Goedemorgen Hier een heerlijke nacht geslapen robin heeft om 23:00 gedronken en werd om 7:00 vanmorgen pas wakker Joepiejj.. IK ben nu al een aantal dagen er om 7:00 uit en ik denk dat ik het er maar in hou.. want ik voel me stukken beter heb even de tijd om op te starten en koffie te drinken voor demy wakker wordt Ga zo mijn kleine man in bad doen.. Fijne dag meiden hopelijk komt het zonnetje straks weer lekker door..
dee wat een leuke foto's, helemaal blij met haar fiets voor de rest goedenmorgen!!! *zit op meeleesbankje* heb net alles beneden schoon en krijg zo visite.
Zit nu in de tuin in het zonnetje even bij te lezen. Evi ligt buiten in de wagen en Senna fietst en speelt in de tuin. Lindy, wat een leuke foto's zeg! En volgens mij lijkt Robin op jou, of niet? Dee, ahhh wat een fietspret had Estelle, leuk zeg! Beetje jammer van de driftbui erna... Nannaf, ik zou me niet te druk maken om het boefige gedrag van Jonathan hoor. Het hoort erbij en is ergens nog wel grappig ook...Hoewel dat op het moment zelf natuurlijk even niet leuk is. Johana, lekker met de visite de tuin in! Sanneke, geniet van je Niels-dagje!
dee, ach ja...senna is ook niet steeds zo voorzichtig hoor. hij wil ze graag pakken en over zijn hand laten lopen. dat gaat soms ook wat hardhandig. en van de week trok hij er een vleugeltje af. 'kijk mama, hij is stuk'. ehm dat mag je niet doen senna, dan kan hij niet meer vliegen. De hele middag buiten doorgebracht. eerst een vriendin op visite en daarna met de buurkindjes en buurvrouwen op het pleintje bij ons achter geweest. lekker burgelijk huisvrouwen gedoe! heb het wel weer gehad nu, maar over een half uurtje komen een oom en tante op kraamvisite. Laat die tante nou een heeeeel druk (maar wel lief en enthousiast) persoon zijn.... om half 9 lekker met jan en evi op de bank met een bakkie baileys koffie!
Hier ook heerlijk dagje gehad. visite was gezellie Roel heeft vanmiddag lekker in de wandelwagen in de tuin liggen tukken terwijl daan met vriendin aan het spelen was. Ondertussen kon ik met dinnetje bijkletsen, prima geregeld lijkt me zo
Wat een heerlijke foto's !! Johanna, Lindy en Dee Prachtige kinders hebben jullie.. Wij hebben vandaag ook heerlijk genoten van het zonnetje. We hebben vandaag een fietsje kunnen kopen vor Jesse waar hij oppast. Dus hij is heel de middag buiten geweest. Jan heeft trouwens vandaag een sollicitatie gesprek gehad ! Het was een goed gesprek dus we hopen dat dit wat gaat worden. Iedereen een fijne avond XXX Jesse en Amber
goedenmorgen, wat een stilte nog hier! amber mooie zonnige foto's van je mannetje hier de boodschappen alweer binnen...nu even wat bloemetjes halen voor de tuin.
Moet echt even Jan-klagen. Hij zou hier vanmorgen heel vroeg komen om met Hannah naar het zwembad te gaan. 'T kind zit zich al sinds 7 uur te verkneukelen over het feit dat ze ein-de-lijk weer eens mag zwemmen. Maar tot op heden geen Jan. En dat terwijl het zwembad over 5 minuten sluit. Heb haar voor nu even kunnen afleiden door haar fiets uit de schuur te halen. Eventjes geen: wanneer komt papa, ik wel zwemmen. Jan mag traks zelf handelen met het grote verdriet. Als hij nog komt tenminste. Grrrrr :x
jee wat waardeloos misk! kan me voorstellen dat je boos/teleurgesteld bent....knuff (ook voor je meisje natuurlijk).
Mooie foto's amber! Johanna.. de tuin aan het pimpen?? Misskeita.. wat een naaistreek van Jan.. Kan me voorstellen dat je op zulke momenten helemaal klaar met hem bent. Je dochter wordt teleurgesteld en als je iets niet wilt als moeder zijnden.. Dikke knuf.. *** Vanavond gaan we lekker uit! Heb er helemaal zin in.. outfit hangt klaar.. Gisteren lekker naar de kapper geweest dus mijn haar zit helemaal goed.. Kom maar op! Oja.. Esmee is niet te genieten vandaag! Doei!!
wat een rust hier!! --- misk. afrikaanse stiptheid?? balen dat het zo gaat en dat hannah daar de dupe van is. is hij nog gekomen uiteindelijk?? johana, mooi op tijd de boodschappen binnen! judith, veel plezeir vanavond olga, gespot! --- hier om 10 over 7 al in de auto. De electriciens kwamen om half 8 al. (handig zulke vrienden) en begonnen gelijk flink te boren enz. Arme buren op zaterdagmorgen Niels was er na 1 1/2 uur helemaal klaar mee en jankte overal om, dus maar naar de bouwmarkt gegaan, bijna 200 euro lichter aan behang en verf en daarna nog ff in de tuin koffie gedronken. Thuis broodje gegeten en allebei een tukkie gedaan. Jan bleef daar en die gaan we zo halen. Niels kijkt nog ff lekker "elubbies". ff kijken of ik een fotootje kan vinden van het babybehang...