Dames toch....ook niet eerlijk..... Zit ik hier de hele week al de pagina's vol te kletsen en ben ik er een keertje niet......gaan jullie opeens enorm aan de klets! Ik ga straks reageren hoor...
Ohhhh ik ben zo aan het denken aan Britt! Ess, heb ik nou nog je goede tel. nummer meid? Anders even doorgeven he! Alieke, oei wat heftig van de papa van je vriendin. Een vriend van ons heeft het 10 jaar geleden op dezelfde manier gedaan en dat hakt er wel in ja... Ben jij zelf weer beetje uit de lappenmand? Sanneke, ik kon het na de 20 weken ook echt merken dat een tweede zwangerschap zwaarder is. De combi met werken, huishouden en peuter is gewoon best pittig! Voor de 20 weken was het met al mijn gespuug en ziek zijn en die echo's trouwens ook niet echt fijn, maar toen denderde ik maar gewoon door.... Juffie, wat is GBS? Ik word nu voor de tweede keer gecheckt op streptokokken. Vorige keer met 30 weken was de bacterie niet actief, maar dat kan bij wijze van nog tijdens de bevalling beginnen. Maar als hij nu al aanwezig is, kunnen ze gelijk gaan handelen als mijn vliezen breken. En inderdaad...bij mij was zelfs na 24 uur gebroken vliezen mijn baarmoedermond nog helemaal niet verstreken. Zelfs Senna zijn koppie lag toen nog erg hoog. Afgelopen dinsdag was de bbm al aardig rijp en kon de gyn het koppie voelen, dus lijkt me al een betere start! Jannen: die van mij is een redelijk opgeruimd type. Het enige wat hij laat slingeren zijn afschriften enzo...daar maak ik dan altijd maar een stapel van en leg ze op zolder. En als hij aan het klussen is en hij heeft b.v. de volgende dag weer dezelfde spullen nodig, blijft al het gereedschap door het huis verspreid liggen. Op zich wel logisch, maar uiteindelijk blijft het erg lang rondslingeren totdat ik het allemaal op een hoop bij elkaar gooi. Verder is hij altijd wel van het opruimen en weinig troep in huis.
Nannaf, oh wat was Jonathan aan het draken vanmorgen...af en toe kun je er echt moedeloos van worden he. Juffie, Jay net als Senna ook oorontsteking dus...Zielig zijn ze dan, want dat doet echt veel pijn. Sam, gaat het thuis al wat beter of is het nog erg heftig?
Vanmorgen was het zoete inval bij mij. Mijn vriendin was er met zoontje van anderhalf. Toen belden mijn ouders aan...wilden even kijken hoe het met Senna en mij was. Dus die ook even een koppie koffie gegeven (vriendin en mijn ouders kennen elkaar goed, dus was niet zo erg). Ehm, ik bedoel dat ik mijn moeder zichzelf heb laten bedienen! Toen kwam schoonpapa Senna ophalen en besloot mijn moeder te blijven zodat ze de ramen voor me kon zemen en de bovenkastjes van de keuken kon soppen. Ze hoorde dat ik op een stoel stond om de kastjes uit te soppen en was het daar niet mee eens, haha! Dus mijn mams aan de poets en ik even snel wat lekkere broodjes en boodschapjes gehaald. Natuurlijk ging Meisje juist toen enorm draaien met koppie en liep ik alsof ikmoest poepen... Samen lekker geluncht en nu is mams net weg. Oh en mijn pakketje van ikenmijnkind is ook net binnen. 2 leuke shirts voor Senna en een korte broek die wel heel erg geel blijkt te zijn. Maar op zich wel leuk voor Senna voor de zomer. Voor Meisje ook nog leuke shirtjes, dus ik weer happy.
Salapio, ohhhh ziet een ochtend met twee kindjes er zoooo uit als je er eentje naar de speelzaal moet brengen. Heftig! Je rent je rot!
@ Olga, GBS = Groep B streptokokken Ik hoop dat je een makkelijke bevalling zal krijgen. Ga met een frisse moed de bevalling in en laat je niet gek maken! WOW je pakket is snel binnen. De mijne van kleertjes.com is ook net binnen. 2 super leuke jurkjes van jottum voor de zomer in het wit en fruchsia! Bezoek is inmiddels al weg. Super verwend met lekkere dingen.
Jaaaaaaaaaaaa, de belasting-chaos is opgelost!!! En ik was zelf nog niet eens in pen en telefoon geklommen vandaag. Toeval dus. Er bleek een fruadeonderzoek gestart te zijn ivm verhuizing Jan naar Belgie. En voor 't gemak hadden ze de toeslag stopgezet. Hadden ze niet mogen doen, dus kreeg zlfs excuses en een direct nummer van een meneer die alles kan regelen. Hoe het ook zij, ik = blij! Onderzoek is trouwens afgerond en geen frauduleuze praktijken ontdekt. Ik ben natuurlijk ook hartstikke braaf dus had niet anders verwacht
Juffie, oh dat GBS is dan waarschijnlijk hetzelfde.... Vanavond weer yoga, dus weer even ontspannen en alle technieken oefenen, dan mag de bevaling best vanacht beginnen hoor!
Misskeita, joehoeeeeee wat een opluchting! Maar wel raar dat ze je daar niet eerde van op de hoogte hebben gebracht....
Wat een gezellig geklets vanochtend! Alieke.. wat een nare situatie met de paps van je vriendin! Sterkte.. Juffie.. Lekker verwend vanmorgen, beterschap voor je meisje! Olga.. Lief dat je mams je heeft geholpen en gezellig visite gehad! Sanneke.. Je kindje je nu al aan het plagen.. Die jeans bij de Action waren best leuk! Misskeita.. Fijn dat het is opgelost.. leuk dat je in het afval topic komt meeschrijven! Nannaf.. kan me voorstellen dat je je flink opgelaten voelde, maar ze snapte het vast wel! Johanna.. Hup aan het werk jij! **** Vanmorgen naar het hertenkamp gefietst, daarna even om de deur bij mijn broertje gekeken.. mijn andere broertje was er ook en even later kwam mijn zusje ook nog! We zijn niet vaak met zijn 4en bij elkaar.. Was gezellig! Eenmaal thuis lekker gepoetst , samen met Esmee de was opgehangen.. En gevouwen.. Net gestreken, de belastingaangifte gedaan ! Alles klaar voor het weekend. Heb morgen een slaapdienst en zondag een dagdienst dus dan geen huishouden voor mij.
Judith, wij zijn ook bijna nooit met zijn vieren bij elkaar. Mijn broertjes studeren in Den Haag en Rotterdam. Morgen komen ze gezellig even bij me langs! Zusje zie ik wel regelmatig. Weekendje werken voor de boeg...en zondag naar de Bios toch! Dee, zo dat is al een snelle reaktie op je auto! Maar inderdaad...niet te goedkoop weg doen hoor!
Olga, gezellig de broertjes op visite! Hoe oud zijn ze? En ik heb gelukkig nog hetzelfde nummer, moest ook n nieuw simkaartje hebben en n andere foon...draak die Liv.. Dus ik verwacht eerdaags een heel leuk smsje van je! 8) Salapio, moest wel lachen om je berichtje, niet veel berichtjes eerder vertelde je dat je het eigenlijk niet eens zo druk vond met twee kids, nu toch even flink moeten racen hihi.. Kan zo per dag verschillen, vind ik iig wel hoor. Heb hele makkelijke dagen en soms kan ik wel janken vd drukte.. Jij al lekker op de bakfiets? Ik heb hem nog bij m'n pa op de tuinderij staan. Wil m eerdaags gaan halen maar ik vind het nog wel koud. Is het erg wennen met fietsen?
Van Ess kreeg ik weken terug ook iets heel moois! 2 kleine hangertjes; een blauwe vlinder & een engel met een hartje met de tekst "Watch over me". Die hangen aan mijn sleutelbos samen met de foto van Jay.