December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dames, wat een leuke teksten staan er soms bij de beschrijving van de overboeking!

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ben nu met restjes van de zomerkleding aan het verkopen. Bijna alles is weg voor heel weinig en Jay is weer E300 rijker. De helft gaat naar een goed doel nl. de VOC (Vereniging voor ouders van couveuse kinderen).

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Mijn tante heeft 2lingmeisjes van bijna 1,5 en daar gaan de allerleukste kleertjes heen.

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    en naar mij zijn ook hele leuke kleertjes gegaan! 8)

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hahhaha idd en mijn tante wilde ze niet hebben want ze vond het zielig dat de een wel iets zou dragen en de ander niet.
    En Jenna zal straks er prachtig in staan. Ik wil wel foto's zien als het zover is!

Ik heb nog 3 leuke dingetjes voor je!
    Ik stuur ze gauw op of anders kom je ze halen hahahah!

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, da's super fijn meid, in ieder geval niet over tijd! in verband met de voorgeschiedenis? Maarre dat lekkere wijffie zal zich heus wel snel aandienen!

Pffff...zo jammer dat niemand het telnr van Loopy heeft...
    Niet leuk om over te beginnen maar ik weet nog als de dag van gister dat ze de 20w echo van Bas* had gehad met het verdrietige nieuws...:(
    Maar nu n goed bericht!! :) daar gaan we vanuit!

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ess, ik ga zo de deur uit. Kan je mij sms-en als Loopy met het nieuws komt?
    Anders Olga?

Plzzzzzzzzz

8. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Kwam ook even spieken voor Loopy-nieuws. Bergeep uit haar bericht van gister wel dat ze het aan iemand van het forum doorgeeft. Hopelijk komt diegene ook even hier buurten :)

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Net 3 supermarkten langsgeweest om zo goedkoop mogelijk de verjaarsboodschappen binnen te halen. Wat een gedoe. En nergens hadden ze Goudreinetten. Hoe moet ik nu appeltaart bakken? Maar eens op zoek naar een groenteboer. Die heb je hier in R'dam niet zoveel. Wel heel veel Turkse (lekker goedkoop), maar die doen al helemaal niet aan goudreinetten.

Zo, nu naar mijn opleiding! Bye!

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Misskeita...ik heb wel eens een appeltaart met jonagold appels gemaakt hoor..dat kan prima!!;)

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    misskeita, je kan ook cox gebruiken. Of elstar of jonagold.

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nog geen nieuws van Loopy....waar ben je nou meid?!!

Essebes..nee joh ik mis mijn werk helemaal niet…gek hè..was altijd een workaholic..
    Maar sinds de bevalling van Mika ben ik eigenlijk verplicht komen stil te zitten..en t bevalt me prima..
    Wie weet ga ik ooit wel weer wat doen.als er wat op mijn pad komt..
    .maar eerst maar eens lekker genieten zo..;)
    Jij toch ook zekers! ;)

Olga..hopelijk komt meisje snel..maar je moet eigenlijk nog 2 weken hè..
    Maar ik weet helemaal wat je bedoelt..ik had ook niet verwacht dat Jari pas met 40,4 geboren werd..
    Lekkere koekies gebakken..jammie…!!

Juffie..druk aan t verkopen en weggeven..lief!!

Nannaf..leuke driewieler gekocht! En de kasten uitzoeken moet ik ook nodig doen..
    Maar daar heb je net effe tijd voor nodig hè..;)

Zo bedje afgehaald, gestreken, gestoft en gezogen boven en beneden, wc , wasje weggewerkt en de kids voorzien van happies enz..:D
    Nu even een broodje erin stoppen bij Mika..en dan kunnen ze zo weer samen naar bed.
    Straks even boodschappen doen als Jan thuis is en ik moet even langs de verzekering een rekening brengen..

13. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Britt en Jan Sam gefeliciteerd geniet nu lekker van

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Is er nergens n 06 nummer bekend van Loopy?

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Ayse: al met Tugce bij de HA geweest?

Heb net op hyves al een foto van Roan gespot. Hij is echt prachtig!!!

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Nog geen nieuws van Loopy ?

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Roan is een mooi kindje !! Heb hem net ook bekeken op hyves

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    sorry es hier geen 06 van loopy

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ayse, ben ook benieuwd of je al bij de HA bent geweets met Tugce. Hoop dat je inmiddels een beetje gerustgesteld bent?

Juffie, volgens mij heeft Jay altijd prachtige kleren, dus die zullen toch nog wel aardig verkopen? Mooi idee om de helft te schenken aan het goede doel! En de rest is voor Jay haar spaarpot of koop je daar nieuwe spullen van?

Misskeita, je was toch niet met je meiden boodschappen aan het doen? Drie supermarkten af is een hele klus, maar kan natuurlijk een hoop schelen voor!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben vandaag echt nergens toe te zetten, maar word ook chaggie van binnen hangen (Senna trouwens ook).

Ben dus maar even naar de Bruna en kruidvat gegaan. Zitten beide hier om de hoek hoor!
    Voor mezelf het nieuwste boek van Patricia Cornwell gehaald en bij Kruidvat voor Senna een cars-stickerrol/stempel en een leuke Sesamstraat knutselset. Die laatste voor maar drie euro en ik heb de stickers en een klein schrijfboekje apart gehouden. Die krijgt hij wel een andere keer.

Deel Deze Pagina