wij zijn gisteren naar de efteling geweest...was super gezellig en het was helemaal niet druk! ff spammen...
goedenmorgen, french wat een lieve foto's ik lees mee maar ben aan het werk (tussendoor ) Gisteravond samen uit geweest, het was echt heerlijk gezellig maar we waren pas om 1u thuis en om half 6 gaat de wekker. Ben dus redelijk gesloopt, haha. Opa en oma hebben op de kids gepast en dat is ook prima verlopen....nu alleen nog een beetje (werk)moed bij elkaar sprokkelen
Lindy, jeetje druk dagje voor de boeg maar wel met leuke dingen toch?? Lekker shoppen . Veel plezier ermee!! Salapio, pfff 4 uur is echt nog te vroeg ja.. Gelukkig wilde ze toch nog wat slapen nadat Jan haar had toegesproken . French, mooie foto's!! Had ze op Hyves ook al bewonderd! Johana, heerlijk genoten van jullie avondje uit dus!! Werk ze vandaag!
Hier werd ik om 9 uur wakker van de wekker. Beide kids sliepen nog! Ben er maar uit gegaan want ik zou kraamvisite krijgen. Toen ik mezelf aan het opfrissen was werd Sam wakker. Heb hem snel even verschoond en aangekleed. Toen kreeg ik een sms van mijn vriendin die langs zou komen. Ze moest met de hond naar de dierenarts en nu moesten ze hem laten inslapen... Heel triest! Zij komt dus niet dus kon ik weer even rustig aan doen. Daarna Roan wakker gemaakt, flesje gegeven en nu zit mama lekker ff achter de laptop. Sam kijkt Dora en Roan ligt in de box zijn muziekmobiel te bewonderen . Vanmiddag om 16 uur wordt Sam opgehaald en gaat hij bij opa en oma logeren. Tegenwoordig gaat hij 1x per week logeren. Om de week bij mijn ouders en schoonouders. Ik heb dat logeren lang afgehouden maar nu hij uit logeren gaat merk ik dat het ons wat rust geeft, opa en oma genieten volop van hun kleinzoon en Sam geniet van de aandacht en de grote tuinen met dit mooie weer! (wij hebben geen tuin!! ). Morgen moet ik voor het eerst naar het CB met Roan. Ben benieuwd hoe zwaar hij is. Ben niet meer gaan wegen tussendoor maar aan zijn wangen te zien hoef ik me geen zorgen te maken .
Hallo allemaal, Angelina, wat sta je te stralen op de foto´s zeg! Esmee en Niels zijn ook lekker aan het kletsen zo te horen, leuk hoor! Tobe is een reusje vergeleken bij Nichtje. Salapio, het is maar goed dat je nog een tijdje BV geeft, anders zou je er alweer voor gaan volgens mij! Miep, merk je al verschil met Mika nu hij een tijdje naar peutergym gaat? Dat hij bv meer durft of andere vaardigheden heeft geleerd? Britteke, geen idee wat het Cambridge dieet is, maar zo te horen best heftig. Sanneke, hoop dat het slaapdrama maar eenmalig was. Lindy, huisje opgefleurd metnieuwe hebbedingetjes! Vandaga een drukke dag voor jou zeg! Johana, lig je nog niet te slapen met je hoofd op het toetsenbord? Fijn dat je een leuke avond met Jan hebt gehad! Ehm...ik weet het niet meer....hoop dat ik niemnd vergeten ben.
Britteke, wat sneu voor je vriendin zeg... Ik heb vandaag een visite vrij dagje! Vanmiddag met Evi voor de gehoortest, dan laat ik haar ook gelijk wegen. Ze krijgt ook al bolle wangetjes dus ben benieuwd!
Olga, ben ook benieuwd hoe zwaar Evi is gezien haar grote eetlust . Het is stralend weer... Denk dat ik de kids zo mee naar buiten sleep. Even een speeltuintje opzoeken
Ben benieuwd hoe zwaar Evi en Roan zijn ... in ieder geval bolle toet Heel veel leuke foto's gezien de laatste pagina's! Succes met moed verzamelen Johana Britt, heerlijk tot 9u slapen! Ik ben best een beetje jaloers Nou zeg ... mag van Tobe echt niet op de compu. Gaat ie mopperen . Maar hij is dus echt aan het rommelen. Slaapt max een uurtje. Hopelijk valt ie weer in slaap, is wel goed even een uurtje erbij!
Salapio, 9 uur komt hier ook niet vaak voor, maar was zeker heerlijk! Zitten nu in de speeltuin...Sam gaat los op de glijbaa . Zo maar weer huiswaarts voor Roans fles!
leuke foto's heb ik gezien!! en volgens mij gaat het met het kleine grut ook allemaal goed hier ook alles goed. zal binnekort eerst weer eens uitgebreid lezen en reageren, dr komt met dit weer, en andere dingen gewoon weinig van. geniet allemaal lekker van het mooie weer!
Wij zijn weer thuis... Beide kids hebben gegeten . Roan ligt al op bed en Sam gaat ook zo! Heerlijk even rust hihi. Hier even wat spam van mijn bolle ventje!
Britteke, leuk!!!!!! Ninien, genieten van het mooie weer! Alles wel goed verder? Salapio, hier wordt ook niet uitgeslapen hoor! Ik moet weg....ga lekker lopen naar het CB. Senna is om 12 uur door oma opgehaald en ik heb even snel beneden gestofzuigt en gedweild en een wasje aangezet.