Jayda, wat ben jij een eigenwijze knappe meid!!!!!!! Juffie, eerstvolgende keer gelijk de driewieler meenemen naar de fysio!
Zwaai.. brak na een avondje feestje en TE VEEL glaasjes zwarte vodka.. Wel erg lekkerrr.. Morgen teambuilding en dinsdag kom ik weer kletsen.. Toedeloe..
Britteke, hoeveel flessen krijgt Roan in 24 uur? Leuk dat Sam zo dichtbij de circusdieren mocht kijken! Jullie waren toch pas in Blijdorp geweest? Daar wil ik binnenkort ook eens heen. Wat vond Sam van het grote oceanium? Salapio, beide kindjes wat moeilijker met slapen...jammer is dat als het juist zo goed ging. Hier slaapt Senna tot nu toe in de nacht nog door Evi's gehuil heen.
Ons vreetzakkie had gisterenavond om kwart voor 11 haar laatste flesje en kwam toen weer om 01.00 uur en om 03.15 en om 06.15 Best wel vermoeiend moet ik zeggen...
Olga, Roan zit incl nacht op 7 flessen. Meestal 6/9/12/16/19/22/03 uur. Blijdorp was leuk, Sam vond het oceanium heel indrukwekkend! Leuk om te zien! Helemaal verwonderd om zich heen kijken! Zo Sam slaapt even. We waren vanmorgen nog even afscheid gaan nemen vande circusolifant en daarna gaan zwemmen met z'n tweetjes. Papa en Roan hebben thuis heerlijk geluierd!
hoi! hoe gaat het hier met iedereen? nog iets gebeurd dit weekend? we zijn nu thuis van weekendje ik nog altijd snottebel, nu zelfs pijn sinussen en verhoging, heb nu net toch maar een dafalgan genomen verdorie ik wil me weer goed voelen!!!
Oh ik doe net weer iets doms... Ik ben aardappels aan het schillen en wilde even snel Roans flessen in de magnetronsterilisator zetten... Begint het ineens te stinken.. .Wat denk je?? Hij stond nog op de oven!! Stomme combi's hahaha. Tja heb nog 2 flesjes kunnen redden... sterilisator is gesmolten!!!
Britteke, Evi drinkt er 8 van 100 ml weg! Jij een leuk Sam-ochtendje gehad. Hoe vond Sam het bij Sassa en Toto van de week? Arka, weekendje weg geweest? Balen dat je je zo beroerd voelt zeg. Net twee vriendinnen op visite gehad. Weer verwend met kleertjes. Echt die kast van Evi puilt zo helemaal uit! Britteke krijg jij ook veel kleertjes? Bij Senna kregen we heel weinig; meer speeltjes enzo.
britteke, oei...zat je bijna zonder flesjes meid! Hoe zit het bij jou met de kilo's? Hoeveel ben je al kwijt en wat moet er nog af? Ik was in totaal 10 aangekomen. (bij senna 15) Er is nu 6 af. Weeg nu 70 en wil naar 63; maar zou al heel blij zijn met 65. Betekend dat ik nu wel echt moet gaan opletten met snoepen tussendoor! En verder hoop ik veel te kunnen wandelen met Evi. Wij eten straks lekker patatjes, jummie! Minder voor de lijn, maar ja...
Olga, Zandkasteel is as woensdag! . Op zich valt het mee met kleertjes. Heb wel wat gehad maar het verschilt enorm. Als ze vragen wat ik wil vraag ik babyspeelgoed dus dat scheelt . Ik vind kleertjes altijd wel leuk maar niet iedereen heeft dezelfde smaak he . Ik baal altijd van die lelijke pakjes hahaha... Lekker ondankbaar ben ik! Arka, lekker weekend gehad?? Zijn jullie weggeweest?? Gaat bij jou ook opschieten, nog 2 dagen en je mag!! Of is dat in Belgie anders?? Nou ben maar ff op marktplaats aan het kijken voor een magnetronsterilisator... T zou me namelijk best nog een keer kunnen gebeuren whahahaha. Hier misschien nog iemand eentje in de aanbieding?
Olga, moet toch nieuwe flesjes halen want ze zijn wat vervormd hahaha. Wat een stunt ook he. Ik was nu 12 kg aangekomen volgens mij en er moet nog een kilo of 5 af! Ik maak me er nu niet zo heel druk om en geniet lekker van mijn verlof en het goede leven. Na mijn verlof wil ik namelijk met Cambridge beginnen. Er moet namelijk minimaal 25 kg in totaal af... Ik ga dus lekker crashen... (HEEL SLECHT I KNOW!! )
Ikkom even zwaaien robin heeft is al 2 dagen niet in zijn hum huilen huilen huilen en veel willen drinken.. hij is denk aan het regelen.,, dus lekekr rustig aan heb vandaag lekker geshopt bij het tuincentrum boel leuke dingen gekocht zo ziet het huisje er weer meteen anders uit . ik kom snel weer kletsen .. knuffff
Olga.. Evi wordt dus lekker verwend met kleertjes.. leuk! Britt.. Duur grapje.. de flesjes grillen.. Knap dat je strax cambridge gaat doen! Ben je lekker snel val de overtollige kilo's af. Gerda.. hoe is het meid. Miep.. Inmiddels een helmpje uitgezocht voor Jari? Lindy.. je huisje lekker opgefrist met nieuwe spulletjes. Lekker is dat he? Salapio.. wat een mooie kids heb je ook. En dat bekkie van Mirre.. Lekker ondeugend!! Arka.. beterschap! *** Net een dik uur liggen slapen op de bank.. ben weer een beetje bij! Met Esmee gaat alles goed.. Die heeft zicht wel vermaakt bij mijn ouders, had goed geslapen en in het grote bad gespeeld. Kortom Feest!! Ze begint steeds duidelijker te praten met soms wel 4-5 woordzinnen.. Ze springt als een bezetene, kan onwijs goed gooien en kan zelf bellen blazen. Van de week heeft ze zelf tussen 2 paar gympen gekozen. Ze wou de roze.. en was zo blij met d'r schoentjes dat we ze maar aan hebben gelaten in de winkel.. Daarnaast is ze wel enorm aan het grenzen zoeken.. De regels zijn dus eventjes wat aangescherpt. Verder is het een echte vrijdoos.. Ze pakt met beide handen je gezicht vast en dan krijg je een heerlijke natte kus vol op je mond. Love - it!
Lindy, wat balen zeg dat Robin niet in zijn hum is... Hopelijk klaart ie snel weer op . En lekker het huis weer opgefrist met nieuwe spulletjes.... altijd leuk! Judith, het gaat nu hard he met onze kids. Sam wilde vandaag ook niet zijn Tommy Hilfiger zwembroek aan die ik uit de kast haalde. Hij haalde zelf zijn andere zwembroek uit de kast... Nee mama deze!! hahaha... Oke wat jij wil schat!
arka, nog ff meid! brit, moest wel een beetje om je actie lachen misskeita, hannah geen zin in een jeukjurk olga, zwaai! judith, esmee zo'n vrijdoos! hier gaat het praten ook hard! vandaag een 7 woordzin gespot. zo krom als wat, maar zoooo prachtig! lindy, hopelijk is robin gauw zichzelf weer! doeidoei! ik duik mn bedje en een drukke week weer in. Niels ging drama maken van het slapen gaan... hopelijk blijft het bij één keer. Dat heeft hij nog nooit gedaan.
Britteke pech met de oven.....tja dat worden nieuwe flesjes halen.. Olga een vermoeiende nacht..hopelijk vannacht weer ietsje beter...misschien kan je de voeding wel iets ophogen? Lindy..dikke knuffel voor Robin!! Judith..Esmee lekker wijs aan t worden..hier nog zo'n een..geweldig hè! En zelf schoenen uitgekozen..super!!!foto?! We gaan vrijdag meten en uitkiezen.. Sanneke drukdruk!! Denk je wel een beetje aan jezelf!! Ik ben vandaag lekker wezen sporten..tijdens t slaapje van de mannen. En vanmiddag nog even visite gehad...altijd gezellig.
mamavesmee Ja ik vind het altijd leuk om een keer in de zoveel tijd wat te veranderen mijn huisje is vooral in bruinige tinten en had turqouise als accentkleur alleen was er een beetje op uit gekeken hihi heb nu alleen nog turquise kussentjes.. Moet nog even op zoek naar andere sloopjes of mijn schoonmams lief aan kijken of ze sloopjes wil maken. Lekker op de bank geslapen heerlijk is dat he? Super dat het met esmee zo goed gaat. Zoo leuk dat ze meer gaan praten kleine papagaaitjes Lekker knuffelen met je meisje fijn is dat he demy is niet z`n knuffel kont robin wel Britt wat eens stunt met je flessen hihi.. heb ik ook gehad hoor alleen stond bij mij de pan droog te koken :S.. stomm.. is al bijna 2 jaar terug maar toen ik jou verhaal last moest ik er meteen weer aan denken.. hoe gaat het met de kleintjes? en met jou zelf? Sanneke vervelend dat niels drama ging maken met naar bed gaan is hij wel gaan slapen? hoe is het met jou meid? hoe voel jeje? Leuk behang trouwens ben benieuwd wat het geworden is Miep en miep lekker gesport meid ik ga het binnenkort ook weer oppakken heerlijk lijkt me dat. en gezellig visite gehad ********************************************* GOedermorgen ik ben al vanaf 6:00 wakker :O.. robin had er niet zo veel zin meer in.. ben er maar meteen uit gebleven want slapen heeft dan toch niet veel zin meer wordt ik alleen maar sagerijnig wakker haha.. Agh ik moet niet zeuren hoor want hij heeft geslapen vanaf 20:30 heb ik even rustig kunnen douchen gister en daarna ook lekker naar bed .. Lag er heerlijk om 22:00 in.. Stefan was pas om 02;30 thuis zijn collegaatjes was onwel geworden dus die was naar huis gegaan.. kon hij afsluiten.. en helaas bleven de gasten tot half `1 zitten en dan nog kassa tellen.. dus een laatertje .. Vandaag was robin gelukkig wat meer in zijn hum hij ligt al weer in bed .. demy slaapt nog er kwam net wel wat geluid van het kamertje van daan maar nog geen "mama" dus ga nog maar niet kijken.. zo ff aankleden moet straks naar de ORTHO hopelijk halen ze dan eindelijk mijn beugeltje er weer uit en gaat mijn spalk weer vast .. en vanmiddag even mijn abonnement vanmijn tel verlengen en een nieuwe Foon uitzoeken JOEPIEJJ ook even naar de hansanders wil een andere bril en een zonnebril.. ook nog even de doos bij de prenatal ophalen . druk dagje vandaag en vanmiddag wordt demy geknipt komt mijn schoonzusje even doen hangt zo armoedig in haar gezicht. mag van mij wel weer flink kort want mevr wil toch niks in der haar fijne dag meiden
Hier had Tobe een rustig nachtje, maar Mirre werd rond 4u wakker ... pffff ... Jan is dan heel streng (ik word dan een weekdier maar heb me gelukkig kunnen beheersen), maar dat werkt wel: ze valt weer in slaap en komt s ochtends heel vrolijk onze kamer binnen Gisteren weer bij Nichtje op bezoek geweest ... wat een moppie ... en wat een hummie. Tobe is echt een reus!