ik verklap alleen niet welke ik heb gehaald en ik zie dat het plaatje niet lukt. ff kijken of het op een andere manier kan
@misskeita; balen zeg istie nog geweest? @sanneke; leuk behang! be wel heel nieuwsgierig welke het geworden is!
Haihai! Zo, ik kan in alle rust even typen hier, heb Liv net naar oma gebracht, daar gaat ze slapen. Jenna is ook uit logeren voor de 1ste keer. Wij gaan lekker op stap! 8) Heb er echt zin in maar ergens roept mijn bed ook heel hard haha...al die slapeloze nachten... Maar ik ga wel, als de muziek goed is en de mensen gezellig dan hou ik het wel vol! Morgen komen om 16u de meides pas terug dus we kunnen tukken! Om nog even terug te komen op n paar dagen geleden. Ik was met Liv & Jenna in de speeltuin daar was een jongetje van 6 jaar helemaal gek op Liv. Knuffelen, spelen, oppakken, vasthouden...vond het heel lief om te zien. Ik was ook met Jenna bezig, en zag ondertussen dat dat knulletje steeds heftiger ging "knuffelen"met Liv. Op een gegeven moment had hij Liv op zich getrokken en zat haar volop te zoenen. Ben toen weggegaan. Achteraf had ik eerder in moeten grijpen. Voelde me er toch niet helemaal prettig bij. Gaan die hormoontjes al een beetje werken bij jongetjes van 6???? Zie je niet per see heftig, maar zat er toch n beetje mee. Snappen jullie dat?
Ik wilde vanmiddag even bijlezen, maar dat kwam er niet van. Zie net dat ik de pagina open had gelaten en dus de hele middag online stond ha ha! Sanneke, leuk behangetje meid! Amber, ahhhh zie je wel...Jesse past toch op een fietsje! En zo te zien vond hij het geweldig! Toch een ander model ofzo dat net wat lager kan met zadel en stuur. Misskeita, ach die arme Hannah....en jij haar maar bezig houden. Goed dat je Jan het 'probleem' verder laat oplossen. Maar waarschijnlijk was Hannah het tegen die tijd al vergeten en vond ze het alleen maar leuk dat papa er was, of niet? Hoe is het verder gegaan uiteindelijk? Judith, veel plezier vanavond! Lekker slank, nieuwe outfit, haren netjes....als je jan niet had zou je gaan 'scoren' vanavond! Ess, aha ik snap je dilemma...Tja even knuffelen met een ander kindje is leuk en niet erg. Maar het jochie moet niet hele scenes van zijn ouders gaan naspelen met Liv. Kan me voorstellen dat je je daar wat ongemakkelijk bij voelt.
Ik ben vanmorgen met Senna en mijn moeder even naar de stad geweest. (op de fiets....geen conditie en het zat ook nog niet zo heel comfortabel) Had zin om er even uit te zijn en vond het leuk voor Senna om even wat mamatijd te hebben. Er was een kleine braderie en er stond een draaimolen, dus Senna is daar natuurlijk een keer in geweest.
ik kom me ook ff melden... dit nieuws las ik gisteren op onze brabantzender... DEN BOSCH - Een 57-jarige oma uit Rosmalen die samen met haar vriend haar 5 weken oude kleinzoon seksueel heeft misbruikt, deed dat uit angst om haar vriend te verliezen. Dat verklaarde de vrouw vrijdag voor de rechtbank. In september vorig jaar werd de baby seksueel misbruikt toen hij bij oma ging logeren. Oma deed mee met de uitspattingen van haar vriend en er werden film- en foto-opnames gemaakt. De ouders van het kind verklaarden een moeder en oma te zijn kwijtgeraakt. Ze reageerden met woede, verdriet en walging. Eind mei wordt de zaak verder behandeld. toen ik het las werd ik gewoon misselijk...wat een zieke mensen! :x
ff ego... morgen gaan we naar de efteling! angelina is daar groot fan van en...mama ook vandaag weer een hoop zomerkleding gekocht voor ons prinsesje...ik krijg het bijna niet in de kast!
French, ieuwwwie wat een verschrikkelijk bericht zeg. Echt te erg...je kan het je niet eens voorstellen. Bah bah bah! Veel plezier in de Efteling morgen! En welke winkels heb je nu weer leeg gekocht voor je meisje?!
Evi is vandaag een stuk wakkerder; met grote ogen rondkijken en luisteren naar mijn stem. Gelijk een heel ander mensje. Ze is ook echt een klein vreetzakkie zeg! Ze moet nog 1 flesje vandaag, maar dan heeft ze er 8 op van 100 ml in 24 uur. Nou ja, ik vind het best hoor...Ze krijgt nu ook al bolle wangetjes; mijn kleine aapje!
Loesie, hoe is het met jou en de kinders? Gaat het al beter mer Ruben? Je bent denk ik alweer aan het werk; zal wel pittig zijn.
Hoooi Ladies, Hier zit ik dan op zaterdagavond met beide kinders nog wakker hihi. Wel gezellig hoor. Roan zit in zijn schommel te wachten op de laatste voeding en Sam kwam net uit bed. Die wilde niet slapen en is nog even aan het spelen.. over 10 min. leg ik hem er opnieuw in. Vandaag een rustig dagje. Opgestaan met ruzie. Jan was niet erg gezellig! Even flink gehuild en gepraat... Nu is alles weer ok tussen ons gelukkig. Vanmiddag even met Sam bij het circus in de stad gaan kijken. Er stond een olifant, kamelen, zebra's, ezels, lama's en paarden. We mochten heel dichtbij komen en we kregen zelf nog wat uitleg van de verzorger. Misschien dat we morgen nog een keer gaan kijken... Sam was helemaal onder de indruk. Hij is echt dol op dieren. Morgen geen plannen verder. Gewoon lekker genieten van mijn mooie mannen.
Olga, hier ook een vreselijk hongerlapje. Ik heb zijn voedingen al iets opgehoogd naar 115 ml. Wil van de week eens proberen ze op te hogen en er 4 uur tussen te laten. Roan is nu trouwens ook steeds meer wakker en dan is hij zo helder. Hij tilt zijn hoofd echt al heel stevig op. Zal van de week eens een fotootje plaatsen. Hij verandert nu trouwens wel heel erg. Nou... Ik ga hier eentje op bed leggen en de ander een flesje geven
Goedemorgen! We zijn hier een beetje aan het TUFfen ... Tobe slaapt slechter overdag en wil ook vaker drinken in de nacht ... en Mirre heeft ook weer wat meer moeite met in slaap vallen en 'uitslapen' is er ook echt niet meer bij Wel erg aan het genieten van het mooie weer! Zalig!
Joehoeeeeeeeeeeeeeee Jay kan fietsen op haar 3wieler! En dat terwijl de fysio heeft egzegd dat ze gee kracht ervoor zal hebben omdat ze haar bovenbeenspieren moet versterken! Jay doet echt waar ze zin in heeft! Alleen mijn driftkikker zit nu haar fiets te slopen omdat ze NIET kan sturen. En dat is natuurlijk de schuld van de fiets!