December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Arme juffie dit is natuurlijk vreselijk moeilijk voor jou om te zien :(

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Zo de kids hebben ook weer weekend.

Wij gaan morgen met de kids naar de dierentuin. Blijdorp in Rotterdam.
    Hopelijk een beetje mooi weer.

Tot laters meiden

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    amber, veel plezier in blijdorp!

frederike, jammer dat rubin zo verdrietig was, maar idd niet pushen. en fijn dat je weer goed zicht hebt. Als ik migraine krijg begint het ook met raar zicht en daar ben ik na een half uurtje weer helemaal zat van en dan is het ook weg, maar bij jou is het vast veeeeeeeeeeeeeeeel langer geweest dus ik klaag niet over mn halve uurtje.

brit, wat een mooie man! en snel geperst dus!! hoe lang duurde dat bij sam?

olga, Go girl!

ninien, fijne dag morgen en zondag met het feest van je kleine grote meid!!

verder weekniet meer.

vanavond verjaardag van vrienden.

niels was helemaal kapot omdat hij niet geslapen had, die is echt nog niet toe aan niet slapen. hopelijk morgen wel weer. Er kwam een vriendin eten en daar heeft Niels zich zo voor uitgesloofd dat hij daarna echt doorgedraaid was :) nou ja, hij is gelijk in slaap gevallen. Hopelijk gaat hij niet dromen.

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

Bij sam ook nog geen 30 min. geloof ik...

Olga... YOUR TURN!!:D

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

Aaah meid... je weet hoe ik erover denk he... Jouw tijd komt echt nog wel!!! Ik gun het je zo!!! Hele dikke knuffel!!!!!

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Britt en mijn vriendin hebben de nodige babykriebels weer naar boven gehaald.

Ik heb heel de middag zitten kroelen met het zoontje van mijn vriendin en heb hem tig kusjes gegeven. Ik kon 'm wel opeten!
    Maar diep in mijn deed mijn hart pijn en ik voelde mijn baarmoeder krimpen. het gemis van Noah is nog steeds erg groot! Ik snak zo naar hem.
    Ik heb 'm niet kunnen kussen, aanraken of wat dan ook!
    Ik ben bezig met mijn bevallinsgverhaal dan gaan jullie het hele verhaal lezen!

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Je bent een schat en tuurlijk word ik wéér mama!
    En owee als je niet op kraamvisite komt met je knappe boys!
    Kuzzzz

8. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Loopy super nieuws,,, nu lekker genieten ,, en shoppen voor je kleine mannetje.

Britteke wat een knap mannetje,,, wat vind Sam van zijn broetje

Ninien alvast gefeliciteerd met je dochter.

Olga dikke knuffel voor jou ,, nog even en jij hebt je kleine meisje ook in je armen.

Miep,,lekker rustig dagje vandaag.

Dianne alles goed met je kleine man.

Loessie morgen lekekr shoppen in Zwolle

Nannaf ook in Zwolle geweest voor een fiets.

Amber veel plezier morgen

Essebes knuffel voor jullie

Juffie jij ook een dikke knuffel

Daphne spannend laat je ons het wel snel weten ,,als je iets weet.

Verder weet ik het niet meer

Fijn weekend allemaal

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ff dit en dan hou ik op!

Ik begin weer zo heerlijk te genieten van Jay. Ze is zo leuk en oh zo ondeugend. Haar ogen spreken boekdelen.
    Is de zwangerschap van noah was onze band heel even veranderd. Ik was vaak met mijn gedachten afwezig en we botsten heel erg! ze voelde alles aan en begon op een negatieve manier aandacht te vragen. Ik kon dat absoluut niet heben.
    Nu zijn we weer beste vrienden en ik heb besloten om niet meer te gaan werken en alle tijd aan haar te besteden. Vooral na het gesprek met de neonatoloog afgelopen vrijdag. DAT heeft mijn neus op de feiten gedrukt!
    Het leven is te kort en laten we van elke minuut genieten!
    Ik heb niet van de zwangerschap van Noah en van Noah kunnen genieten. Nu heb ik spijt en kan het niet meer terug draaien!

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

#2270 Jufffie, 12 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2010
    Opgelet!

Wie mijn deprimerende gedachten NIET wil lezen, moet mijn teksten maar overslaan!

Maar ik blijf hier doorratelen tot ik het een plekje heb gegeven.

Goh, dit moet mn psych maar ene keer lezen;)

11. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Wow, Britt alweer online. Prachtig mannetje! Hoe vindt Sam zijn broertje?

Jufffie, jij mag met alle liefde van de wereld doorratelen. Hoop echt dat je alles een goed plekje kan geven. Hele dikke knuffel voor jou lieve meid!

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meiden kom even snel langs..

Gister zijn wij weer eens flink geschrokken.
    Ik haalde robin uit bed en hij voelde onwijs warm aan..
    vertrouwde het al niet maarja kind had vast honger na een nacht helemaal door te hebben geslapen.. dus ik leg hem aan maar mooi niet willen drinken... :(.. hij sliep gewoon verder nergens op reageren.. dus luiertje verschoont maar mooi geen reactie .. zoooo eng.. hem getemperatuurt.. had hij 39,1..
    schrok me rot... en als je dan terug gaat denken was hij al een paar dagen niet lekker Veel spugen en veel spuitluiers,, maar helemaal niet aangedacht..

Dus ik de Ha gebeld we moesten meteen komen maar JAn was net met de auto weg.`Demy weg brengen naar zijn ouders..
    dus ik naar de buurvrouw of ze ons even weg kon brengen gelukkig was zij zo lief om dat even te doen :).
    daar aangekomen word robin onderzocht en meteen moest ik naar het ziekenhuis naar de kinderarts.
    Die heeft robin direct opgenomen op de afdeling..
    allerlei testen gekregen.. urine en ontlasting.. bloed..
    Hij moest via een flesje ORS drinken maar dat wou hij echt niet.. dus kreeg hij een sonde via zijn neus.. zo zielig.. hij vond het helemaal niks.. alleen maar huilen heeft hij gedaan,
    toen hij gister avond om 9 uur een zetpilletje heeft gekregen werd hij rustig.. ik mocht gelukkig blijven slapen :).

we kregen al vrij snel te horen dat robin niks ernstigs had
    alleen dat het wel noodzakelijk was hem ORS te blijven toe dienen en dan als dat binnen bleef hem zo snel mogelijk weer op de borstvoeding over te doen..
    even later kwam de arts nog melden dat robin het Rota virus heeft.. arme mup.. vandaar dat hij zo veel spuugde en enorme spuitluiers had.. soms wel 3 x in 1 uur..

Vannacht werd ik om 3 uur wakker gemaakt en mocht ik proberen hem te voeden :). en Gelukkig lukte dit.. en is het binnen gebleven.. als het zo goed bleef gaan en de koorts zou zakken mocht hij vandaag mee naar huis..
    OM 10 uur kwam de kinderarts en mocht robin weer lekker mee naar huis :).. hij ligt nu heerlijk te slapen in zijn wiegje.
    pff.. ben kapot...
    ben zelf ook helemaal niet lekker.. helaas ook buikgriep denk ik :(
    Demy is ook al niet lekker.. arme mup..

IK vind dat we wel weer genoeg ellende hebben gehad de laatste tijd :(.. de buurvrouw zei net ook al..
    er mogen nu wel eens wat meer leuke dingen op het pad komen..

Ik heb nog niet bij gelezen ga ik morgen even doen :)
    ik ga nu mijn bedje in.. ben moe en last van me rug van dat stomme bed iin eht ziekenhuis. ligt voor geen meter.

tot mrgn

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Britt gefeliciteerd meid
    mooi mannetje

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt,

Ik ben zo blij voor je dat Roan er is! Wat een prachtig kereltje!
    Fijn dat de ruggenprik uiteindelijk wat rust en ontspanning heeft gegeven zodat je je de kleine man er heel snel uit kon persen!

Lekker snel ook weer thuis en bijna zonder kleerscheuren ervan af gekomen, super!
    Ben benieuwd wat Sam van zijn broertje vindt.

Geniet van je gezinnetje en laat je verwennen door de kraamhulp!

Dikke kus

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, wat een fijn gevoel dat jij en Jay weer helemaal beste vriendjes zijn. Ze heeft ook op alle spanningen gereageerd natuurlijk.

Lindy, o getsie wat een rotdagen heb je weer gehad. Het moet inderdaad nu maar eens klaar zijn met de ellende! Hoop dat Robin snel weer helemaal de oude is.

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, veel plezier in Blijdorp morgen!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meisje is vanavond weer zo druk...maar echt zo dat het erg in de weg zit allemaal.
    En die pijnlijke steken...echt niet normaal. Heb ik bij Senna echt niet gehad. Blehhhh....wil helemaal niet klagen, maar zit er gewoon een beetje doorheen...Sorry!

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Britt.. mooi mannetje zeg! En fijn dat je pijnstilling kon krijgen!

Olga.. Dikke knuf meid.. Het is even genoeg he?

Frederike.. wat vervelend dat Rubin het niet naar zijn zin heeft op de psz.

Ninien.. wat een leuke traktatie! Veel plezier met het kinderfeestje.. kippenhok!!:$:D

Juffie.. lekker blijven spuien hoor!

Amber, leuk! Morgen naar de dierentuin..

Snel even wat reacties..Ben aan het werk, ga aflsluiten, nog even ontspannen op bed, even tv kijken en dan proberen te slapen..

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, meid ik heb met je te doen. Ik ben zo blij dat ik er vanaf ben. Ik hoop voor je dat jullie meisje zich snel laat zien dan kunnen jullie ook gaan genieten!

Lindy, wat een ellende zeg. Ik zou me ook rotschrikken. Ik had je sms nog gehad maar lag dus te bevallen en had even geen tijd om te reageren... :). Hopelijk knapt Robin snel op! Beterschap en knuffel!

Nog even wachten op de late voeding. Sam is vanavond naar opa en oma gaan slapen. Beetje tegen mijn gevoel in maar Jan zat er even helemaal doorheen door de slapeloze nachten afgelopen week. Kunnen we even bijtrekken met z'n drietjes. Jan zit nu met Roan op schoot Topgear te kijken... zucht!! Ik kijk toe vanaf mijn roze (blauwe haha) wolk.

Sam is lief voor zijn broertje. Hij heet alleen geen ROAN maar BA-BY hahaha. Hij deelt alles met hem zelfs zijn rozijntjes dus oppassen geblazen :p. We hebben vandaag de keuken van Ikea voor Sam gekocht. Als hij dan morgen thuis komt zeggen we dat Roan die voor hem heeft meegenomen. Wellicht versterkt dat hun band hihi.

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Ninien..gefeliciteerd met Nienke!!!
    Fijne dag vandaag

Loesie ..hè gets alles onder de poep..zo vies hè..
    En vanmorgen lekker shoppen in zwolle..leuk!
    Boodschappen deed ik altijd al in 1 keer..en dan vaak nog het brood enz elke dag aanvullen..;)

Nannaf..jonathan nog niet aan t fietsen..mika ook niet..;)
    De driewieler staat hier ook al 3 weken in de kamer..

Olga..hè jammer dat je broertjes niet zijn geweest!
    En is Jan nog naar de beurs vandaag? En helemaal zat meid..dikke knuffel!

Ayse wat raar dat je nog een maand moet wachten..misschien kan je wel bij de ka terecht in een andere plaats.?
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!

Fredje..ah arme Rubin..misschien nog niet aan de psz toe..
    Hier gaan ze ook pas met 2,5 dus wie weet kan je ook beter een half jaartje wachten..

Britteke..wat een mooi manneke!!!lieff!!
    En alles goed gegaan!! Wat een pijn kanje dan hebben hè..had ik toen ook.
    Heb toen 2 ruggeprikken gehad..wat fijn hè!!
    En wat vind Sam van z’n keukentje?!

Amber..veel plezier vandaag!!

Sanneke..en heeft Niels goed geslapen vannacht?

Gerda.ook alles goed bij jullie?

Judith lekker ontspannen op je werk..;)

Juffie..dikke knuffel!!

Hier ga ik zo even weer rommelen in huis..even de was doen , ons bed afhalen enz..
    moet nog even de zolder opkruipen..enz..
    En vanmiddag ga ik even op pad met mams en Mika...Jari blijft bij Jan..;)
    heb al een paar dagen barstende koppijn..echt zo heftig..bah..werd er zelfs vanmorgen weer mee wakker..

Deel Deze Pagina