Ik heb vannacht trouwens gedroomd over Aliens, ze namen de wererld over en het was echt F*cking eng joh...*bibber* Nelly, meis hoe is het? Blij met je nieuwe haar? Ik moet ook weer voor de uitgroei. heb sinds kort n thuiskapper, ben er wel blij mee, dan hoef ik geen oppas te regelen.
Hoeraaaaa!! Loopy, sterkte met je echo!! Amber, leuk streetdance! Olga, en al aant bevallen?? Juffie, zwaai! Misskeita, fijn dat de belastingdienst eindelijk wat heeft laten horen! @ll, zwaai! Ik ga straks zwemmen met Niels, denk de laatste keer les. mn leskaart is afgelopen en als we gaan verhuizen is dit zwembad niet handig meer. Moet me ff gauw scheren kan er nog net bij.
Goedemorgen! Essebes..fijn dat Jenna gepoept heeft! en zelf een thuiskapper..nou heerlijk toch.. ( ik had idd ook altijd veel gezinnen als klanten.. ) Dianne hopelijk komt Thom snel in een ander ritme hoor! Vandaag nog geen concrete plannen..we zien wel..ga zo eerst maar eens Mika's bed afhalen..morgen die van ons en Jari.. en even strijken enz.. Maar allereerst...gaat Mika zo in bad..en Jari weer naar bed..
Sanneke, lekker zwemmen, dat wil ik ook zo graag, denk dat ik maar eens een betaalde oppas ga zoeken voor Jenna dan kan ik dat soort dingen weer oppakken met Liv, mis dat best (we moeten alleen zo opletten met die rotcenten...) Scheren haha..heb ik tot 40w zelf gedaan hoor, gewoon op goed geluk hihi.. Ik kon zelf toch niet zien of ik voor l*l liep.. Miep, mis je je werk niet? Volgens mij niet zo he? Ik popel wel om weer wat te gaan doen hoor, denk pas als Liv naar school gaat, het is nu gewoon niet handig voor ons en te duur om twee kids weg te brengen. Bedden afhalen...i so hate that! Net als srijken ook niet mijn favoriet. heb door de griep nu genoeg achterstallig werk..
He....gaat dat weer dezelfde kant op als gisteren met het geklets? Gezellig! Grrrrr....hier nog niets aan de hand. Ik ben het zat....alles is klaar en ik wil gewoon met een lief klein meisje knuffelen en weer wat makkelijker bewegen. (en eigenlijk mag ik niet eesn klagen geloof ik...) Vanacht wel geslapen, maar zoooo druk in kmijn koppie. Elke beweging of pijntje maak ik bewust mee en er gaan steeds hele scenario's door mijn hoofd. Gisteren van mijn schoonouders weer een overlevingspakket meegekregen. Zo af en toe vullen ze een doos met allerlei levensmiddelen; deze keer een paas-uitvoering. (beetje vroeg) Voor Senna zat er een mooie kiepauto in en voor Meisje een jurkje met shirt maat 74 ha ha. Voor volgend jaar dec/jan denk ik... Wel heel lief. Ik heb net american cookies gebakken. Heel simpel....alleen de mix en een beetje water, dan kneden en ronde plakken op de bakplaat leggen, kwartier in de oven en klaar is Olga! Nu even met Senna naar boven, want we moeten nog wassen en aankleden! Geen idee hoe laat mijn broertjes komen...
Ess, gebroken nachtje door je dames....moet er nog niet aan denken, maar is voor mij ook alweer bijna. Enne....ik heb twee weken terug ook op goed geluk nog wat geschoren ha ha. Nu kan het me gestolen worden! Joepie, Jenna heeft poepie gedaan! En wat een bizarre droom had je vanacht! Juffie, je meisje nog erg zielig met haar zere oortje. En vervelend die nachtmerries... Sanneke, laatste keer zwemmen voor Niels. Dan maar wat vaker gaan vrij zwemmen op zondag ofzo? Miep, lekker toch dat je niet zoveel op de planning hebt voor vandaag! Ik ga ook echt rustig aan doen denk ik.
Ik ga Jay zo uit bed plukken en wat zakelijek dingen buiten regelen. Om 13 uur gaan we op kraamvisite bij een vriendin. Ze is bevallen op 1 januari 2010. Haar zwangere zusje zal er ook zijn en we schelen maar een dag. Moeilijk! Daarna wat pakketjes wegbrengen voor MP en schoentjes kopen voor Jay. Waarschijnlijk worden het LelliKelly's!
goedemorgen! @meiden met gebroken nachten; knuffel! ik ben zo blij dat mijn kinders het de afgelopen 3 nachten super doen! ik leef met jullie mee! @sanneke; lekker nog even zwemmen! is er in jullie nieuwe woonplaats ook een goed zwembad? @miep lekker relaxdagje vandaag! @kapper; mijn kapper is ook 'savonds open echt ideaal, kan manlief mooi oppassen. @essebes; achterstallig onderhoud? succes! misschien zaterdag ofzo even doorpakken dan heb je alles weer lekker aan de kant. het is hier grijs en grauw bleh! op depri van te worden. straks even naar zwolle om een driewieler op te halen voor J gekocht via mp. ben benieuwd! ik hoop dat ik het kan vinden verder beetje rommelen, de gewone dingetjes, wasjes draaien, opvouwen stofzuigen, badkamer schoon, J en N hun bedjes verschonen en ik moet ook nodig de kasten uitzoeken op maatjes. kan ik meteen goed zien wat ik allemaal heb en of er nog wat bij moet
Juffie, petje af hoor dat je al op kraamvisite "durft"...heftig...pfff ook nog n zwangere dame daar, jeej wat moeilijk... Ff lekker shoppen voor Jay, dat zal wel lekker ontspannen... Olga, mmm lekker versgebakken koekjes,klinkt goed! Ik hoop ook echt dat het opschiet voor je! het zou ook nog bijna 4w kunnen duren.. Maar daar gaan we niet van uit!! Ff sappie persen voor Liv
Ess, ja Loopy moets om half 11. Zal echt spannend zijn voor haar, hoewel de vorige echo er goed uitzag.
Ess, ik loop echt niet meer 4 weken met die buik hoor. Ik zal rond 40 weken ingeleid worden als mijn lichaam er klaar voor is. En ik geloof dat ik dat ook wel wil! Nannaf, leuk een fietsje ophalen van J. En verder in het huishouden bezig zo te lezen. Het is hier ook heel grijs trouwens. Juffie, verkoop je veel kleertjes via MP ofzo? Lees regelmatig dat je een pakketje weg moet brengen namelijk. Kraamvisite....leuk, maar moeilijk tegelijk.... Mijn ene broertje kan toch niet komen en de ander komt vanmiddag pas. Dan ga ik zo maar even wat geboortekaartjes op de post doen. (voor drie jongens!)