December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, nee...de 13e gaat hem niet meer worden helaas...
    Heeft Nienke geen last meer gehad van krampen vandaag? Fijn dat ze een leuk feestje heeft gehad. Voor jezelf wel erg vermoeiend en dan morgen dus weer feest!
    Gave foto van Nina op de fiets.

Sanneke, aha ja het modelletje moet bijgehouden worden natuurlijk. Tijd voor jezelf besteden aan opruimen en soppen vind ik af en toe heerlijk. Maar er moet ook wel ruimte zijn om lekker op de bank te hangen met boek of laptop!

Judith, gezellig filmpje aan het kijken ?

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, wat goed van Angelina zeg!

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna was vandaag super gezellig en lief! Jan en ik hebben van hem genoten! Jan is heel lief...was vanmorgen al de hele ochtend met Senna op pad en heeft vanavond gekookt, dus ik heb echt rustig aan kunnen doen.
    Vanmiddag was mijn broertje er nog eventjes...beetje bijgekletst.

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, lekker dagje dus!

weinig geschreven hier vandaag!

ik zit al lekker in mn pyjamaatje achter de pc. jan is nog op vrijgezellenfeest. Ik heb niels gevraagd wat hij wilde eten: woni. Dus wij naar de winkel voor de ingredienten van woni. Eerst nog ff langs de eendjes. (eetju voewe) en lekker samen gegeten. Niels was supergezellig tot hij naar bed moest en zn tanden gedaan moesten worden. Hij is momenteel zo bezig met zn eigen wil en tanden poetsen en naar bed gaan is hem niet naar de zin. Jammer dan.

Einde egoverhaal :)) tot morgen of straks msischien

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, al met al dus wel een gezellig dagje met Niels tot aan het slaapritueel. Jan zal wel laat thuis zijn denk ik?

Mijn Jan is net naar een verjaardag vertrokken. Hij denkt deze keer vroeg thuis te zijn (uurtje of 12) maar ik denk dat dat niet gaat lukken.

Ik pak even een bakkie chips en ga dan nog even in bad liggen voor ik mijn bedje in duik.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    lekker badderen!
    hier ook een bakkie chips op en ik ga ook maar naar bed. Denk dat Jan om een uurtje of 12 ook wel thuis is, wacht het niet af maar ga lekekr tukken!
    doeidoei

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Morning!
    Zo Jan is nog steeds niet thuis, gister op stap geweest. Maakt me op zich niet uit maar wil liever niet dat Liv haar papa ziet, hij zal vast wel n flinke slok op hebben...:D
    Ga maar vroeg wandelen met de kids hahaha..

Sanneke, weet je wat het is, die kids hebben gewoon in de gaten dat je ze niet zo goed in de houdgreep kan nemen. Toen ik met m'n dikke buik liep ging Liv ook super moeilijk doen over tandenpoetsen en bed. Nu trouwens ook wel maar dan pak ik haar stevig beet en geeft ze zich "over"..
    Klinkt n beetje zielig? Ik ben eigenlijk helemaal niet streng hoor..
    De tandarts zei, het is heeeeel belangrijk tandjes poetsen (ben ik met m eens) gooi ze maar in n houdgreep...! :)

Olga, heerlijk zo'n dagje! je moet nu ook wel lekker rustig aan gaan doen hoor meid, het gaat echt opschieten...ik vind het zo spannend!

Mevrouw Anoniem, wat spannend! Voorzichtig gefeliciteerd alvast!

Britt, bikkeltje alweer helemaal mee aan het kletsen hier, gezellie!

French, joehoeeeee! Wat goed!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo dames,

Is alleen Ess nog maar online geweest vanmorgen?

En ik maar denken dat iedereen wel even zou checken of ik inmiddels bezig zou zijn, ha ha!

Nou, niks aan de hand hier dus. Vanmorgen voelde ik Meisje helemaal niet, terwijl ze altijd beweeglijk wordt als ik wakker ben. Om 10 uur werd ze eindelijk actief...begon me toch al een beetje zorgen te maken.
    Senna is erg gezellig en heeft alweer de mooiste uitspraken uitgekraamd!

Ess, in welke toestand is Jan thuisgekomen? Ligt hij nu in coma op bed?

Spijkertje, is het bloedverlies al minder of gestopt?

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Olga...ik kwam effe kijken voor nieuws van je...;)
    maar helaas nog niks;)

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Zooo hier een weekend naar zee geweest en ontzettend gezellig gehad :D. Ik keek even voor beeb nieuws maar olga heeft beeb nog bij zich zie ik. Ik lees vanaaf wel even bij.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, oh je jullie waren dit weekend weg. Lekker uitgewaaid zeker, heerlijk hoor!

Loesie, nee helaas nog niks aan de hand hier...

Hey Ess, ik zie je online.

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen was Senna dus erg lief, maar ik was echt bekaf om 12 uur. Ben niet eens heel actief met hem geweest, maar gewoon puzzelen enzo. Jan nam vanmorgen wat tijd voor zichzelf geloof ik...
    Ik zat zowat in slaap te vallen op de bank.
    Om half twee ben ik op bed gaan liggen en om kwart over drie ben ik er weer uitgerold.
    Jan en Senna zijn nu buiten; ik denk dat ik er zo even achter aan ga. Fisse neus is wel even lekker.

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga nog geen meisje in je armen....doe maar lekker rustig aan!!
    en nog een frispe neus gaan halen?

Johanna gezellig weekend gehad?!

Essebes..en hoe laat was Jan thuis? en nog aanspreekbaar..:D

Judith lekker gekleid gister! ik heb dat nog nooit gedaan met Mika..;) lijkt me zo'n smeerboel..:p

Sanneke..gister gezellig met Niels alleen geweest!

Ik ben net lekker wezen sporten..en we gaan zo even wat eten....

eet smakelijk allemaal!!!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou, ik ben niet meer buiten geweest. Mijn andere broertje kwam opeens langs en die was jan en Senna al tegen gekomen op weg naar mijn ouders, haha. Senna heeft dus lekker een heel stuk gefietst!

Miep, kleien valt wel mee met de smeerboel hoor! Je moet alleen wel de echte play dough kopen...

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hallo allemaal !!

@olga

Beeb nog in de buik. Wat een geduld moet je toch weer hebben he ? Nog even en dan is ze er en is Senna een grote broer.
    Fijn dat Senna zo gezellig was met zijn papa. En lekker gefietst die kleine jongen. (jesse past er nog steeds niet op :( )

@Johanna

Lekker naar zee geweest met man en kids. Zag mooie foto's op hyves

@Britt

Fijn dat Roan zo lekker geslapen heeft. En wat vond Sam van zijn broertje en van het keukentje ?

@Lindy

Meid wat heb jij toch een pech :(
    Wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig is Robin alweer aan het opknappen.

@Miep

Lekker gesport meid ?

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hey essie !!

Ik ben idd dicht bij jou geweest !!

Als het weer wat lekkerder is wil ik wel eens jullie kant op komen.
    Kunnen we lekker naar het strand met de kiddies.
    Kan ik meteen live je kleine meisje bewonderen.

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    zwaai,

nog geen olgabeeb dus. kan natuurlijk ook nog ff duren.

hier echt een belabberd hangdagje. Jan was heel moe na het vrijgezellenfeest en heeft de halve dag in bed gelegen maar was verder gelukkig wel lief en gezellig.
    ik heb al weken keelpijn en ben er al voor bij de dokter geweest maar die zei dat het een virusje was maar als het eind deze week nog steeds is ga ik maar weer...
    niels is nog steeeds reuzegezellig maar die eigen wil is momenteel uit alle macht aanwezig. alles wil hij zelf doen! irri maar wel goed natuurlijk!
    doeidoei

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hier een heerlijke dag gehad in Blijdorp gisteren. Het weer was prima en de kinderen vonden het zoooooooooooo leuk.
    wij waren er om 10.45 en gingen pas 16.20 weg.

Ik heb zelfs een hand geschud met mijn lievelingsdier de olifant.
    nou ja hand, slurf en hand. Jee die beesten zijn echt sterk met hun slurf. en zeker wel een half uur in het publiekslab gekeken.
    Kwallen, zeepaardjes etc.
    Ooit in een grijs verleden wilde ik mariene biologie gaan studeren in Leuven.

Dus een heerlijk dagje.

Vandaag een beetje geruimd, wasjes gedraaid, lessen voorbereid, naar de diertjes gefietst, schoolverslag voor een leerling gemaakt, boekenlijst afgemaakt, draadjesvlees gemaakt en natuurlijk lekker met de kids binnen en buitengespeeld.

Morgen weer werken:(
    Jan heeft morgen zijn laatste gesprek voor een andere baan die veel beter verdient, minder zwaar en meer tijd met de kids :) Zoooooooo spannend. de andere twee gesprekken waren zeer positief. Dus morgen maar duimen.

Vanavond nog strijken en straks 24 kijken.

Fijne avond nog allemaal

dikke knuff uit Tilburg

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    "sanneke

Leuk he dat eigen willetje

Jesse heeft er ook vreselijk last van. Alles is NEeeeeeeeee

en als ie iets niet wil gaat ie gewoon hangen of op de grond liggen. en errug slecht luisteren

Tisunfase toch

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    In de visjes tunnel

Deel Deze Pagina