December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben weer ff pleite :D

2. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    loopy gefeliciteerd echt gaaf leuk

Wij zijn net naar ha geweest. Ha zij hoorde ook kleine ruis wij zijn door verwezen naar kinderarts. Ik maak me erg zorgen en moet nog een maand wachten bah.

3. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    joepie allemaal goed nieuws !

loopy meid nu echt lekker genieten !

Britt + fam supergefeliciteerd met jullie zoontje Roan !

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hier is mijn zicht weer helemaal goed :D...

Rubin was vanmiddag weer naar de peuter en dat was voorlopig ook ff de laatste keer...hij heeft de hele middag gehuild...woensdagochtend was het ook al mis....toen heb ik m na een uur huilen weer opgehaald...toen dachten we nog dat ie niet lekker was...hij was warm en snotterig...maar eenmaal thuis niet zoveel meer aan de hand...vanmiddag toen we aankwamen meteen weer huilen....onderweg nog helemaal blij Rubin gaat naar sjool pelen met anneloes en juf freerkje...maar als je er eenmaal bent..................ik ben even een uur gebleven toen ging het wel weer maar toen ik m weer op kwam halen zij de juf dat ie bijna alleen maar gehuild...er waren al kindjes aan het schreeuwen Rubin stil nou !...daar ging ie natuurlijk alleen maar harder van huilen....ik denk dat we gewoon over een poosje weer gaan proberen...heb zelf altijd een gruwelijke hekel gehad aan school (al vanaf het begin) en ik wil niet dat hij dat krijgt (ik geef dat niet door hoor ook niet onbewust...ben juist heel enthousiast tegenover hem)...ik denk dat hij het ook allemaal erg druk vind...hij is van zichzelf heel rustig en speelt het liefst gewoon lekker alleen.......

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Brit: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    dianne volgens mij had ik jou ook nog niet gefeliciteerd :) dus bij deze gefeliciteerd met je zoontje Thom !...en fijn dat de kleine man nu thuis is :D

Rubin werd net helemaal overstuur wakker :(

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo ladies, met grote blijdschap mag ik typen dat de 20-weken helemaal goed was! en het wordt een jongen!

ik had met mijn stomme kop maar een halfvolle batterij in de telefoon dus na 24 smsjes en 3 telefoontjes was hij leeg SORRY

ik heb nog even geshopt en geluncht met mijn moeder en ben daarna nog even bij mijn ouwe omaatje op visite geweest!

ps: de echo was om 11.30, niet om 10.30. wat een kluns ben ik, nu heeft iedereen een uur langer op nieuws zitten wachten

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederike, ik denk dat het goed is om het over een paar maandjes weer te proberen. Als het echt een drama voor hem is, voelt het niet goed. Senna is in bekende omgeving een echt baasje en een enorme druktemaker. Maar in grotere groepen of bij onbekenden is hij ook heel terughoudend, dus ben benieuwd wat dat straks gaat worden.

Ninien, leuke traktatie en het feestje zal wel goed in de smaak vallen denk ik! Wordt dus een echt feestweekend voor je grote meid!

French, sorry...dan ga ik toch liever voor de 13e denk ik!

Ayse, kon de huisarts je er nog verdere informatie over geven? Snap dat je je zorgen maakt, maar ik neem aan dat als er spoed was, dat je dan wel heel snel bij de kinderarts terecht zou kunnen.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loopy, wat zul jij je opgelucht voelen en blij zijn! Leuk dat je gelijk even wat bent gaan shoppen; dan word het weer wat echter he!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zit vandaag zo erg niet niet lekker in mijn vel zeg! Kan weinig hebben van Senna terwijl hij eigenlijk best lief is, maar kleine dingen zijn me vandaag al te veel.

Ben erg onrustig in mijn hoofd en voel me heel emo. Toen Jan net thuis kwam zag hij het gelijk en heb ik even wat traantjes gelaten. Net kwamen Jan en Senna met een bosje Gerbera's voor mij thuis, lief he!

Jan wil eigenlijk morgen naar de carrierebeurs...eens kijken of hij daar wat wijzer kan worden wat betreft een baan.
    Maar ik zie het niet zo zitten geloof ik. En als hij wel gaat, schakel ik toch echt iemand in om Senna even een halve dag onder te brengen ofzo.

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    britt gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!

12. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    olga zij kon mij ook niet veel vertellen.Ze zij allen dat ze kleine ruis hoorde. En dat kon van alles zijn zij ze. Dus moest zelf afspraak maken bij kinderarts. En dat heb ik gedaan maar, ik kan pas 6 april terecht.
    Wachten is erg met onzekerheid.

Dikke knuffel meid olga

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Kijk uit voor Ninien hoor.. bij mij had ze ook gelijk :D

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Joehoeee. goed nieuws bij Loopy!!!
    Gefeliciteerd meid!! Nu lekker shoppen voor jullie mannetje!!

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik kom jullie allemaal even bedanken voor alle leuke lieve reacties die ik heb gekregen vandaag en gisteren, zowel hier als op hyves,sms als facebook :).

Met mij en Roan gaat alles goed. We zijn sinds vanmorgen 11:00 thuis. Zal even snel vertellen hoe het uiteindelijk allemaal gegaan is.

Woensdag kreeg ik rond een uur of last van pijnlijke harde buiken met enige regelmaat. Ik had zelf al wel een beetje het gevoel dat het begonnen zou kunnen zijn. De hele avond bleef ik wat onrustig en 's avonds rond half 11 toen ik met Jan een filmpje lag te kijken hoorde ik iets "knappen". Mijn vliezen braken!
    Toen was het dus officieel echt begonnen. Sinds het breken van de vliezen kreeg ik steeds meer last van pijnlijke weeen. We zijn naar bed gegaan maar om 3 uur trok ik het niet meer en heb ik de verloskundige gebeld. We mochten naar het ziekenhuis komen voor een poliklinische bevalling. Toen we eenmaal daar aankwamen bleek ik maar 2cm ontsluiting te hebben en de weeen waren niet krachtig genoeg. Ze stuurde ons weer naar huis. Thuis aangekomen natuurlijk niet meer geslapen. Ging kapot van de pijn! Sam was ook nog eens ziekig en onrustig 's nachts dus dat hielp ook niet echt.
    Om half 12 kwam de verloskundige even langs om te kijken en toen was de ontsluiting nog steeds maar 2 a 3 cm. Ze vond het zielig voor me worden omdat ik zoveel pijn had. Ze heeft toen het ziekenhuis gebeld en overlegd. Hun conclusie was dat ik wat inleiding nodig had. Om 14 uur lag ik aan het infuus en om 16 uur was ik nog niks opgeschoten. Toen hebben ze me een ruggenprik gegeven omdat ik een beetje aan het instorten was... Wat is dat trouwens heerlijk!!!! Ik heb toen lekker nog liggen slapen en suffen samen met Jan en de eerste wee die ik weer voelde was mijn eerste perswee!!! In 13 minuten was Roan er... Lekker vlot dus.. de verloskundige was ook lichtelijk geschokt haha. Slechts 2 kleine hechtinkjes zijn het gevolg.

Resultaat: Roan Darius, 3254 gr. schoon aan de haak :).

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    GEWELDIG !!! Loopy je echo was goed en Bas krijgt een broertje.
    Super. Ben zo blij voor je meid.

@Britt

Gelukkig is het allemaal goed gegaan en ben je lekker thuis met je mooie mannetje. Geniet er maar lekker van

@Olga

Bij jou ook al spannend. nog even en je meisje is er

@Salapio

Hopelijk doen Tobe en Mirre het goed op de bruiloft.

@ayse

Vreselijk dat je zo lang moet wachten je maakt je natuurlijk vreselijke zorgen. Sterkte meid

@Frederike

Fijn dat je zicht weer terug is.

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @ninien

Proficiat alvast met je grote meid.