December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga er vanuit dat het echt maandag gaat worden...Dus maandagavond moet je in ieder geval een check doen!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb leuke foto's gezien!.. Wat heb je een mooi kereltje amber!

Vanmiddag/avond ons wel vermaakt.. Esmee vind het prachtig. Eten was drama. Ze wist dat ze een ijsje kreeg. Dus wou geen friet. Met de afspraak 1 hapje en dan ijs was ze het wel eens..:) Eenmaal haar ijsje in haar handen at ze wel friet..;) trut!

Opnieuw inspiratie opgedaan.. We gaan dus weer verder met brainstormen..;)

Eten was niet warm. Tegenvaller. De vorige keer was het namenlijk best te eten!

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    THNX Olga en Judith *trots*

@Olga

Jesse blijft nog prima zitten in de buggy gelukkig. We gaan ook nog vaak met de Quinny Buzz wandelen.
    Vervelend dat Senna niet meer wil.

en we gaan er maar vanuit dat het meisje maandag komt al hoop ik voor jullie dat ze zich zelf dit weekend aankondigt.

@Judith

Wat een boefje is Esmee ! en wat een lief kapsel trouwens had ik helemaal nog niet gezegd. Echt al een heel dametje

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hallo lieve allemaal,

net mijn meisjes naar mijn ouders gebracht en daar meteen even heerlijk in bad geweest :) Nu home alone. Heb een druk (werk)weekend voor de boeg. Hoop dat ik een eind kan komen... Gelukkig ook leuke dingen gepland tussendoor.

@Olga: oeh, al bijna maandag! Spannend hoor!!! Houd je er wel rekening mee dat als de bevalling is ingeleid het best nog wel even kan duren? Hoop natuurlijk van harte dat Meisje zich snel laat zien :) Bij mij heeft het tot twee keer toe na de eerste inleiding 3 dagen geduurd voordat de meisjes zich lieten zien. Bedoel het niet rot hoor, maar meer ter voorbereiding zeg maar.

@Amber: wat een stoere foto's op je hyves!

@Gerda: sterkte!

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Olga: schoot me vannacht opeens te binnen dat je meteen aan 't infuus wordt gelegd. Dan denk ik idd ook dat Meisje er zeker maandag is :D

Kan ik uitslapen: om 7 uur klaarwakker. Al wat opgeruimd en een pot thee gezet. Nu aan 't werk! Hopelijk kan ik de forum-verleiding weerstaan...

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

haha jij bent er vroeg bij misk!

ik zag weer leuke foto's voorbij komen :D

hier weer een prima nacht gehad, Roel slaapt nu steeds langer (klopt af) in ieder geval tot kwart voor 7. Pfff dan te bedenken dat we met daan echt tot anderhalf jaar nog regelmatig een nacht met haar bezig waren (dat ze wakker werd en onrustig was, ging ze wel weer slapen maar toch). dit mannetje is zo anders. Ga zo even bij mijn ouders koffie halen denk ik...tis zulk vies weer.

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Amber...wat een stoere mooie foto's van Jesse!!
    en al geslaagd voor schoenen en jassen voor de kids?! LEUK!

Gerda...he meid toch...wat vreselijk moeilijk...
    wat zullen jullie een rotweekend hebben zeg!
    heel veel sterkte en een dikke knuf!!

Olga...alles goeed meid?!
    Nog even en het is maandag.....of ben je al bezig?!

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Judith...weer verder brainstormen?!
    En Esmee een trutje met het eten gisteren?! hihi

Misskeita....kun je een keertje uitslapen ben je 7 uur wakker...haha
    is dan altijd zo he?!
    werkse vandaag meid...!

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, ik wordt inderdaad gelijk aan het infuus gelegt, dus dan mag ik aannemen dat ze er wel voor 12 uur 's nachts is! Bij Senna heeft het natuurlijk ook veel langer geduurd i.v.m. breken vliezen en toen eerst gel enzo...

Succes met al je plannen voor vandaag en geniet morgen van je high tea!

Johana, wat grappig dat het verschil tussen de kids zo duidelijk is! En lekker dat Roel al zo lang slaapt hoor.

Amber, hier zit Senna nog maar erg weinig in de buggy. Vind het mee wandelen op zich wel erg leuk hoor, maar de laatste weken niet echt meer handig natuurlijk.

Judith, ha ah ijs en patat tegelijk eten...nou ja de temperatuur zal niet veel gescheeld hebben als het eten niet echt warm was.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Huh....is er iets?:D

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jan en Senna zijn boodschappen doen door de regen...

Ik ga even de bovenboel aan kant maken.

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Nee hoor bolleke, Ikke is alleen een klein beetje nieuwsgierig hihi!:)

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre is denk ik zo'n 88 cm en weegt rond de 10,5 kilo. Draagt 86/92.

Tobe is denk ik zo'n 56 cm en woog vanochtend 4640 gram :D. (geboorte was 3530 en dipte tot 3190!). Draagt 56.

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Jay is 88,5 cm lang en weegt 12,9 kilo.
    Verder heeft ze maat 86/92

Wat ben ik trots op mijn meisje want bij de geboorte woog ze 843 gram en was ongeveer 35 cm lang. Op de uitgerekende datum (3 maanden oud) woog ze 2 kilo!

Ze heeft gewoon alles ingehaald! Ze is niet dun en ook niet stevig. Maar ik zie geen ribbetjes hihihi!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, wat heb je een mooie banner gemaakt. En nieuwsgierig zijn mag hoor!

Salapio, alles goed met jullie?

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden, ik ben het echt spuugzat!

Had net weer een enorme emo-dip toen Jan even alleen weg wilde op de fiets naar de stad en de praxis. Vind een dagje alleen thuis en rustig aan doen best lekker, maar de afgelopen weken mis ik gewoon de afwisseling. Het idee dat ik nog twee dagen mezelf moet vervelen en van ellende dan maar door het huis struin en de belachelijkste klusjes ga doen, staat me helemaal niet aan.

Senna is echt super druk en hyper en zijn bekkie staat echt de hele dag niet stil. Ik wordt af en toe gewoon moe van het geratel, hoewel ik ook dubbel lig en het super gezellig vind.

Weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet...

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag gaan we nog even naar het tuincentrum (joepie, mijn uitje van de dag!) om wat vrolijks te halen voor in de bakken in de tuin. Ziet het er tenminste gezellig uit als de kraamvisite komt!

Senna schrok trouwnes net toen ik moest huilen. 'Mama wat is er?' en vervolgens ging hij op de grond liggen om ook te huilen. Daarna liet hij Jan mij troosten. Toen ik alles eruit gegooid had en weer wat gekalmeerd was, kwam hij naar me toe en zei 'mama gaat het weer goed?' en kreeg ik een knuffel van hem.

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Aaah lieverd toch! Dikke knuffel!

Ik zit ook zo in de knoei met mezelf dus ik herken het van Senna en hele dag thuis zitten!
    Maandag heb je je meisje in je armen! Dan zal het weer anders zijn!

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaaah ik ben nog steeds met mijn bevallingsverhaal bezig. Vind het zo moeilijk!
    Ik ben bijna klaar met dag 1. Heb nog 5 dagen om te schrijven.
    Ik ben in totaal 5 dagen opgenomen en de dag van onstlag was ook de begrafenis.

Pfffffffffff!

Manlief en ik hebben gister afgeproken dat we na Jay's 3e verjaardag het weer willen proberen om zwanger te raken.
    September t/m december 2010 is onze twijfelperiode. December gaan we gewoon ervoor!
    Zou heel mooi zijn als ik in januari 2011 zwanger zou raken. 1 jaar na de bevalling van Noah! En 3 jaar na thuiskomst van Jay!

Deel Deze Pagina