Bizzar, als ik nog steeds zwanger zou zijn dan zou ik nog 3 weken te gaan hebben en dan zou de zwangerschap van Jay geeindigd zijn. Dat was met 26+3 weken!
Sanneke, Senna is ook helemaal gek van Het Zandkasteel. Het leuke vind ik dat hij het nu ook zo goed begrijpt en regelmatig dingen erover verteld of nadoet. Best lullig.....want ik laat hem bijna nooit in de ochtend kijken. Bij mijn moeder ziet hij het meestal wel en thuis hebben we er drie dvd's van die rond etenstijd vaak aangaan. Juffie, fijn gevoel dat iemand zo de tijd voor je neemt, met je meeleeft en je probeert te begrijpen zoals ook jou Gyn.
Jay gaat naar bed om 23 uur en slaapt tot 10 uit!8) Hahaha nee joh! Ze gaat om half 8 naar bed is wakker rond 6 uur krijgt van papa da een papflesje en slaapt uit tot rond 9 uur. Ik moet dr dan wakker maken! Overdag doet ze noge en dutje van 1 tot 2 uur!
wat lekker dat jay zolang slaapt! juffie, ik ben al behoorlijk dik aan het worden, dikker dan bij niels geloof ik. Ben ook veel moeier, maar das ook niet zo raar met zo'n druktemaker erbij. over 2 weken hebben we een bruiloft waar we de hele dag bij mogen zijn en ik heb nog helemaal geen kleren en zou niet weten wanneer ik ze moet kopen...
Juffie, hihi ga je weer grapjes maken! Wel lekker dat Jay na een papfles weer gaat slapen. Nu begrijp ik wanneer je je huishouden doet en al dat lekker eten klaar maakt! Sanneke, ik heb een heel leuk esprit zwangerschapsrokje in maatje L. Is echt een lente/zomer ding en ik heb het maar twee keer aangehad omdat ik eerst de buik nog niet had en daarna was het te koud vond ik. Ik denk dat jij het wel past. Met een zwarte legging eronder en een leuk rood shirtje is het misschien wel leuk voor de bruiloft? Laat effe weten! Dee, je bent echt zwanger hoor, want de test was positief! Het is alleen zo onzeker of het vruchtje er nog zit na de bloedingen. Maar goed...al meer mensen hebben zo'n onzeker begin gehad en hebben toch een baby op de wereld gezet. Koppie op!
Judith..enn ???? hoe is het Esmees nieuwe look?? Britt mooie fotos! ja dat valt nog tegen hè..dat had ik ook..ik mocht trouwens niet eens wat doen van de arts..moest eigenlijk echt bedrust houden.. Dus niet te gek doen hoor!! Olga..alweer druk geweest! En nu lekker niks meer doen meid!! Sanneke..gezellig al even een klein beebje in huis!! Zandkasteel wordt hier ook nog graag naar gekeken!! Juffie shopse! Dee was t maar gauw 2 april hè!! Wat een onzekerheid dikke knuff!! ****** Gisteravond mijn zus en zwager hier te eten gehad en even geknipt en gekleurd.. Vanmorgen vroeg al naar het CB met allebei..mams ging even mee..net zo handig! Mika was ongeveer 93.5cm en 13,4kilo en Jari was 7420gr en ongeveer 65cm allebei netjes dus..en Jari weer prikjes gehad..en even goed naar z'n hoofdje gekeken..nu moeten we over 2 weken weer heen..net voordat de meting van de fysio is.. Mika moest even een torentje bouwen enz..en dat ging prima dus ook weer goedgekeurd! Nu even een broodje erin stoppen..kunnen ze zo weer naar bed!
Salapio, hoe was het trouwens vorige week op de bruiloft van je schoonzusje? Goed gegaan met Mirre en Tobe en viel het kado in de smaak? Ess en Salapio zijn vandaag denk ik lekker met de bakfiets op stap! Dee, we moedigen je wel aan hoor meid! Estelle maakte stapelbloemetjes van de sneeuwklokjes dus... Miep, je jongens liggen volgens mij mooi in de lijn met lengte en gewicht. Judith, hoe vindt Esmee haar nieuwe look?
Sanneke, ik kan helaas geen plaatje meer vinden van het rokje...afgelopen zomer gekocht, maar zie nu alleen nog maar nieuwe collectie en bij de sale staat hij er niet bij... Hij is zwart/grijs met wat rode accenten geloof ik.
dee, zet em op he. En je kunt er nu toch niks aan veranderen en door negatieve gedachtes maak je het alleen jezelf maar lastiger. Knuffie en ik duim voor je! Olga, ik heb wel belangstelling! We pben er wel ff verder over mn 2e wasje hangt ook al buiten en de 1e is bijna droog! net een broodje gegeten en nu ligt meneer in bed. hopelijk tukt ie lekker lang. Ik ga nu ook ff plat doeidoei
@ kapper.. De coupe van Esmee is echt schattig.. Een pony en de achterkant is mooi recht geknipt.. Staat een stuk verzorgder en ze kan nog net een staartje in! Miep.. Fijn dat beide heren door de keuring zijn! Hoe is het momenteel met de duizelingen? Olga.. Esmee is helemaal lyrische van het zandkasteel! Benoemd iedereen, pop, swieb, koosje.. En ze doet de dansjes mee, zingt de liedjes mee.. Ja, ben veel buiten te vinden, Esmee vind het ook heerlijk.. Sanneke.. Je begint dus lekker te groeien! En nog vermoeid.. lekker aan toe geven! Dee.. Dikke knuf.. Hopenlijk geen oorontsteking voor jou! *** Vanmorgen mijn zusje en mams op de koffie gehad, samen met mijn zusje en Esmee gelunched.. Was gezellig! Nog een verwenpaktje gekregen van mijn zusje omdat ze allemaal baby spul mocht hebben van ons.. Erg lief!
Kwam even kijken hoe het met Olga gaat ,, helaas nog steeds niet aan het bevallen . MamavanEsmee heb je al een foto van Esmee ,,ben erg nieuwgierig. Sanneke jij begint ook al lekker te groeien ,,zijn jullie al druk aan het uitzoeken en inpakken of dat nog niet. Daphne ,,voor je het weet is 2 paril dan heb je meer zekerheidheid zou wel fijn zijn he. Miep beiden jongen weer goed gekeurd mooie cijfers. uuuhhhh even denken. Brittke doe je wel rustig aan ,,,net wat de dames zeggen je bent een week geleden bevallen
Nick is vanmorgen weer na de psz geweest hij vond het weer eens erg mooi hij heeft zelfs brood en appel gegeten voor de eerste keer. Verder is een van onze honden niet meer zich zelf helemaal de weg kwijt.en niet meer zindelijk zo ineens ging al een tijdje moeilijk erg goed opletten vaak na uiten en sinds dinsdag avond is het helemala mis, de dierenarts kan e rniets meer aan doen ze heeft nu medicatie om iets rustige te worden , ik moet nu de stap zetten ,, om de dierenarts te bellen en afspraak maken om haar in te laten slapen ,,,, en wat is dat moeilijk,,ik voel me er zo rot onder en vind het zo erg als ik haar zie liggen in juni heb ik haar 16 jaar.
@gerda; he wat triest! kan me voorstellen dat je dat heel moeilijk vind! het wordt toch een maatje. fijn dat Nick het zo leuk vind op de psz! @miep; mooie getalletjes! @ britteke; koest jij! je bent een week geleden bevallen doe es een beetje rustig! @sanneke; lekker he de was weer buiten! ik wilde vandaag ook maar moest eerst de droogmolen schoonmaken enzo en dus hangt de boel nu nog maar een keertje binnen en staat de droogmolen de drogen. @zandkasteel; hier ook een fan, jonathan noemt zichzelf toto! (sinds een paar dagen ook wel eens totanan dat lijkt er meer op8)) @Dee; knuffel! @misskeita; ik leef met je mee! 2002 nakijken pfff veel meerkeuze of ook echt hele verhalen? manlief hier ook heel druk met nakijken de laatste tijd, en dan ook veel dossiers en pws. hier heerlijk aan het genieten van het mooie weer, mijn tweetal ligt op bed en ik ben de administratie aan het doen en nog wat secretaresse dingetjes (ben secr. van een commissie) heerlijk onder het open dakraam. straks maar weer naar buiten toe. ik las al een verhaal over sneeuwblokjes jonathan ziet allemaal kusjes in het gras (rara)
ah wat een schatje is het ook judith! ik vind dat haar leuk zo miep mooie cijfertjes voor je mannen. *duikt weer in dosier*
GErda.. wat een moeilijke beslissing moet je maken meid!Dikke knuf.. @ kapsel Esmee.. haha, ja ze heeft nu een echt kapsel en een schatje is het i.d.! Johanna.. Druk aan het werk meid! Nannaf.. Wat een heerlijk weertje he? Dee.. Mijn zusje heeft haar geknipt. In de kinderstoel, cape om.. Ze vind het prachtig! Mee mooi meisje.. zegt ze dan! *** Ga de afwas maar eens doen. Dat doen kleine zusjes dan weer niet he?
Oja.. Ik ga voor mijn zusje een boxkleed en boxzak ( voor speelgoed) maken! Nog even samen stof uitzoeken..
judith, leuke coupe! ben weer wakker; niels slaapt nog (vanaf 13.10) om 16.00 kkomt de koper van ons huis ff kijken hier, nog ff beetje opruimen straks dus niels wil altijd zazatoto kijken en doet de kriebelende neuzen helemaal mee en na. "Nielsje ook zandte neus..."