Oh dat is schrikken zeg... Was het al eerder bij jullie bekend dat er iets mis was met de oogjes of overvalt het jullie?? Ach en gewicht is lekker gezond toch
Ninien.. toch schrikken. Voor een kindje is een brilletje gewoon niet prettig.. Wat raar dat je zo lang moet wachten! Britt..wat stoer dat je Sam zelf hebt weg gebracht! En een cadeau.. Wij hebben een bon van de slijterij gegeven.. ( ze hield van wijn ).. Heeft je kraamhulp een pandora armband? Misschien een bon een juwelier? Kun je zo duur maken als je zelf wilt.
Lindy..bah nu zelf buikgriep..beterschap! Salapio..de kids allebei verkouden..beterschap! Nannaf..leuke fotos! geweldig hoe Jonathan die paashaas oppeuzelt! En wat een mooie meid!! Johanna weer goedgekeurd op t cb!! Wij mogen morgen.. Olga..spannend hoor wanneer het nu begint hè!! En vanmorgen even lekker met je mams eruit gelopen!leuk! even andere gedachten krijgen! Juffie..wat een rare arbo arts..maar gelukkig nu wel een fijne ha! Judith lekker op visite geweest vanmorgen! En vanmiddag ook nog op pad!! T is lekker weer hè! En de taart maar weggegeven..zou ik ook gedaan hebben.. Ninien..hoe kunnen ze nu al zeggen dat de ogen niet goed zijn dan? En waarom is het gewicht een aandachtspuntje? Is toch prima zo? Britteke..wat leuk Sam al getrakteerd op t kdv! En tja een kadootje..wij hebben deze keer een cadeaubon van de kledingwinkel van mijn zus gegeven want daar kwam ze vaak.. Plus een mooie bos bloemen.. ******* Vanmorgen zijn we wezen gymen...was weer leuk! we kunnen zelfs al meedoen aan de sponsorloop die in april is geloof ik.. Mams was hier aan t oppassen..dus kon ook gelijk even snel langs de c1000...nog wat dominosteentjes scoren.. Vanavond komen mijn zus en zwager hier eten en daarna effe knippen. Morgen moeten we naar het cb met allebei...Jari is nu wel snotjeverkouden maar ga toch maar heen..tenzij ie morgen koorts heeft..
ninien wat vervelend dat haar ogen niet goed zijn. waarom is het gewicht een aandachtspuntje?? (ik nie snappe) jemig 14kg eraf knap hoor judith...wauw.. en miep lekker gegymd. olga ik val gestaag af maar moet eigenlijk gewoon beter mijn best doen zeg ik heel eerlijk. ik ben nu 3,5kg kwijt. nog ong 15 te gaan, haha.
Ik heb net ook nog fruitmoes voor Senna en mij gemaakt! Banaan, appel en kiwi gemixt en leker opgelepeld! -14 in hoeveeltijd ook al weer....3 maanden ofzo?
Olga.. ben sinds eind november bezig.. Dus bijna 4 maanden bezig nu. Maar kan het nog goed volhouden dus we gaan nog maar even door! Lekker fruitmoesje gemaakt , lekker.. Miep.. lekker gegymt. Veel plezier met je zus en zwagertje vanavond! Haha.. ja, wat moet ik met een taart.. Johanna.. 3,5 is een goed begin! *** net met Esmee nog een blokje in de wij gewandeld, bloemmetjes geplukt! Nu staat het eten op! Heb ook wel zin wat! We eten, gebakken aardappeltjes, gekookte worteltjes, komkommer en een filetlapje..
Ninien, kreeg Nina een ogentest dan? Dat is hier nog niet gebeurd... Lijkt het erop dat ze een wat lui oogje heeft dat loenst? Hopelijk valt het bij de oogarts straks allemaal mee. Je moet alleen wel lang wachten zeg. Britteke, je bent al lekker aan de wandel gegaan met je twee jongens. Wat voel je je dan rijk lijkt me! Volgende week is Jan dan lekker bij huis toch. Kunnen jullie echt als gezinnetje proberen een ritme te krijgen. Miep, whiehie ik zie het al voor me....Mika langs de deuren om zich te laten sponsoren en dan samen met zijn mama rondjes rennen! Johana, ik denk dat ik het ook wel pittig ga krijgen om af te vallen. Ben denk ik niet zo super gedisciplineerd....
Judith, hier ook nog even een ommetje gemaakt op bejaarden tempo! Senna op zijn fietsje mee en wat deed hij voorzichtig en wat luisterede hij goed. Ik ben trots op hem. Alleen het principe stoppen door te remmen is nog moeilijk....Maar hij ziet wel goed als er een weg aankomt en gaat dan met slakkegangetje naast mij mee. Wachten bij de stoep en samen kijken of er geen auto's aankomen. Oh leuk samen bloemetjes geplukt, dan krijg je een echt lente gevoel. Net in de tuin een stuk of 6 lieveheersbeestjes ontdekt. Dat vond Senna ook wel mooi!
ja de huisarts zei dat een lui oog niet altijd te zien is, en dat het er op lijkt dat Nina dat dus heeft. de ogen staan dus wel recht... alleen 1 oog is waarschijnlijk dus lui Ik had het nooit verwacht, maar jan zei al een paar keer, dat ze soms scheel kijkt, en mijn zus ook, dus dat zei ik bij de cbarts, en die constateerde dus die *afwijking* en het gewicht was een aandachtspuntje omdat ze ineens van streepje onder de lijn naar 1 streepje boven de lijn was gegaan dus dat we een beetje in de gaten moeten houden wat ze allemaal eet...
Pfff, lieve meiden, ik kan bijna niet meer. 3 hele drukke dagen gehad op mijn werk, 's avonds hard gestudeerd en nu nog voor 9 (!) klassen een repetitie nakijken (zijn er dus ruim 200). Gelukkig dit weekend bijtankweekend. Meisjes gaan naar mijn ouders. Kan ik bijwerken en zondag gezellig een high tea met vriendinnen. Dikke knuffel voor iedereen!
Misskeita.. volgens mij kun je die dikke knuffel ook wel gebruiken! Olga..Ja, kreeg van het bloemetjes plukken echt een lente gevoel! Dus ook nog even een frisse neus gehaald. Lief dat Senna zo goed luisterde.. Moet jij straks veel afvallen? Ninien.. hier is het gewicht ook een aandachtspuntje.. ondanks dat ze erg slecht eet.. Qua snoep krijgt ze weinig.. Fruit en groente bieden we haar veel aan.. En brood eet ze maar 2 snee per dag. Of een knackebrod of muesli.. Esmee is overigens 91 cm bij 13,9 *** Hier het eten weer op, de keuken schoon en Esmee ook gewasseb en gestreken in bed! Morgen vroeg Esmee een andere coupe.. ben benieuwd! Kom wel even een fotootje showen!8)
Wat een rust in huis zo zonder Sam! Roan ligt lekker te tukken in zijn wiegje. Ik heb best even druk gedaan vanmiddag en daar mag ik voor boeten. Ik dacht dat ik geen last meer had van mijn bekken maar na een kleine boodschap doen, Sam ophalen en wegbrengen, blijkt toch dat dit tegenvalt. Heb enorme pijn!! Balen zeg! Had stiekem gehoopt dat ik er vanaf zou zijn. Voor de kraamhulp een Kruidvat card gehaald en een bedank kaartje. Hoop dat ze t leuk vindt.
Britteke, ahhhhhhhh smelt....wat zijn ze lief! Balen dat je toch last van je bekken hebt gekregen na vandaag. Dus toch maar wat gedoseerder aan de gang gaan de komende dagen. Judith, ow morgen wordt Esmee geknipt....spannend ik ben benieuwd hoor! Afvallen...ligt eraan hoeveel ik binnen een paar weken na de bevalling kwijt ben. Maar ik denk dat ik echt moet gaan werken voor de laatste 8 kilo ofzo...
Misskeita, wel fijn dat je kan uitkijken naar een rustig en gezellig weekendje! Succes met de repetities nakijken! Ninien, op die manier...Toch maar goed dat je het wel aangegeven hebt bij het cb dan.
Hier was er gelijk na de bevalling bijna niks af... Echt heel bizar! Ik woog evenveel toen ik thuiskwam na de bevalling als de week ervoor bij de Vlos. Niet echt hoopvol. Vanmorgen bleek dat er inmiddels toch al 6 kg af is. Vreemde gang van zaken maar van mij mag de rest er nu ook af... nog een kilo of 7 te gaan!
Jan en Senna zijn uit bad. Ga ik zo even een boekje voorlezen en knuffelen met mijn kleine grote jongen!
Britt.. Balen van je bekken. Je lichaam fluit je terug dus goed luisteren he? En een kruidvatcard is altijd leuk! 6-7 kilo is er vast zo af.. Olga.. 8 kilo is nog wel te overzien hoor! Kom je gewoon gezellig meekletsen in ons topic in de algemene clubs! *** Ga zo douchen en in pyama met een kop thee tv kijken.. Lekkerrrr..
wat een rust is het hier gisteravond geweest (hmm klinkt niet echt nederlands). Ik ga maar weer eens aan het werk, bijna weeeeeeeeekkkkeeeennnndddd!!!