Britt, ik zou denk ik met wagen gaan. Vooral omdat Mirre soms het lopen zat is en ik haar echt niet kan tillen. En jij moet dat denk ik ook niet doen met je bekken?
Salapio, ik zou voor jezelf kiezen meid. Zeker als je zegt dat schoonzus haar kindjes ´makkelijk´thuishoudt en Mirre zelf ook al verkouden is. Britt, tja...zonder wagen naar de stad is een aardige onderneming denk ik. En het is ook niet zo lekker weer. Maar een ritje in de bus is voor Sam wel heel leuk en als je niet perse de hele stad door hoeft te lopen is het misschien wel een leuke afleiding. Ga je gezellig saampjes ergens wat drinken en dan weer treug. Dee, ohhh het kan dus nog wel even duren voor de plekjes weg zijn. Zo te horen had Estelle er ook een boel zeg.
Tja ... ik denk dat ik dat maar ga doen. Al is er dikke kans dat mn schoonmoeder me gaat vragen om Mirre met de auto op te halen (zij hebben geen autozitje en het is plensweer hier, hoewel buienradar voorspelt dat het om 12.15 klaar is) ... tja ... dan neem ik haar ook gewoon zelf mee naar huis. Ook irritant: ik bel mn moeder voor advies ... neemt ze niet op! En zij moet standby staan ivm bevalling en opvang Mirre ... En mn moeder doet zo ongeveer niet anders dan bellen (ook als ze op Mirre past ... kleine irritatie ) ... *zucht* Heb niet mijn dag. Ik ga zo even overleggen met schoonma en dan lekker potje janken in bad
Daphneenestelle je hebt het best lang vol gehouden knap hoor auww.. bijten lijkt me niet fijn.. zowieso voeden met tandjes lijkt me niks. hihi Lekker een nachtje estelle loos Nannaf: jij ook savonds en smorgens willen gaan bv geven.. Ja ik moet nog even kijken hoe ik het wil gaan doen.. agh heb nog 4 wkn Robin slaapt bij ons op de kamer wegens ruimte gebrek.. normaal komt hij snachts minder hij slaapt van 9 uur tot 2 en dan van 3 tot half 7 7 uur hij is flink aan het regelen denk ik. Man lief weg tot laat knuffel meid gebruik je de kinderwagenbak nu helemaal niet?. wij nemen hem mee boodschappen doen met z`n 4tjus. en k ga wel eens winkelen in het overdekte winkel centrum zonde he als je hem zo weinig gebruikt, maar ze kunnen toch best lang in de kinderwagen bak? demy heeft er tot 7 mnd in gelegen Olga wat heerlijk dat senna tot 7 uur heeft geslapen . Johana roel ook naar de gast ouders spannend hoor wel fijn dat ze het allebei zo goed doen ja lijkt mij ook raar een leeg huis. Salapio: ja moeilijk dilemma ik zou het eerlijk gezegd niet weten. denk dat haar toch naar schoonmoeder zou laten gaan. met de kans dat ze misschien ziek wordt. het hoeft natuurlijk niet te zijn dat ze ziek wordt. knuffel Britt zonder wagen de stad in spannend hoe fik met demy niet te doen haha zo heb net even heerlijk gedoucht en me haren gefohnt en make up op gedaaan heerlijk ff getut robin ligt in bed te pruttelen demy is druk aan het spelen en Heel hard NEEEEEE gillen om alles.. heb haar net opgegeven voor de psz hoop dat ze snel aan de beurt is hier mogen ze pas met 2,5 er naar toe.. alleen als er een bepaalde redenen is waaarom ze eerder er aan toe zijn mogen ze eerder. ik ga eens kjiken of ik haar eerder er op kan krijgen . volgens mij is ze er echt aan toe.. ik ga ff snel door het huis heen
olga ik heb lekker in huis gerommeld, bij dinnetje koffie gedronken even wat geshopt en net roel weer opgehaald. Het was echt super gegaan dus dat is een goed gevoel! ben echt vreselijk verkouden bah
BV, ik heb altijd gekolft en dus geen flesvoeding gegeven. Als je dat nu of al met 3 maanden gaat doen (en dus niet kolft) dan loop je het risico dat je productie keldert en het dus klaar is met de borstvoeding. Als je dat risico niet wilt nemen dan zou ik kiezen voor kolven. Bijten en BV, drinken en bijten tegelijk kan niet (dan bijt je kindje op zn eigen tong) dus zolang je kindje drinkt is het niets aan de hand. Gaat ie lopen emmeren dan kan je kleine gaan bijten. Goed kijken naar je kindje en meestal kun je bijten voorkomen. Mirre kreeg een 'bijtblik' in dr ogen en ik koppelde dr dan af ). Zo ... de beslissing is genomen ... ik blijf thuis! Johana, fijn dat het goed is gegaan en balen van je verkoudheid
ik heb drie kaartjes voor gratis toegang tot de 9mn en huishoudbeurs op do 18 en vr19 feb (s'avonds) is er iemand die ik er blij mee kan maken?
Effe een zwaai, ben Jen d'r flesje aan het geven... Iemand tips voor een heel erg verstopt en verkouden babyneusje? (luuf, ui, neusspray, doen we al...) en nog 1 vraagje, geven jullie water bij (voor de ukkies) ik heb de verwarming altijd best hoog staan hier..
zo ff snel tussen door demy ligt heerlijk te slapen robin is net met de borst klaar .. en nu ze broek aan het vol poepen en een golf spuug er achter aan ga hem even schoon pak aan doen en luier .. vandaag loopt echt super zouden we dan eindelijk het ritme een beetje te pakken hebben . Essebes: ik geef nog geen water bij..bij demy heb ik dat volgens mij pas gedaan toen het zo warm werd overdag. volgens mij hebben ze genoeg vocht aan de flesjes/bv die ze krijgen. arme meid is ze zo verkouden hier ook een jongentje wat onwijs verkouden aan het wrdn is.. zielig is dat..
@essebes, verwarming op haar kamertje uitdoen! daar wordne ze ook snotterig van, als ik hem al aan heb dan hangt er zo'n bakje aan met water voor de luchtvochtigheid. oh ja en natuurlijk goed luchten. zielig he zo'n verstopt neusje van zo'n kleintje! ik zit te dubben over de flesvoeding jaja ik ben een muts ik weet he. ik gebruik nu kruidvat huismerk maar krijg het idee dat ze die misschien niet zo lekker vind, ze drinkt dan een beetj (60 - 80 cc) en als ik dan na een boertje meer wil geven begint ze te kokhalzen en met haar tong de speen eruit te duwen. nou zit ik te twijfelen of ik friso ga halen, ik wissel liever nu dan dat ik straks helemaal over ben op fles en dan nog weer eens moet veranderen. wat gebruik(t)en jullie? (bij jonthan similac gebruikt maar dat is in NL niet mer te krijgen helaas)
Ess, Senna is hier al geen grote drinker, dus extra krijg ik er niet in...Voor Jenna zou ik niet weten of je wat water mag geven. Kan toch geen kwaad lijkt mij. Of wat extra verdunde melk als je het idee hebt dat ze te weinig binnen krijgt.
Lindy, bij jou dus ook een verkouden knulletje, zielig he? Ze slapen ook zo moeilijk dan...sneu.. Nannaf, thanks voor de tips, ik bedoelde de verwarimg beneden (box) op de slaapkamers heb ik nooit verwarming aan, vin'k zelf niet lekker, heb nml t liefst n koude kop en warme dekentjes, lekkeeerrr..8) Luchten doe ik ook heel veel, I love zuurstof.. Maar ik denk dat ze het van haar grote zus over heeft genomen..
Olga, Liv drinkt ook niet veel, al helemaal geen water..diksap wel gelukkig! Bij Liv heb ik tot 5 mn Borstvoeding gegeven ik weet dat je dan geen water bij hoeft te geven (hing d'r extra vaak aan de tiet..) maar vraag me af hoe dat met FV zit, ze drink iig genoeg FV, misschien iets meer water erbij doen ja? of krijgt ze dan miss luie darmpjes? Nou zal toch niet als je het zo af en toe doet?
Es ik geef Semm vaak iets meer water bij de flesvoeding. Ik doe in plaats van 180 cc water vaak 200 cc water en dan gewoon de 6 schepjes voeding erbij. Semm is ook al zo verkouden. Hij kan zo zielig hoesten en kan er ook echt even in blijven hangen. Ik heb ook verder geen tips voor je sorry. Ze mogen nog zo weinig hebben voor een verkoudheid. Hier ligt alles weer in bed (lynn was pas om 09.30 uur wakker). Ze begon nu in haar ogen te wrijven dus ik heb haar toch maar op bed gelegd en ik kijk wel of ze gaat slapen. Als ze niet slaapt ligt ze gewoon heerlijk in haar bedje te kletsen met haar knuffels. Semm is bijna heel de ochtend wakker geweest. Ik heb nog helemaal niets gedaan. Ik heb keelpijn en ben erg moe. Ik duik ook nog even mijn bedje in.
Ben wel eens zonder wagen gegaan maar dan was Jan erbij om achter Sam aan te rennen . Ben alweer terug. Zijn toch even met de grote wandelwagen gegaan, maar inderdaad pokkeweer zeg!!!
De huisarts heeft mij zelfs aangeraden om wat meer water erbij te doen als ze zo verkouden zijn, want door de melk krijgen ze meer slijm. Je mag ook alleen wat water erbij geven zonder melk. (tussen de voedingen in)
Johana, je hebt je vrije tijd goed besteed dus! Dee, lief dat je de dochter van je vriendin helpt! Als jij zegt dat ze goed geholpen heeft en ook begrijpt wat ze met jou hulp gedaan heeft, dan zou ik me geen zorgen maken. Als het maar niet te veel 'boven het niveau' van de gemiddelde scholier ligt. Het toont de leraren ook dat ze in ieder geval veel tijd en moeite erin heeft zitten. Li
Ik ben weer terug!! Wat een pokkeweer buiten!!!! We hebben de wandelwagen genomen en Sam heeft er de hele tijd ingezeten!!! Op het einde wilde hij wel lopen maar toen heb ik hem omgekocht en gezegd dat we weer met de bus terug gingen. Dat vind hij zo geweldig... Hij is nu helemaal trots dat hij met de bus heeft gereden. Hij is nu nog even lief aan het spelen maar leg hem zo toch maar ff in bed. Bij de WE nog geslaagd voor shirtjes voor Sam. Verder een voorleesboekje van Nijntje. Voor ukkie weer niks kunnen vinden :S.
Lindy, fijn dat het vandaag zo lekker loopt! Sam, zelf niet helemaal lekker...hoop dat je niet ziek wordt. Britt, hier regent het echt al de hele dag. Wilde eigenlijk vanmiddag nog de bieb, maar weet niet of ik zin heb.... Johana, ik ben nog nooit naar een van die beurzen geweest...Is dat in Utrecht of niet? Ben tegen die tijd al wel aardig hoogzwanger, dus weet niet of het dan echt wat wordt. Ik hou me aanbevolen maar als er iemand anders is die er zeker weten heen kan gaan, is het ook prima hoor!
Sam, thanks meid! Ik ga er wat meer water bij doen! Of n beetje water tussendoor... Ga effe m'n Hachee maken...