Waarom zou het niet in de droger mogen? Ik gooi alles in de droger heb ik altijd gedaan ook. Je hebt alles al gewassen sjee, heb het sinds gisteren pas uitgezocht op jongen/meisje kleertjes. De echte jongensdingen doe ik weg, op een paar speciale stukken na die bewaar ik. Ga zo aan de was beginnen denk ik... als ik eenmaal opgestart ben ben een beetje misselijk weer.. bleeh maar ja me er zo even toe gaan zetten dan maar... ben ik er van af.. Wel gek om al die kleine kleertjes weer te zien... niet te geloven dat de jongens ooit zo klein waren, de oudste droeg zelfs premature kleertjes was zo klein. Ik heb een speciaal pakje dat de allebei na de bevalling aan hebben gehad en het mutsje dat de oudste aankreeg in het ziekenhuis. Dat hebben ze dan alledrie aangehad, vind ik wel speciaal. Ik kan eigenlijk niet wachten tot de kamer helemaal klaar is, dat zal vandaag wel zijn mn man is druk bezig. Dan straks de meubeltjes in elkaar zetten dan dan inrichten... leuk!
Sorry noura heb er nog wel naar gekeken maar eroverheen denk ik hihi.. Zou niet weten waarom je geen babykleding in de droger mag doen.. Van mijn vorige zwangerschap heb ik ook niets meer over mar heb gelukkig veel van mijn schoonzus gekregen, en als dat niet meer past gaat het terug Liefs XX
klein he, dat spul. ik heb me er ook al over verbaasd. maar als ik bedenk dat het in mijn buik zit, dan vind ik het weer groot. want 50 cm is toch best wat. ik moet ook wat gaan doen,maar heb geen zin. ben een beetje lui vandaag
ja arwen ik krijg nu ook van mijn schoonzus, haar zoontje is net geboren en is nu 8 weken. is wel leuk want nu kunnen deze neefjes lekker met elkaar spelen straks.
Hihi zegt mijn schoonzus ook al..lekker samen spelen, mijn neefje is nu anderhalf jaar en dan wil het straks nog wel, word het een jongetje kan ik daar wel weer kleding van krijgen word het een meisje word het al iets moeilijker..zijn veel jongetjes om ons heen
Dames, ik ben gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Er waren nog een aantal nieuwe, dus ik was niet de enige gelukkig. Het was echt super. Het is een les van 45 minuten. Eerst deden we 15 minuten zwemmen. We waren met z'n 9-en en het bad is niet groot, dus iedere keer gingen er 3 en dan weer 3 en dan weer 3. Dan moest je de ene keer op je rug, dan op je buik, dan weer zonder benen. Na 15 minuten was ik best moe. Toen gingen we 15 minuten krachtoefeningen doen (beetje armen en benen) en toen 15 minuten ontspanningsoefeningen. Daar leerde je ook je bekkenbodem aan te spannen en te ontspannen. Jammer dat het maar 1 keer per week is hihi. Heb het erg naar mijn zin gehad.
@ fijn daphne dat het zwangerschapszwemmen zo leuk was, ik mag volgende week. Ik mag trouwens ook bij onbekend, voor mij en mijn man is het wel 96% zeker maar voor de wereld onbekend. Gisteren op verjaardag vann schoon pa en ma deed een tante bij mij en mijn man pendelen en er kwam allebei 1 kind uit en allebei een dame, ze zullen in december wel zien hoe en wat gnif, gnif. Ze hadden het ookal weer over kerst en sinterklaas en zo maar voor ons is dit zo moeilijk plannen omdat ik er precies tussen ben uitgerekend, kerst plan ik helemaal niks lekker met zoijn 3en als het er al is, en sinterklaas doen we een dobbelspel en is het niet erg als we er ineens niet bij zijn. gisteren ook nog kleertjes gekocht en nu moet ik er mee stoppen want iedereen roept je krijgt nog zoveel maar je bent zo bang dat je te weinig hebt. zo van stel je voor... Nou ik ga maar eens poetsen en de babykleertjes op hangen want de machine is net klaar. Ik heb alles gewassen en alles wat ik nieuwkoop doe ik met de was mee en tegen november was en strijk (bah) ik het wel weer. Trouwens moet je hydrofiele luiers strijken????
Hoi slingding..zover ik weet moet je die luiers strijken evm bacterie..maar goed is voor mij 8 jaar geleden dus durf niet met 100% te zeggen.. Ik had ook gependeld even voor ik zwanger was en toen kwam er steeds een meisje uit maar nu doet ie niks meer :S blijft voor mij een vraagteken..maar er was meer jongentje gependeld als meisje maar ja..achhhh we zien het wel Ik heb nogniets gehoord van de zwangerschapsgym, mischien aankomende week..ik zou een week van te voren het te horen krijgen en anders bel ik gewoon even of ze al iets meer weten..
voor ons blijft het ook een verrassing. LAATSTE VERSIE jongen: Neeltje, Vales, Molly, eve, nynke31, Raomi, Ilona's, Otje, Batchie, Daphne82, setje, Fleur1, Noura meisje: Noralie, Lianne, Manon, Ayla, Charissa onbekend: Duikster, Saar, Suusje, Melliemel, patricia24
Die luiers hoef je niet te strijken de wasmachine is tegenwoordig hygienisch genoeg, en vaak gebruiken mensen ook nog een droger nou als dan niet alles dood is wat er niet in hoort . Ik strijk ze wel omdat ik dat mooier vind... later stop ik daarmee hoor
Maar nu sta ik er niet bij , of kan dat kloppen, ik lees namelijk niet alles mee hier, dus vandaar! Ik ben 16 december uitgerekend en het geslacht is onbekend!!!
goedemiddag allemaal ik heb de babykamer al op gebouwd in april toen was ik net 4 weken. en volgende week ga ik de kleertjes uitzoeken. de jongenskleren wil ik misschien wel gaan verkopen of zo. het is nog zo mooi. ik heb wel al alle babyspeeltjes klaar liggen, net alsof de baby daar gelijk mee gaat spelen. vorige week kreeg ik van mijn ouders een babypakje en een teddybeer, zo lief. is verder alles goed met jullie en voelen jullie de baby ook goed schoppen? die van mij schopt bijna de hele dag door, ook als ik druk bezig ben. ik kom morgen nog wel even terug om wat te vertellen kusje charissa
nou het lijstje met onbekend groeit ook behoorlijk. bij mij is die ook de hele dag druk in de weer hoor, schoppen en duikelen. ik vind het heerlijk om te voelen, want het is toch een beetje bevestiging dat het goed is daar binnen. verder ben ik ook weer aan het shoppen gegaan vanmiddag. superleuk limegroen pakje gekocht. maatje 50/56, dus een van de eerste pakjes. en nu heb ik van het kleine spul denk ik wel genoeg. ik denk altijd dat je van de eerste pakjes wat moet hebben, omdat de meeste pakjes die je krijgt van een wat grotere maat zijn. mensen gaan er van uit dat je dat kleine al hebt, of zijn bang dat het te klein is. verder werd ik even helemaal flauw onderweg naar huis. denk dat het komt omdat ik gauw wat eten moest. die kleine groeit natuurlijk behoorlijk nu, en dan moet je zelf ook goed op je voedingsstoffen letten. en ik heb mischien wel wat te lang geslenterd.