December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    olgaaaaaaa! :)

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Heej, gisterenavond niemand meer online geweest?

Hier was Senna al om half 7 wakker jammer genoeg. Heb er al een halve dag opzitten voor mijn gevoel...

Beneden alles weer schoon. Heb even gestofzuigt en de gang/wc en keuken gedweild. Vandaag genieten van het lekkere weertje. Zie alleen dat Jan geen tuinstoel voor me van de vliering in de garage heeft gehaald. Hij dacht gisteren zeker dat ik een grapje maakte...

Vandaag moet ik alleen nog boodschappen doen en verder hoef ik niks meer te huishouden van mezelf.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

He ongeduldig aagje! Zag je me niet bij de online gebruikers staan!

Ik zit hier nog steeds lekker bol te zijn hoor. Ga vanavond zelfs nog maar een keer naar Yoga toe. Wie weet kan die rust en concentratie wat op gang helpen.

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederike, woon jij niet in Veendam waar al die branden zijn? Of ben ik in de war?

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga me nu eerst maar eens aankleden en toonbaar maken. Ik kan wel wat zon gebruiken...Dat witte bekkie met die donkere kringen maakt me niet echt charmant...

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Morgen,

Kwasm snel spieken of Olga al bevallen is...hihi!

Vandaag ben ik wat opgewekter dan gister. WOW ik snauwde iedereen af en leek wel een heks.
    Jay en ik gaan zo snel onder de douche en dan richting Avonturia de vogelkelder. Daarna ff de stad in voor de zomerjassen. Ik heb een leuke gezien van esprit en voor jay één van burberry!

Giste zijn we naar het speeltuintje geweest en daarna naar de kinderberderij. Gatver wat is dat smerig zeg! Jay mocht van mij nergens in stampen en vooral de dieren aanraken. Maar mevrouw zette het op brullen en wilde het liefst in de hokken kruipen met alle dieren. Ik kreeg de schrik van mijn leven toen ik zag dat Jay haar handje in de bek van een bok stak. Ze kon 'm net eruit halen voordat hij hapte.

Verder heeft de arts van de PsyQ gebeld. Er is een wachttijd van 3 maanden. Maar ze wil mij graag zien dus mss kan ik in april terecht. Vrijdag hoor ik er meer over en hopelijk kan ik dan terecht anders hup weer naar mn HA.

Ik wilde meer gaan vertellen maar ben het vergeten...

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Johanna.. Nog 1 dagje meid!

Olga.. Zo, bezigbijtje! Meisje kan komen want als is BLING BLING!:D

Juffie.. haha herkenbaar wat je zegt.. Esmee vind de dieren en drek ook geweldig.. Ik vind alles maar vies..:) Fijn dat je misschien eerder terecht kan!

Hier goed geslapen, gisteren beroerd ivm Millie.. Vind het zo erg wat er is gebeurd..:(

Straks komt mijn zusje.. ZO eerst maar eens stofzuigen want we hebben net knackebrodjes op en dat kruimeld nogal..;)

Daarna de zon in! Wat een heerlijk weer is het inmiddels al!!

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Kwam ff spieken naar Olga maar nog geen nieuws!! Je maakt het wel spannend hoor meid!!! Hou je t nog een beetje vol??
    Je huisje is in ieder geval helemaal schoon, laat mevrouwtje nu maar komen ;).

Hier een rommelige nacht en bonje met Jan op de vroege morgen... Hakt er wel ff in dan. Heb mijn hormonen nog niet helemaal onder controle namelijk. Sta trouwens ook helemaal onder de pukkels, ik zie er echt niet uit haha.

Mannen kunnen soms zo egoistisch zijn grrrrrr....

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Aaaah Roan is vandaag alweer een week oud... zucht

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaah lieverd, mannen zijn rare wezens...:D

Dat van pukkels heb ik ook gehad. Mn man vond dat zo vreemd aan mij. Ach hormonen die opeens je lichaam aan het verlaten zijn.

Lukt het en met Sam en met Roan?

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hey brit, doe je beetje kalm aan, je bent pas een week geleden bevallen hoor!

olga, haai! jammer van die tuinstoel. Troost je met de gedachte dat Niels om kwart voor 6 al wakker was... Ik dus ook en ik heb het idee dat het al veel later is. Heb gelijk een wasje in de wasmachine gegooid toen we er om 7 uur uitgingen en die hangt al lekker in het zonnetje.

@ll, hoi! ben weer bijgelezen.

straks komt een baby van 4 mnd een uurtje. Niels is helemaal gek op bibistijn.

nu ff een bakkie pleur drinken,w as ik ook wel aan toe.
    groetjes

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, he getsie...geen fijne ochtend dus. Volgens mij denken mannen dat als het kind er eenmaal uit is, dat alles bij de vrouw weer 'normaal' is. Zowel hormonaal als lichamelijk. Dat valt dan even vies tegen. Roan is al een week oud! Nou ja vanavond dan.

Judith, volgens mij ben jij de hele dag buiten te vinden of niet? Ik ga straks boodschapjes doen en daarna mag Senna achter op het pleintje spelen. Vanmiddag ga ik even mee tukken op de bank en eind van de middag maar weer even naar buiten denk ik.
    En dan is er weer een dag voorbij....

Juffie, ha ha alle kindjes willen lekker kliederen he! Hoewel Senna niet zo graag met zijn handen in de buurt van dierenmondjes komt...
    Fijn dat je je vandaag wat beter voelt dan gisteren. Geniet maar lekker van een dagje met Jay!

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    juffie, ik ben ook niet zo 'n kinderboerderijfan... maaar momenteel vindt niels alles 'vies' dus ik denk niet dat hij zomaar een geitenkeutel oppakt (deed hij vorig jaar nog wel)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hey Sanneke, ook al een ochtendje erop zitten dus....
    Leuk straks eventjes op een baby passen!

Vandaag komt schoonpapa niet om Senna op te halen. Mijn schoonmams was al de hele week helemaal niet lekker (een of ander virus) en heeft blaasontsteking. Misschien dat Senna morgen wel even een paar uurtjes die kant op gaat.

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mijn collega is net zo ver als jij olga, maar haar zoontje van 2 heeft nu de waterpokken... net gister gekregen. k Hoop voor dr dat de beeb het straks niet krijgt. ze is zelf wel resistent gelukkig.

niels is dol op zandkasteel nog steeds, jullie kiddies ook?

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wie is marrigje??

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dat van je gyn herken ik ook van mijn eigen gyn. Mijn bevalling van Noah viel in het weekend en zij zat toen thuis. Ze nam afscheid van me toen de vliezen braken... Zelfs de assistentes wisten dat zij mijn gyn was...
    Heel het weekend heeft ze mij gevolgd via de pc. Ze kon zo mijn medisch dossier bekijken en lezen wat er gaande was.
    Toen ik haar zag op de dag van bleodtransfusie kwam ze bij mij kijken en bleef zo'n uur zitten. de volgende dag kwam ze ook afscheid van mij nemen en was niet haastig ondanks dat haar pieper om de haverklasp piepte. Ze nam hem wel op om te kijken of er geen spoedgevallen zijn!

Mijn Jan is net als die van jou. Met Jay had ie er moeite mee. Maar na 2 gecompliceerde zwangerschappen weet hij inmiddels hoe hij ermee moet omgaan.
    Hij zegt nu ook; het is maar een arts die zijn werk moet doen.;)
    Hij heeft nog steeds wel moeite met mannelijke verplegers. Het liefs zorgt hij dan voor mij hahaha! Voor de rest is het een lieverdje en ik wil dat hij alleen mannelijke artsen krijgt hahaha!

Ff zonder te dollen; Een arts doet zn werk of het nou een man of vrouw is!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna kijkt Het Zandkasteel en ligt helemaal dubbel om Toto die scheetjes moet laten!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik denk dat Marrigje ook een december 2007 mama is??????

Je kijkt/leest regelmatig mee....je mag ook een berichtje plaatsen hoor!

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh Sanneke, je bent nu ruim 24 weken.
    Wat leefde ik naar die termijn! Ik zou vandaag 23+3 weken zijn!*slik*

Hoe voel je je? En groei je al een beetje?

Deel Deze Pagina