1e werkdag overleefd... Moet zeggen dat het niet tegenviel hoewel ik vanmorgen echt wel moeite had met weggaan hoor. Nu twee daagjes vrij.
Dee, wat grappig dat estelle bij je ouders ook zo ondeugend wordt! En lekker genoten van het concert dus, leuk hoor! Senna is al twee keer ´s morgens vroeg naar me toe gekomen met de mededeling dat hij moest plassen. Zijn luier was nog bijna droog, dus hup op het potje en ja hoor...een super grote ochtendplas! Vandaag ook al weer twee keer aangegeven dat hij moest plassen en het ook gedaan. Alleen wel de poep in de luier. En verder is hij naast af en toe onmogelijk ook zoooooo leuk! Hij kan echt uit zichzelf zelf dingen zeggen zoals: ´ik vind het echt gezellig mams, samen lopen´ Dan zeg ik dat ik het ook gezellig vind en dat ik hem zo lief vind. Waarop hij zegt: ´ik vind jou ook heel lief hoor´. Als ik hem vraag om iets te doen zegt hij b.v. nee mama doe jij het maar...ik heb niet zo zin in. Ook woorden als ´bedoel ik´en ´fantastisch/geweldig´
Bij de kruidvat een superleuke dierenmemory gekocht voor 2 euro. Van lekker dik karton! Senna is nu twee dezelfde plaatjes bij elkaar aan het zoeken. (met de afbeelding naar boven hoor)
Hey Girlzzz! Vraagje: Wie drinkt er Optimel en gebruikt de codes niet??? Ik wil heel graag de code. Misschien heb ik nog wat terug te ruilen? Eftelingzegels??
hallo! vanmorgen deed senna weer een grote plas op het potje! later een deel van zijn poepie op de wc (omdat ik zag dat hij moest en hem er dus op zette). de rest kwam later toch in zijn luier! Evi is al echt aan het kraaien en scghateren, zo schattig. echt een vrolijk meisje!
Hey lieverds, Vanmiddag zet ik een stukje van mijn bevallinsgverhaal. Ik moet het deze week afhebben en haak af bij dag nr 2. Ik vind het zo moeilijk en heb gister bij mijn man zitten uithuilen. Hier erg druk met de voorbereidingen voor de vakantie. We gaan over 2,5 week weg (de 26e) en we komen pas 5 weken later terug (29 juli). We gaan naar Frankrijk, Spanje en Marokko! Eindelijk is onze vakantiehuis klaar. Verder ben ik druk aan het solliciteren. Werkgever heeft mij eruit gegooid! Wil het komend schooljaar weer 3 dagen werken maar de vacatures die ze nu hebben is alleen maar bedoeld voor de fulltimers helaas! Jay is zo lief en ze zit nu op de opvang. Ze gaat met tegenzin naar de peutergroep. Verder wil ze heel graag van haar luier af maar dat ziet mama niet zitten. Als we op vakantie zijn mag ze zonder luier lopen en hopelijk is ze dan zindelijk! Babykamer is verkocht en ze komen 'm halen 15 augustus ophalen. Jay krijgt nu een peuterkamer van Bopita genaamd Bopita Belle, is al besteld. Erg cute! Zoek nu alleen beddengoed van Room Seven. Na onze vakantei wordt onze Diva alweer 3. Ze krijgt een keukentje en wat duplo van ons! Mijn mooie meid wordt zo snel groot! Uitgerekende datum van Noah komt eraan. 12 juli! Erg moeilijk! Voorlopig geen 3e kind voor ons. Zowel de gyn als wij willen het niet. Bloedingen zijn niet te stoppen en eindelijk is de rust weer gekeerd in ons leven. Dus we houden het zo! Mijn zusje is nu bezig met haar laatste strip van de pil. Erg spannend!
Naast de kast hebben we ook dit besteld. Een kledingrek voor al haar jassen en laarzen en schoenen. Bekijk bijlage 77381
leuke meubels juffie en sterkte met de komende tijd. dee, leuk he, als ze helemaal reageren en wijze dingen zeggen (vna die maatbeker). Plas jij inmiddels al in maatbekers olga, leuk dat evi zo kraait en schatert salapio, zwaai terug ik heb vanmiddag een cursus kids skills van een superleuke docente dus dat komt wel goed. Niels weer naar de oppas gebracht en ff een bakkie blijven doen. Niels vindt er dan niks aan als ik weer weg ga maar de oppas had hem alleen en leidde hem lekker af dus toch nog met een lekker gevoel weggegaan. ik moest nog stemmen in mn oude gemeente dus dat heb ik vanmorgen eerst maar gedaan. doeidoei!
@ sanneke, het schiet bij jou wel op he! Is de babykamer al klaar? Je bevalt op het moment dat ik weg ben. Vraag wel aan Ess of Britt of ze mij op de hoogte wil houden van jou en van loopy! Ik zal een kaartje sturen vanuit Marokko!
*INBRAAK* Hai meiden!! Ik heb een vraagje. Ik ben nu 13 weken zwanger en uitgerekend in ...jawel december 2010. Nou had ik t idee om als het een meisje wordt een kerstboom te nemen met roze ballen en ja bij een jongentje natuurlijk blauwe. Ik vroeg me af of iemand dat ook heeft gedaan en nu met deze kleur ballen zit die nooit meer gebruikt gaan worden.....Ik wil ze wel overnemen dan!! Mocht er iemand zijn, wil je dan even een pb sturen?? Bedankt! Groetjes Pris
Hallo Pris, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier geen roze of blauwe kerstballen in huis. Wel een leuk idee trouwens.
Sanneke, ook nog een cursus in je verlof...maar dat kan natuurlijk best relaxed en interessant zijn. Juffie, leuke kinderkamer krijgt Jayda en dat keukentje is echt super gaaf! Heb je er een beetje ruimte voor in huis? Ik vind sommige dingen erg leuk, maar dan wordt het zo vol en druk... Binnenkort jullie vakantiehuis inwijden; lekker 5 weken weg! Fijn dat je wat meer rust hebt gevonden ondanks de moeite die je hebt met het bevallingsverslag van Noah*
Juffie, dikke knuf! Leuke meubels en superleuk keukentje! En heerlijk zo lang op vakantie ... wij maar een week ... Sanneke, succes met de kids skills ... Dee, goed hoor plasjes voor het goede doel . Hopelijk daal je vandaag nog Olga, knap van Senna en Evi lekker aan de klets. Pris, onwijs leuk idee en gefeliciteerd met je zwangerschap. Maar ik kan je er niet aan helpen. *** M en ik hebben samen gestemd. T mocht toekijken van een afstandje, onder toeziend oog van de dames van het stembureau. Ik vind het onwijs spannend! Wat mij betreft geen bebrilde MP de aankomende vier jaar (maar toch niet strategisch gestemd ...)
Pris, geen ballen hier voor je en gefeliciteerd met je zwangerschap! wij gingen stemmen in een sportschool waar niels kon kijken naar badmintonnende dames. Kon ik mooi ff de stembiljetten invullen en Niels mocht ze in de kliko gooien cursus kids skills was heel leuk en heel HGW (voor de basisonderwijsjuffies onder ons, zijn die er trouwens nog behalve juffie?) Amber, hoe was je gesprek met de juf? en waar ben je??????????? AMBERRRRRRRRRRRRR Daphne, tuurlijk was die test posi. Maar kan me wel voorstellen dat het nu extra spannend is. Ik heb s nachts nooit in de kan geplast, dat vond ik teveel stinken en die nachtelijke plasjes deed ik altijd in het donker dus de kans dat ik over mn vingers zou pissen was te groot. Ik wil graag van de kraamvisite van jans en mijn werk het ikeakeukentje of een financiele bijdrage eraan. Nu leuk voor NIels en straks voor de beeb. Net het rolgordijn en de gewone gordijnen opgehangen in de baybkamer. Wordt het gelijk weer een stukje affer van. Niels was strontvervelend met het naar bed gaan. Heel tegendraads en dan niet bereikbaar voor mijn pisnijd. Voor straf geen liedje voor hem gezongen, dat maakte wel indruk. Ook gezegd dat ik niet zou komen als hij me zou roepen dus toen hij riep is Jan gegaan Dat ging prima dus hopelijk roept hij nu voortaan papa doeidoei!
hmm wel heel rustig hier! moggu diep geslapen vannacht tussen het wakker worden door. 3x geplast en een paar keer wakker om om te draaien. nou ja, nog ff volhouden maar. vandaag dagje thuis met niels. die zit lekker voor de tv en ik ga me maar es aankleden.