Tobe zit in slaapmodus ... lekker hoor! Mirre heeft dik eenm half uur zitten tsjillen op de bank, maar nu is het klaar (net nu ik hier wat wil tiepen ). Ze is gek van Bert&Ernie. Straks even naar de kinderboerderij, boodschappen doen, hema en naar de bieb. Lieve foto's van je twee knullen Britt! Net even mn rooster zitten bekijken voor de aankomende periode ... blijkt dat ik verkeerd ben ingeroosterd *stoom uit oren* ... op ma en di ... moet zijn: di en vr. IRRITANT!
Ik stond echt met mijn oren te klapperen net.... Naast Senna, ons altijd en eeuwig lichtgewichtje, hebben we nu een echte holle bolle gijs gecreeerd! Evi was bij geboorte 3320, is afgevallen naar 3100 en weegt nu met precies drie weken 3870! In twee weken tijd is ze 630 gram aangekomen.
Salapio, zo jij hebt nog een druk middagje voor de boeg! Verkeerd ingeroosterd....dan hebben de roostermakers er lekker een probleem bij nu! Ninien, wat heb je weer een lieve banner! Ben weg...mijn kleine aapie is wakker en wil NU eten!
Wow Olga, wat een flinkerd!!! Je had het toch ook wel een beetje verwacht?? Het is hier rustig vandaag, net nu ik eens een keer volop tijd heb om mee te kleppen . Ik heb net even de badkamer helemaal gepoetst en ga zo Sam wakker maken. Die wordt zo opgehaald, Roan moet ook zo eten dus ik kan weer wat gaan doen en mijn luie reet van de bank tillen .
ikke ben happy ik heb meegedaan met een prijsvraag en ik heb 2 zonnebillen gewonnen van 139 euro per stuk
French, jij bent echt goed in prijsvragen! Zijn het behalve dure brillen, ook mooie brillen? Britteke, ik had wel gedacht dat ze goed gegroeid was, maar dacht zelf meer aan ongeveer 3550/3600 ofzo... Wanneer moet jij nou met Roan?
Hallo Allemaal Wilde dit even delen met jullie !! YouTube - P1370651.MOV Vanavond kom ik even lezen en reageren
@amber: wat knap! angelina snap dat trappen nog niet helemaal jullie waren dus gisteren ook in de efteling...ik heb je niet gezien het was wel lekker rustig! alleen jammer dat het wat fris was maar...het was droog we hebben een hele goede dag gehad! we gaan dit jaar zeker nog een paar keer...is voor ons maar 25 min rijden
THNX Meid !! Jesse heeft eerst op een driewieler gefietst Enne was zeker leuk gisteren bij de Efteling. Miss zien we elkaar wel een keertje daar. Wij hebben abonnementen. Wij wonen er natuurlijk ook dichtbij. Proficiat met je zonnebrillen
@olga Je meisje is flink aan het groeien !! Mooi zo Enne Jesse heeft een extra klein fietsje. Is geen echte 12 inch. Maar hij fietst er goed op. In de schuur staat nog een 12 inch Loekie voor als ie groter is. @Britt Succes op het CB morgen @Salapio Wat een mooie kindjes heb je toch. @Lindy Wat een binkie is Robin al zeg *even verder terug lezen, vandaag moeten werken*