Lindy.. vervelend dat het met jou niet zo " goed" gaat op het moment.. Net wat Olga ook al zei: is het geen pnd? Fijn dat je kindjes het zo goed doen.. geniet van de brunch.. heb je zelf ook even de handen vrij als je bij je schoonouders bent!
Lindy lekker gebruncht? Johanna...gister gezellig gehad bij je schoonzusje! leuk! Olga nog verwend door de kraamvisite? en klinkt wel als een leuk spelletje...kan ik ook wel eens naar op zoek gaan.. T is een beetje aftasten soms wat ze al leuk vinden hè.. Judith lekker wezen zwemmen..leuk!! en wat goed zeg al zoveel kilo eraf!top! Wij zijn naar bataviastad geweest..waren al vroeg op pad.. jari bij mijn ouders gebracht..net zo handig even hè. T was toen nog prima te doen...toen wij weggingen was t wel zo vreselijk druk geworden..echt niet normaal...maar goed..wij waren al op de terugweg.. Nog even wat leuks voor Mika gescoord natuurlijk. Gympies helaas niet gevonden..dus dat nog even in de stad een keer doen. Wouden eerst vanmiddag hier nog de sail en heugte over..maar ik geloof dat er regen komt...dus of we nog gaan.... we zien wel..
judith leuk zwemmen bij de scheg! dan was je wel heel dicht bij mijn huis (volgende keer koffie halen?!) ppff ben een beetje afgedraaid maa rhet was hartstikke gezellig bij mijn ouders. zijn nog even met daan naar het stoomfestival geweest, geslaagd dagje dus
Johana, was het druk bij je ouders vandaag? En wat moet ik me voorstellen bij het stoomfestival? Miep, lekker vroeg naar Bataviastad gegaan was wel een goed idee dus. En nog naar de sail geweest? Je hebt ook lotto van Dick Bruna, maar die is best duur. Senna zijn concentratie is nog wel kort hoor, maar met verbale stimulering kun je een hoop bereiken en Senna moet af en toe even rennen of iets anders doen voor hij weer verder kan. Je oefent toch spelenderwijs een stukje concentratie vermogen en cognitieve vaardigheden. Judith, Esmee vond het nieuwe zwembad maar niets? Senna zou het geweldig vinden...eindelijk weer eens een andere glijbaan en nieuwe dingen om te ontdekken! Wij zijn eind van de middag nog een stuk wezen lopen. Senna weer op zijn fiets mee, heerlijk! Na drie kwartier was ik het wel zat hoor. Voel het dan toch best in mijn onderrug... Evi wordt wakker en heeft honger, dus ik ga naar mijn meisje toe. De mannen zitten in bad. Vanavond lekker bankhangen en morgen weer in mijn uppie met twee kids aan de gang.
Miep.. de braderie nog over geweest? En verder nog geslaagd voor wat leuks? Hoe gaat het jou met " lijnen" Johanna.. Drukke dag gehad? Ja, gezwommen in de scheg..Viel ons eigenlijk een beetje tegen! We gingen eerder wel vaker zwemmen in de scheg maar toen was Esmee er niet en dan ben je veel bij de glijbanen en wildwaterbaan te vinden. Nu niet dus dan heb je maar een klein zwemgedeelte.. Wedstrijdbad was ons iets te koud * bibber* Maar voor kids is het natuurlijk helemaal geweldig! Volgenden keer een bakkie doen?! Lijkt me gezellig! Senna.. Zo.. 3 kwartier wandelen zijn hele stukken! Herstel je goed van de bevalling? En hoe pakt Evi de verandering van voeding op.. Vind Evi zo'n leuke naam.. is de bijnaam van mijn zusje ( ze heet yvonne).. *** Vanavond lekker frietjes gegeten.. Net de keuken al schoongemaakt, was gevouwen en gestreken.. zit nog een wasje in de machine.. zal zo wel klaar zijn! Drukke dag gehad.. ben kapot!
nee het was niet druk bij mijn ouders alleen mijn broer met beide kids was er. andere broer was met fam. in Frankrijk stoomfestival hebben ze oude stoommachines, tracktors, maar ook allerlei modelbouwdingetjes bijv. vliegtuigjes en voor de kids een springkussen, clown etc. (meer een mannending dus maar daan vond het prachtig)
Hallo Allemaal Iedereen een fijne pasen gehad ? @Olga Meid wat zul je geschrokken zijn. Senna van de trap gevallen. Gaat het nu goed met hem ? Lekker gewandelt vandaag en Senna op de fiets. Knap hoor dat ie dat al kan. (jesse kan nog steeds niet bij de trappers) Morgen alleen met de twee kindjes. Spannend. Maar het gaat vast goed. Mooie foto's van Evi ! @Sannelke Geweldig in jullie nieuwe huis geweest. Klus ze de komende weken. Pas je wel goed op jezelf en je kindje ? Ahhhhhhhhhh arme Niels ziek. Gelukkig niet heel jullie bed onder. Beterschap voor Niels. @Johanna Mooie foto's van je knappe kinders. Wat wordt Roel alweer groot. Leuk dagje gehad vandaag !! Dat stoomfestival zou Jesse ook helemaal geweldig gevonden hebben. @Miep Leuke schoentjes heb je voor Mika ! En goed geslaagd vandaag in Batavia stad. Daar wil ik zo graag ook eens heen. Maar dat komt nog wel. Nog geen sneakers gevonden ? Effe online snuffelen. Ik heb laatst online crocs gekocht voor op vakantie. Waren ze nog goed koop ook en geen verzendkosten. De familie ook weer gezellig geweest! @MissK Ik ben blij dat je blijft !! Je bent echt geen buitenbeentje hier. Wij hebben al een compleet gezin. Mijn dec kindje is de jongste ipv de eerste is ook anders als de rest. En ik wil je upjes van je prachtige meiden niet missen hoor. @Judith Is Esmee alweer een beetje lief ? Die peuters kunnen draakjes zijn he ? Het afvallen gaat nog steed goed he ?Hier niet. Ik beweeg veel, eet gezond en snoep niet maar blijf maar een beetje steken. Binnenkort nog maar eens de schildklier testen !! @Lindy Meid ik heb met je te doen !! Je hebt heel wat voor je kiezen gekregen. En je bent veel alleen met je twee kids. Ik hoop dat MW je kan helpen. Heel veel knuffies van hier. En dat het zonnetje maar snel weer mag schijnen daar. @Essbes Wat een leuke paasfoto op hyves. Enne wat wordt Jenna al groot. Nu al aan de hapjes. Gelukkig kan ze daardoor een beetje beter poepen !! @Dianne Hoe is het nu met Thom? Is ie alweer helemaal fit ?
Wij hebben een goede pasen gehad. De kindjes hebben eitjes gezocht in de tuin !! We hebben heerlijk ontbeten en net als een aantalk meiden hier gegourmet. Jesse heeft zelfs meer dan een uur bij ons aan tafel gezeten Vandaag hadden wij paasbrunch bij de familie, was wel gezellig maar ben blij dat ik weer thuis ben. De kids liggen al op bed en ik heb net mijn lesvoorbereidingen gemaakt voor de komende 1,5 week \ Morgen een spannende dag want dan doet Jan voor de tweede keer rijexamen. ****DUIM DUIM DUIM **** En ons Jesse doet het nog steeds goed op het potje. Be mega trots op hem. Welterusten alvast !! En voor iedereen een fijne dag morgen want het wordt prachtig weer. Veel liefs
Goedemorgen allemaal !! Nog 13 minuten en dan gaat mijn Jan rijexamen doen ! Spannend !!!!!!!!!!!!!!! *duim duim duim*
Amber mooie foto;s van je schattie! Ik ga duimen voor je Jan, gaat vast goedkomen. Hier ook eitjes gezocht gister, kind was razend enthousiast..zooo schattig Nu weer 'lekker' aan het werk...jeuj...ppfff ik had een beetje het vakantiegevoel dit weekend dus het viel wat rauw op mijn dak de wekker vanochtend
Amber.. spannend zeg. Duim met je mee! Johanna.. werkse! *** Drukke dag vandaag! ZO eerst hier de stofzuiger er door.. dan de honden uit, boodschappen halen.. De vaatwasser wordt vanmiddag gebracht.. Vanmiddag nog even naar het dorp.. We hoeven ons niet te vervelen..