December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ehmmm, hij is van Jan en het is een Nikon D80 geloof ik. Wel met meerdere lenzen en filters erbij. Jan maakt dus ook de meeste foto's. Ik kan wel mooie plaatsjes maken, maar heb niet zoveel verstand van verschillende instellingen en belichtingen enzo...

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, ik heb zelf nog een kleine digitale canon powershot erbij, maar gebruik die eigenlijk bijna nooit meer. Best zonde eigenlijk. Die Nikon van jan is dus spiegelreflex trouwens, maar dat had je denk ik al begrepen.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, haha....lekker bijdehand! Wacht maar tot Estelle haar haar zo lang is dat ze het na gaat doen! Ben je er snel vanaf denk ik!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    ohhhh ik kan me echt nergens toe verzetten nu Senna ligt te pitten. Heb echt een enorme hangdag...

Morgen komt de nieuwe bank binnen, joepie! Tussen 7 en 12 's morgens wordt hij bezorgd. Vanavond moet Jan met zwager de oude banken in de garage zien te krijgen.

5. Ik ben op zoek naar een nieuw toestel
    ik heb nu een sony cybershot...maar die bevalt niet zo heel erg, en nina heeft hem laten vallen..

Ik had hiervoor ook een canon powershot
    en die was heel goed, maar ik ben toch overstag gegaan voor die sony.

Dus ik overweeg weer een canon te nemen,
    geen spiegelreflex hoor , maar gewoon een goeie digitale compact camera

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, het is wel fijn om een goed en makkelijk toestel te hebben he!

Ik ga echt even wat doen...

7. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ff niet bijgelezen.

FF update net weer bij de vk geweest. bloeddruk allemaal prima. Gyn zijn vorige keer al dat ik een flink kindje zou krijgen maar meer zei hij ook niet. Verloskundige zei ook dat het flinke man gaat worden en dat ik geen ruimte over heb in mijn buik. Dat wist ik natuurlijk al want hij zit me flink in de ribben. Verder zei ze dat als je goede weeen hebt dat er dan niet veel aan de hand is en dat het gewoon goed komt. Het is alleen niet echt bevordelijk voor mijn buikpijn dat hij zo weinig ruimte heeft. Met twee kijken gaan ze ff kijken of ik nog even een groeiecho moet.

verder lees ik bijna elke dag mee hoor! maar ik heb niet altijd puf om te reageren!

8. ja de lumix staat ook op mijn lijstje
    maar ik wil graag iets in mijn hand houden, en een lumix is heel licht en compact volgens mij...

en ik heb al iemand met een samsung gesproken , dat leek me ook wel wat

maar mijn voorkeur gaat uit naar canon
    en dan speciaal deze

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik wou ff snel bij lezen en reagerne
    maar demy is flink kattekwaad aan het uithalen :(
    dus ga even ingrijpen hopelijk vanavond even tijd om te reageren :D

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    wij hebben een canon power shot a2100is ook een super fijn cameratje en lekker makkelijk in gebruik.

ben van de kaartjes af :D

danielle had vanavond weer koorts...toch raar vanochtend heeft ze de laatste antibiotica gehad, word er niet goed van. morgen maar weer met de ha bellen.

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Hier even een vraagje vanaf het ik-wil-wel-maar-het-lukt-me-steeds-niet-om-bij-te-lezen-bankje...

Kleden jullie de kids ook nog steeds aan op een aankleedkussen?
    Ik gebruik er nog steeds eentje voor Annabel. 't Is zo'n grote (55x90cm) van KidzImpulz.
    Maar daar zal ze op een gegeven moment ook niet meer op passen...

Groetjes,
    Nelly

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ach, en als ik toch achter mijn pc mag zitten, hier nog even een upje.

Het gaat hier redelijk. Afgelopen weekend had mijn man buikgriep, net nu ik een relaxweekendje gepland had...
    Ondanks die tegenvaller en de zorg voor onze twee kleine uitdagers, ging het hartstikke goed. Alleen gisteren zat ik er helemaal doorheen. Ondanks mijn vermoeidheid, ging het vandaag weer wat beter. 'k Hoop dat mijn hormoonhuishouding gauw weer op peil is. 'k Ben die postnatale depressie goed beu.
    Gelukkig doen de meiden het hartstikke goed.

Annabel is flink aan het stieren op het dagverblijf. Wat wil je ook, ze is al zo lang toe aan een peutergroep. Haha!
    Per 1 april gaan de dames lekker naar een ander dagverblijf (of had ik dat al verteld...). Daar heeft Annabel hopelijk meer uitdaging in de peutergroep.
    Verder is ze een beetje aan het rommelen met haar slaapjes. Op het dagverblijf doet ze steeds vaker haar middagdutje niet. Thuis gelukkig meestal nog wel.
    En de afgelopen paar dagen wil ze 's avonds niet meteen gaan slapen. Wel goed voor onze conditie, trap-op-trap-af, maar toch wel fijn als deze periode voorbij is.

Met Evelien gaat het ook goed. Ze wil erg veel en wordt lekker boos als het niet lukt. Ze probeert op schoot te staan. En op het speelkleed schuift ze rondjes. D'r vooruit heeft ze nog niet gevonden.
    Alleen 's avonds tegen een uur of 8/9 wil ze nog wel eens wakker worden voor een slaaptietje. Of wat kunstvoeding of avondpapje, maar d'r gaat vaak niet meer dan 100ml op.
    De borstvoeding gaat ondanks de rommelige weken rondom oma's sterfbed nog steeds goed.
    Evelien zit op drie tot vier melkvoedingen. Daarnaast krijgt ze lekker boterhammetjes met boter of appelstroop en eet ze 's avonds ongeveer met de pot mee. Vanavond kreeg ze courgette met wokkelpasta, voor ons met hamreepjes en saus. Ze had een bijna vol Ikeabakje helemaal leeg gegeten... Vreetzakkie.
    Ze doet het ook goed op het kdv. We krijgen steeds leuke reacties op haar gegil. Die dame kan echt flink wat geluid produceren. 'k Hoor ook bijna niks meer met mijn linkeroor doordat ik haar probeer te laten boeren... Hihi...
    En tandjes... Tja... Die heeft ze nog steeds niet... Wel erg komisch zo'n tandenloos lachebekkie. Ze kan ook zo'n gekke bekken trekken. Net of ze haar kunstgebit kwijt is.

Maar goed, het loopt hier weer tegen achten. 'k Ga maar naar beneden, even wat drinken en manlief uitzwaaien, die moet sporten. Evelien zal zometeen wel komen voor een tietje en ik hoop dat Annabel dan in haar bedje blijft liggen... Ons spookje.
    We hebben nu de deur op een kier laten staan, misschien is dat de oplossing.

Nou, doei!

Groetjes,
    Nelly

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Update!

Na 17 weken op zondag 31-1-2010 is Noah* geboren en overleden!
    Hij is vandaag in de middag in besloten kring begraven!

ALS IK AAN TOE BEN VERTEL IK MEER!

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Gecondoleerd meid !!

Heel veel sterkte de komende tijd

Wat vreselijk oneerlijk

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @juffie - man en jayda...heel veel sterkte met dit verlies!
    hier zijn geen woorden voor...het is niet eerlijk!

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    juffie: gecondoleerd met dit verlies!

17. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Juffie
    Gecondoleerd meid en heel heel veel sterkte voor jullie

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie....Gecondoleerd....
    en heel veel sterkte..

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga…wat goed hoor dat Senna het echt al aanvoelt als ie naar de wc moet!
    Denk dat ik van de week even een zo’n verkleiner en potje voor boven ga halen..want we hebben boven geen wc..;)
    Ahh leuk..morgen de nieuwe bank!!!

Dee..niet meer aan dat haar kauwen hoor..daar verniel je meer mee…echt..zo zonde..

Dianne weer goed gekeurd..en een flinke baby dus..nou een groeiecho is nooit weg toch!
    Wel vervelend dat je daardoor extra veel buikpijn hebt…

Johanna..idd morgen even de huisarts bellen hoor..wie weet heeft ze nog wel een kuurtje nodig!

Nelly..hier ligt Mika nog gewoon op een gewoon aankleedkussen..;)
    Och en je man ziek..bah! dat is dan net effe teveel voor jezelf hè…Dikke knuf!
    De meiden doen het heerlijk zo te lezen..fijn!!

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Jufffie gecondoleerd meid. Heel veel sterkte!!! Sprakeloos...

Deel Deze Pagina