December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Lieve Juffie,

heel veel sterkte

knuf
    Sanneke

2. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Juffie gecondoleerd en heel veel sterkte!

Knuffel van sam

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Juffie.. gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje.. Noah* :(

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jufffie: wat een vreselijk nieuws...had zo gehoopt dat het dit keer anders zou gaan voor jullie......heel erg gecondoleerd.....

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Lieve Juffie echt vreselijk verdrietig, geen woorden voor..:(
    We hadden zo gehoopt dat jullie knulletje het nog veeeeel langer vol mocht houden bij z'n mama...

Sterkte voor jullie allemaal..

Kuskus

6. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Heel veel sterkte de komende tijd juffie.
    Ook voor je mannetje en Jayda
    maar ook ( het is dubbel) gefeliciteerd met jullie
    zoontje. Voor altijd zouden jullie de papa mama en zusje
    voor hem zijn... Alleen op een veel verdere
    afstand dan we zouden willen maar wel heel dicht
    in jullie harten...

Xxx Es en Mika

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Jeet je wat een rot nieuws jufffie
    gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd
    dikke knuffel

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier een redelijke nacht gehad.. robin heeft geslapen van 23;00 tot 4;00 en toen van 4;30 tot 7;00 :) netjes toch:(...
    demy was alleen helemaal in paniek vannacht want er zat een DIL (krokodil) onder haar bed arm kind
    gelukkig heb ik haar weer in slaap gekregen en van morgen werd ze wakker meteen onde rhaar bed kijken hihi..

straks naar het cb voor robin om te wegen en naar zijn naveltje te laten kijken ze hebben ht vorige weer aan gestipt met zilvernitraat.. hij heeft last van wild vlees.

en smiddags naar mijn schoonouders.
    rustig dagje :)

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    juffie gecondoleerd meid...heel veel sterkte gewenst!

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Jufffie gecondoleerd meid!
    en ik wens jullie veel sterkte.....

Dikke knuffel!

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieve Jufffie ook hier wil ik je sterkte wensen. ik heb zo hard gehuild toen ik hoorde wat jullie is overkomen. Dat arme kleine ventje, zo gewenst en wat vreselijk verdrietig dat hij niet bij jullie mocht blijven.

Ik hoop dat je de kracht kan vinden om je verhaal te vertellen. het heeft mij destijds enorm geholpen. En al vertel je het duizend keer, dan wil ik graag duizend keer luisteren. En vooral na de 5e keer zul je ontdekken dat niet iedereen dat kan helaas.

12. Lieve Jufffie...wat vreselijk verdrietig
    heel veel sterkte!

13. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lieve Juf, wat een verschrikkelijk bericht. Gecondoleerd, en heel veel sterkte, ook voor Juf-man en je kleine meid. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar. Kus!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lieve Juffie, Juffie-man en Jayda,

Jullie lieve zoontje en broertje Noah heeft het niet kunnen redden. Wat een ongelofelijk verlies, gecondoleerd en heel veel sterkte.
    Voor altijd in jullie harten zal hij bij jullie horen en hij zal twinkelen als de mooiste ster aan de hemel.

Liefs Olga

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jufffie: ook hier wens ik je veel sterkte met het verwerken van het grote verlies van jullie kleine manneke...
    Wat een mooie naam heeft hij gekregen!

Bwehehee... Nu speelt "Fragile" van Sting op de radio. *huil*

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Pfff... Het slechte nieuws van Jufffie hakt er hier flink in... *pinkt traantje weg*

Helemaal na een enorm brakke nacht.
    Evelien ging gisterenavond heerlijk slapen, maar besloot ons tussen half vier en vijf uit onze slaap te houden. Ze was ontroostbaar... Na veel knuffelen, troosttietje, bisolvondruppels en dentinox uiteindelijk nog een zetpil gegeven. Zelf ben ik rond half zes weer in slaap gevallen.
    En natuurlijk stond om half zeven Annabel langs ons bed. Normaal moeten we haar om kwart over zeven wakker maken...

En nu loopt er hier op mijn werk een zombie rond... Gelukkig staat het antwoordapparaat aan, omdat al onze monteurs naar de VSK-beurs zijn. Lekker rustig dus met de telefoontjes.
    Nu maar hopen dat er niet zoveel klanten komen.

Oja, ik schreef gisteren dat Evelien nog geen tandjes had, maar ik heb daarstraks dus een wit puntje onderin ontdekt... Dat verklaart meteen die rommelige nacht.
    *dom emotraantje vanwege Eveliens eerste tandje*

Groetjes,
    Nelly

17. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Mijn man heeft een dagje vrij. We gaan van 1 tot 3 even lekker naar de sauna samen en daarna halen we de kindjes op bij de kidsclub en dan gaan we lekker even zwemmen met ze.

Ik heb alleen even de balen van het huishouden. Ik moet boven hard aan de slag, maar ik heb geen idee wanneer ik dat moet doen. Het lukt mij echt niet als Lynn erbij is hoor.
    Wanneer doen jullie dat?

Mijn man is de laatste tijd ook erg lax daarin en doet de laatste tijd niets. Ja af en toe beneden even stofzuigen.

Ik moet het weekend weer nachten werken dus dan komt het er ook niet van. Ik wil zo graag ook iets leuks doen in plaats van alleen maar poetsen als ik thuis ben......

Sorry ik heb echt even de balen.
    Nu zit mijn man trouwens de financieen te doen en dat moet natuurlijk ook gebeuren, maar het liefst was ik boven gaan schoonmaken.

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

vanochtend weer met dani bij de huisarts geweest, kind blijft gewoon ziek en word maar niet beter. ze heeft nu puffertje gekregen voor het rochelen, moet opnieuw bloedprikken en ze gaan nu uitgebreid onderzoek doen en morgen kan ik terrecht bij de kinderarts...maak me best zorgen. Kind is gewoon niet zichzelf en dit duurt nu al een week of 5..dat is toch niet normaal. ze is ook een kilo afgevallen in 2wkn!!! zucht....

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, jeetje is Dani al 5 weken niet in orde joh...dat duurt wel erg lang inderdaad. Fijn dat je morgen al bij de kinderarts terecht kunt.

Nelly, ahhh het eerste tandje is in aantocht. Wel jammer dat jullie daardoor een rotnacht hadden.

Sam, het lijkt me ook erg lastig om de balans te vinden tussen kindjes, werk, huishouden en sociaal leven. Soms echt even kiezen voor jezelf denk ik, maar als je niet rustig in je hoofd wordt doordat er zoveel in huis moet gebeuren, dan toch eerst dat maar afwerken. Misschien toch even aangeven bij je man dat het je niet in je eentje lukt.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Moet steeds aan Juffie en familie denken...Het is zo heftig en droevig.

Deel Deze Pagina