Heel goed eigenlijk! Vorige week bleek ik al 2 cm opening te hebben. Dus ben sinds gisteren in verlof, zodat ik hopelijk toch zeker nog een weekje kan genieten. Nu, vorige keer heb ik ook nog een paar weken rondgelopen met opening hoor, maar je weet maar nooit! alles kits met jou?
Weglopen, Mirre is zo onwijs braaf wat dat betreft ... heel soms 'loopt ze weg', maar dan Mirreiaans: ze blijft naar mij kijken en alleen als ze een soort van toestemming heeft (in de supermarkt trouwens wel, maar dat is voor haar een veilige omgeving denk ik ) Autostoeltje, ik denk dat we voor Tobe tzt een nieuwe Tobi gaan kopen ... Mirre weegt nu nog geen 11 kilo, dus die kan voorlopig nog wel in de Tobi. Mijn beide nichtjes hebben er tot 4-5 jaar in gezeten geloof ik en Mirre is van eenzelfde soort postuur. Mirre heeft ook een girly variant (paars met blommekes) en Tobe mag een stoere met auto's ofzo . Ik zou even goed informeren over veiligheid. Is de Tobi nog veiliger voor Annabel, dan zou ik een nieuwe (of tweedehands) Tobi kopen, anders een opvolger. Arka, al twee cm opening (Hollanders zeggen ontsluiting). Spannend hoor! Naam, dacht dat ik die ook had geplaatst ... Nichtje heet L una, Tobe had Lune geheten
Handvatten, hier allemaal op normale stand. Sinds kort kan ze ze bijna allemaal open maken, maar we hebben overal traphekjes. De buitendeur kreeg ze gisteren ook open, das wel link, maar goed ... in principe is ze niet zonder toezicht beneden en dan is het nog een behoorlijk eind naar de straat. Maar misschien moeten we het tuinhekje ook permanent op slot doen ...
Heb veel Vlaamse vrienden dus ben wel wat gewend ... hoe gaat het met Elisabeth? *** Ga nu "pele met Mamboe"
Heel goed! 't is echt een ongelooflijk flinke, lieve meid! Hoe gaat het met jou twee schatten? is het goed te doen met twee snuiters in huis?
Arka, dat is lang geleden zeg! lekker genieten van je verlof nu. Nelly, wij hebben alle deurklinken normaal staan. Laatst stond ik in de keuken ze zag ik ineens twee blonde kwikkies voorbij komen. Was ze gewoon de voordeur uitgelopen, doodeng! Zeker omdat wij dichtbij n sloot wonen...
hallo meiden Zo lekker gekletst leuke fotos gezien zoo ze worden echt groot. Weekend naar devneter geweest naar me meoder was super gezellig. Gisteren naar kinderarts geweest. Nou hartje was goed ben helemaal opgelucht. Omdat ze vaak verkouden is zijn we door verwezen naar kno arts. Kijken naar haar neus amandelen. Veder heerlijk buiten geweest. Tugce wilde heledag gaan steppen zo lief haar zo te zien. zwaai zwaai
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, We hebben de nacht overleefd en al het beddegoed staat op een hoop in de douche. Ik ga beginnen met afspoelen en een de wasmachine laten draaien... Ik moet zo met Jay naar de fysio, laat in de middag naar de huisarts! @ Ayse, wat een opluchting meid! Geniet maar van ej meid! Ga je dit jaar in de zomer naar turkije? Mijn zusje gaat in mei voor een week heen. We willen in het najaar na de ramadan 4 dagen naar Istanbul!
Salapio, gefeliciteerd met je nichtje! All, bedankt voor het meedenken met de voedingen van Evi. Johana ik denk niet dat ze meer dan 100 ml op kan, want ze moet nu al regelmatig ervan spugen en ik zie haar ook vaak slokjes opnieuw wegslikken zeg maar... Salapio, flesvoeding op verzoek....geen idee of dat een mogelijkheid is. Denk dat ze dan steeds kleine beetjes gaat drinken. Dan gooi je dus veel weg en krijg je nog niet echt een ritme erin. Judith, hoe is het met Esmee haar waterpokken? Hier zien we ook veel andere kindjes en ook kindjes die waterpokken hadden, maar Senna heeft het nog niet opgepikt. Misschien straks op de speelzaal... Juffie, bah...Jayda zo aan het spugen en diarree. Gaat het vandaag al wat beter? Nelly, ja het eitjes verven was zondag nog wel gelukt hoor!
Arka, jeej ook met verlof! Fijn dat je je goed voelt meid! Salapio, wat had Tobe als hij een meisje was een lieve naam gekregen! Maar nu is het maar goed dat hij een jochie is! Ayse, wat fijn dat alles goed was bij de kinderarts! Heb je je toch een tijd zorgen over gemaakt. Wat schattig dat Tucge al zo goed kan steppen! Juffie, kleine wasjes, grote wasjes, doe ze in de wasmachien! Deurklink, staan hier niet omhoog. Senna kan wel overal bij en is dan ook echt gefixeerd op de deuren. Gaat vanzelf wel weer over...Maar is nu soms best lastig en vermoeiend.
Effe uitpuffen hoor! Heb eindelijk even een half uurtje voor mezelf! Moet zeggen dat het vandaag goed loopt hier. Vanmorgen al de was gedaan en beneden gestofzuigt (voor het eerst in ruim twee weken weer zelf gedaan) Toen ik Evi ging wassen een aankleden, mocht Senna naar Teletubbies en Zandkasteel kijken. Na het flesje van Evi zijn we naar buiten gegaan. Even speentje gehaald en een rondje door het park en een speeltuin gedaan. Daarna heeft Senna in de tuin in de zandbak gespeeld. Knalrode wangen en onder het zand, maar hij had het super naar zijn zin. Samen in de tuin een broodje gegeten en Evi ligt nu nog buiten in de wagen te slapen. Ze zal zo wel wakker worden voor een flesje. Vind het wel heerlijk genieten in het zonnetje zeg! Gisterenmiddag was Evi van het ene op het andere uur opeens snotverkouden. Snottebellen uit haar neusje en een rochel achterin haar keel. Zo zielig. Na haar laatste flesje lag ze in bed maar ze kreunen, snotteren, huilen enz... Er kwam ook steeds maar melk terug en uiteindelijk spuugt ze alles onder. Dus haar van top tot teen helemaal omgekleed. Vervolgens bleef het maar doorgaan met nare geluidjes en steeds het speentje terug doen in haar mond. Om half 1 maar een half flesje gemaakt voor haar en daarna heeft ze eindelijk tot half 4 geslapen. Vermoeiend nachtje dus! Het is wel druk met twee ukkies hoor, maar daar ga ik nog wel aan wennen als ik de andere mama's moet geloven toch!?
Vanmiddag komt mijn oma op kraamvisite met mijn moeder. Vanavond komen onze buren even langs; niet te lang hoop ik! Morgen gaat Senna gewoon naar schoonouders; dus dan heb ik een Evi dagje! Kan ik haar lekker in badje doen!
Dee.. wat kan je meisje toch leuk spelen! @ deurklinken.. hier staan de klink van de keuken naar de gang omhoog en die van de voordeur ( wonen aan een erg drukke weg).. Olga.. Klinkt i.d. als erg druk! Maar met dit mooie weer kun je in iedergeval naar buiten, dat is wel erg lekker he? Ik gaf Esmee na de bv flesvoeding op verzoek. Ik zorgde wel dat ik niet over de liter voeding heen kwam.. Als Esmee na 2-2,5 uur honger had kreeg ze gewoon hoor.. Ze heeft er niets aan over gehouden hoor! Ik vond kraamvisite s'avonds een ramp.. We hadden ook echt de pech dat ze dan van 20.00- 23.00 bleven.. Hallo, het is kraamvisite geen borrelavond.. Juffie.. beterschap en succes met de was! Ayse.. fijn dat het hartje goed was! Arka.. Welkom terug meid! Bijna uitgerekend zie ik.. Spannend! **** Vanmorgen lekker een stuk gewandeld.. Tussen de middag buiten een broodje gegeten.. Heerlijk! Esmee had in de action een mega driftbui.. Dat was even zweten zeg! @ waterpokken.. De plekjes zitten er nog maar lijken nog niet erger te worden. Esmee heeft er volgens mij ook geen last van.. Straks de slaap in.. Zo eerst nog even lekker buiten zitten!8)
Ik kom even binnenvallen . Niet terug gelezen! Hier gaat alles goed. Druk met 2 kids maar het valt me allemaal zo enorm mee. Roan is een rustig maar hongerig mannetje. Hij blijft om de 3 uur komen, als het al niet vroeger is, voor zijn flesje. Je ziet hem gewoon met de dag boller worden hihi. Sam kan superlief zijn voor Roan maar ook heel erg gemeen. Ik moet hem dus goed in de gaten houden. Nachten gaan redelijk... Roan valt meestal niet gelijk in slaap na zijn laatste fles dus duurt even voordat ik zelf in bed lig... Die slaap probeer ik overdag gewoon in te halen als de kids slapen of als Sam op de opvang is. (Vandaag dus). Afgelopen weekend zijn we ook met de kids naar Blijdorp geweest. Sam vond het helemaal het einde en daar hebben we het uiteindelijk ook voor gedaan. Hij raakt maar niet uitgesproken over de "onifanten" "gijaffen" en "kameejen". Het is wel een hele volksverhuizing zo met de buggy en de wandelwagen zeg... Net een midweekje weg geboekt naar Zeeland. Heerlijk!! Kijk er nu al naar uit, maar het is pas in juni. Dan moet ik ook alweer bijna werken. Wel ideaal.. Het is een huisje met compleet ingerichte babykamer, kinderkamer met boomhutbed en piratenbed, speelkamer met speelgoed en tv. Ook aan papa en mama is gedacht met een whirlpool en een sauna... Echt alles voor de baby is aanwezig in het huis, van box tot babyfoon en van badje tot flessenverwarmer.. Hoeven dus een stuk minder zooi mee te sjouwen . Zo nu ga ik snel ff een tukkie doen ....
Britt.. dat klinkt enorm goed zeg! En zeeland is prachtig!! Fijn dat het allemaal zo goed gaat.. Hoe is het met je bekken?
Ja gaat wel beter gelukkig... ik kan weer lopen haha. Als ik grote afstanden moet lopen voel ik het wel enorm maar ik mag zeker niet klagen
Deurklinken staan hier al een hele tijd omhoog....echt al maanden.. en de voordeur zit meestal nog extra op de knip...zitten hier echt dichtbij een superdrukke straat... Ayse...wat fijn dat alles goed was!! nu nog naar de kno arts!! Salapio..gefeliciteerd met je nichtje!! Arka..lekker verlof meid!!heerlijk!! Judith..arme Esmee waterpokken..Dikke knuffel!! en nog wat geshopt bij action? buiten die driftbui om. Olga..druk met kraamvisite...nog leuke dingen gekregen? of afschuwelijke dingen.. Britteke lekker uitje gepland..heerlijk! Wij zijn naar gym geweest vanmorgen..mams heeft even op Jari gepast. Nu staat heerlijk de tuindeur los ....echt genieten dit weer hoor!