Olga, ik kom nog even langs om je veel succes te wensen morgen. Ik weet hoe t voelt als je weet dat je morgen je kleintje in je armen hebt. Waarschijnlijk zal je vannacht ook niet veel slapen!! Zet m op meid!! Morgen is het zover en mag je eindelijk jullie meisje vasthouden!! Toitoitoi!! Hier gaat alles lekker. Even geen tijd om bij te lezen. Ben zelf wat verkouden dus dat is wat minder. Sam is vannacht bij opa en oma geweest dus het was ff rustig in huis. Sam raakt steeds meer gewend aan zijn broertje gelukkig!! We zijn gisteren ook lekker met z'n viertjes een wandelingetje gaan maken. Wat voelde ik me rijk zeg met mijn 3 mannen! (daarna wel giga last van mijn bekken balen!!). Met Roan gaat het ook goed! Hij krijgt tegenwoordig snachts een flesje want die nachtvoeding vond ik echt drama. Sinds dat flesvoeding is slaapt meneer sneller in en is ook sneller voldaan!! De rest van de voedingen zit hij nog op borstvoeding en dat gaat heel erg goed gelukkig. Ga nu ff snel wat opruimen...
Miep.. ja, het is vast een fase want vandaag is het een schatje! Wat gaaf dat je paps met Mika op de heftruck gaat rijden.. Olga.. De laatste dingetjes gedaan.. Kriebel, kriebel.. Wie is je buddy? Frederieke..Wat vervelend dat jullie allemaal zo ziek zijn geweest.. *** Vanmorgen lekker wezen zwemmen.. Esmee vond het prachtig. Het zonnetje breekt hier nu door.. Vanmiddag met de hondjes naar het bos heen! Morgen weer werken! Heb daar ook wel zin in eerlijk gezegt.
Britt.. de nachtvoeding liep dus niet zo lekker? Fijn dat de fles voor jullie daarin een goede uitkomst bied. Nog veel last van je bekken?
he harrejakkie ik klink wel als een zemelaar zeg de laatste tijd...bah ik hou niet van zeuren ............
Olga ik moet steeds aan je denken vandaag.,..spannend morgen hoor. Zet 'm op meid en ben benieuwd naar het eindresultaat Hier vanochtend heerlijk gezwommen, vanmiddag visite gehad die ging rond 4u weg en daarna hebben we lekker een stukje gewandeld, danielle nog even geschommeld en nu gaan we patatjes eten, jummie
Lieve, lieve Olga, heeeeeeeel veel succes morgen. En genietse jullie eerste momenten samen natuurlijk! Ga morgen op m'n werk denk ik vaak de olga-check doen Zet 'm op!!!
Thanks lieve meiden, voor de bemoedigende woorden! Om 5 uur vanmiddag fietsten (ja ja, het ging niet soepel, maar het is maar 5 minuutjes) Jan en ik bij mijn ouders weg zonder Senna. Opeens kreeg ik weer de kriebels. Het voelt nu zo definitief en spannend... Daarnet nog de laatste buikfoto's gemaakt. Zo heej, als ik die zie dan heb ik toch best een aardige joekel zeg! Weet niet of het lukt om nu nog wat in mijn album te plaatsen... Enne....buddy's genoeg. Heb de nummers van Sanneke, Ess, Salapio, Juffie en Britteke, dus er vast wel iemand die in staat is om snel een berichtje door te geven!
1 buikfoto hier....nog twee anderen in mijn album. Heb nog wel foto's die mooier zijn en waarop de grote buik duidelijker is, maar wil niet helemaal in beeld...
Zooo... Even spieken voor Meisje-nieuws... Ach, ze zit nog lekker bij mama in de buik. Lieve Olga, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met de bevalling morgen! Zet hem op meid! 't Lijkt me wel vreemd om te weten dat vandaag de laatste dag met zijn drietjes is... Maar morgen heb je nog meer liefde te geven! Ik duim voor je voor een vlotte bevalling. Hele dikke knuffel! Enne, waaaaauw, wat een mooie foto... Dat is de buik die ik nooit gehad heb... Groetjes, Nelly
Meiden, als ik er vanavond niet meer ben....tot snel dan maar met hopelijk heel goed nieuws! Dikke kus voor jullie allemaal!
Lieve Olga Heel veel succes morgen meid ! Ik hoop dat je een goede bevalling krijgt en een betere start als bij Senna Mooie buik. Geniet er vanvond nog maar even van. Morgen heb je twee prachtige kinderen,. Veel liefs van ons
lieve olga! het rokje is in goede orde aangekomen! En heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte morgen! Ik wacht in spanning af, mn telefoon is vol! HOpelijk lees je dit nog! liefs
@olga: ik weet niet of je dit berichtje nog leest maar heel veel succes morgen meid en zet 'm op! ik en nog meer meiden hier zullen morgen aan je denken! ik ben benieuwd naar de naam en natuurlijk de foto!
Lieve lieve Bolle Olllie (nu mag ik het nog even zeggen..) Ik wil je ontzettend veel succes wensen! Ow wat spannend zal het nu voor je zijn. Als ik eraan terug denk hoe ik me voelde de dag voordat ik ingeleid ging worden. Het is maar een raar idee.... Maar morgen is meisje er dan eindelijk!!! (daar gaan we maar vanuit!) En we gaan er ook vanuit dat alles voorspoedig gaat verlopen!! Zet m op meis, ik denk heel veel aan je, heb zelf ook n beetje de kriebeltjes te pakken. Kuskuskuskuskuskuskus...
Van mij ook een berichtje voor Olga.. Lieve meid.. Heel veel succes voor morgen. Fijn dat je eigen gyn er morgen is. Er wordt vast goed voor jou en je meisje gezorgt zodat jullie kunnen genieten van een fantastische kraamtijd!! Ben trouwens erg benieuwd naar de naam.. *** Vanmiddag met zijn 3tjes + doggies naar het bos geweest! Wow wat een heerlijk weer zeg. Lente is genieten!!
Lieve Olga ook van hier nog even een berichtje heel veel succes morgen ,,,morgen wordt je voor de tweede keer mama .
Ohhhh wat zijn jullie toch lief! Moet er bijna van huilen...vind het allemaal zo spannend en onwerkelijk. Maar het is echt waar...het gaat gewoon gebeuren! Doet me goed dat iedereen zo meeleeft! Meisje is echt nog ongelooflijk druk (nu al twee uur lang in de weer met draaien en afzetten) en ik moet gewoon zuchten van de inspanning en pijn die dat geeft. Het zijn echt geen weeeen, maar het is oh zo ongemakkelijk. Wij gaan slapen; hopelijk pak ik wat goede uurtjes. Kussie van mij!