December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

Lijkt me erg gezellig jullie weer eens te zien.
    En ook zeker jullie nieuwe aanwinsten

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    welterusten !! hopelijk kunnen jullie een beetje slapen samen

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    mijn geweldige peuter

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    mijn grootste trots

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    mijn mannen

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    mijn meisje

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    zo dat was de spam weer.

en nu de x factor uitslag.
    Lieke slaapt bijna op schoot. Thomas is nog wel fit.
    Maar ze willen persee het einde zien.
    we hebben het ook steeds gevolgd

welterusten alsvast

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hiiii!!

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Voor mij ook helemaal prima! Als er dan meer mama's wel willen komen...?!?!?!?! Lijkt mij in ieder geval wel erg gezellig!

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    heeey meiden hier even een updatje en een foto spammetje van mijn kids. Alles gaat goed hier. Erg druk op het werk en lekker in huis aan het rommelen. Daan ontwikkeld zich razendsnel, hele verhalen verteld ze en ze is (overwegend ;) ) heel gezellig. Haar hb is weer op peil en ze is weer echt de oude. Roel gaat ook hard, flinke jongen is het en altijd vrolijk. Echt het is genieten met mijn mannetje. Ik ga even wat foto's plaatsen van de kiddo's :D

ik lees overigens wel steeds stukjes mee hoor!

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Roel

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    danielle rond dezelfde leeftijd

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    en mijn trots(en) samen :D

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zo nu heb ik jullie weer genoeg lastig gevallen op de vroege zondagochtend, haha.
    Fijne dag allemaal (al is het wel echt heel slecht weer hier?!)

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen !!

@johanna

wat was jij er vroeg bij zo op de zondag morgen.
    Wat een mooie kiddies heb je toch !! Fijn dat Danielle weer helemaal de oude is. Daar heb je toch flink wat zorgen om gehad.
    En druk tja dat hoort er een beetje bij met werken en een gezin.

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    wij gaan vandaag denk ik een relax dagje houden.
    Tis hier nogal slecht weer.

Komende week is de avondvierdaagse en wij lopen natuurlijk met zijn allen mee. Jesse gaat ook alweer voor de derde keer mee.
    We hopen wel op een beetje mooi weer. Vorig jaar was het vreselijk.

Fijne dag allemaal

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat een leuke foto´s weer van Amber´s kids!
    Wie heeft X factor gwonnen? Ik heb het helemaal niet gevolgd, maar heb toevallig gisteren een paar nummers mee zitten kijken/luisteren.

Johana, ahhh wat een leuke spam! Nu vind ik ze helemaal niet op elkaar lijken, maar die foto van Daan op dezelfde leeftijd en Roel nu heeft toch best veel gelijkenis.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna heeft vanacht goed geslapen en Evi ook!
    Jan en Senna zijn nu naar het zwembad en ik ben net met Evi in bad geweest. Ze ligt nu uitgeteld in haar bedje!
    Ze ziet er een beetje zielig uit, want ze heeft een ontstoken oogje. Heel waterig en vol met gele prut iedere keer.
    Morgen is jan nog thuis en dinsdag begint hij met zijn nieuwe baan. Wel lekker dat hij tussendoor anderhalve week vrij was. Heb het idee dat hij wel wat is bijgekomen.

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hallo!
    k moest zowaar wat meer bijlezen dan de afgelopen dagen steeds! lekker hoor!

leuke foto's johana! ik vind ze niet echt op elkaar lijken.
    fijn dat dani weer de oude is.

amber, ook weer leuke foto's. En ik (juffie van groep 3:)) vind het snel om nu al over doubleren te praten na 3 maanden. Veel kindjes hebben dan nog moeite met de b en de d en met cijfers omklappen (doet ze dat ook?) en dat gaat vaak na een poos vanzelf goed. Misschien zijn ze bang dat Lieke ook dyslexie heeft (wel een groter risico als een broertje/ zusje het ook heeft) en willen ze niet te snel gaan met haar, maar dan is het niet de juiste weg dat ze geen extra hulp hebben gegeven of daar niet met julllie over gepraat hebben!
    Goed dat jullie binnenkort een gesprek hebben.

Olga, fijn dat ze lekker geslapen hebben vannacht! scheelt voor jezelf ook weer he.

salapio, lachen, dat bosje! en het uitsloven is heeeeel herkenbaar. Niels is ook een kei in uitsloven.

britt, hooi! kan me voorstellen dat je baalt als er geen meeting zal zijn na al je voorbereidingen. De allereerste decemberbmamameeting was in oktober 2007 en daar waren alleen lindy, olga, happygirl en ik... Toch was dat toen reuzegezellig maar ook jammer dat de een na de ander afzegde. Als er een minimeeting is kan ik misschien ook wel maar ik ben al zo dik dat ik niet zo handig meer naar de dierentuin kan.

vandaag 35 weken. Heb vannacht voor de eerste keer weer voorweeen gehad. ik had toen wel een gevoel van: HELP, ik ben er nog niet klaar voor! blijf nog ff zitten. Ook met het evt. wegbrengen van Niels, dat hebben we nog niet helemaal geregeld. Heb niet lekker geslapen dus en Niels was ook nog eens wakker vóór half 7! terwijl hij pas om 10 uur sliep want we waren bij mn schoonouders geweest en hij slaapt dan op de terugweg in de auto niet.
    ik heb hem tussen ons in gelegd en gezegd dat hij ech tnog moest slapen en hij is zowaar nog weer in slaap gevallen tot kwart over 8.
    Net in de kerkcreche was hij niet zo blij, hij wou steeds naar mama toe... vind ik zo zielig dan. maar goed, hij was denk ik ook nog moe van gister en de dienst duurde ook errug lang, ruim 1 1/2 uur.

Morgen officieel eerste verlofdag! het eerste wat ik ga doen is met mn collega overleggen voor school...;) echt niet tof maar ja, moet wel.

doeidoei

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, moet je met je collega overleggen voor het nieuwe schooljaar? Jammer dat dat net in je verlof valt. Ohhhh wat spannend...de eerste voorweeen gehad. Heb dat nooit gehad, dus kan me er niets bij voorstellen. Had je er veel last van en hield het lang aan? Snel oppas voor Niels goed afstemmen voor als het echt zo ver is hoor! Doe je ons nog een buikfoto kadoo binnenkort?

Dee, wat knap dat Estelle de kerkdienst zo goed heeft gedaan! Zeker als ze er voor het eerst kwam en toch erg lang stil moest zijn.
    Ahhhh jammer van de negatieve test. Hopelijk was het te vroeg en heb je over een paar dagen wel goed nieuws. Heb je gekke symptomen? Valt toch wel erg tegen he meid...als je graag een tweede ukkie wil en het wil nog niet zo vlotten. Ik duim echt voor jullie!

Deel Deze Pagina