December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo meiden, ik kom weer effe zwaaien! niet te hard want mijn pols is stijf hahaha. hoort erbij he *wink* einde van de middag moet ik weer voor de APK.

jufffie, wat een onwijs leuk keukentje krijgt jayda straks!!!!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    zwaai looopy, cts met je pols? ik heb er gelukkig geen last van. Heb in het begin van de zwangersch wel last gehad van slapende handen als ik een poosje op een arm lag.

wij fietsen nog ff naar de stad.

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ja helaas wel last van. maar lang niet zo erg als de vorige keer!!!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wanneer ga je met verlof loopy?

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    per 1 juli - dus nog even doorbijten

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Haaalllloooooooooooooooo,

Ik ben heel de onchtend op stap geweest. Heb ff boodschapjes gedaan en ben naar Intertoys gereden met mn nicht.
    De bedoeling was dat ik alleen maar een dvd-speler zou halen voor in de auto (We gaan met de auto op vakantie) en heb gelijk ook Puky step gehaald. Pfffffffffff hopelijk haal ik niks voorlopig!

Bekijk bijlage 77657

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Loopy, wat gaat het snel bij jou zeg! Bijna en je mag je kindje in je armen sluiten!
    heb je al alles een beetje voorbereid? je had best wel veel staan van Bas* toch?

8. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Wanneer gaan jullie weg Juf?

Ik schrijf op hyves af toe blogs over mijn meisjes. Nu ben ik via via benaderd om een blog te gaan schrijven voor Jonge Gezinnen. Vanaf nu dus te volgen via peuterkleuter - Blogs :) :) :)

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wow wat gaaf misskeita, ik vind je blogs ook altijd helemaal leukd dus ik snap het heel goed at je bent benaderd!!

loopy, balen van de cts en 1 juli is niet zo ver meer toch? Nog 3 weken! Hang on!!

Juffie, die step is erg leuk! niels vindt steppen ook geweldig maar ik koop er bewust geen een. bij de oppas hebben ze er eene en dan heeft hij daar ook iets leuks te doen.

ik heb net ff lekker geslapen en ga zo boven maar even hard rommelen, anders slaapt niels weer zo laat vanavond.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha meiden, tja ben weer aan het werk dus minder tijd om te kletsen!

Dacht ik dat ik het oppasschema voor de komdende 8 weken eindelijk klaar had, klopt er weer iets niet. Mijn leidinggevende wordt gek van mij...ben steeds aan het veranderen van vrije dag. Maar nu heb ik hem volgens mij helemaal kloppend.

Juffie, leuke step zeg!

Loopy, vervelend dat je last hebt van je pols. ik had net als Sanneke wel heel snel slaaphanden/armen.

Misskeita, wat een leuk compliment over je schrijfkunsten dat je nu een blog mag gaan schrijven!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ik zie dat je een liggingsecho krijgt. Is dat bij jullie standaard? Bij ons niet. Bij Britteke is het toen geloof ik ook gedaan.

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke hoe is het met jou en de mannen? Wanneer gaan jullie een weekje weg? Of is dat toevallig nu al?

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    jeeej misskeita je wordt beroemd! supertof!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Supercool Missk!

Die step heeft M ook Juffie. Alleen dan een tweedehandse van MP en dus niet in girly roze, maar stoer geel/blauw. :D

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, hier is het standaard, in amersfoort deden ze dat niet. ben wel dik tevreden tot nu toe over deze praktijk, zowieso de tijd die ze voor je nemen.

net ff bij ikea geweest en nog ff een bureau gekocht. (blad met 4 poten) voor op zolder.
    we vinden de serie Besta ook echt cool voor tv meubel, lekker zelf samenstellen, maar de kleur staat ons echt niet aan. helaas. ze hebben alleen zwartbruin en dat vinden we gewoon net niet leuk. Zwart is prima. 'Wit vinden we weer te wit, alles is hier al zo wit. Maar misschien done we toch wit dat we de details wat meer gekleurd doen. We hebben alleen nieuwe boxen van de stereo en die zijn weer zwart, dus dat is misschien weer niet zo mooi bij wit.
    Wie heeft die serie ook en wil een foto plaatsen?

Morgen ga ik sinds een hele poos weer zwemmen met Niels, n vriendin en haar dochter waar we eerst puppyzwemmen mee deden. moet echt flink bijsnoeien, ben benieuwd of dat gaat lukken :)

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    net terug! :)

Kom snel bijkletsen!!

Knuffelss voor jullie!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo de eerste werkweek zit er weer op. Vandaag ging best wel weer aardig.

Senna is al twee dagen niet lekker. In de loop van de dag krijgt hij koorts en hij heeft volgens mij weer last van zijn oor. Vanacht wwrd hij huilend wakker en au roepen, maar hij was zo zielig en slaperig dat ik niet kon ontdekken waar het au deed. Temp gemeten en 39 koorts, dus maar even een zetpil gegeven zodat we allemaal wel weer konden gaan slapen.

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    brit, haai!

de kop is er weer af olga!
    en kusje voor senna's au.
    lastig als je niet weet waar het vandaan komt!

wij hebben vanmorgen gezwommen en niels wilde vanmiddag niet slapen. voor het eerst in dit huis niet. ook bij mij in bed niet dus hij is de hele dag wakker geweest. was erg moe aan het eind van de middag maar was verder gezellig. ook goed gegeten en vroeg naar bed.

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Kuzzzzzzzzzzz! Ben er wel...klets eerdaags effies mee hoor!
    Britt ik wil evt wel mee met een mini meeting...
    Xxx

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0

Deel Deze Pagina