December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt en Alieke, hebben jullie leuke dierentuin spam voor ons?

Sanneke, ja ik sta echt versteld zeg...heb Senna na anderhalf uur toch maar wakker gemaakt. Het scheelt niet heel veel in zijn humeur, maar het was voor mij wel even lekker om een poosje rust te hebben. (drie kwartier, want toen wilde Evi graag een flesje, maar dat is geen straf)

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik spam vanavond even als er 2 op bed liggen ;).
    Heb nu ook niet veel tijd. Sam en papa eten frietjes (daaaamn) en Roan ligt op het speelkleed te spelen.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaaitje!

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Het liefdeskoppel :D

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lois+Sam=UberCute!!

Juf: dikke knuffel.

Heeft er nog iemand belang bij twee gratis toegangsbewijzen voor Duinrell? Je moet dan wel voor 1 juli gaan. Onze kiddies zijn nog gratis en ze hebben daar best wel leuke atracties voor kleintjes. Ik zie het alleen niet zitten om alleen met mijn meisjes te gaan. Eigenlijk zou Jan meegaan, maar die kan ik momenteel niet echt luchten of zien. Dusseh .... iemand interesse? Dan stuur ik ze even op!

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    De kaartjes zijn vergeven :)

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo!

Wat een lief stel die Sam en Lois!

Salapio, leuke nieuwe banner!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    jammer dat het de laatste tijd zo rustig is he meiden....

ik mis echt wel een paar lekkere kletskousen.

Senna was echt helemaal bekaf toen ik om 17.45 met ze thuis kwam. Bij opa en oma wordt hij altijd de hele dag bezig gehouden.
    Tijdens het eten moest hij heel erg huilen, dus toetje lekker bij mij op schoot opgegeten. Ik zei dat hij maar lekker even met zijn giraf op de bank moest gaan zitten. (ik had er een hard hoofd in, want na het eten is hij altijd mega hyper en moet hij rennen, springen en stoeien)
    Na 5 minuutjes kijk ik op de bank en ligt hij daar helemaal gefloert te slapen. ahhhhh....
    Ik kon hem naar boven brengen en een schone luier aan doen en zo in bed leggen. Hij sliep gewoon verder. Dit is echt voor het eerst dat ik dit zo meemaak met hem. Heb dus ook maar geen tanden gepoets en hem niet gewassen, dat komt morgenochtend wel!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Achgossie, scheetig hoor van Senna. M is ook zo moe de laatste dagen aan het eind van de dag. Niet gek als je voor 6u wakker wordt *zucht*. Dus nu toch maar pas tegen half 8 op bed gelegd, ze sliep denk ik tegen 20u.

Ik geniet echt zo van mn draakje! Soms is ze onuitstaanbaar, maar meestal zo lief! En dat heerlijke (eigen)wijze geklets, zalig!

Vandaag was ze even naar oma en opa en daar had ze prachtige roze prinsessensloffen aan die ze niet meer uit wilde doen. Ze ligt er nu ook mee in bed :D :D :D

Tobe ontwikkelt zich op eens als een razende. Draaien op buik nu al twee keer. Beweegt alle kanten op in de box en in bed. Kletst de oren van je kop. En het is zo'n vrolijke lachebek!

Neefje en schoonzus zijn vandaag thuis gekomen en vriendin met dochtertje ook :D

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Dee, Wat een leuk vaderdagkado. Hier heeft Jan het ook al uitgepakt omdat hij zondag heel vroeg al naar India vertrekt. Wij hebben vaderdag dus iets eerder gevierd. Sam had een oranje stropdag geknutseld met voetballen erop en "papa is mijn kampioen", Roan een speldje met een beertje die hij "zelf" had ingekleurd haha... en daar stond op "Mijn papa is berelief".
    Hmm Estelle heeft dus een voorkeur voor wie het WK gaat winnen. Ik ben benieuwd of ze gelijk gaat krijgen.
    Sam zingt uit volle borst HOEP OLLAND HOEP! hahaha

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Salapio, ik ben ook zo verliefd op Sam!! Hij kan zo lief zijn nu... en ben dol op zijn eigenwijze praatjes. Ik lig soms helemaal in een deuk met hem! Toen we laatst in Zeeland waren gingen we uit eten... Er was buiten een grote speelkamer voor kids maar die lag ver van onze tafel vandaan en ik kon de kamer ook niet zien vanaf onze tafel. Voor het eten waren we er al geweest en toen Sam klaar was met eten stond hij op... stak zijn wijsvingertje omhoog en zei.. papa mama ben zo terug! whahaha
    T. al aan het omrollen... wat gaat dat toch allemaal snel he. Roan is ook alweer 3 maanden voorbij! pffff

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, Aaaaah die Senna was helemaal nokkie gisteren. Heeft ie wel goed geslapen de rest van de nacht?? Hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn? Ik mag maandag weer...

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik ging vandaag op de weegschaal staan en er is al 5 kg vanaf.... moeilijk te geloven he?? Het is echt zo!! Ik ben zo blij! Het is wel zwaar maar als dit het resultaat is hou ik het nog wel even vol!!!

Vandaag komt Jan eerder naar huis om zijn koffers in te pakken. Zondag heel vroeg in de ochtend gaan we met zn allen naar Schiphol en gaan we papa uitzwaaien op vaderdag. Zie er echt giga tegenop. Ik ben dat niet gewend hoor dat hij zo lang weg is.

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ff spammen

Sam versiert koekjes

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    In Blijdorp

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    En Roan :D

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Joehoeee wordt er helemaal blij van (GO BRITT! :D).
    Jan blijft ruim 2 weken weg. Hij komt 5 juli weer terug geloof ik. Maandag weer werken maar dat vind ik op zich wel fijn want dan gaat de tijd wat sneller hihi :)

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, jeetje ik dacht dat Jan maar een week weg ging, maar hij gaat veel langer. Kan me voorstellen dat je er wel wat tegenop ziet hoor. Heb je al wat extra hulp geregeld?
    Toch leuk al die zelfgemaakte kadootjes voor papa he! Wat is Roan al een kereltje geworden zeg. Mooi mannetje ook, net als zijn broer!
    Wow! Al 5 kilo eraf in 1 week? Goed zeg. Maar ik vind het super knap dat je dat dieet volhoudt hoor!
    Oh en Sam is erg lief tegenwoordig? Senna kan heel lief en grappig zijn, maar hij is wel echt heel erg op de dwarse en niet gezellige toer moet ik zeggen.

Dee, wat lief dat Estelle zo enthousiast was over het vaderdag kado en het gelijk maar vast ging uitpakken! En ze is ook lekker bijdehand en grappig met haar uitspraken he! Hoe voel jij je? Nog geen last van gekke kwaaltjes?
    En ik had inderdaad tegen opa gezegt dat Senna total loss was, maar dat vond hij alleen maar mooi en een goed teken. Terwijl ik denk dat het af en toe ook wel iets minder kan.

Salapio, T. al aan het omrollen joh, wat goed! Evi is ook zo'n lieve lachebek! Fijn dal alle baby's en nieuwe mama's weer gezond thuis zijn.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Briit, het werken was de eerste week erg onwennig. Moest weer even alles opnieuw opbouwen met de kids en helemaal ingepraat worden over alle problemen en ontwikkelingen. Het is nog steeds een erg heftig groepje namelijk. Maar ik zit er op zich alweer helemaal in, dat moet wel.Wel wennen dat ik nu ook een nieuwe collega naast me heb staan. Zij is nog niet zo gewend aan deze doelgroep en manier van werken. Een erg jonge meid, maar staat open om nieuwe dingen te leren.

Vanmiddag was Senna weer helemaal uitgeteld. Af en toe denk ik wel eens dat er misschien wat meer speelt bij hem dan alleen moeheid of een oorontsteking. Hij heeft ook altijd erg dunne ontlasting. Lekker samen geknuffeld en hij is heerlijk gaan slapen.

Evi is echt een schatje. Ze heeft net een uur lang zelf in de box gelachen en gespeeld. Naar haar armen en handjes kijken en tegen de mobile aan meppen . Daarna heerlijk bij mij gekletst; ik wordt daar zo verliefd en vrolijk van.

Straks het hele huis vol met vrienden voor Jan zijn verjaardag. Hoop dat de kids door blijven slapen!

Deel Deze Pagina