hoop dat je baat hebt bij de fysio neeltje. Hier gaat alles nog steeds heel rustig. Medicijnen voor de hoge bloeddruk, fysio voor bekken en rug, magnesium om eiwitten tegen te gaan en veel rust. Hoop dat dat straks lukt als we 3 weken vakantie vieren, dan kan manlief mijn dochter lekker bezighouden. Geniet van jullie onbezorgde zwangerschap!! liefs Juut
ook ik ga niks doen aan gym ofzo wel ga ik zwangerschapszwemmen, ik ben namelijk een echte waterrat, ik zie het niet zitten om 8x 1 1/2 dat te doen ik moet namelijk nu nog om de week gaan werken om 22.30 en dat wordt dan zo haasten, ik wilde wel een verkorte zwagerschaps curcus doen maar daar was te weinig animo voor helaas, ik heb met de vk overlegd en ze zei dat het geen noodzaak is en dat zij er ook nog zijn mocht het ontsporen en bij de wee in afrika hebben ze ook geen cursus en daar bevallen ze ook onder een boom. Zwemmen kan ik ook een keer missen al ik bijv te moe ben en ik moet nog gaan werken, daar ga ik volgende week mee beginnen en als de kleine geboren is dan ga ik baby zwemmen bij 3e maanden.
hoi allemaal ben een tijdje niet geweest en moest veel bij lezen. gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de echo en : WE KRIJGEN EEN MEISJE. ik ben helemaal in de wolken en mijn dochter ook. zij wilde zo graag een zusje maar mijn zoon wilde een broertje. maar hier was hij gelukkig ook wel blij mee. met de baby was alles uitstekend. alles zat er op en geen afwijkingen. vanmorgen naar de vk geweest en met mij was ook alles prima. volgende keer vertel ik wel wat groetjes charissa
@lianne, ik heb altijd al een goed contact gehad met de vk. alleen een keer met bloedstolsels was het een beetje angstig. ik hoop nu alleen dat die placenta nog bijtrekt, maar er lopen nog bloedvaten , dus ze gaan het over een aantal weken nog eens bekijken. ik hoor juist van mensen die naar zwangerschapsgym gaan dat het meer voor de gezelligheid is dan dat ze er wat aan gehad hebben. er ontstaan vaak groepjes, die erna ook nog samen blijven komen met kinderen. mijn bevallingen gingen in ieder geval heel snel. en bij de laatste was de ontsluiting binnen een uur gedaan. wie mij er vooral door het moeilijke pijnlijke gedeelte doorheen heeft geholpen is mijn vk. goed luisteren naar haar. daar werd ik ook rustig door. ayla, gefeliciteerd dat alles goed is. en wat leuk een meisje!
ik ga ook gaan zwangerschapszwemmen. Ik begin in september. En samen met mijn man ga ik ook haptonomische zwangerschapsbegeleiding krijgen. Daarjuist te weten gekomen, dat we niet begin oktober kunnen verhuizen, maar pas begin december! Nu kan ik gewoon niks klaarzetten, schilderen, uitpakken, ... van te voren. En als ik pech heb (en vroeg beval), moet zelf iemand anders het doen. Bah! Saartje
Hoi Saar, Voel helemaal met je mee! Ik kan nu ook nog niks schilderen, klaarzetten, inruimen etc. Komt nog een verbouwing aan die pas eind november klaar is . En dat is inderdaad: Bah! Laten we hopen dat onze babies gewoon op tijd zijn of misschien zelfs wat later
Eve, leuk iemand te hebben die er hetzelfde voor staat. Ik lees hier graag over al die schilderwerken, maar wil zelf ook! Ik hoop nu ook dat ik iets later beval. Zo de 15de december of zo, dan kan ik rustig uitpakken, alles klaar zetten, bevallen en de baby kan mooi in ons nieuwe huis! We zullen zien. 't Is natuurlijk allemaal geen drama als het anders moest lopen, maar eens zeuren mag eh! Saartje
Inderdaad! Vind het ook prettig om er af en toe even over te zeuren. Kan nml best wel es jaloers worden als ik die verhalen lees over het nu alvast op je gemak inrichten van de babykamer. Bij mij liggen de spullen nu in de kelderbox, bij m'n ouders, onder m'n bed etc. En ik kan niet wachten om alles in te richten. Maar goed, nog ff volhouden! Ik hou je op de hoogte. Enne...we laten het gewoon gebeuren en dan komt het vast goed!
Nou, dan ga ik ook even zeuren. Mijn mannetje zet er niet echt haast achter. Hij snapt niet dat het op tijd moet klaar zijn. Ik krijg er nu al babykamer-stress van. Pffft, als dat maar goed komt.
ayla, proficiat een meisje, gelukkig weer een meiske erbij, want we waren in de minderheid. eve en saar, hier nog iemand die niets kan doen aan de babykamer, wij hebben ons huis te koop staan, want we hebben maar 2 slaapkamertjes. De koop gaat nog niet zo vlot, dus moeten wij ons w.s. ook behelpen met een bedje op onze kamer en de commode op de overloop ofzo. Als we straks een nieuw huis hebben gevonden ( dit gaan we pas doen na de verkoop van ons eigen huis) kan ik pas aan de slag.
Ja maar een meisje kost wel meer dan een jongen ben ik nu achter haha ga helemaal los op die uitverkoop... erruggg!! Heb al een hele leuke garderobe voor haar, dingen die ze aankan die van de jongens zijn geweest en de nieuwe jurkjes ed zooo lief dat kleine meidespul... heb ik nooit geweten
We hebben gisteren kleurtjes uitgezocht voor de babykamer! De muren worden lichtblauw en heel licht oranje. Erg mooi! Morgen gaan we verven. Tenminste... mijn man doet het ... en dan kunnen de meubeltjes op z'n plek en de kleertjes erin. Ik ga binnenkort eens opschrijven wat we nu allemaal hebben van kleertjes en dat soort dingen want heb stiekem toch best al wat gekocht. Eve en Saar: Wat vervelend dat jullie nog niet kunnen beginnen vanwege de verbouwing. Krijgen jullie nog geen stress, zo van; het moet af? We gaan zo trouwens naar een drukkerij. Mappen ophalen waar geboortekaartjes in staan. Die mappen hebben we dan heel het weekend en moeten we maandag weer inleveren! Lijkt me zo leuk om het uit te zoeken. Gr Otje
Ayla en Charissa: Gefeliciteerd! Een meisje! Is weer goed voor de gemiddelden hier, toch? Er zijn veel jongens op komst. Gr Otje
2 meiden erbij....was idd nodig voor een beetje tegenwicht met al die decemberjongens Wij zijn ook nog niet aan het kamertje begonnen. Volgende week wil ik gaan beginnen met leegruimen en behang afhalen.....maar ach....we hebben natuurlijk nog alle tijd.
@Otje: stress, wat is dat? Ja, helaas heb ik daar wel last van. Vooral nu de meesten van ons al lekker gaan beginnen met de babykamer. Zou ook niets liever willen. Op zich is er nog tijd zat. Maar het geeft gewoon een rustig gevoel als alles klaar is. Maar goed, het is niet anders. Zal me toch zoveel mogelijk moeten ontspannen. Is beter voor mezelf en natuurlijk voor die kleine!
ik mag bij de jongens hoor! maar over het verbouwen, ik moet ook geduld hebben.... heel veel..... want wij zitten ook in een verbouwing, en net terug van vakantie, mijn mas was zelfs 5 weken weg (ik 3) en nu zaterdag gaan ze er weer tegen aan. en dan moet mijn dochter eerst uit de babykamer, naar haar nieuwe zolderkamer. dus die moeten we ook nog inrichten. (en mevrouw heeft zo haar wensen, haha) ik heb de kinderwagen al een eeuwigheid in de woonkamer staan. en nu heb ik gister een commode gehaald, prachtig met allemaal mandjes. maar die staat nu ook in de woonkamer. ik moet maar geen grote dingen meer halen, en me beperken tot kleertjes leuk he ayla, dat je nu helemaal los kan gaan met meidendingen. ik had eerst een zoon, toen een dochter en nu weer een zoontje, dus ik ga nu weer op de jongenstoer. ik moet wel zeggen dat ik babykleertjes heel erg mee vind val qua prijs. en ik ga waarschijnlijk heel veel krijgen als cadeautjes straks.
Ja, heerlijk he al die lieve kleertjes kopen. Mijn dochter heeft het eerste babypakje mogen uitzoeken, het is een pakje van H&M geworden maatje 50 rose/wit met een babyknorretje met een bloem, echt heel lief, deze krijgt haar zusje straks na de geboorte als eerste pakje aan. Ik heb een Quinie kinderwagen met reiswieg Lime groen met winterzak en regencape alles erop en eraan via marktplaats gekocht voor 65 euries, vind ik helemaal leuk om goedkoop dingen te verzamelen. Het is mijn tweede en had eigenlijk niets bewaard, en ik vind het nu wel oke tweedehands spullen. Bij de eerste wilde ik ook graag alles nieuw.
Ik ben vanmorgen ok bezig met kleertjes uitwassen, en zit nog te twijfelen of ikwel genoeg heb..Maar ja ik zie wel en het is ook geen weer om de kleding buiten te drogen en heb geen ruimte om de wasrek binnen neer te zetten..moet dan in de condensdroger..heb begrepen dat dat niet mag, weet iemand de reden waarom niet? Volgende week donderdag naar de verloskundige, heerlijk om het hartje te kunnen horen en dan 2 dagen daarna met de caravan weg, hopelijk hebben we niet niet van dit weer De lijst: Hij wordt dus zo (LAATSTE VERSIE DUS): jongen: Neeltje, Vales, Molly, eve, nynke31, Raomi, Ilona's, Otje, Batchie, Daphne82, setje, Fleur1, Noura meisje: Noralie, Lianne, Manon, Ayla, Charissa onbekend: Duikster, Saar , Suusje, Arwen, Saskia Liefs XXX
hihihi ik krijg echt geen 2ling hoor, ik sta bij jongen en bij onbekend leuk kleertjes wassen, ik moet ook daar mee wachten. en volgens mij hebben ze bij de vorige ook alles in de droger gedaan. maar ja alles veranderd zo snel. ik ga straks even een leuk pakje halen wat ik gister gezien had en wat was afgeprijsd. ik heb eigenlijk alleen maar maatje 56, omdat ik daar bij de vorige ook mee begon. ik had ook niks meer van de vorige 2, en heb ook een 2dehands wagen gekocht. maar ziet er als nieuw uit, en ishelemaal kompleet. ik heb een quinnie freestyler in het zwart. over 2 weken mag ik alweer naar de vk. vind het wel snel gaan hoor.