@french Leuke foto's van de Efteling !! Grote meid is Angelina al. Zo nu ga ik snel CSI en Bones kijken Hier is alles ok !! Truste alvast
hai meiden ik kom even zwaaien ben op mijn nieuwe telefoon aan het internetten even flink uitproberen maar het lukt al aardig tot morgen fijne avond
Hoooooooi! 'k Ben halverwege ergens begonnen met bijlezen. Leuke foto's voorbij zien komen! @amber1978: wauwie! Jesse flink aan het trappen. 't Wordt hier ook tijd dat er een fietsje voor Annabel komt... We hebben alleen zo'n houten loopfiets zonder trappers, maar daar doet ze nog niet veel mee. @French: je zal ook eens een keer niets winnen... Gefeliciteerd! Dure brilletjes... Hm... Maggik zeggen dat ik ze niet zo mooi vind? @ninien: leuke nieuwe bewerkte foto in je banner @olga: Evi groeit goed! @Salapio: hier ook een Sesamstraatverslaafde. Heerlijk toch! Stom rooster! Hier niet veel nieuws te melden... Manlief had zondag tijdens het basketballen zijn middelste teen flink bezeerd. Hij had het niet echt gemerkt, maar was vanochtend toch maar even naar de huisarts geweest. Niet gebroken, maar enorm gekneusd. Zo had de huisarts het nog nooit gezien. Hihi... Verder doen de meiden het goed op het nieuwe dagverblijf. Vorige week moest Annabel een keer enorm huilen toen we haar brachten, maar vandaag ging het als vanouds. Ze klom meteen aan tafel om te puzzelen en ik moest moeite doen om een kusje te krijgen. En 's middags wilde ze ook echt niet mee naar huis, ze was zo lekker met de Duplo aan het spelen. Heerlijk hoor! Evelien houdt de leidsters ook flink bezig, die is echt op ontdekkingstocht. Ze tijgert overal op af en klimt overal overheen, tussendoor, onderdoor. Tafels en stoelen zijn favoriet. Ooooh, en vanavond was Annabel een heerlijke knuffelkont. Dat is echt iets van de laatste tijd. Echt heeeeeeeeerlijk, hoe ze bij me komt liggen/zitten. Oja, ik heb vrijdag bloed laten prikken om het een en ander lichamelijk uit te sluiten i.v.m. mijn postnatale depressie en maar voortdurende vermoeidheidsklachten. Blijkt nu dus dat mijn schildklier waarschijnlijk te langzaam werkt. De waarden waren net tegen of over de grens, dus over twee weken nog eens bloed laten prikken. Hopelijk zijn de waarden dan normaal, dan hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken. Bah, bah... Zo, en nu ga ik even leuke fotospam zoeken...
Olga, sow he! Lekker spekkie dus ! Hoe lang is Evi? Amber, tjeeminee wat knap van Jesse. Mirre komt maar nauwelijks vooruit op dr driewieler . Ik denk erover om haar van de zomer een loopfietsje te geven. French, mazzel! Britt, vandaag naar CB ... spannend! Nelly, fijn dat het zo goed gaat op het kdv! Wat ziet Annabel er scheetig uit. En idd stuntvrouw Eef! Hopelijk zijn je bloedwaarden bij de volgende test idd normaal ... *** Hier een dramatische avond gehad met Mirre. Steeds uit bed, gillen, krijsen, etc. In het begin probeerde ik het op mijn weekdier manier: ok Mirre nog 1 liedje en dan echt slapen. Maar dat werkte duidelijk niet. Vervolgens op de strenge manier: steeds terug in bed doen zonder extra aandacht te geven. Uiteindelijk sliep ze na een uur gedoe . Op dat soort momenten zou ik willen dat ze in slaap zou vallen als we zingend naast haar blijven zitten. Maar ze houdt dan juist haar ogen strak open ... Vervolgens heeft Jan voor de tweede nacht nauwelijks geslapen: hij zit dan zo te luisteren of hij Mirre niet hoort ... Tobe wilde na zn voeding van 1830 om 21u al weer drinken. Daarna pas weer om 2, maar om 4u werd hij weer wakker. Geen melkhonger, wel mamahonger. En om 6u stond Mirre weer voor de deur ... *gaaaaaaaaap*. Mirre is vandaag naar de speelzaal en mn moeder haalt haar op. Waarschijnlijk daarna lekker naar de speeltuin dus ik heb een rustig daggie. Als Tobe dat ook wil tenminste
Gisterenavond laat heeft Evi een lekker volle fles gekregen en vanacht kwam ze pas om kwart voor 4! Dat was toch echt even lekker! En daarna om kwart over 7 weer, dus helemaal prima. Senna was om kwart voor 6 opeens aan het huilen om zijn mama-giraf. Maar die zat in de was, dus moest hij het met papa en baby giraf doen. Na een knuffel is hij wel weer lekker gaan slapen, knap he! Salapio, Evi was bij geboorte maar 48 cm. Nu misschien 50 ofzo? Amber, wanneer hoort Jan iets van die sollicitatie? Ik hoop echt dat hij aangenomen wordt! French, het is eigenlijk ook niet mijn smaak zonnebril. Ga jij ze allebei zelf gebruiken of maak je iemand anders er gelukkig mee. Of ga je ze doorverkopen? Juffie, ben je al met Jay haar fietskunsten bij de fysio geweest? Nelly, ahhh wat een lieve meiden heb je ook! Fijn dat de overstap naar het nieuwe KDV zo goed gaat met je meiden. Hmmm, mogelijk een vertraagde schildklier....zou dan wel een hoop verklaren he.
Senna telt steeds tot 10 en daar achteraan zegt hij dan 'wie weg op gezien'. Waarmee hij bedoeld 'wie niet weg is, is gezien'. Hij imiteerd een hoop van het Zadkasteel of Sesamstraat, echt grappig.
Salapio, roerige avond en nacht geweest...en dan is het best pittig de volgende dag he. Wel lekker dat Mirre naar speelzaal is en je even wat meer rust hebt.
Mirre telt ook tot 10: 1, 2, (3), 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 8, 10, 11, etc En dan: weg is gezien! IT TOM (ik kom)! Als ik zeg: mama telt tot 3 en dan doe je/ kom je ... dan zegt ze ook: tot drie dan it tom! (werkt verder wel ) Lekker zo'n nacht! Tobe alarm!
Even weer n snelle zwaai, ben Jen ondertussen de fles aan het geven (die ze heel moeizaam drinkt) Ze zit helemaal vol met snot en slijm. Hier zijn de avonden & nachten drama en daardoor overdag ook niet echt gezellig. Liv wilt niet meer slapen, het start al in de avond en blijft heel de nacht doorgaan... Overdag is ze mega sacho omdat ze moe is... En Jen is ziek...Ze moet eigenlijk haar derde enting maar het lijkt me beter dat we die maar niet gaan halen. Vannacht heeft ze bij ons in bed geslapen, ze voelde zich zo rot, ik kon haar lekker kriebelen en aaien en elke keer haar speen terug stoppen als ze weer zo moest hoesten... Gets....ze kotst zich nu WEER helemaal leeg, t zot volo met slijm... ...ben weer...
@zonnebrillen...ik kan ze niet gebruiken want ik heb een bril 8) en de modellen tja...ik vind ze wel grappig ik weet nog niet wat ik doe...weg leggen - verkopen of weg geven
Verschrikkelijke nacht achter de rug! De nachtmerries blijven mij achter volgen! Jay is een draak overdag en krijgt het heel vaak op haar donder. En sinds 3 nachten beleeft ze snachts alles weer! Nou dan ligt ze in bed akelig te dromen en helemaal te schokken met haar lijf. Uiteindelijk huilen en dan moet ik elke keer mn bed uit om haar te wekken en weer gerust te stellen. Zo zielig! We zijn weg richting de fysio!*geenzin*
Manlief werkt vandaga maar ene half daje joepieee! Ik ga lekker koken en Marokkaanse pannenkoeken maken. De helft voor ons en de helft voor mijn ouders. Dat zal een hele berg worden!
Ess dikke knuffel voor jou... Valt vast niet mee, met een kleintje wat niet lekker is, en een peuter die niet slapen wil en van slaapgebrek wordt je zelf ook niet vrolijker.. hoop dat het tij snel voor je keert *knuf*
hallo allemaal, sorry dat ik zo weinig kom bijkletsen hoor... maar ik denk wel aan jullie hier is alles goed. vanmorgen bij de vk geweest en helemaal goedgekeurd. ik heb voor iedereen een lekker stukje taart want ik ben NOG ouder geworden vandaag ... 37! oei! liefs, loopy
Loopy, Gefeliciteerd met je verjaardag!! Even een korte CB update van Roan. Hij is nu 4326 gram en 54 cm. Helemaal niks mis mee volgens de arts. Wel heeft hij een voorkeurshouding. Er was al ietwat van afplatting te zien dus heb gelijk contact opgenomen met een fysiotherapeut. Baat het niet dan.... Nu snel ff verder!! Edit; hij was bij de geboorte 3254 gr en is afgevallen tot 3070gr.
loopy gefeliciteerd ! olga en britt jullie kleintjes groeien lekker ik heb hier helaas weer een ziekig meisje ...'lekker nachtje gehad' kindjes werden om en om steeds wakker dus eigenlijk geen oog dicht gedaan updateje Rubin...soms is het bijna eng met die jongen...hij weet echt ALLE automerken...ALLE winkels bij naam...en dan ook nog eens ALLE merken in de winkels...van alpro soya,mona,knackerbrod tot plenty, calgonit, dove, nivea, syos enz enz enz...als ie het niet weet dan zegt das een moeilijke.....dan zeg ik het en de volgende keer weet ie het wel ...we zijn al helemaal een atraktie hier in het dorp hahaha