December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bahhhhh, Senna heeft in zijn luier gepoept. Hij heeft al weken last van vrij dunne en mega stinkende luiers.
    Vanmiddag waren zusje, nichtje en zwager er even. Was gezellig. De kindjes met zijn drietjes op de foto gezet. Senna en ik hebben tovenaartje gespeeld met zijn lichtgevende toverstok. Ik zei het hocus pocus riedeltje en zwaaide met de stok en toverde Senna steeds in een ander dier. Hij ging dan door het huis rennen en maakte het geluid of de beweging van het dier. Daarna wilde hij mij natuurlijk toveren!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Whoehoe....Senna ligt er al een half uur in zonder zijn bed uit te komen en te gaan brullen! Relax is dit zeg! Heb opeens een rustige avond en tijd over!

Jan heeft 'Er komt een vrouw bij de dokter' gehuurd, dus dat wordt strakjes lekker snikken voor mij. Zo eerst met een Baileys koffie op de bank!

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Olga, nee het overleg is nog van dit schooljaar. Rapporten en groepsoverdracht voor over ruim een maand. Dat kan mn vervanger niet omdat die de kinderen te kort heeft gezien, de rapporten zijn nl al over 2 weken. Wij doen morgen de kladversie en mn duo en de vervanger mogen ze dan in het net doen.

daphne, wat lekker dat estelle zo zoet was in de kerk. Niels kan nog geen 2 minuten stil zitten en stil zijn dus ik neem hem nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang niet mee.
    en spannend hoor, dat testen! ik hoop zo voor je dat het raak is deze keer!

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ow en die voorweeen voelen als menstruatiekrampen. ik was toch wel erg slaperig en vraag me nu af of ik het niet gedroomd heb :) maar das niet zo. En het begon om een uur of half 2 denk ik tot ?? uurtje of 3, half 4. Tussendoor heb ik wel geslapen hoor.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    baileys, ik wil ooooooooooooook!

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond !!

@olga

Beterschap voor Evi. Niet leuk als zo'n kleintje ziek is.
    En wat fijn dat Senna goed is gaan slapen.
    Succes met de film. Ik heb het boek gelezen en wil de film echt niet zien. (te aangrijpend we hebben zoiets van dichtbij meegemaakt)

Thnx voor je compliment op mijn pixies

@Sanneke

Thnx voor je wijze woorden.
    Geniet van je verlof meid. Balen dat je toch nog moet werken in je verlof.
    En voorweeen. Niet fijn maar er wordt wel vaak wat voorwerk gedaan en dan kan het zijn dat de echte bevalling korter is.
    En niels niet stilzitten, ach dat kunnen veel kindjes van die leeftijd niet. 1,5 uur is ook wel erg lang voo'r zo'n kleintje.

Nog even wachten met de baileys meid.

@Dee
    Wat goed dat Estelle zo lief is geweest bij de doop. En wat jammer dat je eerste test negatief was.
    Hopelijk snel een positieve test

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Vandaag hard gewerkt in huis. Ik heb Jesse zijn kamer verbouwd.
    Hij heeft nu een echt groot jongens bed. Het kleine ikea bedje met het dunne matras vond ik toch niet zo. Dus nu heeft ie een eenpersoons bed met een goed matras en bodem.

Daarna Thomas zijn kamer opgeknapt, gekookt, gegeten, kids gewassen en naar bed en de weekend strijk gedaan. Nu lig ik lekker in bed Fringe te kijken.

Morgen begint de avondvierdaagse.

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Welterusten alvast !!

Op naar een nieuwe week . De eerste van juni :)
    Aftellen tot aan de zomer (vakantie)

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanacht heerlijk geslapen en voel me zowaar een beetje uitgerust! Evi kwam pas om half 7 (23.15 laatste fles gegeven), de schat! En Senna volgde ook gelijk en kwam stoeien op bed, waar Jan eigenlijk nog geen zin in had!

Sanneke, het is inderdaad logisch dat je samen met je vervangen de rapporten voorbereidt. Maar ik kan me voorstellen dat je ddar wel graag bij bent en invloed op hebt, want jij hebt ze immers het hele jaar les gegeven.

Amber, over hoeveel weken is het zomervakantie? Horen jullie bij midden of zuid? Wat heb je gisteren een hoop verandert op de slaapkamers! Vinden de jongens het leuk?

Dee, werk ze vandaag!

Misskeita, hoe gaat het nu met Sarah?

Miep, Judith, Essebes, Juffie (en nog veel meer).....we missen jullie!

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wat een suffe toestand dee!! en wat een oele. een heel slechte verlate 1 aprilgrap.

enne... geduld meis! Al hoop ik natuurlijk voor je dat het raak is!

collega is weer weg, ik heb last van zuurbranden en duik zo ff mn bedje in. Niels is lekker bij de oppas. Heerlijk. Hier in Nijkerk is het koud. Brrr. En dat op 31 mei...

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zie dat ik gemist wordt!:D

Bij ons alles goed, druk met van alles en nog wat..
    We hebben het huis mooi op de kop ( nieuwe keuken).. druk met PSZ.. schoonmaken, genieten van het mooie weer enz enz..

Vorige week is Esmee gevallen op de PSZ.. ze is bewusteloos geweest en bleek een hersenschudding. Erg heftig maar alles is weer goed. Ze ging vanmorgen met veel plezier naar school!

@ foto''s.. Zag weer mooie foto's voorbij komen.. Wat een mooie kids allemaal!

Sanneke.. Nu echt verlof! Houd je in de gaten hoor!:D

Olga.. Fijn dat jullie een nacht door hebben kunnen slapen. Jan van de week starten met zijn nieuwe baan? Fijn, hopenlijk hebben jullie nu wat minder spanning!

Dee.. spannend zeg! Duim voor een dikke +

Amber..Druk met van alles en nog wat lees ik! Hoe gaat het jou met afvallen?

Even een korte update en reactie van mijn kant!

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dee.. Ja, was best heftig! Esmee is achterover van een bankje gevallen, op haar achter hoofd. Het is donderdag gebeurd en vrijdag had ze nog wel wat last, zaterdag ging het al een stuk beter.. Esmee gaat nu maandagochtend en donderdag middag. Wanneer ga je weer testen?

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat een kil bedrijf zeg...ze hebben wel meer gekke regeltjes bij jullie volgens mij?

Judith, heeeeej daar ben je! Oh wat naar zeg dat Esmee een ongelukje heeft gehad op de speelzaal. Ze is toch pas net begonnen? En dan gelijk een hersenschudding.
    Begrijp ik nou dat de keuken inmiddels geplaatst is of moet hij nog komen? Blijf je lekker op gewicht of val je nog meer af?

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag naar het inloop spreekuur van CB geweest om Evi te laten wegen en meten. Er zit 8 weken tussen eerste en tweede afspraak, dus was wel erg benieuwd. Ze is vandaag precies 10 weken en weegt nu al 5490 gram! Mijn kleine lieve vetkleppie!
    Heb gevraagd of ze niet gelijk de 1e prikjes kon geven en dat heeft ze gedaan. De afspraak vervalt dan gewoon, mooi zo, want ik heb verder toch niets te vragen!

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

*zwaaaaaaai**kus**knuf*

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik kom ook weer es zwaaien - hier alles goed, alleen weinig puf om alles bij te lezen. sorry...

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hey lieverd! Hoe is het nou?

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    He Loopy!

Wanneer ga je met verlof? Moet je nog veel doen/regelen voor de kleine uk? Geniet je nog lekker van je buik en de bewegingen?

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Achgossie kussie voor Esmee!

20. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lieve meiden,

Sarah is weer thuis! Ze is nog behoorlijk ziek, maar er is geen direct uitdrogingsgevaar meer. Dus kunnen ze in het ziekenhuis niets voor haar doen. Nu thuis verder herstellen. Gelukkig heb ik zorgverlof op kunnen nemen.

Hoewel het fijn was dat Jan meteen paraat stond toen Sarah werd opgenomen, waren de 4 dagen vol beschuldigingen over hoe slecht ik de meiden opvoed niet echt te trekken. Ook de negatieve, denigrerende manier waarop hij Hannah steeds aansprak beviel me niets. Hij zat maar in die ziekenhuiskamer met de tv keihard aan filmpjes te kijken op youtbe (ook op vol geluid). Ergernis!
    Als klap op de vuurpijl heeft hij me gisteravond verteld dat hij verliefd is op een meisje. Boehoeeeeeee. Was voor mij echt een beetje de genadeklap. Hij gaat gewoon door met alles. Neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Ik voel me zo opgesloten.

Maar Sarah en haar herstel staan nu even op 1. En natuurlijk mijn lieve Hannah die zich super opstelt en zelf gisteren bij opa en oma voor het eerst op het potje heeft gepoept. Trots op mijn meiden. Wij redden het wel, ook zonder Jan....

Deel Deze Pagina