December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BRITT, BRITTMAN, EN SAM VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE!!

geniet ervan!!

2. Ess...gelukkig dat jenna heeft gepoept

Olga... jij bent de volgende, jij gaat morgen bevallen ;)
    en van britt had ik het ook goed....

Loopy... meid waar ben je?

Nu ga ik boodschappen uitpakken en traktaties maken voor onze oudste telg
    Morgen wordt ze alweer 7 :$

Kom vanavond weer even spieken voor hopelijk goed nieuws van Loopy

3. Hallo, ik plaats even een bericht voor Loopy. Ze heeft net de 20 weken echo gehad, en alles is goed met het kindje! En ik mocht het geslacht ook alvast verklappen.

Loopy krijgt een zoontje!

Ze is nu met dr moeder in een tearoom dus kan niet online komen.

Ik ben zo blij en opgelucht!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Rach84,
    Dank je wel voor het plaatsen van de update!

Wat super fijn dat alles er goed uitziet! Helemaal blij en opgelucht voor Loopy!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, ik hoop dat je bij mij ook gelijk krijgt!

Morgen Nienke alweer 7 jaar, wat een meid al! Wat gaat ze trakteren op school?

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ahhh nu is Ess niet online....

Ik stuur Ess en Juffie wel even een sms!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je niets te doen hebt op een dag, dan valt het best mee met de drukte :D ;) ... We hebben een regenkap op de bakfiets, dus de kindjes zitten windvrij. Ideaal! Wij hebben een bakfiets met 2 wielen en die fietst heel prettig, eigenlijk niet hoeven wennen. Als je er eentje hebt met 3 wielen dan moet je wel wennen, ten minste dat vertelde de fietsenmeneer. Hij omschreef het als 'opnieuw leren fietsen' ;) ... maar ik denk dat het met 3 wielen vooral wennen is in de bochten.

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten

Ooooww echt helemaal geweldig!!!
    kreeg gewoon kippevel bij het lezen van dit berichtje!!

Loopy....gefeliciteerd meid!!!!

9. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @loopy; wauw wat leuk een jongetje! en alles goed superfijn!
    @dee; ach meid dat geeft toch niet, helemaal niet dom gewoon een beetje onzeker;)! spannend hoor!
    @ninien; alweer 7! heb je wat leuks gepland voor morgen? leuk in het weekend jarig!
    @olga; leuke dingen gekocht! hopelijk duurt het voor jou ook niet zo lang meer!
    @misskeita; wauw wat prijsbewust! knap hoor! en met je meisjes? dna vind ik het ook nog dapper daarbij! petje af!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Deeeeeeee, whaaaaaa wat spannend meid!

Dom tja...ik weet niet hoor. Ze zeggen dat hij alleen betrouwbaar is na aflezen binnen 5 minuten ofzo? Hoe lang heb je in eerste instantie gewacht?

11. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Dee...ow haha...
    morgen dus weer een test doen?!

spannend!!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, ben je pas dus wel ongie geweest, maar anders of minder dan normaal? Je zou dan nu een aantal dagen 'overtijd' kunnen zijn...
    Dan zou ik gewoon vanavond nogmaals testen. Ik zou niet kunnen wachten tot morgen denk ik.

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. Zo.. jij bent i.d. lekker geld aan het uitgeven! Geld moet rollen zeg ik altijd maar! :D Hoe staat het met het slijmverlies? Lekkerrrr.. american cookies.. lief dat je een boodschappenpakket hebt gekregen zeg!

Maartjeh.. Dikke knuf voor jou! Leuk als je af en toe eens een update komt doen!

Miep.. nee, Esmee wordt volgende week geknipt.. Kreeg al commentaar van schoonma dat ik het lang moet laten groeien! ;) Mmm.. volgens mij is Esmee mijn kindje haha :D.. En voor Erwin is het ook een stuk makkelijker, een elastiekje en knipje krijgt hij nauwelijks in! FIjn dat de fysio even naar de mannen heeft gekeken, Jari toch nog meer stimuleren.. Toch wel spannend of hij een helpje krijgt ja of nee. Vandaag een lekker rommeldagje..

Dianne,, je MOET ons verwaarlozen! ;) Genieten van het feit dat je beide mannetjes bij je hebt!

Ess.. fijn dat Jenna lekker heeft gepoept! Haha.. spooky dromen vannacht.. :(

Sanneke..lekker gezwommen.. En wel fijn dat je zelf de boel nog een beetje kunt kortwieken.

Juffie.. druk ochtendje voor de boeg! Wel moeilijk zeg.. Veel plezier met je zoektocht naar schoentjes..

Misskeita.. druk met de voorbreidingen voor je verjaardag! Anders maak je een perentaart? Of een kwarktaart, goedkoop en erg jummie! en light! Als je magere kwark en lightroom gebruikt haha..;)

Ninien.. veel plezier met traktaties maken! Vond dat altijd het leukste van mijn verjaardag!

Loopy.. wat geweldig dat je zoontje helemaal gezond is!! Hopenlijk kun je nu echt genieten.. Bas heeft goed gezorgt voor het wondertje in je buik! :)

Dee.. toch spannend dat er een 2e roze lijntje stond! Duim voor je hoor!

Vanmorgen lekker gewandeld en daarna naar mijn moeder geweest, mijn zusje was er ook met haar oppas kindje dus Esmee had een speeltmaatje.. Ze schelen een half jaar ( esmee is ouder) maar konden zo lief " samen" spelen.. :D

Thuis, de stofzuiger er door getrokken, samen met Erwin gelunched en de was gevouwen, afwas gedaan en alvast wat voorbereidend werk gedaan.. Straks de slaap in!

Esmee is op het moment erg vroeg, slaapt moeilijk s'middags.. ben het niet gewend. Wel is ze erg lief en leergierig op het moment!;)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik heb zin in chocola...ga maar eens een zakje eitjes openmaken die gisteren in het verassingspakket van mijn schoonouders zat!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    BRITT, Brittman en Sam gefeliciteerd met Roan!

Joehoe ... Loopy een gezonde echo ... en weer een zoon!

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Yeah..nieuws van Loopy! wat super!! alles goed!!:)
    wat fijn een goede echo!!

olga even geshopt..leuk!!:)

dee..is toch niet gek..ben heel benieuwd naar de test morgenochtend..;)

ik ga even de boodschappen doen..tot laters!!

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Judith...gezellige ochtend gehad dus...LEUK!
    werkse straks meid!

Olga....hhmm..lekker eitjes...
    hou je het nog een beetje vol meid?!

Dee...je houdt de spanning erin zeg!
    ik zou ook net wat olga zegt, niet tot morgen kunnen wachten:)

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Dee! *duimduimduim*

Hier alles ok. Jan was net bezig met het project 'Mirre op bed' ... ik hoor nu niets meer, dus ik ben benieuwd ... ik zou echt in shock zijn als ze in dr bedje ligt te slapen! Ik denk dus ook dat ze naar zolder zijn (was ophangen :D).

Vanmiddag huwelijk van schoonzusje. Ben benieuwd hoe Tobe het gaat trekken. Hopelijk redt ie het tot een uur of 19-20, zodat ik met de kindjes naar huis kan karren. Jan blijft tot in de vroege uurtjes :D

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    vanmorgen de boel beneden gezogen en gedweild...
    loop ik met Nicky en Ruben in de wagen naar de geitjes...kom ik terug en loop even met de wagen naar binnen...( die laat ik anders in de schuur staan...en JA HOOR....alles onder de HONDEPOEP!!! ggrr...kon ik weer....

Morgenochtend lekker met mijn zusje en moeder shoppen in Zwolle....
    effe wat kleren voor mezelf en Nicky halen!
    mijn zusje moet positiekleding halen, want die is zwanger en gaat over 2 weken naar de canarische eilanden!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, je zal moeten wennen aan je slaapweigeraartje! Als ze verder maar gezellig blijft toch!
    Slijmprop....vanmorgen weer een stuk verloren, maar geen idee hoeveel het in totaal zou kunnen zijn en of ik het dus allemaal al kwijt ben. Ik denk dat er nog wel meer gaat komen. Verder nog helemaal rustig hier.

Deel Deze Pagina