December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zo kids weer thuis, geloof dat gastmama een zware dag heeft gehad...haha....arme gastmama. Ga zo eens even eten koken en vanavond even lekker (ontspannen) het paard pesten, heb er zin in. En natuurlijk wie is de mol kijken :D

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, wat een lieve coupe bij Esmee zeg! Leuk idee om een boxkleed te gaan maken voor je zusje!

Sanneke, ook lekker evn liggen tukken dus! Opruimen nog gelukt?

Gerda, he wat naar dat je hond na 16 jaar zo slecht gaat. Ze is je halve leven bij je geweest, dus echt een familielid zowat.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag weer een uur buiten geweest. Heb wel op een wat ongemakkelijk stoeltje moeten zitten, maar ja...Senna kon lekker spelen met de buurjochies en ik met hun adhd mama kletsen ha ha!

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

*zwaaaaaaiiii*

Een zware dag gehad met een driftkikker!

Ik ga dr zo zetten op MP!

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Zo, Noah verdient ook een banner!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. haha.. een moeder met adhd.. genoeg gespreksstof dus!;) En Senna heeft zich vermaakt en moe gespeeld dus dan heb je er geen kind aan! Slim!!

Dee.. Wat kunnen ze bezig zijn met papa en werken he? Heeft Esmee ook.. Het eerste wat ze s'morgens doet is onder het dekbed kijken of Erwin er in ligt.. Zo niet dan zegt ze.. Nee, papa centjes verdienen en dan die vingertjes die over elkaar gaan! Echt komische.. Zijn jullie er uit betreft de auto's?

Johanna.. Waren Roel en Danielle niet zo gezellig? Veel plezier bij je paardje vanavond.

Juffie.. stuur je de link van marktplaats even door? Mooie banner van Noah *.

Vanmiddag even bij schoonouders geweest, was gezellig.. Ze hadden vrienden op bezoek en waren bitterballen aan het bakken.. Esmee kreeg er wat mee in een zakje. Kind helemaal happy..:D

Vanavond het zesde zintuig! Leuk..

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..wat een leuk koppie zo!! En nog verwend door je zusje!leuk!!
    Gezellige morgen gehad saampjes!! Wat leuk dat je een boxkleed gaat maken en een boxzak!
    Met de duizelingen gaat t redelijk..vandaag 1 keertje flink last ..t wisselt echt per dag..
    Esmee lekkere bitterballen meegekregen van oma!lief!

Gerda..Nick naar t zin gehad op de psz!fijn hoor!!
    En zo moeilijk hè..die beslissing nemen..maar soms kan t niet meer anders hè..
    Dikke knuffel meid!!

Nannaf de administratie weggewerkt!

Sanneke..t huis weer netjes?;)

Dee…grappig van Estelle dat ze denkt dat Jurgen gaat werken als ie gaat fietsen!!

Olga lekker buiten geweest vanmiddag!!heerlijk!

Vanmiddag zijn we er nog even uit gelopen..t was heerlijk weer!
    Nu is Jan tennissen en Mika ligt net in bed..Jari komt er zo nog even uit voor een flesje...
    Morgen maar eens proberen naar 4 flessen..

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. De ene dag meer last als de andere, merk je dan ook dat wanneer je meer te doen hebt je eerder last hebt? En Jari naar 4 flessen.. Krijgt hij al groente etc? Het was lekker wandel weer he? Wij zijn lekker met de fiets geweest, ik mijn spijkerjasje aan ( die weer dicht kan :D)en Esmee haar nieuwe zomerjasje! Happy!

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @daphneenestelle: Wow jeetje ik he wat gemist, Estelle krijgt een brusje! wat supergeweldig! hou je vast ukkie!! je bent zo welkom!

@amber: wat ongelofelijk *piieep* en shit dat de nieuwe baan niet doorgaat. en dat op het allerlaatste moment!

@jufffie: wat krijg je toch veel voor je kiezen. kon ik maar wat zorgen overnemen, al was het maar voor eventjes :(

@gerda: afscheid nemen van een huisdier doet pijn he - misschien troost het dat hij 16 jaar lang liefde van jou heeft gehad?

@olga: wat maak je het spannend. ben zo benieuwd wanneer je beeb komt!!!

hier alles goed, alleen nog steeds keelpijn. gisteren goedgekeurd door de vk: bloeddruk netjes, 1,5 kilo afgevallen, harrtje klopte mooi en kreeg complimentje over mijn mooie buik *trots*

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    *zwaai vanaf de meeleesbank*

(Mirre heeft een pop en die heet Sassa en dr beertje heet Toto :D ;))

11. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

olgaaaaaaaa

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

oooooollgggááááá!!!!!

gister even lekker met paardje gerommeld. Ik heb een ontzettend leuk zomerjasje voor Roel gescoord, een spijkerjasje heel stoer. Heb er ook al één voor daan gezien dus die gaat er ook komen. straks even bij vriendinnetje op de koffie die is jarig.
    Er zijn hier al twee bekers drinken over de vloer gegaan....grommmmm

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    OLGAAAAAAAAAAAAAAAA
    gromm johana, daar word je niet echt blij van...
    hmm er is NU al een buurman aan het klussen. Fijn mnh

Wij gaan vanmiddag met de trein naar opa en oma, 1 1/2 uur... hopelijk pikt niels de buggy een beetje; ik ga niet de hele weg achter hem aanrennen in de trein. Helaas kannie niks zien in de buggy van buiten.
    Iemand nog geweldige speeltips in de trein? k ga denk ik maar op het balkon zitten.

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    loopy, ik heb ook al weken keelpijn; volgens mij een beetje verminderde weerstand. En ik heb ook een gespannen buik. Denk de spieren/ banden. t groeit momenteel ook weer lekker hard.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Even mezelf aanmelden voor vandaag!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Beroerde nacht achter de rug...Op zich wel geslapen, maar die pijn in rug en heupen is zo vervelend en daar ben ik steeds wakker van. Nou ja...nog maar een paar nachtjes!

Johana, lekker gisterenavond wat tijd voor jezelf en paard gehad. Ik heb niks met paarden, maar het lijkt me dat je daar wel lekker ontspannen en rustig van wordt? En leuke jasjes gevonden voor de kids. Ik heb van de week een zomerjas voor Senna bij de Hema gehaald.

Judith, Esmee aan de bitterballen gisteren, jummie! En zelf natuurlijk geen een geproefd, knappert!

Loopy, ben je deze week wel aan het werk geweest terwijl je zo beroerd was?

Sanneke, lekker groeien...hoe is het met de kilo's?

Juffie, ha ha je kleine draakje op MP zetten!

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik weet niet wat ik vandaag heb maar zit zo erg te denken aan wéér zwanger worden/zijn!

Pfffff!!!

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    he vervelend olga....

jep het is heel ontspannen om bezig te zijn met het paard (tja hetzelfde denk ik als wandelen met de hond...) en je traint er ook nog lekker je billen en buikspieren mee (met het rijden dan) ;)

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Sanneke: bij een treinreis van 1,5 uur zou ik niet op 't balkon gaan zitten. Gewoon buggy inklappen en Niels op de bank. Kan 'ie vast wel wat zien buiten. En verder boekjes mee, magisch tekenbord, drinken, koekje. Wordt vast een daverend succes! ;)

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Niels en op de bank zitten????? Dat is net zoiets als sneeuw in de zomer, zwemmen op de maan enz.
    Ik heb wel eerder met hem op het balkon gezeten (halverwege de reis) en dat ging op zich wel.
    Halverwege hebben we een overstap op zwolle. Ik zal ff bij de bruna kijken of ze nog wat leuks hebben

Olga, ah, daar ben je! rot van je slapen.

Juffie, behoorlijk met zwanger bezig, is ook niet zo raar natuurlijk na wat je hebt meegemaakt en met alle zwangeren om je heen. knuffie

johana, is het bij 2 bekers gebleven??

ik werd vanmorgen weer wakker met lekkende (.)(.)... beetje vroeg maar t zijn maar een paar druppies en tot nu toe alleen s nachts.

hier zit de 2e was er alweer in, zo ff boodschappen doen en naar het postkantoor en kadootje voor mn mams kopen. Dan vroeg broodje eten, nog ff tukken en dan naar de trein!

Deel Deze Pagina