Nog een domme vraag hoor..maar wanneer heeft een kind genoeg gedronken? hij had nu geen plasluier maar hij heeft vanaf half 11 drie flessen op bij elkaar 400cc en dat zit er nog steeds in. op zich is dat toch wel netjes lijkt me? Hij is overigens niet suffig, hij slaapt alleen bijna constant. Maar as hij zijn ogen open heeft kijkt hij wel helder.
volgens mij moeten ze een halve liter aan vocht hebben... dus als hij nu op 400 zit is dat inderdaad wel netjes. en dat hij zo veel slaapt zal ook wel komen omdat hij niet erg lekker is.. en als je het niet vertouwd dan bel je gewoon even naar de huisartsenpost.. Hij is nog maar zo klein.
Krijg net een telefoontje dat de nieuwe bank volgende week woensdag al bezorgd kan worden! Snel he! Mogen we heel rap een nieuw huis of opslagplaats voor de oude banken vinden! Johana, oh Dani zo ziek van de longontsteking. Dikke kus voor haar; dat de AB maar snel aanslaat! En als Roel die 400ml gewoon heeft binnegehouden lijkt het me prima hoor. Denk dat hij het voornamelijk heeft opgenomen nadat hij de vorige flessen had uitgespuugd. Vandaar geen plasje in de luier. Hij is naast zijn slaperigheid in ieder geval wel helder, dat is toch een goed teken lijkt me!
Ninien, bij Nina is het ook altijd al slaapdrama geweest ja....En Mirre slaapt ook al een poosje niet meer overdag. Nu ik zo behoorlijk zwanger ben en er straks nog een kleine uk bij is, baal ik er echt van dat hij niet meer wil slapen. Misschien dat om de dag slapen nog wel gaat lukken. Maar wil toch nog een paar dagen volhouden met hem 'neutraal' terugleggen in bed.
Judith, nou heb je toch een leuk verjaardagskado voor Erwin! Van te voren lekker uit eten gaan, dan heb je een gezellig avondje uit! Miep, lekker gezond aan het fruit meid! Nou Senna zit dus weer helemaal in te kakken. Vraagt al vanaf kwart over 4 of de tv aan mag. Maar steng als ik ben, mocht hij pas aan toen kindertijd begon! Merk wel dat hij bij mijn moeder veel meer tv kijkt. Hij vraagt er nu thuis heel vaak om, terwijl hij eigenlijk alleen rond kook-tijd tv kijkt en een heel enkele keer overdag naar teletubbies of zandkasteel.
Sanneke, de speen is op de post hoor! Het is een 1,5+ combi speen (zo'n heel harde, dus redelijk knaagbestendig). Weet eigenlijk niet of dat de juiste maat voor Niels is. Geen idee wat er nog meer is namelijk....
Even ego ... Hier flinke buikgriep gehad. Is geen pretje met zo'n dikke buik . Gaat inmiddels wel beter, maar nog steeds slap en snel moe. Met uk is alles goed. Mirre heeft alleen zaterdag eenmalig gespuugd en Jan is herstellende (maar heeft niet zo heftig overgegeven ed). Computer blijft waarschijnlijk ook morgen nog uit, dus misschien dat ik donderdag weer meelees en reageer
@salapio; he bah buikgriep! beterschap! @olga; balen dat senna zo slecht slaapt! jonathan speelt ook wel eens een poosje smiddags ipv slapen op zijn kamertje. wij hebben ook de klink omhoog. hij red het ook nog niet de hele dag maar slaat regelmatig een middagdut over de laatste tijd, of hij geeft aan moe! jonathan slapen dan? ja en eenmaal boven is het neehee neden! ( ja daag dan blijft hij ook maar even boven!) succes in elk geval, kan me voorstellen dat het gekmakend is helemaal met je dikke buik en je eigen behoefte aan een middagdut! @johanna; beterschap voor je kleine meis! @loessie; beterschap met je verkoudheid!
en nu even ego; ik zie het even helemaal niet meer zitten met de bv. ze is nu al 2 dagen heel onrustig ook na een voeding. ze komt om de 2 a 3 uur! gelukkig snachts gewoon om de 4 uur. maar ik ben echt kapot! ik hoop/denk dat het regelen is maar ja 2 weken geleden ook al en vandaag tot 2 keer toe de borst leeg na 5 minuten drinken. dus... heeft ze net een fles gehad! en ik zit nu te dubben of ik ga afbouwen of dat dat eenmalig was. daarna had ze een flinke spuitluier en misschien zat dat ook wel dwars want ze poept 1x per week. ze lig tnu in haar wiegje hazeslaapjes te doen. ik weet dat ik zelf de beslissing moet maken maar heeft iemand advies? ik heb geen zin om naar het cb te gaan want vorige keer was het ook van tja tzullen wel regeldagen zijn en het is nu zo mooi op gang.... maar ja het slurpt al mijn energie op en ik heb dan ook een heel kort lontje tegenover jonathan en manlief (vooral smorgens ) dat is ook niet fijn. pffff help?
Johanna..idd wat Ninien ook zegt..volgens mij 500 moet...en tja de plasluiers goed in de gaten houden.. maar bij twijfel gewoon bellen!!! Olga...bijna de nieuwe bank!leuk!!! en meid ik vind het zo vervelend voor je.....ik zou Senna morgen eens helemaal overdag niet naar bed doen..kijken hoe het dan gaat.. Salapio..hè bah meid buikgriep..beterschap!! Nannaf.. tja..ik zou nu voor jezelf kiezen en eigenlijk ook voor je kids en manlief....stoppen dus...en weer zelf meer energie krijgen en dan ook fitter zijn voor je kids meid.. maar snap dat het een moeilijke keuze voor je is hoor...dikke knuffel!!
@Nannaf: ik heb hetzelfde dilemma gehad, alleen was Sarah toen nog maar 2 weken. Het kostte me zoveel energie. Ik trok het gewoon niet meer. Moest natuurlijk ook nog voor Hannah zorgen, maar was er eigenlijk te moe voor. Heb dus besloten te stoppen met de BV. En dat was een goede keuze. Hannah kon opeens helpen met voeden (flesje maken, flesje geven) en dat leverde ook een heleboel minder stress op bij het voeden. Ook heerlijk om devoeding eens uit te kunnen besteden En Sarah slaapt er zo goed op. Ze is nog geen 3 maanden en slaapt nu al van 20.00 tot 08.00 Maar ik vond het wel een moeilijke keuze, dus ik begrijp je dilemma. Denk ook aan jezelf!
@Johana: jeetje, longontsteking. Heftig hoor. Veel beterschap voor je meisje. @Salapio: vond het al zo stil van jouw kant. Maar buikgriep dus. Balen. En Mirre en Jan ook niet helemaal lekker. Beterschap voor jullie.
Heb net een sollicitatiegesprek gehad. Is voor een andere functie op mijn werk, maar was toch wel spannend. Heb ook een vakantie geboekt voor de zomer. Ga met mijn meisjes twee weken naar een 1 oudercamping (ja, dat bestaat!) in de Achterhoek. En nu maar hopen dat er heel veel woest aantrekkelijke alleenstaande papa's komen kamperen
Misskeita.. dus toch in eigen land? Bij maartjeh op visite! Beterschap voor alle zieke mama's en kindjes! Esmee vanavond vroeg naar bed gedaan.. half 7 was ze gedouched en al.. Ze was echt poeppie vervelend.. spuugde haar eten uit etc etc.. grrrr *** Vanavond tot 2x toe het werk aan de telefoon gehad.. Baal zo van het feit dat ze me in mijn vrijetijd voor onbenullige dingen bellen.. Was ook niet zo vriendelijk geloof ik..
@misskeita; op watvoor functie heb je gesolliciteerd? in het kader van Lb en lc enzo? leukeen vakantie geboekt! grappig dat zo'n camping bestaat. ik hoop voor je mee in elk geval bedankt voor de reactie! @miep; jij ook bedankt!
Misskeita..hoeveel en hoe vaak geef jij nu de voedingen? ik zit nog een beetje met de laatste fles zo laat..geef nu 5 keer 150cc... en een sollicitatie..spannend joh!! en al vakantie geboekt!!leuk!! judith..Esmee helaas poepievervelend..bah!! en dan ook nog gestoord worden door je werk..ook niet leuk!!:x Jan heeft de Wii verkocht vanavond..zomaar opeens kreeg ie t in de kop dat ie een playstation 3 erbij wil.. Dus tja dan moet er wat weg hè...nu heeft ie nog de xbox360..en komt er dus eerdaags een playstation3 bij.... Ach heeft ie ook wat te doen..
Miep, dat was ook helemaal mijn idee voor morgen. Gewoon niet slapen en dan hopen dat hij het volhoudt. Maar na het rommelige slapen van de afgelopen dagen en nachten ben ik bang dat ik met een spuug chagarijnig kind zit morgen eind van de dag. We zien wel.... Salapio, ohhhh getsie buigriep met zo'n dikke buik en peuter in huis is niet leuk! Rustig aan en goed aansterken hoor! Kus! Nannaf, blijft inderdaad je eigen keuze meid, maar lijkt me heel moeilijk. Misschien een termijn voor jezelf afspreken? Bv. nog twee weken volhouden en als het niet verbetert toch gaan afbouwen? Missekieta, spannend zeg op een ander funktie gesolliciteerd. Wanneer hoor je er meer van? En wat grappig een 1 ouder camping....laat die papa's maar komen! Senna is na drie keer terugleggen toch in slaap gevallen vanavond. De laatste keer was hij weer flink overstuur en heb dus 10 minuten met hem tegen me aan gezeten. Toen begon hij zelf te vertellen dat hij als het slapen klaar is naar mama mag. Dus verteld dat alle kindjes gaan slapen als het avond is en papa en mama ook. (daarbij ook namen genoemd van nichtjes en vriendjes) Als het licht wordt mag hij naar mama komen. Ben benieuwd of hij vanacht er nog uitkomt.... Het slaapweigeren in combi met enorm peuterpuberen en een zwangere mama is gewoon niet zo'n goede combi geloof ik! Tijdens het eten ook een grote dwarskop en heel brutaal. Ach ja.....tisunfase toch!
zo even een beetje globaal bijgelezen. Misk lekker op vakantie heerlijk..heb je in wat om naar uit te kijken. en gesolliciteerd, spannend! Loessie als het niet goed voelt of niet lukt is het soms beter om het op te geven. Je moet echt luisteren naar je eigen stem/hart en niet naar 'wat de hele wereld' ervan vind. Olga wat een ellende met slapen..is het gister uiteindelijk wel goed gegaan?? hopelijk isuteenfase isuteenfase etc judith dat zou ik ook niet tof vinden als ze steeds bellen..bedoel als het belangrijk is..alla..maar voor onzin... en miep aan de ps3 (of althans miep's jan) leuk Hier gisteravond toch even gebeld met de huisartspost over Roel..grom...moest ik langskomen natuurlijk..dus vriendinnetje gebeld en die heeft op dani gepast (jan was weg). en ik erheen...half 9 zou ik aan de beurt zijn....kwart voor 10 was ik aan de beurt!!!!! ppfff ik zat werkelijk in tranen. Toen ik uiteindelijk in tranen vroeg aan die assistente hoe lang het nog duurde..kon ik er ineens tussendoor. Bah bah bah...zit je daar met een baby te wachten. Ik snap best dat 'spoed' voorgaat hoor ben ook helemaal niet moeilijk daarin maar als ze mij dan naar achter blijven schuiven (terwijl ik zelf niet het gevoel had dat er echt iets was maar de ass.mij overhaalde om toch te komen) dan baal je. Maar goed..Roel deed het nog prima. Moet zeggen dat hij vandaag ook weer iets frisser lijkt. Dani vind de medicijnen lekker,haha..dus dat scheelt..ze werd een stuk gezelliger wakker vanochtend. En ik krijg vrijdag mijn nieuwe auto!!!!!! jeuj...jan heeft gister alles rondgemaakt en mijn gezinscontainer is nu dus in aantocht