December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Mijn 2lingzusjes willen per 1-10-2010 ook de pil wegdoen!
    Ik ben superblij dat ik dan tante mag worden, maar vind het zo sneu voor mn zusjes dat wij ook zwanger willen worden.
    Alle aandacht zal dan weer naar mij toe gaan ivm gecompliceerde zwangerschappen.
    Ik denk dat ik maar ff met mn zusjes ga praten. Ff kijken hoe en wat!
    Mn ma heeft liever dat we om de beurt zwanger raken!

Ik denk dat ik dan ff zal wachten!

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Olga: dikke knuf. Hoogste tijd dat meisje komt. Veel plezier in 't tuincentrum.

@Lindy: Hannah is nu 104,5 cm en weegt bijna 16 kilo. Broeken 104, shirts 110/116. Sarah is nu ruim 6 kilo, 64 cm en draagt sinds kort maatje 68 :)

@Jufffie: kan me helemaal voorstellen hoe moeilijk het is om je bevallingsverhaal op papier te krijgen. Ik vind het al moeilijk, aangezien het voor mijzelf kantje-boord is geweest tijdens de bevalling van Sarah. Knap dat je het toch gewoon doet. En nadenken over weer zwanger worden, spannend hoor.

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ladies, heb vanavond trouwens een date met een oud-scharrel ....

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier gaat alles goed. Mirre is superlief en Tobe ook :D ...

Knuffie voor Olga, lekker in bad gaan vanavond?

Knuffie ook voor Juffie, lief dat je jouw eigen wensen afstemd op die van je zusjes!

Missk, woehoeoeoeo spannund! Doe je morgen verslag ;)

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Grrrrmmm, ik drukte op een verkeerder toets...

Even kort nog.

Salapio, druk met je twee lieverds of hebben jullie een lekker ritme te pakken?

Misskeita, whaa spannend zeg, veel plezier!

Juffie, wat bijzonder dat je zusjes tegelijk met de pil willen stoppen. Wel goed van je om met ze te bespreken dat jullie het rond die tijd waarschijnlijk ook weer willen proberen. Lief dat je ze ook de volle aandacht van anderen gunt bij het zwanger zijn. Maar zowel bij je zusjes als bij jou weet je gewoon niet hoe lang het zal duren voor jullie zwanger zijn.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, ik ga bijna iedere avond al even in bad....Maar mijn buik blijft grotendeels boven water staan, ha ha...
    Ja mijn buik groeit echt enorm naar voren; heb echt een puntbuik waar je van achteren amper wat van ziet.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Whoehoe!!:D

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Van al dat gehyper ligt er nu eentje enorm te snurken naast me!

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Wilde even snel iedereen bedanken die ons een kaartje heeft gestuurd voor de geboorte van Roan. You know who you are... (anders vergeet ik toch iemand als ik namen ga noemen!!)
    Vindt het ontzettend leuk dat jullie aan ons hebben gedacht!!! De kaarten krijgen een mooi plekje aan de muur :)
    Dikke knuffel!!!

10. MamavEsmee

Weinig gekletst vandaag!

Esmee is de laatste paar dagen onmogelijk! Ze haald het bloed onder mijn/onze nagels vandaan. Ze is vreselijk aan het uitdagen en doet gevaarlijke dingen.. Ze was me vanavond in de kast gekropen waar ik het speelgoed van haar in bewaar.. Als de kast was omgevallen had ze haar nek wel kunnen breken. Ze vind het geweldig om op de grond te spugen en om haar beker drinken op de kop te houden! * adem in , en adem uit* ;)

Zo, dat lucht op!

Verder is ze ook enorm lief. Gaat ze naast je zitten op de bank en zegt : Kom maar meisje, kusje! :D

Vanmiddag even naar het dorp gewandeld, het was een soort van voorjaarsmiddag met allerlei activiteiten, muziek, paashazen en suikerspinnen.. Alles zat er onder..:$

Morgenvroeg gaan we lekker zwemmen.. Kan Esmee even haar energie kwijt!;)

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, Esmee gooit haar kont tegen de krib dus...Het hoort erbij, maar soms wordt je er gek van. Senna is ook steeds aan het spugen trouwens...in zijn beker, op zijn bord enz...

Senna heeft vanmiddag een uurtje geslapen op de bank, maar werd ook mega chaggie wakker. Niks was goed...overal om huilen en standaard op alles 'nee ik wil dat niet' zeggen.

Morgenochtend gaan Jan en Senna zwemmen en daarna hebben we ons laatste middagje als gezin van drie!

12. MamavEsmee

Olga.. Hoelaat moet je maandag in het ziekenhuis zijn? En Senna dus ook niet te genieten.. Pfff.. je kunt ze wel wat he? Esmee eet ook nog eens mega slecht.. Voordat ze aan tafel zit is het al: Mee nie kekker vind..;)

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    @ Olga…Ik weet hoe je je voelt meid..ik kon ook echt weken niks meer doen…ben toen ook zo weinig buiten geweest ( kon niet eens naar de parkeerplaats lopen)....maar nog eventjes meid…
    Dan komt je kleine meisje en dan is het genieten!!!;)
    En nee idd t hoeft niet perse een helmpje te worden maar ja als t nodig is..;)

@ Judith..geweldig..die Esmee..ook een pleister! En nog even gezellig naar ikea geweest..leuk!!
    Oh gossie..Esmee een beetje dwars..hopelijk is t een fase..;)

@ Dee..wat leuk! Estelle kusjes aan t uitdelen op t kdv!!
    En wat is t geworden met de auto?

@ Sanneke..mooie buik!!! En lekker ventje hoor!!!

@ Loesie..arme Nicky nu weer ziekjes en Ruben de prikjes gehad..Dikke knuff!
    Zetpillen waren hier de laatste keer ook drama..toen heb ik maar sinaspril of zo gehaald..dat is vloeibaar en vind ie lekker..;)

@ Lindy..een goed gesprek gehad..fijn meid! En Demy zo gevallen..klinkt idd eng..en Robin onder de uitslag..ben je nog naar de hap geweest?
    Dikke knuffel!!

@ lengte en maat: Mika was ongeveer 93,5 cm en 13,4 kilo en draagt bovenlijf maat 98/104 maar soms ook wel 110 , onder maat 92 wordt nu te klein dus gaat nu over naar 98
    Jari was ongeveer 65cm en 7420gr en gaat nu over naar maat 68 wat soms ook al te klein is..ligt aan t merk..;)

@ Amber..wat een leuke foto’s!! stoere vent! En zo heerlijk buiten aan t spelen!!

@ Gerda..meid moeilijk beslissing hè..maar soms moet je wel..kan t niet anders..:(
    Heel veel sterkte…Dikke knuffel!

@ Johanna..hoe laat geef je Roel de laatste voeding? Fijn dat ie lekker doorslaapt!!

@ Juffie..wat lief dat je rekening wilt houden met je zusjes!!

@ Misskeita..ohhh spannend!! Have fun!!

We zijn vanmiddag even met oma naar tuinland geweest..
    Daarna even bij opa op kantoor bakkie wezen doen...en nog even met opa op de heftruck gereden..geweldig natuurlijk..;)

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

Misk wat leuk een date! hoe is het gegaan?

Olga ik kanm e voorstellen hoe je je voelt..pfff die laatste weken zijn vreselijk, echt een aanslag op je lijf. Maar je kunt nu echt de uurtjes aftellen :D

judith esmee dwars...ppffff heb nog wel een stukje behang voor je over hoor ;)

juffie wat 'grappig' dat je zusjes ook tegelijk stoppen met de pil. En jullie ook voor een derde, spannend allemaal hoor.

mika op de heftruck, stoere man :D

hier gaan we zo even lekker zwemmen...dat wil zeggen ik ga zwemmen met daan en mijn dinnetje met dochter. gezellig :D

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo!

Hier een beroerde nacht achter de rug. Heb van half 4 tot 6 wakker gelegen van de pijn, hitte/zweten, plassen, nadenken enz....
    Vanmiddag nog maar eventjes gaan liggen denk ik!

Miep en Johana, het is gelukkig niet zo dat ik niks meer kan. Mijn buik is niet mega groot, maar zit gewoon propvol met een druk kind. Ik ben een bezig bijtje en kan er niet tegen dat ik beperkingen heb zeg maar. Ik zit nu ook al een behoorlijke tijd thuis natuurlijk en dat hakt er af en toe gewoon in. Ik blijf dus wel druk en tuurlijk merk ik dat aan mijn lichaam, maar het is ook de onrust in mijn koppie waar ik gek van word...

Veel kindjes gaan zwemmen vandaag, wat leuk!
    Senna en jan zijn ook naar het zwembad. Vanmorgen bij ons in bed dacht Senna er opeens aan (jan had het gisteren verteld)en zei toen ´straks ga ik met papa zwemmen´.

Miep, stoere Mika op de heftruck...zou ook wel wat voor Senna zijn!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik draai straks even het laatste wasje, Jan mag nog even het hele huis stofzuigen en dan hoeft er niets meer gedaan.
    Hoewel ik waarschijnlijk morgenochtend alvast even mijn beddengoed er vanaf haal en vast schoon spul klaar leg. Wil natuurlijk thuis wel in een schoon bedje komen te liggen met de baby!

Morgenochtend om 7.45 moeten we ons melden. Ik hoop dat ze direct een kamer voor me klaar hebben en we niet eerst moeten wachten tot er iemand weg is. Maar dat zal wel goedkomen, ze hebben geloof ik 10 of 12 kraamsuites...

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hallo meiden,

ik loop weer eens gigantisch achter :)...we zijn hier allemaal ziek of ziek geweest....Bente al vanaf maandag...wel willen drinken maar niet meer dan 60cc kunnen drinken...anders kwam alles er weer uit...ook heel veel lekkere diarree luiers...sinds gisteren kan ze weer wat meer per keer drinken...ikzelf ben vanaf vrijdag kotsmisselijk ik liep leeg uit aan alle kanten (sorry :))...Rubin kwakkelt ook al een paar dagen hoesten en koortsig afentoe...en jan die is dan natuurlijk ook zielig he ;)

ik wilde iig Olga nog even heeeeeeeeeel veel succes wensen voor morgen...kom op meid je kan het !...bedenk je maar dat al je ZPvriendinnetje virtueel met je mee puffen ;)...

pfff ik zou het ook graag nog een keer doen maar jan is er voorlpig wel ff klaar mee....ach misschien kan ik over een paar jaar wel over halen ;)

oja ff heel wat anders :D...we hebben een 'nieuwe' auto :D...vorige week hebben we een Volvo v70 gekocht heeeeeeeeerlijk wat een ruimte (we hadden een fiat bravo 3 deurs ;))

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederike, daar hou ik je aan....morgen breng jij puffend de dag door!
    Wel balen dat jullie allemaal ziek zijn (geweest). Hopelijk voor een tijd er vanaf nu.
    En een nieuwe auto, wat lekker zeg!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna heeft lekker gezwommen en daarna is hij met Jan nog even bij vrienden met twee kids langs geweest. Daar zegt hij dan dus echt geen woord en blijft maar beetje bij jan hangen. Soms gewoon irritant...thuis staat zijn klep nooit stil en is hij een grote druktemaker, maar op visite laat hij dat noooooooooit zien.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna speelt nu met de houten treinbaan. Die had ik even tevoorschijn gehaald en is opeens weer leuk! Hij wil geloof ik niet uitrusten op de bank...

Deel Deze Pagina