Kraamvisite moet nog een beetje op gang komen hihi. Heb t expres wat afgehouden omdat Jan thuis was. Begint nu wel wat te komen maar vind ik wel gezellig! Hoezo moet je nu pas voor de gehoortest? Was het niet gelukt thuis?
Jufffie, ziet er mooi uit en zoals jij het beschrijft lijkt het nog mooier! Wordt zoiets niet gedekt door een uitvaartverzekering? En je hebt gelijk hoor... Kijk eens waar Jay vandaan komt en waar ze nu is!! Je mag er trots op zijn!!! Niks aantrekken van al die anderen...
FV op verzoek, je zou eens bij flesvoeding kunnen kijken of er een onderwerp over is? DRUK met 2, ik moet heel eerlijk bekennen ... ik vind het meestal wel meevallen ... maar ik heb wel een Jan die onwijs veel doet dus dat scheelt denk ik wel . Ik zie wel op tegen de eerste keer een avond alleen: Tobe is dan iets onrustiger en hij wil echt drinken + naar bed rond 1730/1800 ... precies Mirre's etenstijd. Weet nog niet hoe ik dat ga doen . En dan heb ik het nog makkelijk met bv, Jan zal het een stuk lastiger gaan krijgen als ik weer moet werken (dinsdagmiddag+avond). Maar zal ook een kwestie zijn van wennen ... KRAAMVISITE 's avonds, doen wij eigenlijk niet aan ... moet er ook echt niet aan denken! Als de kindjes op bed liggen wil ik rust en even tijd alleen met Jan. Ze komen maar in het weekend ... Hoewel twee vrienden wel savonds op bezoek zijn geweest, maar die kwamen met pannen eten en hebben meegegeten, daarna 1 biertje gedronken en waren rond 20u weer weg (en Jan is heel goed in het zeggen dat het genoeg is geweest). Mn schoonzusje vertelde trouwens iets ergs ... haar buurvrouw heeft haar zoontje bij hun 'gedumpt' op de dag na van de geboorte van L. ... onder het mom van 'eventjes' duurde het dik anderhalf uur voordat ze terug was ... nu is Zwager wel thuis, maar toch ... dat doe je toch niet?!?!? JUDITH, succes met de slaapdienst! DEE, hoe voel je je? Ben je erg verdrietig? Knuffie! BRIT, Fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie. En dat gemeen zijn gaat vast snel over: heeft denk ik ook met wennen te maken. En leuk naar Blijdorp! Lekker dat je overdag een beetje kunt bijslapen ... mij lukt dat nooit (helaas) ... kan gewoon niet in slaap komen. Lekker weekje Zeeland en superleuk dat het KDV naar Sassa e.a. gaan! Mirre zou dat echt geweldig vinden denk ik JOHANA, lekker op stap met je man! Wij hebben onze 'vuurdoop' er al op zitten: afgelopen vrijdag naar een dansvoorstelling geweest. Vond het maar eng, maar is allemaal prima gegaan ... beide kindjes hebben lekker geslapen ... en heel fijn om samen er even uit te zijn! AMBER, superleuk idee om naar de Efteling te gaan! Al denk ik dat ik meer lol heb dan Mirre . Dierentuin, strand of speeltuin vind ik persoonlijk wat geschikter voor deze leeftijd ... Voor mezelf vind ik het wel zeer geschikt, dus misschien kom ik wel zonder kinderen hihi OLGA, tjee ... ik moet er echt niet aan denken dat Tobe al op zn eigen kamertje zou liggen. Zowel emotioneel als fysiek ... Kan Jan geen oordopjes in doen? En herkenbaar hoor dat gepruttel en moeilijk slapen ... Mirre had dat ook! JUFFIE, prachtige grafsteen ... maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel heel erg veel geld vind hoor! Natuurlijk heb je alles over voor je kleine jochie, maar het gaat er toch om wat je voelt in hart dan wat je eraan spendeert. Ik zou me er dus maar niet schuldig over voelen hoor! Succes met het nemen van de beslissing ... lijkt me zo moeilijk ... *** Hier alles prima! Gisteren een zalige dag gehad. Wel heel druk: boodschapjes gedaan, gestofzuigt, 2 lasagna's gemaakt (1 voor schoonzus), heeeeel veel met Mirre gespeeld en lekker gekroeld met Tobe. Wat een superweer was het zeg! Mirre stond op een gegeven moment met dr broek op dr knietjes in de zandbak: kleren uit, in blootje pele . Dus die heeft lekker in dr blote togus rondgelopen. Nu is het wel stervensheet in onze voortuin: vol in de zon en geen wind. Ze was superlief de hele dag. Echt genieten! Bij lasange brengen nog eventjes gespiekt bij Nichtje. Schattig! Tis erg stom, maar ik krijg daar dus nu al de babykriebels van ... Zelfs Jan zei na het bezoek: met 5 ben je pas écht een gezin ... Nou ja ... voorlopig zal de borstvoeding nog wel zn werk doen ... Tobe is echt zo'n lief en braaf en makkelijk jochie! Huilen is zeldzaam, eigenlijk alleen bij trek. Ben blij dat ik niet gebonden ben aan voedertijden en hoeveelheden, want hij doet het zo goed op drinken op verzoek: soms heeft hij echt weer trek na nog geen 2 uur, maar gaat dan daarna lekker slapen of 'spelen' in de box. Zelfs op zn moeilijke momenten: rond het avondeten, ligt ie behoorlijk lang tevreden in de box (alleen zn bedje = brullen). Dan wil hij behoorlijk lang aan de borst: 30-45 min en dan kan ik m in bed leggen, soms even mopperen/beetje huilen, maar dat duurt echt nog geen minuut. Overdag gaat hij meestal zonder kik slapen. Of hij ligt een beetje te 'kletsen' voordat hij in slaap valt. Echt een wereld van verschil met onze kleine slaapweigeraar . De avond slaapt hij vrijwel altijd door en dan komt hij nog 1 a 2x voordat het ochtend is. Mirre zit weer in een hele moeilijke slaapperiode. Savonds is het allemaal prima totdat we weggaan (soms valt ze met de fles inslaap, dan is er geen probleem) ... dan is het gillen, brullen en boos zijn. Ze bleef gisterenavond wel gewoon in bed en viel na een minuut of 5-10 in slaap. Maar vannacht was het wel drama ... uit bed, naar onze kamer etc. Het was ook al tegen 5en dus echt moe was ze niet meer. Jan is er 3x uitgegaan en uiteindelijk na weer gebrul toch nog een uur geslapen (verbazingwekkend). Jan kan hier echt heel slecht tegen: nee-fase en dat gegil + uit bed komen ... zo moeilijk te corrigeren). Maar hij doet het wel heel goed, vind ik echt knap: hij is eigenlijk razend en kan toch nog lief en kalm naar Mirre gaan (en heel duidelijk aangeven dat ze in dr bed moet blijven). Zeg ik eigenlijk te weinig tegen m ... Met mij gaat het ook goed. Ben wel moe hoor! Zou wel weer eens een hele nacht willen slapen. Gisterenavond lagen we al om 22u in bed. En vanavond heeft Jan kroegavond dus ik heb me weer voorgenomen om er na het Journaal in te stappen ... ben benieuwd of het me lukt
zwaai zwaai! efteling leuk maar een beetje te ver voor ons, dat zie ik niet zitten. dierentuin is ook leuk!
Zwaai...............! Liv hoest d'r longen uit d'r lijf. ben al bij de dokter geweest maar hij heeft niets voorgeschreven. Ze doet geen oog dicht de laatste nachten, vind het best pittig dat slaapgebrek... Nu ff aandacht aan m'n moppies geven, wilde eigenlijk even iets voorleggen aan jullie waar ik n beetje mee zit...teniminste zit er niet mee maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... Wat geheimzinnig he? hahaha...
Je maakt me wel nieuwsgierig hoor Es! En vervelend van je doorwaakte nachten ... hier ook best pittig zo'n dramaqueen at night
@Jufffie: vind de 'steen' prachtig. Dubbel als je het eigenlijk veels te veel geld vindt. Kan je niet iets soortgelijks vinden voor een wat lager bedrag? Vind het heel knap dat je er nu al mee aan de slag bent. Zal moeilijk zijn. Hele dikke knuffel voor jou! @Arka: wow, dat gaat snel. Al verlof en zelfs al opening Ben benieuwd! Weten jullie trouwens al wat het wordt? @Essebes: ben nu wel heul benieuwd. @Salapio: gefeli met geboorte nichtje. Hele mooie naam idd. Fijn dat het zo lekker loopt met de BV. En alweer babykriebels. Kan me er helemaal niets bij voorstellen. Ben er zo ontzettend helemaal klaar mee. Zit zelfs te denken aan sterilisatie... @Olga: lekker een Evi-dag. Beetje bijslapen, heerlijk! En voor 't eerst met de auto weg. Weer een heel gedoe met de MC. @Britt: 't was al heel veel pag. geleden, maar wat een schrik van Sam zijn bloedneus. Pfoe. Leuk dat de kraamvisite op gang begint te komen.
Hier gaat het allemaal best wel goed. Meiden doen het allebei geweldig. Ikzelf ben wel een beetje aan het einde van mijn Latijn. Ochtend- en avondritueel zijn zo vermoeiend. En dan tussendoor nog gemiddeld 7 klassen lesgeven en studeren. Wat zal ik blij zijn als ik deze zomer ben afgestudeerd. Lig overigens weer helemaal op schema watbetreft studie. Enorme inhaalslag gemaakt. Me proud of me Heb een schoenenprobleem met Hannah. Als ik haar voeten laat opmeten komt ze uit op ruim 27. Alleen zijn de schoenen in maat 27 en zelfs maat 26 haar te groot. En 25 komt ze met geen mogelijkheid in. De collecties lopen namelijk vaak van 18-25 en van 26-verder. Tussen 25 en 26 lijkt wel een enorm verschil te zitten. Kind dan maar op te grote schoenen laten lopen? Te klein is ook weer zoiets Voorlopig zoek ik nog maar eventjes verder...
Even spammen... Een leerling zei gisteren tegen mij na het zien van een foto van mijn kids: mevrouw, volgens mij heeft u niet echt dominante genen
Missk, heerlijk die eerlijke leerlingen . Maar ik vind Hannah's lach erg op jouw lach lijken (of verzin ik dat?!) . En kan me voorstellen (heel in de verte) dat het megadruk is met twee meiden in je uppie. Echt Respect! Ik zit al te zeuren over een avondje het bedritueel allenig te moeten doen ... (en sterilisatie ... pfoei dat lijkt me wel heel ingrijpend ... mja ... dat zijn van die zeer persoonlijke overwegingen waar anderen mijns inziens alleen hun eigen mening over kunnen geven gebaseerd op eigen ervaringen ed ... dus daar heb jij niets aan ... *knuf*)
hallo Juffie mooi steen. En over vakantie we willen eind jullie naar turkye moeten we maar kijken. Wat leuk dat je zus ook gaat eertse keer? misskeita leuke fotos zo grote schoenmaat essebes ja maak wel nieuwschierig
Zometeen brengt mijn moeder me naar huis, maar 'k kon het niet laten bij het afsluiten van mijn pc om even het forum te bekijken... Ess: neeeeeej, wij zijn niet nieuwsgierig... Zwanger(wens)? Nog niet tevreden met je navel? Tattoo? Oorbelletjes voor Jenna? Misskeita: waaaaaauw, wat een heerlijke schatjes heb je! En mijn respect voor je hoor!
Ik kom straks bij lezen ben vandaag demy loos haha . Moet zo met robin naar het cb voro zijn 2e prikjes die heb ik uitgesteld 2 wkn terug omdat hij zo ziek was ,. vanmorgen voor de 2e keer een gewerkt.. van 9 tot half 1 best pittig maar wel erg leuk om de kids weer te zien en mijn collega`s er is wel veel veranderd vind ik ,. tot straks
@amber1978: Efteling is wel leuk, maar ik denk dat de dec2007kids er net iets te klein voor zijn. Maar ik ben voor een meeting! Strand of (indoor) speeltuin lijken me het leukst. @Arka: poeh, ik had helemaal niet meegekregen dat je zwanger was! Nog gefeliciteerd! Lekker hoor, met verlof! Ik zou zo weer willen! Wow, ook al ontsluiting... Spannend! 'k Hoop dat de kleine nog even lekker bij je blijft zitten. Weten jullie wat het wordt? @Ayse: gelukkig niks met Tugces hartje. Wat een opluchting. Nu maar hopen dat de KNO arts niets ernstigs ontdekt. Wauw, Tugce aan het steppen, knap zeg. @Britteke: Sams jaloezie begint een beetje bij te trekken dus. Aaaaah, wat leuk om te lezen van Blijdorp! En dat weekendje Zeeland, dat klinkt heerlijk! Vanavond lekker naar Mamma Mia, geniet ervan! En het Zandkasteel in het winkelcentrum, superleuk voor die ukkies! @DaphneenEstelle: fijn dat je weer een beetje tot jezelf bent gekomen na die miskraam. Wat een lieverd is Estelle toch! Gatver, zo'n kwakende herriemaker in je tuin. Wat vond Estelle van de driewieler? @johana79: die ronde knop ga ik onthouden. Die hebben we toch nog ergens eentje liggen. Da's misschien eigenlijk wel wat voor de kelderdeur. Annabel staat nu soms zo nieuwsgierig bovenaan de trap te kijken als ik iets uit de kelder haal. Heerlijk, met je man van het weekend een avondje voor jullie samen! Veel plezier! @Jufffie: ocharme Jay, vannacht toch nog zo ziek. Gaat het nu wat beter met haar? He, wat balen dat de prijs voor de grafsteen tegenvalt. Maar het klinkt echt supermooi! Nou zeg, lekkere fysio... Wat een naar nieuws van je nicht. *stuurt anti-dip-zonnestraaltjes naar Jufffie* @Lindy: ook lekker, even een dagje zonder peuter. Fijn dat je halve dagen mocht beginnen te werken. @mamavEsmee: Esmee een driftbui in de Action... Ik heb het nog niet meegemaakt met Annabel. 'k Heb ook geen idee hoe ik zou reageren. Misschien gewoon negeren en doorlopen... @misskeita: ik vind het superknap van je, in je eentje twee meiden opvoeden. En dan ook nog werken en studeren. Wow! Mijn respect! Wat raar van Hannah's schoenmaat. Annabel heeft maat 25. Van de zomer zal ze wel naar 26 gaan. Raar dat daar zoveel verschil tussen zit. Moeilijk hoor! @olga: die drukte met twee ukkies, daar groei je gewoon in. Enne, dat lelijke pakje, kan je dat niet terugbrengen naar de winkel? Meestal doen ze niet zo moeilijk... @Salapio: mooie meisjesnaam hadden jullie voor Tobe! En van je schoonzus d'r buurvrouw... Wat raar zeg! Haha, en nu al babykriebels... Balen van Mirre's spooknachten. Misschien overprikkeld? @sanneke: succes met klussen! Leuk, een pretecho! Was dat voor het geslacht?
Juffie, hoe jij de steen beschrijft klinkt erg mooi. Ik hoop dat je er met je man uitkomt of anders een mooi alternatief zult vinden. De fysio was niet echt subtiel met haar uitspraken trouwens. Ze weet Jay´s achtergrond toch. Tuurlijk doe jij je best om haar te stimuleren en te oefenen. En over haar spraak moet ze helemaal niets zeggen, dat is haar vakgebied niet. En ze heeft inderdaad in een paar maanden al een hele stap gemaakt door zich te uiten in twee woord zinnen. Het zit er echt wel in en jullie zijn tevreden en trots! Britteke, aha de kraamvisite nu pas goed op gang. Hier begint het nu ook te komen. Gehoortest doen ze hier over het algemeen niet thuis. Ik moet er dus voor naar het CB, vandaar. Salapio, lekker toch dat je de drukte met twee kids mee vindt vallen! Alleen dat slaapgebrek he...ik kan ook slecht slapen overdag. Kan me er niet aan overgeven. Kraamvisite in de avond....tja....niet meer dan twee keer in de week. Jan en ik chillen ook graag samen met Evi op de bank! Maar we willen namelijk juist in het weekend ook als gezinnetje kunnen genieten en niet alleen thuis zitten met visite. Belachelijk van die buurvrouw van schoonzus! Snap niet hoe ze het in haar hoofd haalt! Ess, wil je nog iets aan ons voorleggen? Anders mag je ook pb´en he! Misskeita, leuke opmerking van je leerling! En wat straalt Hannah toch op foto´s, heel mooi! En die close up van Sarah is ook om op te vreten! Phoe heej...echt niet raar dat jij zelf zowat omvalt meid...Twee meiden, een huishouden, een baan en een studie. En je wilt ook nog graag je sociale leven een beetje bijhouden. Gelukkig is er een einde in zicht wat betreft je studie, dat scheelt weer.