December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat is het koud bij jou op je werk. Echt niet goed hoor! Wat een leuk blokken verhaal van Estelle! Wat worden ze toch wijs he!

Jeetje is het -10.....Maar goed dat Jan met de auto is gegaan vanmorgen! Ik blijf gewoon een dagje bij huis.

Beroerde nacht gehad.....Senna is nog twee keer eruit gekomen. Steeds als ik bijna sliep hoorde ik hem weer. En tussendoor moest ik dan weer plassen...

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo ik ga eens even mijn haar kammen en de bovenverdieping aan kant maken.

Tot later!

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    nelly, alsnog gecondoleerd met je oma. verdrietig he, om afscheid te moeten nemen. *dikke knuf*

ik heb heel vluchtig zitten lezen, ninien, was jij het met keelontsteking? beterschap!

nu moet ik snel verder met werken hihihi... doeg!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zwaai..lees wel mee maar reageerd nog steeds niet..sorry.

ga vanmiddag met danielle naar de huisarts...ze is al vanaf haar verjaardag heel erg moe. Nu dus wat ziek..haar lippen zijn heel droog dus begin bang te worden dat ze uitdroogd. Ze wil niet eten en nauwelijks drinken. Roel heeft vanochtend zijn fles er ook weer uitgegooid. Die van net zit er nog in..hij lijkt het iets beter te doen gelukkig...

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Johanna.. beterschap voor je ziekenboeg!

Nelly.. vind dat altijd erg knap dat mensen iets kunnen voordragen tijdens een begravenis! Ik zit zelf altijd als een klein kind te snikken..:) Fijn dat het afscheid mooi was.

Miep.. Hoe staat het met de verkoop?

Ess.. wat een leuke foto's op hyves!:D

Amber.. weer aan het werk?

Olga.. Het is i.d. geen weer om naar buiten te gaan.. Mijn mams is iets langer gebleven zodat ik nog even snel met de honden uit kon.. Vanmiddag als Esmee op bed ligt moeten ze het maar doen met een plas hoor! Nadeeel is.. Van de hele dag binnen zitten wordt Esmee vervelend.. Net nog even iets " nieuws" van haar verjaardag gepakt.. Zit ze nu mee te peele!:D

Loopy.. werkse!

Ninien.. Beterschap meid! Wat heftig..

Juffie.. Hoe is de situatie nu?

Dee..wat een leuk verhaal van de blokjes! Esmee is ook weg van blokjes.. Bij mijn ouders speelt ze altijd met de duplo waar ik ook vroeger mee heb gespeeld. Vind dat erg leuk!:D Brrr.. 17,5 graad is niet echt warm :( Was vorig jaar ook al zo of niet?;)

Zo het werk er weer opzitten.. Nu lekker 5 daagjes vrij!

Ik denk dat ik voor Erwin kaartjes voor een cabaret voorstelling ga kopen.. Hebben we nog weer wat leuks in het verschiet.;)

Esmee was vannacht aan het spoken geweest. Ook vanmorgen was ze voor haar doen erg vroeg..Ze is redelijk gezellig, maar kan wel zien dat ze erg moe is..

Bij de bloemist een bloementaartje gekocht voor mijn moeder met rozen en en lelie.. Kan ze in laten drogen. Ze was er erg blij mee! Mooi!:D

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Johanna...succes met Daniëlle bij de huisarts!
    en Roel nog steeds de fles binnen gehouden, of niet?!

Judith...lekker 5 dagen vrij!
    en cabaret-kaartjes halen?! LEUK!
    heb je zelf dan ook nog wat aan he?!

Dee...17,5 graden?! BBRR!
    dikke trui aan dus op je werk?!
    en leuk Estelle-verhaal met de blokjes...haha

Loopy...werkse meid!
    hoe is het met jou?!

Olga...vervelend dat Senna steeds uit bed gaat...
    heb hier geen tips voor je eigelijk...Nicky komt zelf niet uit haar bed...
    durft ze op de een of andere manier niet denk ik...

Miep....de kids weer lekker gebadderd?!

Nelly...vind het echt knap dat je iets voorgedragen hebt hoor!
    en wat stom dat je niks van je schoonfamilie hebt gehoord zeg!
    dikke knuf voor jou meid!

Ninien....beterschap meid!
    vervelend...

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    och jee Dee....das echt niet normaal jah...

en calamiteitenverlof? net goed!!
    is ook een calamiteit dan ja?!

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Hier krijg ik straks de wijkverpleegkundige....
    moet het dossier nog invullen van Ruben....

Gisteren even de stad ingeweest en naar de supermarkt gelopen!

vanmorgen naar mijn moeder geweest en vanavond effe naar schoonouders!
    de rest zit ik vol met kraamvisite!

Nicky en Ruben doen het goed!
    Nicky is snotverkouden ( net als ik trouwens) maar Ruben en Jan hebben ( nog) nergens last van!

9. MamavEsmee

Dee.. dit is een bloementaart..;) Feestje vieren? Geef een Bloementaart!

En van die foto staat me iets van bij!:D

Loessie.. druk druk meid! Inmiddels veel leuke cadeaus gekregen?

Kak in.. Hoewel ik redelijk geslapen heb.. 5 uurtjes ipv de 8-10 die ik normaal slaap..

Ik ga even snel de honden een plas laten doen.. Als Esmee tegen 15.00 wakker is ga ik even naar de overkant heen.. Bij de action neuzen..:D

Oh.. heb voor Erwin 2 kaartjes voor Guido Weijers gekocht.. DIe heeft een nieuwe show.. pas in Juni maar dat maakt niet uit..:D

10. MamavEsmee

Dee.. Ja leuk he? Zo'n bloementaart! Kost wat maar dan heb je ook wat!:D En i.d. iets om naar uit te kijken.. Hier in de buurt komt hij bijna niet.. Dan moeten we minimaal een uur rijden.. En in Juni komt hij in het theater 20 minuutjes van hier..;)

Zit nu lekker een peertje te eten.. Heb echt mega honger..:)

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik word gek!!!!!!!!

Senna bleef vanmorgen maar huilen en zeuren. Niks kon normaal gaan. Mijn engelengeduld was na vanacht wat minder geworden, dus dat heeft hij geweten. Wilde speciaal voor hem een stukje lopen zodat hij op de driewieler mee kon. Alleen een brief posten en verder geen verplichtingen voor hem. Eerst lag er nog sneeuw bij ons achter waardoor het fietsen niet ging. Dus ik de driewieler dragen en Senna huilend en tegenstribbelend aan de hand mee tot aan de stoep waar de sneeuw weg was. Na ongeveer 100 meter wilde meneer echt niet meer fietsen. Dus hij eraf en het fietsje reed zelf weg waar hij weer boos om werd. Paar keer gedulidg en lief uitgelegd dat hij weer mocht gaan fietsen, maar nee.....meneer huilde tranen met tuiten en werd alleen maar bozer. Toen heb ik de driewieler gepakt en heb Senna jankend aan de hand mee naar huis gesleurd. Daar direct naar boven en zo ongeveer in zijn bed gelanceerd (om kwart voor 12)
    Van pure onmacht een heel gefrustreerd sms´je naar jan gestuurd. Binnen twee minuten stond Senna natuurlijk al op de overloop te huilen en roepen. Eerst genegeerd, maar toen hij over ging op grote snikken en een heel zielig ´mama olga, waar ben je nou´ had ik het niet meer. Dus zelf ook tranen met tuiten gehuild samen met Senna. Daarna uitgelegd dat mama ook verdrietig was en dat hij echt een liefje is. Dat hij van even slapen weer gezellig wordt en dat we daarna lekker kunnen spelen. Beetje jammer dat na 5 minuten weer de deur open ging. Heb toen met hem afgesproken dat hij mee naar beneden mocht voor een broodje en dat ik geen gehuil of gemopper wilde. Wonder boven wonder is dat goed gegaan. We hebben nog gezellig gespeeld en spelletjes gedaan. Om kwart voor twee heb ik een keukenwekker gezet en gezegt dat als de bel ging dat hij ging slapen. Om twee uur ging het belletje en is hij mee naar boven gegaan. Boven nog een hele trucendoos om het te rekken, maar daar trapte ik niet in.
    Inmiddels is het kwart voor drie en is meneer al weer 5 keer uit zijn bed geweest. Net kwam hij even melden dat hij gepoept had...dus schone luier en hup zonder woorden weer erin.

Zou het dan echt over zijn met middagslaapjes? Ik hoop het heel erg van niet. Hij redt het gewoon nog niet een hele dag....
    Ik kan deze aanpak best nog een paar dagen volhouden, maar niet weken natuurlijk en het is ook nog eens heeeeeel vermoeiend!

Nu hoor ik hem de hele tijd stuinen op zijn kamer....laat hem dan in ieder geval daar blijven en wat spelen ofzo....

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sorry voor mijn klaagzang, maar het zat even hoog!

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..koud hoor op je werk..doen ze vast express zodat je niet duf wordt van de warmte..;)
    Die foto…geweldig!!! Zo kan je toch ook niet werken!

Olga..lastig hoor..idd maar hopen dat t een keer over gaat..
    Hier zeg ik niks als ik m weer instop..geen woord..vind ie t ook niet gezellig als ik kom..:D
    Ochjee..ik lees nu je vervolg…gats meid wat naar..misschien moet je m overdag maar op gaan houden en dan gaat ie misschien savonds wel sneller slapen?
    Heeft ie ook een donker kamertje? Ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt…:(

Johanna..al bij de huisarts geweest? Gets wat naar hè..als ze niks willen eten en drinken..

Judith..kaartjes voor guido …ik vind dat zo’n schele hè..:p en een leuk bloementaartje voor mams gekocht!!
    Esmee nog steeds te pruimen? De verkoop hier gaat gestaag…elke keer wat…;)

Loesie..de wijkverpleegkundige al geweest? En allemaal kraamvisite..al wel leuke dingetjes gekregen?
    En zelf verkouden..bah!! beterschap!

14. MamavEsmee

Olga.. fijn dat je in iedergeval hier even je hart hebt kunnen luchten! Lijkt me erg frustrerend.. zeker als je zelf ook "moe" bent! En als je Senna bij de eerste vermoeidheids signalen naar bed doet?

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier liggen ze dus beiden vanaf 1 uur in bed..Mika is dus nog steeds aan t kletsen..niet stil geweest..hele verhalen..gisteren ook al..;)
    Nou dat wordt dus nu ook geen slapen meer..want ik ga m er zo uithalen..samen met Jari..die moet een fles..;)
    misschien zijn hier de slaapjes ook wel over..hij heeft t in ieder geval wel naar zijn zin boven..:D

16. MamavEsmee

Miep.. haha.. scheel is hij wel ja..:D Maar hij is zooooo leuk! Veel cabaretiës ( schrijf je dat zo ;)) zijn zo grof.. Als ik hem zie pis ik zowat in mijn broek.. en Erwin vind hem nog leuker als ik.. Heb er nu al zin in! De verkoop loopt dus wel ok.. Al weer flink geshopt voor de kerels?

17. OLGA hier slaapt Nina al zeker een maand smiddags niet meer...helaas
    Die kwam er ook gewoon 5 / 6 keer uit, en als ze smiddags sliep dan kwam ze snacht ook gewoon 2 of 3 keer
    Dus nu is ze smorgens om een uur of kwart voor 8 wakker, en gaat ze savonds om 19.00 naar bed.

Vaak ben ik wel heel blij als ze dan op bed ligt, want het is een ontzettend aktief ondernemend deugnietje...
    En ik moet tot mijn spijt toegeven dat ze snacht ook regelmatig tussenin ligt, daar wilde ik eigenlijk nooit aan beginnen maar op een gegeven moment wil je echt je rust wel
    Ze is gewoon heel erg wisselend met snachts doorslapen
    laats een keer de tel bijgehouden dat was ook de ergste nacht ever
    15 keer eruit geweest....;)

maar ik hou me maar vast aan...ooit gaat het over ;)

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *val even in* Danielle heeft een longontsteking..vandaar dat ze zo moe is en aan het rochelen is. Morgen voor de zekerheid bloedprikken en een longfoto laten maken. Verder een antibiotica kuur gekregen.
    Roel heeft de fles binnen gehouden. Hij slaapt wel heel erg veel. Maar geen koorts of andere dingen. Dat slapen zal toch niet raar zijn?? (begin nu overal aan te twijfelen).

19. Johana oh nee he longontsteking... Daar zijn ze zoo ziek van!!
    goed van je dat je naar de ha bent gegaan!
    Ab kuurtje slaat als het goed is wel snel aan!
    Slapen van Roel is denk ik alleen maar goed. Wel in de gaten houden dat hij genoeg blijft drinken, en niet heel erg suffig wordt

Stomme buikgriep ook:x

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith...uhm..geshopt.? wie ik..? :D tuurlijk altijd wel hè..

ninien.idd ooit gaat t wel over hè..;)

Dee..hier slaapt Mika meestal ook zo minimaal 2 uur weg..sinds gister eigenlijk niet meer..dus t kan nog weer goed komen..:D
    rolverdeling? nog niet echt gemerkt eigenlijk..grappig!!

Johanna..oei longontsteking..is maar goed dat je heen bent gegaan..Bel anders voor de zekerheid even over Roel met de dokter..Hele dikke knuffel!!!!

Nou hier loopt er eentje rond met zijn bob de bouwer auto's te spelen..en eentje in de box..;)
    Ga nu effe een minola samen met Mika eten.....gezond hè..:D

Deel Deze Pagina