December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    3 kotertjes met mama

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Jesse in een ei

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    poesje kijken

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    handje aan de olifant

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Op de nijlpaardjes

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    aapje Jesse

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Visjes kijken blijft leuk

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    schildpadjes zoeken

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    En de laatste in de tropische riviera hal

Fijne avond allemaal

Enne beebje van Olga nu mag het hoor !!!!!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, wat een heerlijk dagje uit hebben jullie gehad gisteren! Echt genieten als de kids zo enthousiast zijn natuurlijk. En jij hand in slurf met de olifant, leuk!
    Succes voor Jan zijn gesprek morgen!

Sanneke, ook een hangdagje dus, maar wel een gezellige Niels. Jan had zich goed uitgeleefd gisteren zeker!

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Haaaai!

Als Sam op bed ligt kom ik ff kletsen...
    Alles goed hier??

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zwaai..

Ik ben moe van 3 dagen werken.. het loopt niet zo lekker, veel onrust en slechte communicatie.. Pffff.

Heb nu weer een weekje vrij dus kan lekker bijkomen en het huishouden etc hier weer oppakken..;)

Kom morgen weer meekletsen!

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mve, niks aan als het op je werk niet lekker loopt.

brit, ben benieuwd naar je verhaal

amber, leuke foto's!

ff niels in bed gooien

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Heb even globaal bijgelezen maar geen zin om te reageren,sorry hoor ben een beetje munt.
    Alles opgeruimd en de was draait en kindjes zijn in bad geweest en liggen lekker te slapen. Ons weekend was echt enorm gezellig, daan was onder de indruk van de grote zee en het strand. Heerlijk bij mijn schoonzus geweest en het was supergezellig. Kortom heerlijk genoten.

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ja daar was ik nog even!

Sam ligt in bed en Roan heeft ook nog wat gedronken. Vandaag een mindere dag. Enorme last gehad van naweeen maar gelukkig een rustige dag gehad en veel uit kunnen rusten. Jan zorgt voor de extra aandacht bij Sam en de kraamhulp voor Roan en mij. Ik moet zeggen dat ik nu meer geniet van de aandacht en zorg dan bij Sam. Toen nam ik er de tijd niet voor... Ik voel nu wel dat ik het nodig heb.

Roan is een heerlijk tevreden mannetje. Slaapt nog veel en eet goed. Vannacht was hij wel al om half 5 wakker en ging weer slapen toen Sam wakker werd... auch!!! Dat moeten ze me niet te vaak gaan flikken hihi.

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Kom me ook nog even melden :D
    Gister kwam Jan uiteindelijk rond 3 uur. Moest dus nog rennen en vliegen om alles gedaan te krijgen. Vandaag verjaardag gevierd. Was heel erg leuk. Alleen toen iedereen weg ging kreeg ik het toch even te kwaad. Een jaar geleden na het vieren van mijn verjaardag pakte Jan zijn koffers. Schoonzusje merkte het gelukkig op en gaf me een dikke knuffel. Ik kon niet meer stoppen met huilen. Om me te troosten hebben broer en schoonzus me meegeholpen de rommel weg te werken en me daarna heeeeel sjiek mee uit eten genomen. Ben dus net thuisgekomen na een heeeeerlijk etentje en in een opgeruimd en schoon huis: heerlijk! (mijn meiden zijn na het verjaarsfeestje met mijn ouders meegegaan: mams past op maandag altijd op). Ik ben er in ieder geval heerlijk van opgeknapt. Was niet zo goed voor mijn dieet, dus deze week heel veel balansdagen ;)
    Ga nu lekker naar bed. Morgen weer een hele lange werkdag.

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    goedemorgen girls, ik kom alleen even zwaaien. heb enorme keelpijn dus duik mijn bed weer in. mag je nou helemaal niks innemen tegen keelpijn?

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Morguh!!

Misskeita, wat een mooi gebaar van je broer en schoonzusje. Kan me voorstellen dat het moeilijk voor je was... Knuffel voor jou!!!

Loopy, jakkie keelpijn!!! Thee drinken misschien een optie?? Dropjes en pepermunt? Vervelend he dat je niks in kan nemen...

Olga, MELDEN!!! Heb allemaal een voorgevoel :)

Vanmorgen al vroeg op... om 5 uur ging de wekker van Jan. om kwart over 5 werd Roan wakker. Laat dat nou net zijn wakkere moment van de dag zijn... zucht! Hij had al flink wat gegeten maar niks was goed voor meneer... Om 10 voor 8 waren we nog aan de gang en toen werd Sam wakker. Nadat ik Sam had verschoond en aan het ontbijt had gezet heb ik Roan nog gevoed en is meneer vredig in slaap gevallen!

Kraamhulp is ook net binnen dus heb ik weer even rust hihi!

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Oooh onderschrift kan ook wel aangepast worden whaha

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Dee, ik snap je onzekerheid zo enorm!! Bij de zwangerschap van Roan ben ik ook best wat bloed verloren in het begin en moet je kijken wat een prachtige zoon ik weer op de wereld heb mogen zetten. Ik ga in ieder geval enorm voor je duimen en probeer positief te blijven he? :)

Deel Deze Pagina