December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Is er hier nog iemand die belang heeft bij van die onderleggers uit het kraampakket..en heb nog zeiltjes en 2 van die gaasbroekjes...enz..?

weet t niet meer precies hoeveel en wat.....moet het even nakijken...
    maar anders breng ik het van de week hier naar zo'n inzamelpunt..;)

De was is voor vandaag wel klaar...alles hangt weer vol..;)

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, ik heb hier een heel nieuw kraampakket liggen en had nog heeeeel veel van bij Senna over. Dus denk dat ik meer dan genoeg in huis heb!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. ik vind ook altijd dat je heel relaxed overkomt en dat ben je in het echt ook.. :D En de was weer gedaan.. hier zit het 2e wasje ook in de machine..

Olga.. Dat vind ik ook altijd zo lekker aan de weekenden. Kan ik me rustig opmaken, haren doen en kleren aan trekken. Esmee speeld dan nog even bij Erwin in bed. 6 uur is wel erg vroeg ja.. Hopenlijk wordt het een uurtje of 2 later..;)

Vanmiddag even naar de mediamarkt geweest.. De rij bij de kassa stond tot halverwege de winkel ( 19 % extra korting) We wouden kijken voor een fototoestel. Zijn zo weer omgekeerd.

Esmee ligt al weer gewassen en gestreken in bed.. Ze was dood op.. Gisteren natuurlijk erg rumoerig en vanmiddag niet heel lang geslapen..

Morgen weer werken.. 1 slaapdienstje en dan nog een keer overleg en that's it.

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *zwaai*

haha heb hier ook nog zowat mijn complete kraampakket liggen..had nog niet gedacht aan een inzamelpunt..maar nu bedenk ik me dat ik het daar ook heen kan brengen.

judith leuke verjaardag gehad van manlief..en de oorlog weer aan kant. Jemig 4 mnd elkaar kennen en dan al zwanger..tja liefde gaat waar het niet gaan kan ;) :D

olga idd met twee kids groei je ook vrij snel weer in een soort van ritme. Net als miep probeer ik ook bewust tijd te maken voor mezelf en voor 'ons' (manlief et moi). naast mijn werk..en dat gaat uiteindelijk weer vanzelf.

Vandaag visite gehad, was hartstikke gezellie, roel is de gezelligheid zelve... Dani is nog erg moe maar duidelijk beter. Morgen blijft ze nog een dagje thuis en dinsdag gaat ze naar de gastouder..Roel gaat ook voor de eerste keer *slik*. wat zal het raar zijn om thuis te zijn zonder kids!

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kom even zwaaien :D

hoe zal het met jufffie zijn?

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, lieve banner!

Johana, jij dus ook al weer een ritme gevonden. Best snel vind ik! Oei spannend dinsdag zonder je kids...gaat Roel een paar uurtjes of gelijk de hele dag?

Judith, zo wat een lange rij bij de mediamarkt...kan me voorstellen dat je geen zin had om daar in te gaan staan. Ik krijg het echt niet voor elkaar om Senna om kwart voor 7 al in bed te hebben....

Hier is jan nu het wassen/bedritueel aan het doen met Senna, maar ik hoor veel gemopper van Senna en veel mama geroep. Vind dat soms best moeilijk... ga straks wel even knuffelen natuurlijk!

We gaan straks een film kijken; jan heeft er eentje gehuurd. Ingloriuos Bastards of zoiets. Hij duurt 2,5 uur dus we gaan maar op tijd beginnen!

Morgen breng ik Senna om half 10 bij mijn moeder en daarna even twee uurtjes ofzo voor mijn werk nog het een en ander uitwerken. Verder lekker de tijd aan mezelf, dus op het gemakkie wat huishouden en boodschapjes en even hier kletsen natuurlijk. Heb al mijn agenda doorgenomen om afspraken met vriendinnen, kapper, enz...beetje in te plannen.

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    olga roel gaat alleen de ochtend...vind het ook echt raar :D
    maar ja moet in maart weer beginnen dus moet toch een keer een 'wendag' doen bij de oppas :)

ben ook benieuwd hoe het met jufffie is?!

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga...niks meer nodig van t kraampakket..;) hier had ik idd dus ook nog veel van Mika..
    Hoop dat Senna lekker gaat slapen hoor..zodat je rustig filmpje kan kijken..en morgen even lekker tijd voor jezelf! heerlijk toch!
    lekker van genieten!

Judith...ah thanks..me relaxed..:p..
    en zo druk bij de mediamarkt..wel jammer..maar tja als je zolang in de rij moet wachten..schiet t ook niet op hè..
    en deze week een korte werkweek..lekker!!

Johanna..nou weet je..er stond hier toevallig een advertentie in de krant..vandaar dat ik er ook aan dacht..;)
    en Dani weer ietsje beter..gelukkig maar!
    Roel deze week ook voor t eerst naar de gastouder..spannend!!

Hier zijn mijn ouders nog even geweest..bakkie doen!
    zometeen gaan we hier ook even een filmpje of zo kijken...;)

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hallo Dames,

Mag ik weer even binnenvallen? Ik hoop later in de avond wat bij te kunnen lezen en te reageren.

Hier gaat alles wel goed. Het weekend wat ziek en snotterig geweest met zn allen maar we klagen niet. Tot op heden geen "echte zieken" hier. Jan is weer terug!!! Joehoeee!!! Wat was ik blij zeg, op zich niet zo slecht voor je relatie. Ineens besef je weer heel erg hoe gek je op elkaar bent hihi.

Vandaag bij een vriendin op visite geweest. Haar zoontje werd 1. Sam had besloten zijn middagdut over te slaan dus was wel strontvervelend na de middag. Gelukkig ligt hij er nu in en hebben wij ook even rust hihi.

Nog een nieuwtje.. Jullie hebben het verhaal van mijn broertje nog wel meegekregen he? Nu heeft hij sindskort een vriendin, kennen elkaar 5 maanden. Ze wonen sindskort samen, snel gegaan maar op zich was mijn broertje er wel aan toe. Appartement staat op zijn naam dus tot zover geen probleem zou je zeggen. Borderline is ook onder controle bij beide (zij heeft het ook). Nu kondigde ze beide afgelopen woensdag aan dat ze een kindje verwachten. We waren allemaal lichtelijk geshockeerd. Hoe graag ik ook blij wil zijn voor hem, ik vind het zo moeilijk. Ik merk zelfs dat ik een beetje boos op hem (hun) ben. Hoe kunnen ze dit nou doen?? Ze kennen elkaar net, met hun psyichische achtergrond, beide geen werk/opleiding (dus geen geld voor een kind zou je zeggen). Pfff ik kan maar niet aan het idee wennen. Ik hoop dat het met de tijd went. Het is nog maar heel pril ook en ze hebben t al aan jan en alleman lopen vertellen. Zo ondoordacht weer allemaal!! Er zit nog een hoop achter wat me dwars zit maar ga jullie dat niet allemaal op 1 avond aandoen hihi.

Met Jufffie gaat het niet zo goed heb ik begrepen. Ze reageert niet op smsjes dus voorlopig maar even niks op het forum en Hyves.

Nu ga ik ff opruimen en een ijsje eten :).

Daarna hoop ik terug te komen en wat bij te lezen!! xxx

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Olga, Kan me voostellen dat je t lastig vindt om het los te laten met Senna als Jan het doet, maar Senna voelt ook of jij er wel of niet achter staat.

Brit, heftig zeg van je broertje!

Kraampakket denk ik nog ff niet aan. Vorige keer zat er genoeg in, behalve het olifantenverband. Had vantevoren nooit gedacht dat ik dat op zou gebruiken :)

hoelang duurt die waterpokkenkoorts? Nu weer 38,5 maar wel een vrolijk mannetje. Morgen maar gewoon naar de oppas.
    k Probeer het niet te laat te maken.

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Agh heeft Niels de waterpokken te pakken. Zo te lezen is het al ver voorbij. In ieder geval beterschap en hopen dat ze snel weer verdwenen zijn!

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Sanneke: robin is vroeg wakker smorgens ja
    ik voed hem en dan gaat hij nog even in de box zodat ik kan
    eten en drinken en demy uit bed kan halen en eten geven.
    en dan meestal na zijn badje en na nog een voeding weer naar bed
    eht is een erg wakker kindje hij slaapt overdag niet zo ontzettend veel meer.
    het gaat nu een beetje naar 1 slaapje smorgens na zijn voeding rond 10 uur ofso en
    dan smiddag nog 1 uurtje en savonds zijn het haze slaapjes van 30 min
    en eigenlijk na zijn avond voeding rond 22 uur gaat hij echt goed slapen
    en dan hoorik hem pas rond 3 a 4 uur zeg maar
    hij is echt onzettend bezig met een ritme ontwikkelen volgens mij.
    de ene keer is hij om de 3 uur voor een voeding de andere keer weer om de 2 uur..
    wel vermoeiend hoor :(..
    maarja even doorzetten :).
    Niels goed geslapen :).
    Mooi stop woordje he AU hier ook hoor
    alles is auw..

Mamavesmee huisje weer schoon :)
    leuk dat je schoonmams haar ketting mag lenen :)

Olga senna is een erge vroege vogel zeg :O
    hoe houw je het vol
    en dan ook smiddags niet slapen ..:O..
    knuffel

Miep de kraamvisite was erg gezellig
    weer flink verwend met rompertjes en leuke broekjes :)
    Hoe laat gaat Jari bij jou naar bed?..
    Johana dinsdag
    roel ook naar de gast ouders spannend hoor :)
    Britt heftig verhaal van je broertje

HIer de dag liep echt super :)
    alleen ja de avond niet :(
    robin is tijdens het koken begonnen met huilen
    en tijdens het eten ook alleen maar huilen
    dus hem in de kinderwagen aan tafel er bij gezet
    daarna heeft hij heel even geslapen
    dus ikd enk leg hem lekker in bed want hij
    was in mijn armen in slaap gevallen..
    maar mooi dat meneer na 30 min weer wakker is :S..
    wou nog z`n hoop doen maar hij pikt het nu echt niet
    om weg gelegd te worden ligt nu naast mij in zijn wiegje te mopperen
    ben zelf maar op bed gaan zitten met de laptop :).
    demy ligt heerlijk te slapen
    vanmiddag ook zonder protest naar bed gegaan :D:D
    JOEPIEJJJ..
    Ik ga nog ff email checken en met mijn kleine man kroelen :)
    en dan hopelijk valt hij zo nog even in slaap zodat ik nog even
    rustig mij boekje kan lezen :D.
    slaap lekker

13. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hallo allemaal, ik hou het even bij zwaaien. Heb alles even terug gelezen, maar ik ben te moe om te reageren. Ik duik zo lekker mijn bedje in.

Tot snel.(hoop ik)

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

britteke..och jeetje...wat heftig joh!! Ik hoop maar dat het goed blijft gaan met hun beiden..

Lindy...hier ligt Jari de hele dag in bed tussendoor wel in de box..maar zodra die moe wordt dan gaat ie in bed.
    Dus savonds ligt ie meestal vanaf 4 uur in bed en dan haal ik m er nog 2 keer uit voor een fles maar alleen fles en weer terug in bed..
    En jullie weer lekker verwend!!leuk!!

Hier ligt me toch een pak sneeuw..BAH!!
    zeker wel 10cm...dus ga nu gauw even de stoepen aanvegen voordat de kids in bad moeten..
    tot laters..

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

jemig britt dat lijkt me wel moeilijk ja, ik geloof dat ik in die situatie ook vooral boos zou zijn op mijn broertje.

lindy robin het huiluurtje s'avonds? en vroeg wakker...vervelend!
    Hier hebben we eigenlijk wel een redelijk ritme...wakker worden mag hij mee naar beneden, fles en als hij moe wordt gaat hij weer naar bed. Zowieso rond'half 7 s'avonds gaan ze allebei naar bed ik wil de avond voor ons houden en dat gaat goed. Om half 11 maakt manlief hem wakker voor de fles en meestal komt hij dan tussen half 4 en half 5. Dus we hebben al enigzins een ritme haha.

miep in de sneeuw, getverderri...ik heb hier de gordijnen nog niet open gedaan....ik wil het niet weten! :D

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    GOedemorgen
    HIer een super nacht gehad
    gister avond om half 9 zelf naar bed gegaan
    robin heeft geslapen tot 2 uur en toen tot 6 uur..
    en ik hoor hem nu ook wakker worden..
    HIj is geschrokken van demy der geschreeuw :(
    IK merk echt dat hij daar ontzettend onrustig van wordt..
    vooral als ze smorgens door het dolle heen is..
    gaat hij heel hard huilen :( zo zielig
    het zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik..
    vandaag naar de fysio verder rustig dagje :)

Sam zwaai zwaai :)
    Miep Okaj :) was ik nieuwsgierig naar
    want robin vind het overdag dus helemaal niks in bed
    huilen en huilen..
    maar sinds gister toch weer bezig om het steeds
    weer in bed te leggen en overdag is het goed gegaan :)
    alleen savonds niet :( dus savonds heb ik hem in de reiswieg gelegd
    beneden.. De box vind hij ook nog niet alles heb hem nu
    wat kleiner gemaakt met het voedingskussen en nu vind hij het leuk voor eventjes :)
    Hier ook een pak sneeuw bah.. wou net op de fiets naar de fysio..

Johana Ja savonds is hij niet graag alleen
    Moet echt nog een ritme er in vinden
    savonds ben ik alleen man lief is werken
    dus echt tijd voor man en ik hebben wij niet
    hij is alleen op MA En DI vrij.. en probeer hem dan
    wel optijd op bed te leggen maar savonds is het drama
    alleen in bed, als ik er bij ga liggen of zitten vind hij het
    prima :).. maarja dat moet natuurlijk niet zo blijven.
    Fijn dat je een ritme hebt :)
    hier komt het van zelf wel denk ik :D.
    even door bijten hihi :D
    met demy duurde het ook een tijd voor ik het echt onder de knie had.

Fijne dag meiden..

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    *voldoet aan meldplicht*

Ik heb een buddy ... zal Olga sms sturen als Jochie geboren is. Maar het is weer helemaal rustig (op de karateschoppen na gelukkig ;)). Dus ik stel me inmiddels maar in op 21 februari :D

Hier alles ook prima. Heb een heel rustig weekend gehad, Jan heeft onwijs hard gewerkt zodat ik nu weer wat energie heb. Mirre kan zichzelf supergoed vermaken, het is echt ongelooflijk. Soms enorme peuterpuberbuien, maar die zijn te behappen en gaan meestal redelijk snel weer over. En we hebben besloten het niet slapen maar gewoon zo te laten zijn ...

Ga nu douchen en vooral Mirre ontdoen van iets dat echt onwijs riekt :D (zelf zegt ze: nee niet poep, alleen plas ... de leugenaar)

18. :$ het sneeuwt hier echt enorm....

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hier ook! :x

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ sneeuw.. hier ook een flink pak.. zeker een cm of 10! Met de wagen kom ik hier niet door maar de honden moeten wel uit dus met de slee naar het bos gewandeld.. Pfff wat een tocht..:D

Miep.. vanmorgen al vroeg in touw met sneeuwvegen..

Salapio.. haha.. Mirre een leugenaar.. Hier ook regelmatig een jokkebrok.:D Verder nog geen tekenen.. Lief dat Jan je heeft laten rusten het weekend..

Dee.. jurgen geslaagd voor een mini laptop. Ja, het scheeld enorm maar die drukte pfff..En vrijdagavond lekker met zijn tweetjes uit geweest. Leuk zeg! Esmee heeft ook 1x een bloedneus gehad.. Je schrikt je rot he?

Lindy.. Robin dus veel behoefte aan mama.. Niet zo gek toch? ;) Lijkt me wel zwaar 5 avonden alleen. Knap dat je het lukt!:)

Sam.. verder alles goed meid?

Vanmorgen met de slee , Esmee en honden naar buiten. Wat een ondernemening zeg.. pffff.. De honden waren helemaal wit met als gevolg dat het de woonkamer en keuken helemaal onder de sneeuw zaten..Pfff..

Zo eerst maar eens stofzuigen en dweilen.

Eerst koffie en fruit..;)

Deel Deze Pagina