December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ohhh mooi zeg! Ben blij dat Evi er is. Die laatste weken vond ik erg pittig met het slechte slapen, drukke peuterpuber, pijnlijke steken en enorm beweeglijk kindje. Maar stiekem toch ook wel jammer en raar dat ik nooit meer zo'n dikke buik zal hebben.
    Ik heb ook met 37 weken nog en keer gezwommen met Jan en Senna. Voelde me enerzijds heel trots op mijn mooie buik, maar toch ook wel een beetje een aapje in de dierentuin. Je wordt toch best wel bekeken dan. Maar dat was ook op zondagochtend en niet met puppyzwemmen. Borsten die niet meer wilden blijven zitten in bikini en voorzichtig waggelend over de gladde vloer, ha ha zal er niet uit hebben gezien denk ik!

Ess, kussie terug!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, zo zo jij wordt rijk!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Minimeeting, zou dat dan deze woensdag zijn? Mijn huis is beschikbaar eventueel :D. Maar ik wil ook wel een endje rijden ;)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna zijn oor gaat nu iets beter. Er komt nu prut uit de de druk is er dus vanaf. Hij is wel nog steeds erg hangerig en zeurderig en heeft grote groene snottebellen en een lekker hoestje. Niet top fit dus!

Minimeet, heeeeel misschien als er woensdagmiddag afgesproken wordt, kan ik ook nog komen. Senna gaat de woe-ochtend naar de speelzaal en de dag ervoor is jan jarig, dus moet even kijken hoe of wat.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    minimeet niet voor mij. krijg collega op visite en ben de dag ervoor ook al de hort op.

straks verjaardag van mn broer en schoonzus.

gisteravond hadden we ook een verjaardag en niels was er niet zo blij mee dat de oppas kwam maar hij is lief gaan slapen nadat ik hem in bed had gelegd.

vandaag 37 weken! over een weekje of 1 1/2 mag de beeb wel komen van mij.

zwaai!

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Waar is de minimeet ? Ik ben namelijk om 12.40 klaar met werken. Misschien kan ik later aansluiten met Jesse.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Er is nog geen locatie Amber, ik heb mijn huis al aangeboden ;), maar ik vind het ook goed om bij een andere mama te meeten :D

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woensdagmiddag is dus ook goed wat mij betreft, misschien dat Olga dan ook kan aanschuiven ...

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M zit naast me te schilderen ... een prachtig kunstwerk voor dr tante die ieder moment kan bevallen (of al is bevallen). Haar vliezen zijn gisterenochtend gebroken met 37 weken, geen idee of de weeën op gang zijn gekomen (gisterennamiddag nog niet) ... maar als niet dan zit ze nu wel in het ZH denk ik (nu wilde ze sowieso in het ZH bevallen, mja ... liever met weeën die natuurlijk op gang komen) ...

Ik vind het erg spannend!

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Wat mij betreft kan de meeting doorgaan. De kans is alleen heel groot dat ik alsnog geen auto heb omdat Jan zijn werkzaamheden nog moet afronden voor hij naar India vertrekt (as zondag). Jullie zijn natuurlijk ook allemaal helemaal welkom bij mij in het zonnige zuiden. Bij mooi weer zitten we zo op de kinderboerderij. Voor zover ik kan lezen willen Ess, Salapio, Olga, Alieke en Amber misschien komen. Laat maar weten wat jullie ervan vinden. Een locatie die goed bereikbaar is met de trein wil ik ook nog wel doen... Laten we snel iets afspreken :)

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Salapio, spannend van je (schoon)zusje. Ik hoop voor haar dat het kindje er inmiddels is.

NIels net naar de oppas gebracht. hij heeft de laatste dagen errug moeite met afscheid nemen. niks aan. heb ik zelf ook zo'n rotgevoel terwijl ik weet dat als hij eenmaal daar is hij het prima heeft, maar toch.

zo ff oud papier naar school brengen en ff in mn klas kijken en met collega's een bakkie doen in de pauze. Dan ff slapen denk ik en vanmiddag wil ik naar de prenatal of gardo. ff nog wat babykleertjes scoren.

doeidoei

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Jaaa ik heb toch een auto... Mijn lieve Jan gaat carpoolen zodat ik de auto heb.

Ik ben trouwens vandaag aan het Cambridge dieet begonnen :).
    25 kg moet er minimaal af ..... zucht
    Ik zit dus nog wel ff aan de shakes! :(

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Is het misschien leuk om bij Ess af te spreken in Hoek van Holland aangezien het lekker weer wordt???? Lijkt mij wel een goed plan op zich :)

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo Kreeftje en Me2, hoe gaat het met jullie?

Britt, Hoek v H vind ik een prima idee :D, lekker naar het strand!

Sanneke, arme jij en Niels ... M heeft ook weer wat meer moeite met dag zeggen bij de speelzaal.

Dee, fijn dat Estelle weer lief is. Hier nog steeds een peuterpuberdraakje die gek is op knuffelen. Fietsen kon ik tot de dag voor de bevalling ;), wel slakkentempo :)

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Dee, het is best heavy. 3x per dag shakes, soep of pap, 3 liter water en voor de rest honger hebben. Ik heb het er wel voor over. ik ben ook best zwaar van mezelf maar wil nu ook wel eens een keer lekker dun zijn en het is natuurlijk ook veel gezonder!!! Ik heb echter wel gewacht tot mijn beide kids eruit waren whahaha. Tussendoor zou het toch weinig zin hebben gehad.

Heb Ess een bericht gestuurd op Hyves. Als iemand haar nummer heeft....Mijn telefoon is opgestuurd want hij is kapot...Heb dus geen nummers nu want alles stond in mijn telefoon.

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik weet niet of ik het ga redden. Hoek van Holland en Leiden is bijna 2 uur treinen voor mij. Op zich geen probleem maar ik moet tot 12.40 werken. En dan Jesse ophalen

Breda is een goed plan Britt !!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, ik heb Ess haar nummer wel. Zal het je straks effe sms´en.

Even denken hoor...Hoek van Holland zal voor mij zeker wel 5 kwartier rijden zijn. Ik kan pas om 12.45 wegrijden, dus dat wordt allemaal best krap denk ik. Dan zit ik eind van de middag midden in de spits.

Breda weet ik niet hoe lang het rijden is eigenlijk?

Misschien dat Juffie ook nog wel mee wil meeten?

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Plaswijckpark in Rotterdam is misschien een leuk idee? Zal even een link opzoeken.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hou een voorzichtige slag om de arm ivm dramanachten (ieder uur wakker). Als dat vannacht en morgennacht weer zo is, dan durf ik een autorit niet aan. Ben echt te bang dat ik dan vanwege vermoeidheid een ongeluk maak.

T heeft vandaag wel eindelijk weer gepoept, dus ik hoop dat dat een goed teken is :D

Deel Deze Pagina