haha, niels had ook ineens au. hij heeft trouwens best vaak een buts/ auwie in zn ruggetje, hij heeft ook geen grammetje vet. nou ja, moet ie maar wat meer gaan eten.
Jay en ik hebben net macaroni gegeten en een fruitsmoothie op! We gaan nu naar de markt. Verse gronte en fruit halen bij onze kraam en daarna naar de slager. Mijn ouders komen vanavond eten!
Wat zal jij opgelucht zijn! Hopelijk is alles in rode en ben je gewoon hartstikke zwanger! Daar gaan we gewoon vanuit! Sorry een persoonlijke vraag en jij mag weten of je het wilt beantwoorden. Hoe lang was je bezig om zwanger te raken van uk!
juffie, slaapt jay zo laat nog dan of is ze al klaar met dr middagdutje, gister zei je toch dat ze s middags nog ff tukt? en dat praten komt echt wel hoor! ik zou me niet te sappel maken. dee, ik had het ook heeeeeeeel koud in het begin tot ongeveer 16 weken denk ik. rustig 6 laagjes over elkaar aan niels lijkt te slapen, ik ga ff op de bank met een boekie en dan de laatste dingetjes klaarmaken voor het nachtje weg. wil alleen niet zoveel mee sjouwen omdat ik merk dat mn lijf er niet zo goed mee om kan gaan... heb de hele dag spierpijn in mn buik , het groeit volgens mij als een tierelier... zal zo ff een fotootje plaatsen
Bekijk bijlage 59798 en nog ééntje vna mn lekkere grote boef. Hij is al 3 weken ubervrolijk en superstout. Wel echt genieten!
Vandaag was ze wel vroeg wakker hoor omdat papa haar geen papfels heeft gegeven. Rond 8 uur riep ze mij al! Tegen 13 uur gaat ze naar bed voor een middagdutje, maar vandaag past dat niet in mn planning dus gaat ze niet naar bed. Dat vind ze ook goed maar is wel erg moe rond 19u. Jay is dus overdag heel flex!
heerlijk dat ze zo flexie is! niels kan het op zich ook wel, een dagje zonder, maar die is dan s avonds niet meer te genieten en jankt om elke boe of ba
Sanneke, zoooo wat heb je al een buik zeg! Kleine heeft echt een spurtje gemaakt. Ben je vergelijkbaar zwanger als met Niels? Heerlijk dat Niels zo'n lekker boefje is! Dat is prima, zolang ze ook maar gezellig zijn he! Senna is deze week ook erg te genieten naast zijn boevenstreken.
ow betrapt.... was effe gauw globaal aan het bijlezen en voor nieuws van Olga natuurlijk! Juffie...mooi keukentje! Sanneke...mooi buikie heb je meid! wat een scheet is Niels toch! Judith...Nicky liep vanmorgen ook met een pleister op haar broek...hahaha Olga...spannend meid...komt steeds dichterbij he? Sorry...verder effe geen reactie's.... heb het erg druk! Nicky heeft koorts ( al 3 dagen) rond de 39/40 graden.... Ruben huilt nog steeds erg veel en heeft gisteren ook nog zijn eerste prikjes gehad! Ben blij dat het vrijdag is en Jan straks weekend heeft... Vind het best pittig dan zo hoor...ppff...
Het huis van onze buren staat al 1,5 te koop en nu krijgen ze straks eindelijk weer eens kijkers. (er zijn in de tussentijd al verschillende huizen van onze behoorlijk lange straat wel verkocht) Wij hadden aangeboden dat als kijkers dat zouden willen, ze wel even bij ons mochten kijken. Het is bij ons namelijk veel lichter en ruimer, dus dat zou een goede indruk kunnen geven, van wat de kijkers ermee zouden kunnen doen. Moet ik zo nog wel even stofzuigen...Senna's ontijt slagveld verwijderen....verder is het opgeruimd genoeg. Loesie, jij hebt niet echt een rustig verlof op deze manier meid...Sterkte met je zieke/huilende kids.
Olga....lief dat je dat hebt aangeboden aan je buren! Dus straks kijkers in je huis?! Sanneke...dikker dan dat je bij Niels was?!
Nee niet echt nee....heb ook het idee steeds achter de feiten aan te lopen en moet soms even in de tuin gaan staan een sigaretje roken en er dan weer tegenaan maar heb ook nog helemaaaaaaal geen zin om te gaan werken hoor... ben gewoon nog zo vreselijk moe
Dee.. ik was zo nieuwschierig om te vragen naar de auto's. Estelle een ware diva op het kdv..8) Juffie.. gezellig dat je ouders komen diner! Wat voor lekkers ga je maken? Olga.. Lief dat je aanbied om de kijkers ook even in jullie huis te gluren.. Heb je goed contact met de buren? Sanneke.. Mooie buik zeg! En wat is niels een heerlijk ventje om te zien! Veel plezier bij je ouders vanmiddag/avond! Loessie.. haha, Nicky ook met een pleister.. Vervelend dat jullie zo aan het kwakkelen/rommlen zijn. Inmiddels bij de chiropractor geweest? *** Erwin is er weer, straks als Esmee wakker is gaan we naar ikea.. Nogmaals kijken bij de keukens en aparatuur. Blijft toch lastig, ookal zijn we er zo goed als uit.. We eten daar dan ook een hapje.. lekker makkelijk..
loesie, natuurlijk was ik bij niels aan het eind veel dikker dan ik nu ben, maar toen ik bij niels 24 1/2 week was, was ik nog niet zo dik als dat ik nu ben, snappu. knuffie meid
Sanneke...ja, ik snapum... Judith...nee ben nog niet bij chiropractor geweest... en moet 20 April weer werken