Salapio en Britteke, jullie herkennen dus die steken en pijn wel.... Ik heb er echt al 4 weken veel last van. Veel in de avond en ook vaak als ik b.v. boodschappen aan het doen ben. Dan loop ik zowat wijdbeens en kreunend door de C1000, erg vervelend.
Lindy, hmmm je arme jochie toch weer veel spugen en diarree...Dan kost het je een hoop tijd en het is nog heel zielig ook. Weer ORS geven misschien zodat hij wel vocht vasthoudt? Salapio, doe ons eens een mooie smile-foto van Tobe! En jeetje....pas je je broeken alweer meid, wat heerlijk! Hoeveel was je nou totaal aangekomen? Enne....die behangkrabber heb ik heel hard zelf nodig, dus je krijgt hem niet! Britteke, hoe is het hielprikje gegaan? Heb je een fijne kraamhulp en hoe vindt Sam het dat er een onbekende in huis rond loopt?
Vanmorgen is mijn zusje even langs geweest zonder mijn nichtje. Ze moest me nog 1 keer zien met buik ha ha. Ook heeft ze de kleine druktemaker flink zien en voelen bewegen. Senna heeft zich heerlijk lopen uitsloven en met haar gestoeid, leuk om te zien! Zusje heeft even geholpen met boodschappen doen; hoefde ik niet met de tassen te zeulen en kon ik toch aardig wat meenemen! Net met Senna gegeten en gestofzuigt. Nu zijn we aan het uitrusten op de bank.
Dee, als het bloeden nu maar snel stopt, dan scheelt dat al een boel in de onzekerheid. Je zou nu ongeveer 5 weken zwanger zijn denk ik? Dus ruim 7 als je de echo hebt. Oh die eerste weken zijn slopend en zeker met dit soort rottige onzekerheden. Succes en sterkte!
Senna ligt hier stilletjes op de bank de gebaren van de liedjes mee te doen en af en toe wat mee te zingen. (fluisterend)
@misskeita; knuffel voor jou! kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is! lief van je schoonzusje en zwager dat ze je mee uit eten hebben genomen! @juffie; succes vandaag! @olga; ik had ook enorme steken bij Naomi echt niet leuk meer. hopelijk beval je snel! @britteke; wat praat jij alweer gezellig mee! fijn dat het zo goed gaat mooie foto's heb je op je hyves staan! @dee; hopelijk gaat het allemaal goed! succes vanm. bij de echo! @lindy; wat vervelend dat Robin nog niet zo opknapt! beterschap voor je kleine mannetje! @salapio; heel herkenbaar dat gedicht! hier ook regelmatig een dwarse peuter. gisteren zat ik alleen met Jonathan in de auto en heb er een spelletje van gemaakt; ikke jajajajajajaja en dan heel hard en Jonathan deed dan heel hard terug neeneeneeneeneeeeeee! ik hoefde niet eens uit te leggen wat hij moest doen, ja zeggen was voldoende en was lief dat Tobe lacht! balen dat het niet voor jou was! je bent heerlijk aan het genieten zo te lezen! fijne dag allemaal!
'FF n "ollie check" Salapio, gaaf zeg! Heb je dat zelf verzonnen? idd herkenbaar...enne doe eens ff normaal nu al in je oude broek... heus niet jaloers... Dee, ik duim voor je meid! pfff nog zo lang wachten....
Senna is inmiddels alweer aan het spelen. Het lukte hem niet om in slaap te vallen vandaag. Als hij zich nog even een beetje rustig houdt voor mij, vind ik het prima...
Sanneke..vervelend zon last van keelpijn ..beterschap! Amber..een leuke dag in blijdorp gehad! Wat een leuke fotos!!! echt genoten!! Judith..niet zo lekker gewerkt..bah! Misskeita..wat lief dat je even mee uit eten bent genomen..mooie afsluiting van een gezellige dag! Loopy..beterschap met je keelpijn! Britteke..lekker aan t genieten van je boys! Dee..nog even wachten dus op de echo..hopelijk stopt het bloeden snel hoor!! Olga..gezellig visite gehad die ook nog even heeft geholpen..altijd fijn!! Salapio..je oude broeken alweer aan..wat heerlijk!! Lindy..Robin nog steeds ziek..dikke knuffel voor jullie hoor!! *************** Ik wou er vanmorgen even uitlopen maar t regende best hier..dus niet gedaan.. maar een beetje in huis lopen rommelen.. Nu liggen de kids alweer saampjes te ronken vanaf 1 uur..ga ze zo maar weer eens wakker maken.. Vanavond weer naar de dietist..ben benieuwd...
Lindy: dikke knufel meid, het zit je niet mee., Ik hoop dat je jongentje snel opknapt! Olga; hoe is het meid? Dee; gefeliciteerd meid, misschien is het nestelingsbloed. Ik duim voor je meid! komt vast goed. miep: de dietist, hoeveel wil je eraf? Hier voor het eerst alleen met mijn jongens. Vanmorgen al de hele benenden verdieping en badkamer gesopt. De was gedaan en het eten voorbereid. Ook zijn we al aan het wandelen geweest. Zit nu net ff op de bank en de oudste zal zo wel wakker worden. Thom spuugd de laatste paar dagen erg veel en de arts van het cb denkt dat ie een voedsel allergie heeft. Ik moet nu een soort dag boekje bij houden en dan kijken we woensdag verder van hoe en wat. Hij heeft ook erg veel krampjes( en hij poept erg weinig). Hij alle nachten dat ie thuis is wakker geweest van ongeveer half drie tot aan de fles van negen uur. Hij doet niet anders dan kreunen en huilen en niets helpt zo zielig. Ik bakeer hem nu wel in daardoor word ie wel rustiger en zijn speentje wil ook wel even helpen (al is ie die steeds weer kwijt) Als er iemand is met een tip houd ik me aan bevolen!
Dianne..ik ga voor de 25/30 kilo.. en je bent al druk geweest!heerlijk!! wat sneu dat Thom snachts zo huilt..hier helaas geen tip voor je meid... Dikke knuffel!!
Miep.. Succes bij de dieetiste vanavond! Ben benieuwd naar het resultaat na 1 week.. Zin om je bij het afvalkluppie aan te sluiten? Olga.. Nog geen lief meisje? Morgen naar de gyn toch? Britt.. wat ben je al weer fanatiek aan het forummen.. Salapio.. erg herkenbaar wat je schrijft.. En nu al weer in je oude broeken, pas nu na 2,5 jaar pas weer in mijn oude broeken! Dee.. goed dat je positief bent! Dianne.. Wat vervelend dat Thom zo'n zeer buikkie heeft.. lekker badderen in de tummy.. hielp hier altijd erg goed! Ninien.. leuke dag gehad gisteren? *** Was van de week 1,1, kg afgevallen! Joehoe!! Op naar de 76! Van de week weer lekker vrij , de agenda is echter al weer flink gevuld. Vanmorgen boodschappen gedaan en in huis gerommeld, de was gedaan! Zo de regenkap op de wagen en met Esmee naar de hypotheker voor de belasting aangifte.. Benoemen jullie kleintje ook de kleuren? Esmee zei vanmorgen in de supermarkt.. Kijk mama, meisje roze jas aan! Stond even met mijn oren te wapperen.. Hier echt een luierdrama.. Pampers lekt ze door, ik had altijd lidl luiers, nooit nat, geen uitslag.. en nu met de pampers echt drama.. maar de lidl luiers houden op bij maat 5.. Was ze maar zindelijk!
ik lees mee.....even zwaai vanaf het meeleesbankje. ben op mijn werk en druk maar ik wil natuurlijk wel alle ins en outs van jullie volgen
Judith, bedoel je s'nachts doorlekken of overdag? Liv is elke ochtend ook zeik nat, moet d'r dan meteen weer badderen, echt lastig...heb weleens iets gelezen over iets wat je erin kan leggen van Tena lady ofzo haha...tsja wie weet? Wat ga je goed met afvallen, echt knap! Ik blijf maar hangen op 76 pffff...Sporten schiet er ook echt even bij in. Wil minimaal op 69 komen (eigenlijk 65) Diane, hopelijk geen allergie, lijkt me echt lastig! Werkse Johanna! effe snel je foto's gespiekt...ziet er goed uit! Net even een stuk op de bakfiets gefietst, heeerlijk! Liv vind het geweldig en jenna lag heerlijk te tukken hihi...Voel wel n beetje m'n bilspieren (ze zitten er iig nog..) Britt, wat een SUPER kaartje, thanks!!
Johanna.. Zit je er qua werken weer helemaal in? Ess.. Veel fietsen en wandelen is ook topsport.. Zeker met 14 kilo voorop.. 76 is toch netjes.. De rest komt vanzelf hoor, dom doorzetten! Zowel s'morgens als overdag lekt ze door. Esmee is nogal een nathals dus volle luiers.. Ze plast soms zoveel ineens dat de luier het niet aankan. Verschonen doen we genoeg.. En voor de nacht gebruikten we de maat 6 omdat met maat 5 ze halverwege de nacht al wakker werd omdat ze zeike nat was.. Dee.. Esmee is nogal een nathals dus volle luiers.. Ze plast soms zoveel ineens dat de luier het niet aankan. Verschonen doen we genoeg.. En voor de nacht gebruikten we de maat 6 omdat met maat 5 ze halverwege de nacht al wakker werd omdat ze zeike nat was.. Wat leuk, 2 nieuwe auto's op het oog! *** Net door de regen naar de hypotheker geweest.. Bah.. wat ene weer. Hoorde dat het donderdag 17 graden wordt? 8)
Ik ben net thuis en manlief is ff naar zn werk! Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT Leiden! *weggehaald* We moeten een zéér moeilijke beslissing nemen en wel op korte termijn!
Ess, lekker met de bakfietst er op uit geweest. Is een van de eerste keren met beide meiden erin toch? En als je dat een paar keer per week doet, is dat erg goed voor de lijn hoor! Jij naar 65....volgens mij zou je dan wel heeeeel slank zijn, want je bent best lang. Ik ben maar 1.64 en wil naar 63 kilo, maar met 65 zou ik voorlopig al tevreden zijn! Ben na Senna steeds blijven hangen op 68 en dat is echt te veel hoor! Judith, hier juist een erg matige drinker, dus hoef maar weinig luiers te verschonen. Soms vergeet ik het gewoon....ja erg he! Maar Senna doet tussendoor ook wel plasje of poepie op de wc, hoewel hij het de laatste tijd niet goed zelf aangeeft. Met pamper 4+ komt hij goed de nacht door. Overdag heeft hij luier maatje 4 aan. Kleuren benoemen gaat steeds beter. Eerst was alles blauw of benoemde hij zomaar een kleur. Nu benoemd hij dingen steeds vaker met de juiste kleur, maar het zit er nog niet helemaal in hoor. Dee, wat een leuke banner!!!! Ik begrijp dat je jullie ouders en een goede vriendin het nieuws al verteld hebt? Zo heej de auto al verkocht, dat is lekker snel. Fijn dat je de auto van schoonmama mag gebruiken. Is een mooie stok achter de deur om snel een nieuwe te kopen! Miep, spannend hoeveel de weegschaal vanavond aangeeft! Heb je veel moeite met het volgen van de instructies van de dieetiste? Dianne, Wat sneu dat Thom zo huilt van de krampjes.... Senna heeft de eerste 8 maanden ook veel gespuugd, maar altijd kleine beetjes zeg maar. En soms een hele golf. Had niks met allergie te maken. Hoop dat het bij Thom ook niet zo is. MIsschien gewoon nog een zwak maagje en moeite met verteren. Wie weet kun je speciale voeding proberen?