heel herkenbaar. Blijkbaar kunnen niet alle mannen er mee omgaan als hun sterke vrouwtje er niet is... als ik ziek ben is er ook altijd wel iets... maar jan doet wel zn best
En bij de Appie Hein..hardcover digitaal fotoboek nu 10,- korting. Heb Jenna d'r eerste album af 0-3 mnd en ben nu met m'n achterstallig onderhoud bezig Liv van 1 tot 2 jr... Aanbieding is tot 4 april...toch de moeite! Olga weer boven water, en lekker aan de sop, zohee dat was ik vergeten dat ze jou zo lang door hebben laten lopen tsss...
Ik heb de link nog niet gelezen. Maar mijn ervaring met ib-groepgezeik is dat je vooral heel veel brieven moet schrijven, veel moet bellen: wordt een "stalker" , als je lastig bent, krijg je vaak sneller wat gedaan (in de bureaucratische mallemolen).
jaaaaaaaaaaaaaa!! wat een feest van herkenning. Wij hebben trouwens al 2 jaar lang dat we in het weekend om de beurt uit mogen slapen. heerlijk en hopelijk houden we dat nog een poos vol. lachen dat jullie jannen ook zo zijn. net ff bij de action geweest en 2 spijkerbroekjes gekocht voor nog geen tientje kan onze rauwdauwer (welke au moet ik gebruiken??) weer lekker tekeergaan. Olga, waar ben je?? Brit, balen meid dat je weer terug moest. hoop dat je inmiddls alsnog bezig bent. knuffie
ow, olga alweer boven water, hoooooi! spannend hoor. Ik zou in de auto op een vuilniszak gaan zitten denk ik... beeb schopt me nu al in de ribben als ik zit... gaat nog leuk worden, moet nog 16 weken... merk deze zwsch wel dat ik veel moeier ben dan bij Niels, maar t is ook hoog tijd voor het voorjaar...
Britt, hopelijk zet het snel door ... lekker onder een warme douche gaan staan/zitten! Olga, knuffie voor jou. Maar je meisje wacht gewoon tot haar grote broer helemaal beter is zodat ze lekker samen kunnen knuffelen! Es, veranderen van voeding zou ik (zeker met obstipatie) alleen doen in overleg met HA of CB. Ik heb trouwens geen tips ... behalve buikje masseren en 'fietsen' met de beentjes. Heb wel bijgelezen, maar even geen puf om te reageren. Al weer een druk ochtendje achter de rug: Tobe wilde om half 6 drinken, maar eenmaal aan de tiet toch maar niet ... samen een beetje liggen doezelen tot half 7. Tobe weer in bed, ik onder de douche. Mirre uit bed + aankleden (Jan smeerde ondertussen brood, zette koffie en perste sinaasappeltjes ). Ontbijten. Tandenpoetsen. Tobe inpakken, Mirre inpakken en op de bakfiets naar peuterspeelzaal. Eenmaal terug thuis, Tobe wassen, omkleden, voeden. Eten voor vanavond klaargemaakt (bijna, moet de prut nog in de enchilladas doen en kwakkiemole maken). Nu ein-de-lijk zelf wat gegeten. En mag over een ruim half uur weer naar de speelzaal, dit keer met de zelfgebakken koekjes met glazuur *uit n pakkie* en muisjes: Mirre mag uitdelen. Mirre zat trouwens vanochtend in de bakfiets voor Tobe te zingen: je bent een lieve schat ... weet je dat? (zing ik wel eens voor haar) ... zo lief!
Van die zachte zeker?? Geloof dat ik er 1 bij mijn schoonouders zag liggen. ** Zaterdag heb ik een condoleance van een vader van een vriendin van mij. Hij heeft zelfmoord gepleegt, hij is voor de trein gesprongen Echt heavy.. Hij was al een hele tijd depri. Ik vind het zo erg voor de nabestaanden!
Niels begint ook eindelijk meer uit zichzelf te zingen. hij zingt wel vaak de laatste woroden mee van wat ik zing en als ik iets niet mag zingen roept ie keihard, NEE, niete sinne mamma zn favo liedje is de billen van de olifant hij is ook dol op de gruffalo, (leesboekje) die kent hij ook uit zn koppie. vind het zo lachen als we die samen lezen.
Hallo Dames, Ik meld me ook nog even. History's repeating... De verloskundige is langs geweest en vond dat ik het al lang had vol gehouden. Ze vond het nu wel zielig voor me worden. We gaan zo Sam wegbrengen en dan wordt ik ingeleid... Had nog maar 3 cm ontsluiting en weeen zetten niet door. Duimen jullie voor me??? Jullie horen snel iets! Knuffels xx
Britt....zet hem op meid!! Sterkte!! lekker geklets vanmorgen! en van alle Jannen....Heeeeeel herkenbaar...haha
okee daar gaan we (niet in de juiste volgorde maar dat mag de pret niet drukken) @mannen; hier ook eentje die absoluut niet kan zoeken en mij als wandelende vraagbaak ziet nien waar staat dat? hebben we nog? ik kan het echt niet vinden hoor. en ik pak het dan in een beweging en ik ben pas echt ziek als de thermometer 40 graden ofzo aangeeft anders valt het allemaal wel een beetje mee volgens meneer behalve als hij zichzelf niet zo lekker voelt dan is tie sjo sielig @huishouden; manlief slingert de stofzuiger wel eens door de kamer heen en helpt af en toe de was ophangen. verder doe ik het allemaal. @olga; zo ze hebben je toen lang laten lopen zeg met gebroken vliezen! @alieke; dat is heftig zeg! @sanneke; lief dat Niels ook begint te zingen! en wat een heerlijk regeling van dat uitslapen! manlief wil geen afspraken we zien altijd wel hoe het uitkomt. nou en voor de rest een hele dikke knuffel ik heb bijgelezen maar weet het allemaal niet meer zo. sorry
hier gaat het prima, naomi alleen wat last van haar ontlasting is wat aan de stevige kant heb ik het idee dus ik geef nu druppeltjes van de vsm (kidicol) vanmorgen op visite geweest en daar heeft jonathan alle (maar dan ook alle) puzzels uit een doos gehaald en door de kamer heen verspreid echt ik schaamde me rot. kwas daar voor het eerst (zij had een jongetje gekregen rond de geboorte van naomi) en zet hij daar het hele huis op de kop. kom ik thuis, breng ik naomi naar bed kom ik beneden alles onder de sudocreme. :x ik is best een beetje boos geweest. verder heb ik het idee dat hij wel beter gaat luisteren de laatste tijd gelukkig. kdurf weer iets beter met z'n drietjes naar de winkel te lopen enzo. maar soms....
Ik ben net terug van de huisarts. Ga Jay voeren en in bed gooien! Arme meid is verkouden en heeft oorontsteking. 1e keer! Behalve de neusspray hoeven wij niks te gebruiken! Manadag ff bellen om te laten weten hoe het gaat! Ik krijg zo bezoek. Geen kraam- maar 'condolancebezoek'... Jeugdvriendin met haar ma!