doos met babykleertjes gekregen, dus ik zal het eens om mijn gemak allemaal gaan uitzoeken. Zitten ook slaapzakjes en dergelijke in, omslagdoeken weet ik het allemaal.... Ik ben een geluksvogel al wil ik zelf natuurlijk ook nog dingen kopen voor ons kleintje...

Ik doe het volgens de boekjes tot nu Saar. Ik ben inderdaad circa drie kilo aangekomen. Maar dat is en blijft een gemiddelde en waar het gaat eindigen... ja dat weten we in december. Als je gewoon gezond eet zal het heus wel loslopen....

Karin

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wat verschrikkelijk Saar, daar moet je inderdaad niet aan denken.

Wat betreft de kilo's, ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen inderdaad, dus dan zit ik netjes op schema. Morgen heb ik een afspraak met de lactatie deskundige over borstvoeding, ben benieuwd! Volgende week ga ik 1 avond naar een workshop; Zwanger, een nieuwe balans. Daar vertellen ze wat de beste houding is ed, misschien ook iets voor jou Vales?

Vannacht ben ik echt lekgeprikt door de muggen, heb dus ook echt beroerd geslapen, zal dus vanavond niet laat naar bed gaan!

16. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Goed zo Vales, laat je ha maar even kijken en als hij twijfelt of ook zegt dat het alleen je banden zijn of "het hoort erbij" gewoon op je strepen staan en een verwijzing vragen! Geloof me bekkeninstabiliteit is echt geen pretje! Het is bij mij na de bevalling pas geconstateerd en toen heb ik bijna een jaar heel rustig aan moeten doen. Kon in het begin bijna niet lopen en amper voor mn kleintje zorgen. Dus wees het voor!

En wat positiekleding betreft, hebben jullie al op marktplaats gekeken of op http://www.positiekleding.nl En er was nog een december moeder (weet ff niet meer wie) die een goede link had naar goedkope kleding. Het is er wel hoor! Mijn eerste zwangerschap heb ik eigenlijk geen positie kleding gedragen, had op het eind 1 broek en een trui maar voor de rest kon ik alles wat rekbaar was aan.

Ik ben volgens mij nog niets aangekomen, maar dat ben ik gewend. Kwam de vorige keer maar 5 kilo aan maar denk dat het deze keer weer iets van 8 tot 10 gaat worden, ben nl niet zo misselijk als toen.

@Molly zet een schaaltje azijn bij je bed daar houden muggen niet van. Mss dat het helpt

17. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    en het is een JONGEN!!!!

helemaal geweldig, wat heb ik genoten van deze pretecho! nu nog een naam bedenken hihihihi
    ons manneke was precies 19 weken en 0 dagen dus perfect op schema en alles zat er op en aan!!

ik was de eerst al behoorlijk aangekomen en nu ben ik weer afgevallen, nu zit ik netjes op 3 kilo,bij mijn zoontje was ik in totaal 13 kilo aangekomen.

@Duckie, hoe was jou echo??
    @Vales,veel plezier vandaag meid, ik lees wel hoe het geweest is!!

18. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Hoi,

Lees wel regelamtig mee, reageer echter niet zo vaak.
    Wil toch proberen wat vaker te schrijven.

Ben Nijn, 31 jaar, getrouwd en 17 december uitgeteld.
    We hebben vrijdag de 20-weken-echo en we hopen dat alles goed is (we willen niet weten wat het wordt).
    Ik ben ondertussen (al) 11 kg. aangekomen :oops: .

Tot later !

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ha Neeltje, een jongen..... wat leuk..

als ik het zo lees, kriebelt het bij mij een klein beetje... ik had het ook kunnen weten.... maar we hebben er bewust voor gekozen om dat niet te willen en het een verrassing te laten zijn... toch....

nee het wordt echt december. Wij gaan ook geen pretecho meer maken. Dus de volgende keer dat wij onze kleine aanschouwen is dat live en in de buitenwereld in plaats van in de buik...

Karin

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Saar: Wat erg zeg dat het andere kindje nu ook overleden is. Vreselijk... :cry:

Neeltje: Wat leuk! Een zoon!! Fijn dat alles goed zit he?

Nijn: Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen.

Zwangerschapskleding is idd erg duur. Ik heb wel een paar dingen maar probeer het toch te beperken want straks kan je het niet meer aan.
    www.mooiverpakt.nl is ook een leuke site trouwens. Niet zo heel veel keus maar wel betaalbaar.

Ik ben tot nu toe geloof ik 2 kg aangekomen. Valt me nog erg mee. Maar het schommelt nogal. De ene keer is het 1 kg, andere keer 1 1/2 en soms ook 2!??

Ik ben de laatste tijd weer erg moe. Hebben jullie daar ook last van? Gisteren vrij gehad en ik wilde vanalles doen in het huishouden waar dus helemaal niks van gekomen is en ben 's middags nog 1 uur naar bed gegaan en gisteravond om 22 uur lagen we alweer in bed. Heb tot vanochtend 9 uur geslapen dus das wel lekker.

Tot gauw.

Gr Otje

Deel Deze Pagina