Olga, M zegt ook super ... maar zeker niet van de juffies ... wel van dr mams Judith, ja had op eens last van behoefte aan iets meer privacy . Leuke foto! En M heeft hetzelfde jurkje, maar dan paars. Claartje, vroeg me laatst nog af hoe het met jou en je kids gaat. Nummer 3 al zeer in aantocht. Hoe voel je je? Weet je al wat het gaat worden?
hey claartje, we verschillen maar 2 dagen! Hoe voel je je? Ik had de hele dag pijnlijke harde buiken (of zijn het voorweeen, er zat wel een piek in) en een enorme druk op mn liezen. Echt niet tof. Vannacht slecht geslapen en vroeg wakker en vandaag dikke enkels, wel echt laatste dagen / wekendingetjes. Dat in combi met een lastige peuter... heel gezellig hier dus vandaag. toch wel leuke dingen gedaan. Ff bij de intratuin geweest en op verjaardag bij een vriendin. En nu met de beentjes omhoog en straks nog even borrelen bij de buren.
hier krijgen we er een meid bij. officieel ben ik uitgerekend op 6-7, maar 3 echo's vertelden dat ik eigenlijk een week eerder uitgerekend ben, dus het wordt spannend zolangzamerhand. nog niet echt de tijd gehad er mee bezig te zijn. hebben de afgelopen weken het nieuwbouwhuis van mijn ouders geverfd, behangen en een vloer gelegd en afgelopen weekend verhuisd. pffff.... en dat met dit weer, niet grappig. nu toch echt maar eens de laatste dingetjes in de babykamer in orde maken haha
claartje, sterkte er mee! Hopelijk gaat het goed met jouw en gerben! (en natuurlijk met sven en lasse ) groetjes sanneke
Het gaat hier eigenlijk steeds beter. Bij Gerben is nu officieel ADHD vast gesteld en hij gebruikt nu ritalin. Dat maakt zoveel verschil en heeft eigenlijk ons hele gezin gered. Hij gebruikt dit nog niet heel lang, dus het is echt weer zoeken naar een nieuw ritme en nieuwe levenswijze (blegh wat klinkt dat zwaar haha), maar er zit echt met de dag vooruitgang in. soms een stap terug, maar daarna altijd weer een stap vooruit. mijn pnd zit een beetje vast, onenigheid gehad met de psych. osychische problemen mogen de planning van de psych niet in de weg zitten. dat je daarvoor nou juist onder behandeling bent.....eh, sja...... dat maakt niet uit, moet je je maar overheen zetten. dat zeggen mijn schoonoudewrs ook, verwachtte van een psych iets meer haha. maarrrrrr.... via mijn vlos bij het ziekenhuis is dit met spoed opgepakt en er wordt héél serieus mee omgesprongen nu en ook echt geluisterd, dus dat gaat ook de goede kant weer op. zelf heb ik zoiets van 'eerst maar eens dat kind op de aarbol zetten en dan alles weer een beetje in het ritme krijgen'. is veel gebeurd in het afgelopen half jaar, ook zeer extreme dingen, en rust is eht eerste waar we naar toe werken en dat gaat eigenlijk best aardig op het moment! de achtertuin is lekker aangepakt en een groot speelparadijs voor de ukken. komende week een ligstoel voor mams erbij halen en dan kom ik de warme dagen wel door haha
claar, gelukkig dat het de goede kant op gaat! En fijn dat je weet waar je aan toe bent met Gerben! Wel heftig allemaal. ! Hier toch echt wel pijnlijke voorweeen maar ik reken maar nergens op (al ligt de videocamera en het fototoestel wel aan de lader )
haha, die voorweeen zijn een drama hè?! ik weet niet wat ik er van moet denken. ben niet gemiddeld in die dingen hihi bij beide jongens een maand lang voorweeen gehad en het betekende niks. zo flauw hihi. aan de andere kant, puffen bij dertig graden trekt me ook niet. naar de vlos in het zh voor controle vind ik al zo verschrikkelijk. airco kennen ze daar blijkbaar niet. heb je al een babybadje in de tuin staan? is erg lekker hoor, voor jezelf dan hè, niet voor de kinderen *grinnik*
Sanneke, oohhh meid, ik krijg helemaal de kriebels ervan... spannend zeg. Mooie dikke buik hoor! Stoer dat je nog mee bent geweest met het teamuitje. Ik vond die laatste weken met lichamelijke ongemakken en peuter ook best pittig hoor. Claartje, hoi! Wat leuk dat je ook weer eens langswipt! En alweer hoogzwanger van de derde spruit joh! Dat wisten we nog niet eens. En nog een meisje ook, helemaal leuk! Fijn dat thuis alles lekkerder gaat. Gerber officieel gediagnosticeerd voor ADHD. Dat geeft denk ik veel meer rust en begrip. Judith, heerlijk om boeken te verslinden he! Doe ik ook nog steeds erg graag! Moet altijd een boek bij de hand hebben. Leuk dat Esmee gelijk al een uitje had van de speelzaal! Ben je ook nog aan het naaien? En hoe gaat het stabiliseren?
Salapio.. Heerlijke jurkjes met dit warme weer voor de kleintjes he?! Sanneke.. Spannend zeg! Hopenlijk zet het door..Het wil vannacht redelijk afkoelen. Mooie foto trouwens. Claartje.. alles weer in stijgende lijn bij jullie. Fijn dat Gerben medicatie heeft.. Ritalin helpt vaak erg goed. Lief dat je je ouders geholpen hebt met de boel aanpakken. Olga.. Ben nu bezig in hartslag van Tess Gerritsen.. Erg spannend! Naaien ligt momenteel stil en stabiliseren gaat erg goed. **** Met de keuken schiet het op..Vandaag is de stucadoor geweest.. Een hoop troep en gesmeer in huis. Kan er niet aan wennen..
Dames, maken jullie weer een nieuw deeltje aan? Met jullie geklets zijn de 5.000 berichten alweer voorbij! Net zoveel kletsplezier gewenst in jullie nieuwe topic! Groetjes, Josien