O ja, ben inmiddels trouwens al 18,4 kilo afgevallen 'T gekke is dat niemand het ziet. Ikzelf ook niet echt. Mijn kleren worden wel iets te wijd, maar het is niet zo dat ik al 2 maten kleiner kan shoppen. Na ja, ga gewoon rustig verder. Nog ruim 25 kilo te gaan
Wauw, wat te gek zeg! Echt heel knap dat je het zo goed volhoudt, zelfs nu met de opname van Sarah en de ergernis rondom Jan! Wel gek en ook een beetje jammer dat het niet zo heel erg opvalt. Dat moet toch goed te zien zijn lijkt me.
Misskeita, fijn dat Sarah steeds meer opknapt en wat knap van Hannah dat ze bij opa en oma op het potje heeft gepoept! Maar jij zult wel een nare dagen hebben gehad. De zorgen om je jongste meid, klaar staan voor je oudste meid en het vervelende gedrag van Jan... En dat hij durft te zeggen dat je de meiden slecht opvoed, grrrr! Dat gaat toch zeker wel je ene oor in en het andere er weer uit he meid! Je doet het fantastisch. Maar dat het je erg raakt snap ik wel hoor.
Vanmorgen jan naar zijn nieuwe baan gebracht. Hij krijgt vanmiddag als het goed is een auto mee. Daarna even bij de Action geshopt. Daar kom ik nooit omdat wij het niet in de buurt hebben. Heb wat leuke boekjes en knutselspullen mee genomen! Toen met de auto door naar de dealer, want hij doet heel raar en eng sinds van het weekend. Het is echt een goede auto en we hebben er nog nooit iets mee gehad... Alls ik snelheid minder en daarbij de rem en de koppeling tegelijk ingedrukt hou, dan slaat regelmatig de motor af. Morgen moet ik hem daar brengen en kijken ze hem helemaal na.
@misskeita: laat je oren niet aan jan hangen! je bent een super moeder...ik heb echt respect voor je! fijna dat de kleine weer thuis is
misskeita, wat heerlijk dat sarah weer naar huis mocht! en grrrrrrrrrr, ik word boos als ik de janverwijten hoor! Laat je niks wijs maken! je bent een supermoeder! niels weer bij het cb geweest voor het eerst sinds 18 maanden. Hij was 92, 5 cm (ik had hem maaanden geleden ook al op 92 cm gemeten, maar zal wel ander meetlatje zijn en 12,85 kg. Hij volgt keurig zn eigen lijntjes. Verder was alles helemaal prima en ze vond dat ie goed op schema lag. Nou, helemaal geweldig toch! vanmorgen is hij bij de oppas geweest en heb ik lekker geslapen. Nu slaapt hij en heb ik heerlijk mamatijd! Vanmiddag komen mn ouders met mn nichtje van bijna 3, gezellie hoor. Hier is het mooi weer. Wel bewolkt maar de zon weet er aardig tussendoor te piepen! doeidoei, tot later
Spannend Dee! Hoeveelste cyclusdag zit je nu? Duimduimduim! Sanneke, veel plezier vandaag Olga, hoe was Jan zn eerste werkdag? Missk, heb je een pb gestuurd *** Gisteren gewerkt en alles ging prima. T drinkt steeds beter uit de fles en dat is echt zo'n opluchting. Jan en M hadden een beetje ruzie bij het naar bed gaan, M gillen, T wakker. Dus Jan had zn handen weer vol. M was weer eens aan het rekken, maar uiteindelijk hebben ze het weer goed gemaakt en is M lief gaan slapen. Toen ik thuiskwam zat Jan zich heel erg schuldig te voelen op de bank, de gekkerd Wel een baggernacht achter de rug. Vanaf 1u kwam T om het uur zo ongeveer en om 2u werd M ook nog even wakker! Die is wel heel lief weer gaan slapen na een knuffel, een liedje en wat slaapgeklets. Gelukkig maar . Vanochtend had Tobe weer een poepbroek dus dat zal wel dwars hebben gezeten. Hij heeft daar echt zoveel last van en ik heb het idee dat dat zn lastige nachten veroorzaakt: pijn. Morgenochtend prikjes (de eerste) en ik ga daar meteen even naar vragen. Ook heeft ie veel jeuk van de berg op zn bolleke, misschien heeft de HA ook daar handige tips voor.
@Salapio: bedankt voor de oppepper via PB! @Dee: spannund!!!! Wanneer ga je testen? @Olga: Hoi! @All: bedankt voor jullie lieve bemoedigingen. Volgens mij ben ik nu eindelijk op een punt gekomen dat ik helemaal klaar ben met Jan! *** T gaat steeds beter met Sarah. Ze eet vandaag als een bouwvakker. Ben zelf heel hard bezig met een innovatie-opdracht voor mijn studie. Moet vrijdag af, dus dit dagje zorgverlof komt me eigenlijk wel van pas Ga dit weekend met vriendinnen naar Den Bosch: winkelen, uit eten, stappen, slapen in een hotelletje, uitgebreid ontbijten en dan zondags ook nog wat leuks doen (moeten we nog verzinnen). Heb d'r zin an!
*zwaaaaaaaaaaaaai* vanaf mijn werk. Niks teruggelezen. Snelle ego-up: Vrijdag gaan we een weekje naar Ameland. Na onze vakantie gaat de hovenier aan de slag met onze tuin. Ik heb er zin in! Sinds Eveliens verjaardag was Annabel ontzettend dwars, maar dat is weer bij aan het trekken. Evelien en ik zijn gestopt met borstvoeding. Ze wilde niet meer. Maar we hebben toch maar mooi een jaar volgemaakt. Ikzelf heb last van bandenpijn, denk ik. Voelt in ieder geval niet fijn zo net boven mijn liezen. Mijn schildklierwaardes zitten in het goede gebied, maar de dosering is toch ietsje opgehoogd. Ben nog steeds wel moe, maar niet meer zo erg als eerst. De internist liet vallen dat ik waarschijnlijk weer naar de vlos kon *voorzichtig joepie!!!*, maar dat wil ik even kortsluiten met de gynaecoloog (afspraak na onze vakantie). Einde ego-up... Miss you all!!! Hele dikke knuffels voor iedereen die het nodig heeft! En natuurlijk ook voor degenen die het niet nodig hebben. Groetjes, Nelly
Oooooh, DaphneenEstelle!!! Jaaaaaa, streep = streep! Wat een superbericht! GEFELICITEERD! *blij, blij, blij*
Yes, Dee, streep is zeker een streep! Jij zit wel elke keer goed met je voorgevoel, of niet? Het is jullie echt zo gegund!
Proficiat Dee !!! Leuk een brusje voor Estelle @Nelly Veel plezier op vakantie @MissK Wat is Jan een ******** bah Jij bent een super moeder. Gelukkig gaat het beter met Sarah @salapio Wat een rommelnachtje ! Hopelijk snel weer beter met Tobe En Mirre en Jan ruzie (dat zal nog wel vaker gebeuren denk ik. @olga Hoi
Hier gaat alles goed we hebben het alleen een beetje druk. Deze week lopen we namelijk de avondvierdaagse (5km) met de kids En daarna kruip ik lekker in bed
De vorige foto was gisteren en deze van vandaag !! Morgen lopen we voor de medaille. Jesse krijgt er ook een. Het wordt al zijn derde want dit is de derde keer dat hij mee gaat
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa voor daphne! Wat gaaf meid! en streep is idd streep! Amber, toppertje! sportief hoor dat je meeloopt met je kids. Wat zullen ze lekker slapen na zo'n wandeling! Goed zo Sarah, eet maar lekker! Salapio, lekker slpaen vannacht (en vooral T&M) Frederike, ben je ook online? ik zag je je aanmelden op hyves hoeistie?