December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, ik zag je online en dacht dat ik maar even moest wachten omdat je vast nieuws van Britt zou hebben en ja hoor...

Thanks voor het doorgeven!

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Britt, Jan & Sam, van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje Roan!
    Ben erg benieuwd hoe het allemaal is verlopen. Maar eerst maar eens heerlijk genieten van jullie gezinsuitbreiding.

3. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Britteke; gefeliciteerd met jullie zoontje Roan! mooie naam! geniet er maar lekker van!

4. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Britteke, Jan en Sam gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Roan mooie naam.

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaaaah, met het afsluiten van mijn pc zag ik nog net een felicitatiekrabbel op Britt's hyve staan...

Lieve Britt, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Roan!

Hopelijk is de bevalling toch meegevallen...
    Geniet in ieder geval lekker van al je mannen!

Groetjes,
    Nelly & de bups

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    JAAAAAAAAAA Hij is er !!!

Britteke, Jan en Sam gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje !!!

Wat een mooie naam. Geniet er maar lekkr van.

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @Olga

Spannend meid !! Jij bent de volgende hopelijk heel snel.

@ALl

Goedemorgen

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Britt, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roan!
    Geniet ervan!

9. augustus

augustus Niet meer actief

Britt gefeliciteeerd..Love the name!!

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

#2150 Jufffie, 12 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2010
    Gefeliciteerd Britt met julllie zoontje!

En wat een prachtige naam. Noah zou ook zo heten maar we vonden de betekenis van Noah heel toepasselijk in onze situatie!
    Alleen hadden wij een andere schrijfwijze, Rouan!
    Dan zou het wat meer op de naam van papa lijken.:D

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Yes! Roan is geboren!!!
    Van harte Britt en familie...
    Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je niet teveel last heb gahad van rugweeen en n weeenstorm door het inleiden. Geniet van je gezinnetje meis...Mooie naam ook..

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Morgen meid,

En al wat opgeknapt?
    Ik besef opeens dat je je bevallingsverhaal van Jenna nog niet hebt gepost. Klopt het?

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, spannend meis, je propje aan het verliezen? het hoeft inderdaad niets te betekenen maar het kan natuurlijk wel! 8) Las vandaag maar even n rustdagje in na al dat gesop en geshop de laatste dagen!

Augustus, zin in zaterdag?

Diane, hopelijk draait Thom z'n schema snel n beetje om. Da's meestal wel he dat die kleine ukkies overdag tukken en s'nachts wakker zijn. Toch jammer... Hij groeit goed, wat n fijn nieuws!

Loopy, ik ben gewoon zenuwachtig voor je...duimduimduimduimduim dat alles goed is!!! Laat je snel iets weten? Zet m op meid!

Amber waar heb je dat filmpje staan? Wil ook ff kijken. Zodra Liv 4 is (en ze wilt het zelf) gaat ze op streetdance vind dat zo leuk! Jan al bijna beginnen bij z'n nieuwe baan toch?

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Loopy, ik heb net mijn ochtendgebed gedaan en heb jou in mijn gebeden meegenomen.

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Haai lieve Juffie, gaat gelukkig iets beter hier, de koorts is gezakt, voel me nu gewoon rot, hoofdpijn, keelpijn..8)
    Hoe is het met jou zieke kippie?
    Klopt bevallingsverhaal is er gewoon "bij in geschoten" moet ik eigenlijk nog s voor gaan zitten!

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Jenna is aan het poepen!!!!!!!!!!!

*vreugdedansje!*

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hier nog één met bonzende koppijn door slaapgebrek en de nare nachtmerries.
    Kippie heeft heel de nacht gespookt en slaapt nu eindelijk. Zo zielig!

Wil je verhaal lezen:D

18. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Joepieeeeeee *banana*

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik zal er eens voor gaan zitten voordat ik alle details ben vergeten. Denk op n avond als die draakjes slapen..:D
    Ahhh, jij ook al zo'n hoofdpijn..huggie... We hadden vannacht wel kunnen daten, Jenna kwam eerst om 1.15 en om 4.00 kwamen Liv & Jenna...was n drukke boel haha... Denk dat m'n koppijn ook n beetje daardoor komt. Heb er totaal geen trek in maar ik ga toch n kopje koffie nemen, heel soms trekt het daar n beetje van weg. saridon helpt ook goed maar dat heb ik niet in huis.

Zoheee....Jenna d'r luier was BOMvol...voel mezelf ook gewoon opgelucht...:D:D
    Gister wel die Lactulose gegeven, in de bijsluiter stond dat zuigelingen ook 5ml mochten hebben. Liever niets anders dan melk maar dit kon zo niet meer hoor..

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik heb een lichte en een donkere. Denk dat ze niels ook nog iets te groot zijn maar dat geeft niet want hij hoeft ze nu ook nog niet aan. Niels is 91 cm dus die is wel wat langer denk ik dan jesse. Hij heeft alleen ook nog 2 broeken maat 80 die hij aan kan!!! :$

* gauw ff verder lezen

Deel Deze Pagina