December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen om half 8 stond er een grote vrachtwagen met twee mannen voor de deur om de bank af te leveren. Was echt net mijn bed uit en deed dus de deur open in mijn slaapkloffie en erg warrige haren. Had echt niet gedacht dat ze zo vroeg zouden komen en dan was ik al de derde levering van die dag!

Bank is even wennen, maar wel erg mooi. Veel lichter en ruimtelijker nu. Gordijnen staan voor geen meter, maar schoonmams is druk bezig met de nieuwe.

Mijn mama is al op de koffie geweest en vindt de bank ook erg mooi staan. Daarna samen naar de stad gefiets, wat een heerlijk weertje eindelijk! Ben wel een enorm oud wijf op de fiets hoor...ga steeds langzamer fietsen. Gezellig met zijn drietjes ergens wat gegeten en gedronken. Senna heeft de hele tijd gelopen en was dus bekaf toen we thuiskwamen. En ja hoor...tijdens zijn rustmoment is hij na een kwartiertje weer heerlijk op de nieuwe bank in slaap gevallen!

Gisterenavond wel nog een keer huildrama en zijn slaapzak uitgedaan. Daarna wel gaan salpen, maar vanacht erg onrsutig. Paar keer huilen, maar weer in slaap gevallen. Vanmorgen weer om 7 uur. Mag dus zeker niet klagen. Ik maak beter nachten, maar zie er alleen nog steeds echt niet uit.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    De nieuwe bank...denk er even andere gordijnen bij!

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Een van de oude banken. Heb helaas geen foto van de zithoek in oude staat....

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Lindy..al naar t cb geweest?

Nelly een zombienachtje gehad....;)

Johanna..idd goed dat je nu wordt doorgestuurd..want dat kan niet zo hè..;)

Sam..dan ga je maar lekker wat leuks doen hoor ipv poetsen..t kan echt wel een keertje blijven zitten..;)

Olga..mooiii!!! heerlijk relaxbank lijkt me!!
    ze waren dus mooi op tijd vanmorgen...;)

ik heb mijn mams even het haar gedaan vanmorgen..is dat ook weer klaar..
    t is buiten nog een ontzettende smeerboel..en glibberig..
    maar t zonnetje schijnt..dus t gaat nu mooi dooien..laat t maar zo!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, de smeerboel is hier op straat bijna verdwenen. Het mag van mij ook echt wegblijven nu!

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    olga wat een mooie banken zeg, wauwie :D

en mieps mams kan weer over straat met haar nieuwe kapsel ;) :D

Hier vanmiddag de auto (oude) weggebracht, volgende week word in de nieuwe de carkit ingebouwd en dan is het weer klarie.

7. Olga.....Mooie bank meid!!

8. wat akelig dat ze nu nog aan het kwakkelen is...en dat al 5 weken
    en ze is nog zo klein...

helaas weet ik er alles van. van kwakkelen
    Blijven lopen hoor naar de huisarts!

Kan het misschien zijn dat ze bronchitus heeft, of een allergische reactie ergens op heeft, bv op een nieuw huisdier of zo?

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik blijf ook echt wel naar de huisarts lopen hoor..ik wil gewoon nu weten wat er aan de hand is. vanavond had ze weer 39,5 koorts. bronchitis zou best kunnen (had ik vroeger ook) maar we hebben geen nieuw huisdier..we hebben altijd al katten gehad.

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..ook de smeerboel zat..ik ook echt helemaal..bah!

JOhanna.nou verstandig hoor..idd gewoon naar de huisarts blijven gaan..maar je gaat nu naar de kinderarts..die kijkt misschien net even verder hè..ik hoop t!!

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Zo....ik heb Mika net opgegeven voor ouder en kind gym..
    wou het al eerder doen maar toen raadde de fysio het nog af...daarna was ik zwanger met mijn bekkenproblemen..;)
    Tja en nu geen excuus meer..dus gelijk maar gedaan..
    Hoop dat ie t leuk gaat vinden..;)

En ook de beslissing genomen om zaterdag bij een nieuw fitnesscentrum te gaan kijken....en als t wat lijkt mezelf inschrijven..
    Eens moet ik toch beginnen hè...;)

Gossie..wat ben ik druk geweest..:D

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    zwaai
    morgen reageer ik weer es. heb zoveel mogelijk bijgelezen.
    xxx

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat goed zeg!!:) Kom je ook kletsen in het topic.. 10 kilo afvallen??:D

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier alles goed.. Drukke dagen gehad!

En weer achter de naaimachine gezeten! Kom morgen even showen!

Beterschap voor alle zieke kindjes!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen

sanneke..zwaaiii!!

judith..uhm..meekletsen in dat topic..ga ik effe over nadenken..;)
    jij weer lekker aan t naaien geweest..ben benieuwd naar je creaties!!leuk!

ik moet straks naar de tandarts...ben zoooo zenuwachtig hè..
    ga voor het eerst alleen heen om wat te laten doen..
    kon niet in slaap komen..misselijk en buikpijn en gewoon steken in mijn hart dat ik me dan zo druk maak..erg hè..:)
    mams komt even oppassen straks..zodat ik zo even weg kan floepsen...
    Wish me luck......

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    miep i wish u luck...kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt...maar straks als het achter de rug is voel je je enorm stoer :D

Hier daan vanochtend weer met koorts uit bed gehaald 39,5...onvoorstelbaar....ben benieuwd wat de ka gaat zeggen.'

even mijn koffie naar binnen gieten en dan roel eten geven.

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Bekijk bijlage 48910

Voor miep!

johana, dani dus weer koorts. Is ze er ook lam van? Knuffie meid en ik hoop dat ze wat kunnen vinden.

hier redelijk lekker geslapen. niels is weer helemaal vrolijk na zn pokkies. Nog wel hele kleine korstjes, maar die vallen langzaamaan wel af. Ze jeuken wel weer een beetje, maar niet meer AUWWWZEERPIJN.

Ons huis staat 2 weken te koop. Na 1 week hadden we een kijker en die heeft vorige week vrijdag een bod gedaan. We zijn in onderhandeling en vandaag horen we of ons huis verkocht is. Wel spannend want we hebben hun eindvoorstel wel iets aangepast omdat we er eind april al uit moeten als het doorgaat... das beresnel. Ik heb de afgelopen nachten daardoor dus wat minder geslapen.
    Zou wel retesnel zijn, in 2 weken verkocht. Maar verkopen was ons doel he, dus daar zijn we blij mee! Wordt straks alleen een beetje stressie waar we heen moeten, maa rik heb wel wat pijlen op mn boog.

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    miep succes bij de tandarts!!! goed poetsen voor je gaat he hihi

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Spannend Sanneke, maar ook heel erg fijn..kan maar verkocht zijn toch..;) Heb je al n huisje op het oog?

Johanna, wat rot dat Dani steeds zo ziek is, ongerust word je daarvan he? Goed dat je haar verder laat onderzoeken hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden.

Miep, succes bij de tandarts...ik moet eerdaags ook...blerghh...Enne goed bezig hoor!

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ergens vind ik het raar om hier gewoon door te kletsen alsof er niets gebeurd is terwijl Juffie nu in die vreselijke situatie zit.

Ik (& ik denk dat ik wel voor alle meides hier kan spreken) moet er echt wel heel veel aan denken..

Gister zat ik heerlijk te kroelen met Jenna en toen moest ik echt ff n potje janken..

Zo n oneerlijke situatie!

Deel Deze Pagina