Juffie, die Dora fiets is wel super schattig! Wat engheid betreft denk ik dat beide fietsjes heel erg spannend zullen zijn. Voordeel van de loopfiets is dat Jay haar voeten op de grond kan houden en dus wat meer zelf de controle heeft. En ze kan daarop hoe dan ook vooruit ook al doet ze niet veel met haar evenwicht. De 12 inch gaat zowiezo niet vooruit als ze niet zelf de trappers kan bedienen. En de 12 inch zit ook echt wel eens tukje van de grond af. Senna heeft de eerste keer op de 12 inch echt gebruld dat hij het niet wilde en dat hij het spannend vond...
Misskeita, Jan mysterie opgelost...en die typisch Afrikaanse praktijken/instelling is nu zeker net wat je niet mist. Wat goed dat je zelf ook nog vanalles vers aan het maken bent. En dat met twee meiden om je heen! Jan is inderdaad niet naar de beurs gegaan. Hij is nu even met zijn ouders mee naar Uithoorn naar een open dag van een vakantie huisjes makelaar of zoiets. Schoonouders bulken van het geld inmiddels. Het huis van Jan zijn oma is verkocht en schoonouders hebben daar een derde aandeel van gekregen naast een lekkere erfenis. Ze willen dat investeren in een vakantiehuisje in Nederlnad/Belgie/Duitsland zodat we daar met elkaar gebruik van kunnen maken en het verder ook nog verhuurd kan worden.
Senna ligt lekker te pitten op de bank en ik ga ook even plat! Zal tussendoor steeds even spieken....
Spijkertje....super hoor! alvast gefelciteerd meid! Hopen dat het bloeden al gestopt is.... Olga....JJAAAAHHH...je laatste buikfoto maken.... want ik weet het zeker: Dinsdag is jouw dag!! Misskeita....Vervelend dat Jan te laat is... en salades zelf maken?! knap hoor... Miep....shopse... Judith...lekker gewerkt?! Britteke...zo he...Roan tot 6 uur geslapen?! Ik wou dat RUben eens 1 nachtje door sliep...hihi Lindy...ach meid wat een ellende allemaal alweer meegemaakt zeg! DIkke knuf voor jou en denk ook aan jezef he meid?! Jufffie....Vanmorgen een gezellig ochtendje gehad dus?! veel plezier alvast voor morgen naar Brussel! Nicky fietst hier op de smart trike...maar verder niet! Uhm...sorry, verder weet ik het even niet meer
Ben net terug van shoppen in Zwolle met Nicky en mijn zusje! heb voor mezelf 6 shirtjes gekocht en voor Nicky 13!! ik moet zeggen, dat het ook echt wel nodig was hoor.... Ze groeit zo vreselijk hard dat alle maatjes 92 veel te klein geworden zijn.... dus meteen maar wat 98 en 104 gekocht Dus mijn portomenee is weer een stukje lichter
lindy, schrikken vannacht! fijn dat het nu beter gaat! LENTEEEEEEEEE, waar blijf je??? missk. Jan er al? en lekker appeltaart, hmm, t water loopt me al in de mond brit, roan lekker geslapen, lekker hoor! Verder weeknietmeer... net lekker bij de kapper geweest. Jan is naar een vrijgezellenfeestje tot vanavond en ik zit hier in de bende... jan was bezig de was op te vowuen maar dat ligt er nog en Niels' speelgoed zwerft ook overal nog. Tafel is nog niet afgeruimd van het eten. Jan, bedankt. Nou ja, t is zaterdag dus ik zla niet klagen. doeidoei
Sanneke....lekker naar de kapper... Vervelend dat je nu in een bende zit... en Jan een vrijgezellenfeestje?! Leuk! baal ik ook altijd vreselijk van bende! Vanmorgen om 10 uur met Nicky de deur uitgegaan.... Jan was toen thuis en zei alles op te ruimen ( speelgoed, afwas enz enz) ik moest 13.15 terug zijn, want hij moet voetballen... Kom ik om 1 uur binnenlopen...is het nog dezelfde bende als toen ik weg ging.... en dan vind ie het gek dat ik geirriteerd doe..:x ach...5 minuten later had ik alles klaar..
Ik word altijd zo duf als ik een tijd op bed/bank gelegen heb. Val nooit helemaal in slaap, maar lig gewoon wat te doezelen. Op zich wel lekker en goed, maar zo brak weer opstaan baal ik van. Loesie, je hebt lekker centjes uitgegeven zeg. Wat is Nicky al een lange meid trouwens. Sanneke, ook weer een lekker kort koppie? Ik dacht dat je het wat langer wilde laten groeien? Loesie en Sanneke, allebei in de rotzooi thuisgekomen dus...vervelend.
olga, ik heb het ook al een stukkie langer hoor, maar af en toe moet het ff bijgesnoeid worden hier een langslaper na het weigeren van gister. Hij was om 12 uur ook echt kapot. lag er om half 1 in... en de rotzooi is idd jammer, maar het is alweer een stukkie opgeruimd ga er nog ff verder mee, hoewel ik het altijd jammer vind om mijn persoonlijke tijd zonder niels op die manier te besteden...
ff ego... angelina heeft net voor de 1e keer op het potje gepoept en geplast! wij zijn zoooooooooooooooo trots!
ROtzooi.. pff hier ook bahh kan er zo slecht tegen.. wou vanmorgen zo ontzettend veel doen maar het is er gewoon weg niet van gekomen.. en demy werd net al weer vlot wakker dus ja.. helaas.. vandaag niet zo veel meer gedaan morgen weer en dag.. de was is in ieder geval weer weg Morgen strijken dan si dat ook weer gedaan .. robin ligt heerlijk te slapen .. demy is aan het zingen hihi .. ze is lekker vrolijk ik kom vanaaf ff reageren.. ff met demy spelen voordat robin weer wakker wordt
spijkertje....yesss, ik hoop zo dat het goed gaat!! French ....wat goed van angelina Olga....de 13e gaat hem niet worden denk ik *** kinderfeestje was erg leuk, maar ben blij dat het weer voor een jaar achter de rug is Vanavond lekker relaxen op de bank. Morgen verjaardag voor vrienden familie en kennissen Fijne avond allemaal Doeiiiiiiiiiiiiiii
Nina fiets op die van Nienke, dat is een 16 inch ze kan de trappers net rondkrijgen, maar ze vind het echt geweldig, zoooo erg dat ze vergeet te sturen maar voor sommige is een driewieler beter, de schuine trap is makkelijker voor die kleintjes dan de rechte.
Ninien.. gefeliciteerd met je grote meid! Sanneke.. lekker een nieuwe coupe! Loessie.. zo jij bent goed geslaagd met kleding kopen! Miep.. hoe is het nu met je hoofdpijn? Olga.. Vanmiddag zelf nog even kunnen liggen? En... klagen mag hier hoor! Britt.. Sam inmiddels al met het keukentje gespeeld? En hebben jullie een fijne kraamhulp? Lindy.. I.d. morgen weer een dag.. vind het al erg knap dat je je red met 2 kleintjes.. French.. wat goed van Angelina! Spijkertje.. gefeliciteerd meid! Duim voor een goede echo over 2 weken! Misskeita.. Fijn dat Jan toch nog besloot te komen..Alles binnen gekregen? **** Wij hebben vanmiddag met zijn 3tjes met de klei gespeeld. Esmee vind dat zo mooi.. Ik ook trouwens.. Nog even op de fiets wat kleine boodschapjes gehaald.. Voor vanavond hebben we een film gehuurd. Gezellig!
welke heb jij gezien dan???? hij was toch veel te klein ooo blonT.............. je bedoeld die fietsfoto